Hola noies,
Uffff! no us podeu imaginar la estona que porto llegint, si el meu jefe s'entera hem foto fora, però es que no hem volia perdre detall i posar-me al dia de tot, discupleu si no contesto tot lo que he llegit però es impossible amb tot lo que heu escrit!!!
Primer de tot Núria reina ho sento molt lo del marit de la teva cusina, amb lo jove que era es una pena, es ven bé que la vida es una m***da!!! Molts ànims a la familia!
Aroa els anells són molt macus i molt moderns, m'agraden molt!
Igual que els teus kel també són molt macus!!! i les sabates!
I els vestits de la teva mare i germana molt extremats!
Miriam reina felicitas pel vostre aniversari! una mica tard!
Jo soc també Alonsera i Tetes i kel, també tinc els mobles color cendre! jejeje
Winy guapa els mobles t'han quedat molt bé!!! i encara no heu estrenat el llit? jejeje Nosaltres no ens varem poder resisitir! jajaja
Sira nena quina pinta tenen tots els plats, trobo que heu fet molt bona elecció!!
Nosaltres anirem el divendres dia 23 a fer la prova de menú, a veure que tal!
Per cert parlant de fotograf jo tinc un problemilla ara.
Resulta que vam anar a parlar amb ella, perquè quan la varem contractar ens va dir que ens regalava un previ de fotos i de video, que ho podiem fer a l'estudi, però que si feiem previ de video era més maco i divertit fer-ho a l'exterior, hem va dir que a l'Abril en parlariem per quedar per fer-ho i vam anar dijous.
La Chus, que així es diu la fotografa va i hem diu per anar a fer el previ de fotos a l'estudi i jo li vaig dir però també tenim previ de video y ho volem fer a l'exterior, perquè haviem pensat anar a Cadaquès que va ser on en Toni m'havia demanat per casar-nos i, aleshores ella ens va dir si que si ens ho va dir dons ho fariem així i que llavors havia de parlar amb el del video per quedar.
Total que la truco dilluns perquè ella no m'havia dit res i m'explica que el del video i ella havien quedat que pels casaments del 2008 el previ de video es paga a part i clar ella li va dir que a nosaltres quan ens va explicar tot lo que entrava ens havia dit que era regal, dons res que la pobre ara està intentant convencer al del video a veure si ens ho fa, i res encara espero que hem truqui, hem va dir que miraria de trobar una solució.
Sort que ho tenia apuntat, de totes maneres jo li he dit que intenti convence'l però que si no ho aconsegueix que jo ara no penso pas pagar un previ de video, que jo ho faig perquè és de regal, a sobre de lo que et cobren...! Jo lo que vull es que el video i les fotos del casament sortin bé, el previ és un més a més.