Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 29, 2008 9:22 am

rachi.. ara fraccionat el pagament i listo... xo pensa en el super viatge que tindras!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 29, 2008 9:36 am

Maryboniiiissim!!! Té molt bona pinta tot! Ja tinc ganes d'anar-hi a fer el tast...
Que guay Rachi no et donarás compte i ho tindràs pagat, per ja saps on vas aquest pont???
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 29, 2008 10:02 am

mmmh Mary que bé ja ho teniu!!!
Rachi una coseta més ja feta!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 29, 2008 10:23 am

fiancee quan compres asos el tema del canvi de la lliure a l'euro t'ho fa quan pagues amb la targeta de crèdit??? saps com esta al canvi???
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 29, 2008 10:35 am

Mary tens la opcio a la pagina de que t'ho possin en euros directament... a dalt ho pots posar en euros dollars etc...

HAS CAIGUT!!! JA NO TENS SALVACIÓ!!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 29, 2008 10:41 am

jeje estic intentant no pecar... xo nose si podré!!!! ara em posaré els preus amb euros a veure si aixó ajuda a que no pequi!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 29, 2008 12:15 pm

Has comprat al final alguna cosa, Mary??

Com veieu aquest maquillatge, per la boda?? A mi m'agrada de donar-li protagonisme als llavis, està clar que o li donas als ulls o als llavis, aquest el trobo maco:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 29, 2008 12:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 29, 2008 12:33 pm

Fiancée tens tota la raó o ulls o llavis!!!
En el meu cas resaltaré els llavis que els tinc més agraits que els ulls però igualment vull anar amb la minima expressió perquè habitualment no em maquillo i si no em veure molt lorito lorito!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dt. abr. 29, 2008 1:31 pm

HOLA GUAPISSIMES!!!!

Com va tot?? Jo m'he llevat fa una estoneta... El meu nen marxava al hospital i m'he despertat... Estic amb el jetlag feta una caqueta... Bueno, només a les tardes, quan a BCN és l'hora d'anar a dormir! Però per la resta genial!!!

Vaig arribar el divendres a les 15h hora local i el meu nen no em va deixar dormir res!!! De fet, vam quedar per sopar amb uns amics seus q tenien moltes ganes de coneixer-me i no vam anar a dormir fins la 1 am... Aquell día vaig estar 25h desperta!!!!!! Total, per aixecar-me el dissabte a les 6 del matí... Dissabte vam fer turisme, vam veure el centre, vam passejar per un carrer de botiguetes molt mono (però encara no he comprat res, em reservo per NY!) i a dinar por ahi... Després per la nit teniem sopar a casa la seva companya de lab, q és catalana, amb el seu marit i una altra noia portuguesa. Va estar molt bé, però cap a les 23h m'estava quedant adormida al sofà, jejeje... Però en aquest cas tothom t'ho perdona!!

I diumenge vam anar a veure Harvard i després a dinar a un lloc típic d'akí a on l'especialitat és la llagosta o el cranc... Ens vam posar les botes!!!!! Bueno, jo no en vaig menjar, però vaig demanar un plat de peix variat que estava boniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!! El meu nen, però la llagosta no la va perdonar...

I ahir, vaig estar soleta al matí (ja em vaig llevar una mica més tard i vaig estar fent el gandul pel pis) i vaig sortir a fer una volteta... Però va començar a ploure i avui encara no ha parat!!! Però bueno... Després vaig anar a l'hospital pq haviem quedat per fer dinar de comiat amb la jefa i els del lab... Va ser molt bo pq la "secretaria" de la jefa, una noia molt jove, es moria de ganes de veure'm i preguntar-me com anaven els preparatius del casament!! Jejeje...

Després per la tarda no vam fer res, pq no parava de ploure i feia una mica de mandra sortir! I avui anirem a fer una volteta i després a fer maletes pq marxem demà a washington!!

Buffffffffffffffffffff... Vaya rollazo!! Per cert, us he llegit més o menys el q heu anat dient!! RACHI, em sembla molt heavy q t'ho facin pagar tot de cop!!! A nosaltres ens van demanar el 40% per endavant, però fins i tot això ens ho van deixar fraccionar... Al final el nostre viatge seran 8100 euros... Ah!!!! Mary!!! Q guay lo del tast!! Jo ja tinc unes ganes de fer el nostre... I tenen molt bona pinta els plats q heu escollit!!!

Al final q feu pel pont??? Bueno, ja us aniré explicant com va el periplo americano!! Petonets!!!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 29, 2008 1:54 pm

CROKETA guapi passa-t'ho molt bé!! Heu tingut temps de parlar cosetes de la boda? Nosaltres ja veus... fent la xerrada tots el dies!!
Bueno res, doncs ja ens aniràs informant eh!!! Petonets!! Quan tornis hem de fer una kedada totes que sino ens ficarem al mes de juny i estarem a tope amb la boda!!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 29, 2008 1:55 pm

Crokeeeeeeeta que txulo!!!!! La ciutat que tal és?? Eso eso reservat per NY que allà arrassaràs amb tot!!!!!
Que bé ja estàs amb el teu nen, deus estar encantada!!!!!
Bé wappisima disfruta moltíssim i ja ens explicaràs moltíssimes coses quan tornis o quan et puguis conectar!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 29, 2008 2:37 pm

Hola guapes!!!

Croketa!!!!! Passa-ho molt be, guapa,..i agafa forces pel shopping de NY!!

Mary, que be el tast! Ja vas tancant temes....
Rachi, ole, ole, una cosa menys!!
G14 tu que tal? Ja tens el vestit de la cerimónia civil??
Fiancée, no siguis dolenta... Aixó de posar webs per comprar no es fa... Que no em puc controlar, jajajaja..
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 29, 2008 3:11 pm

jijijiji ara totes caureu a la red de asos!! jajajaja jo m'estic controlant pq es un vici!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 29, 2008 5:03 pm

croketa quina ilu el teu mis!!!!! aprofita molt aquest dies per allà, disfruta molt i quan estiguis a NY gasta molt ehhh jejeje aprofita el dolar baix!!!
fiancee encara no he comprat res... m'estic contralant!!!!!!! no vull comprar jejeje xo és una temptació molt gran!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. abr. 30, 2008 8:55 am

Bon dia!!!!
Rachi que avui et segresten!!!!!! A on se t'emportaràn?????
Ja tens les coses preparades????

Nnenes que d´aqui un mes clavat em CASO!!! Si si el 30 de maig ens casem al Jutjat juuuuuuur!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. abr. 30, 2008 8:55 am

bon dia guapes!!!!

rachi que marxes avui!!!!!! que bé!!!!! a quina hora marxeu???? quins nervis x saber on aneu!!!!!
les altres marxeu algun lloc aquests dies de pont??? nos ens quedarem x aki acabant de mirar coses de la boda i xl pis!!!! dies de relax!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. abr. 30, 2008 10:11 am

Bon dia!!! G14 q guay!! Un mes.. bueno i per la boda/celebració no et queda gaire més...

RACHII ens ho has d'explicar tot eh!! Que guay a mi m'haguès agradat molt anar a Eïvissa amb les meves 3 millors amigues o bueno on fos.. fa molt que no anem juntes de viatge!!! Però aquest any no serà pq amb la boda pobres s'arruinarán... Doncs reeeeees!!! Passt-ho de "simpatica--- Mare" (jijijiji haurá posat "simpatica"¿?¿?)
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. abr. 30, 2008 1:02 pm

nenis...

que marxo avui!!!!! Cap a les 7 haig de sortir cap a l´aeroport!!! Crec que no es eivissa... no ho sé noies!!! ja pensajre fotos al facebook!!!!

Bueno, si no em puc conectar, feliç pont!!!! aix... estic una ica nervi!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dc. abr. 30, 2008 1:23 pm

Rachi que vagi molt benne!!!!
Nosaltres ens quedem per aqui perquè hem de fer un munt de coses i ademés he de fer capses perquè segurament la setmana del 17/18 demaig faig el trasllat de mon pare!!!! Vaya mesecito m´espera!!!!!

Per sort faig pont!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dc. abr. 30, 2008 3:00 pm

Hola guapes!!

Rachi, dilluns ens ho expliques to, eh??? Que guay, un viatje sorpresa!!

Nenes, avui estic pletòrica, jajajaja.... El meu nen ja m'ha "donat permís" (jijiji) per explicar a tothom que vulgui que ens casem!! Biennnnnnn
Aquestes coses les dones ho sabem fer moolt be!! Fa com tres setmanes (amb els seus corresponents findes) que per culpa de la seva feina gairebé no ens veiem... i clar, com jo estic taaaaan trista i apagadeta (que si que ho estic, eh? Però clar, tot es pot exagerar una miqueta, jijiji) m'ha dit que creu que ja és hora de fer-ho oficial!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants