Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 9:19 am

Cumeta guapa el que et diu la Miriam son sostens amb relleno i HIPER RELLENATS DE DINS a més a més. Jo m'hi he posat un relleno push up! a verue com queda amb el vestit ja t'ho diré.,...

Al final no hi vaig anar per que en sortint de la feina em va caure el xaparron a sobre i jo sense paraigues i portava hasta les calces molles i no era plan d'anar-hi aixi.... així que fins dissabte o la setmana que ve no podré pas.... :--(

Espe es bonissima la teva despedida!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 9:22 am

Espe molt divertida la despedida!!! quina gràcia i quina currada!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: i de rollo res que disfrutem molt amb aquestes cròniques!!!

Ja ens posaràs les músiques que heu decidit!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 29, 2008 9:23 am

Espe, quina despedida més guapa!!! I que bo lo dels miniboyssss... neujor:-) neujor:-) neujor:-) Pero és el que dius, lo important era passar una estona juntes de p**a mare!!!
Nena, que guay!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I amb en Francesc bé, oi?? Es un noi super maco!
Ja ens posaras les cançons!!

Chiky, doncs a veure si ti acostes aquest dissabte!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 9:26 am

Ja ho se Miriam, ja vaig pensar en vosaltres, vaig dir ja veuras les del forum quan vegin que no tinc fotos, però varem sortir ràpid i la camara es va quedar a casa.

Per cert a l'album a la ultima pagina varen posar fotos de les meves proves de pentinat i de fondo varen difuminar les mes sabates de nuvia i la roba interior i per fer la gràcia, varen posar una foto que hem van fer el primer cop que vaig anar a pronovias que hem van enganxar d'esquenes, amb el sostens i el can can, jejej, sort que no es veu res.

A per cert al final jo aniré sense can can, perquè només serveix perquè el vestit no es fiqui entre les cames i jo vaig estar caminant per allà i no s'hem ficava pas.
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: winy » dt. abr. 29, 2008 9:32 am

ESPE, QUINA DESPEDIDA MÉS GUAPA I MÉS SANA!!

Tant de bo, les bojes de les meves germanes, amigues, cunyades... hem facin el mateix...peró hem fan una por!!

Chiky, espavila nina amb el vestit!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 9:33 am

Winy no em presionis!!!!! neukiss-) neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 9:34 am

Si la veritat es que s'ho han currat molt, ahir només feia que recordar el cap de setmana i pensar, otres tan esperar i ja s'ha passat, tan ràpid.

I vaig pensar que el casament passarà igual no ens adonarem que ja el tindrem a sobre i en un no res s'haurà acabat. En fi a gaudir al màxim de cada moment!!!! :-)ok:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 9:34 am

Ah!!!!! Cumeta benvinguda al club de l'1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Chiky-nit

EntradaAutor: kel_go » dt. abr. 29, 2008 9:36 am

ostres espe quina despedida tant guapa!! una passada!! segur que no l'oblidaras mai!! m'alegro molt de que tot anes tan bé!

per cert aixi q pugui ja ens posaras fotitos... i también la música que heu triat...
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: winy » dt. abr. 29, 2008 9:36 am

Ckiky, jejejejeje.... :-()-)

És veritat Cumeta, ja tens el 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: kel_go » dt. abr. 29, 2008 9:37 am

tens tota la rao espe passa tot tant ràpid... el que hem de fer es disfrutar més de casa instant!

es veritat cumeta también tens l'1 a devant!!!!!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 29, 2008 9:42 am

Es veritat cumetaaaa!!! JA tens l'1 al devant....ahhhhhh!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

JAJAJJAAJ!!! Chiky..una semana i un diaaaaaa....una semana i un diaaaaa........ HOOORRRRR!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 9:50 am

Miriam nina que la setmana que ve ja no ens quedaran mesos ens quedaran dies!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 29, 2008 9:53 am

BON DIA NENES!!!!!! UFF AVUI TINC MOLTA SON, AHIR VAIG ANAR A DORMIR CASI A LES 2 MIRANT LA TELE... :o-o: I AVUI ESTIC QUE NO M'AGUANTO... :--(

ESPE QUE XULA LA DESPEDIDA, ES NOTA QUE US HO VAU PASSAR SUPER BE, I LES TEVES AMIGUES S'HO VAN CURRAR MOLT EEH!!! LO IMPORTANT COM DIUS ES PASSAR-HO JUNTES I DISFRUTAR-HO I RIURE MOLT! A VEURE SI ENCARA HI HA MES..... :hmm::

UI UI UI NENES QUE LA SETMANA QUE BE TOCA OBRIR POST A UNES QUE SE JO QUE ELS FALTARA UN MES JUST.... AI AI AI...... QUINS NERVIS!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 29, 2008 10:04 am

Sí, Chiky, sí....ens queden els dies contatssss!!!

Uff...quin estrès!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Tetes, com és que vares anar tant tard a dormiiirr??? .:::tv::··

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. abr. 29, 2008 10:16 am

Eiiiii Espeeeeeeeeeee, ninaaaa, estàs viva!!!!!!!!! neu:-D neu:-D
Bé, ja veig que la despedida va anar molt i molt bé!!! Què guay!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Veus,.... la veritat és que ens tenies a totes un xic “espantades”, i tu també ho estaves una micona, eh?! neu:-)
Però ja veig que va ser una despedida molt sana, i molt divertida!!! Felicitats guapa!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ah, i un 10 per a les “noies del Viena”, que s’ho han currat moltíssim!! :-)ok:

Síiiii nines, ja tinc l’1 davant!!! L’1, el de la porrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!! I mai millor dit!!! Quin mal rotllo que dona, tu!!!!!
La veritat és que em fa un xic de pena,..... perquè vol dir que això ja s’acaba,.... En fi!! :-( :-( :-(

Ahhhh Chiky, sostens push-up!!! Jisjisjisjisjis,.... Sona bé,.... neu:-D
A veure,... jo no vull que se me vegin més tetes,.... però sí que es vegin en el seu lloc,.... que no hi són mai!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Míriam, nina, saps si el dilluns dia 12/05 es festiu a Figueres??? Perquè a Barna sí (és la 2ª Pasqua), i aprofitaria per anar a Figueres a fer-me el passaport,...
Ostres nina, ara sí que només quedem tu i jo per fer la prova (de les que ens casem el Juny)!! ::bna// ::bna// ::bna//

Ah, i a totes les que ja heu fet la primera prova i no us heu fet fotos,.... us farem pam-pam al culet!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 10:21 am

Doncs amb el meu super relleno push up les tinc al meu lloc! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ja veus!!! noies que farem un cop casades!!!! que serà del nostre post!!!! val més no pensar-hi!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 29, 2008 10:28 am

Si, si Cumeta, només quedem tú i jo...i segur que jo seré la últimaaaaa :--( :--( La primera en triar-lo i la última en posarse'l! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) Ahir ma mare va parlar amb SInovias i encara estan esperan les malaides sabates... mira, se m'estan creuant les p**es sabates :-( :-( neujor:-) neujor:-)

En fi...ooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!! Paciència que és la mare de la ciència...

Que jo sàpiga no fan pas festa... ja to preguntaré, pero diria que NO....

Amb el relleno que posen, a mi em queden ben posadetes i al seu lloc! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I si, aixó s'acava...que farem desprès...jo continuaré donant-vos la tabarra.... :-) :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 29, 2008 10:29 am

DONCS MIRIAM VAIG ANAR A DORMIR TANT TAR PEQUE FEIEN LA FINAL DE FAMA.... :o-o:

CUMETA, EL 12 DE MAIG SI QUE ES FESTA A FIGUERES! :-)ok:

cHIKY, EL POST UN COP CASADES HA DE SEGUIR IGUAL!!! COM JO QUE ESTIC ENCARA AQUI AL PEU DEL CANO!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

AIXO DEL PUSH UP VA BE, JO EN PORTO I VAN BÉ, SEMBLA QUE TINGUI MOLT PERO RES, TOT UNA FARSA!!! neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 29, 2008 10:33 am

MIRIAM EL DIA 12 SI QUE ES FESTA A FIGUERES!!! ALEMNYS EL MEU HOME I CUNYADES EM VAN DIR QUE LA FAN PERQUE COM QUE EL DIA 3 ES DISSABTE, DONCS PER NO PERDRE EL DIA DE FESTA... :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants