Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 29, 2008 7:21 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!
Ultimament vaig una mica de cul i no em puc conectar ni un momentet....
Nuria sento molt lo de la teva cosina, ànims i a animar-la molt a ella :-()-)
Mont molt bé amb lo de la medicació, ho veus dona com a poc a poc tot va sortint bé!!!!!!! Ara a mantenir-se així :-)ok:
Nosaltres aquest cap de setmana no hem avançat res.... demà trucaré a La Deu per veure quan podem anar a fer el tastet!!
Vaig trucar per demanar hora per renovar el passaport (que ara és obligatori demanar hora!!!) i em varen donar el 12 de Maig.... INCREIBLE!!!!Si alguna ho ha de fer que espavili que ja veieu com van les coses!!!!!!
Al final la recerca del vestit de la meva mare.... UN FRACAS!!!! Al final se'l farà fer, ja que porta una idea molt concreta, i no ho trovarem pas....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 29, 2008 7:48 am

Bon dia guapes!!

Ainos, si la teva mare ja te en ment el que vol, la millor opció és la que heu triat. Que se'l faci fe,i fora problemes!!!
A veure si us donen hora aviat pel tast!!!!! Quines ganes no??

Del passaport, doncs nosaltres ens el varem fer sobre el novembre de l'any passat...no el tinc pas que renovar, no???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 29, 2008 7:51 am

El passaport em sembla que dura 5 anys!!!!
Ja veus si en tenim ganes d'anar a fer el tastet, així també ens ho treiem del davant!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 29, 2008 8:16 am

Ja m'ho imagino, ja!!! Pero a l'omillò us fan esperar una miqueta més, no?? Encara et queda un troçet... aneu bé de temps! =0-0-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 8:19 am

Bon dia noies!

Sira em pensava que t'havia comentat lo del menú i veig que no... :o-o: perdona! es que els dilluns hi ha tantes cose per llegir quie a vegades em perdo!!! té molt bona pinta tot!!!!! i jo també hagués escollit aquestes postres!!!!! segur que quedreu molt bé!

Miriam no m'en recordo exactament de la marca dels puros algo així com gran platinium nosequé la paz :o-o: no t'he servit gaire d'ajuda oi?¿

Espe on ets?????? :-/

Mont! gràcies per aquests ànims! alguna cosa farem encara que sigui un dia per desconectar per que en portem molts d'hospitals.... i em sembla que va per llarg! i tu fas ben fet a poc a poc anar deixant la medicació i ja veuràs que amb un no res et plantaràs a finals de juny i ja podràs anar a la búsqueda del bebito!!!! ànims!

Agbe bonica com va la recuperació?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 8:23 am

Ostres deu ni dor amb les hores que donen per fer el passaport..... jo només vaig a un païs que no és de la unió europea pero els de l'agencia no ens han dit pas que havíem de portar passaport... :-/ :-/ :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 29, 2008 8:29 am

Si no t'ho han dit no crec pas que el necessitis, però millor trucar-hi no quedis fotuda!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 8:32 am

T'imagines? allà a sobre el barco sense poder posar un peu a terra!!! :hmm:: :hmm:: :hmm:: si si avui hi truco! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 29, 2008 8:41 am

Si que m'ho puc imaginar, sí!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. abr. 29, 2008 8:44 am

Bon dia nines!!!!

Sirrrraaaaaaaa, bonicaaaa, jo tampoc t’havia dit res del menú,.... Ostres,... és que sempre he de llegir a corre-cuita, i no dono abast!! Perdona,...
La veritat és que tot té molt bona pinta,.... i el postres,.... el millor de tot!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nines,..... si a alguna vegada no us dic res del que heu escrit, si us plau, no us ho prengueu malament. No és que no us vulgui dir res, sinó que no m’entero,... :o-o: :o-o: :o-o:

Ainos, nina, la meva mare també les va passar canutes per trobar "vestit"!! No trobava res,.... estava ben espantada, però finalment el va trobar,.....
Per això et dic que la teva mare fa molt bé de fer-se’l fer,.... perquè donar més voltes si ja sap el què vol i ho té ben clar. No hi ha res millor que una cosa feta a mida!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ah, nosaltres tampoc tenim passaport,... Però a mi tothom em diu que t’ho fan al moment,.... Fa uns mesos els meus pares van anar a fer-se’l a Figueres i els hi van fer al moment. Pot ser que el sistema sigui diferent per fer, que per renovar?? No sé, avui m'hi passaré, per si les mosques,... :hmm:: :hmm::

Míriam, nina, ja estàs en plena forma al el gimnàs, eh?!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Una pregunta noies,.... al Blonda, no hi ha sostens amb relleno????? :hmm::

Fins ara maques! :-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dt. abr. 29, 2008 8:50 am

Bon dia nenes...

Chiky, vols dir que no necessites passaport? Amb més motiu si no és un país de la Comunitat Europea... Assegura el tiro nina :hmm::

Aixó que dieu del passaport, triguen 3 dies en entregar-lo! I no es renova, ja que no és document obligatori, com pot ser el DNI o el carnet de conduir, quan caduca es fa nou i ja està!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 8:53 am

Cumeta a Barna va diferent el meu germà se'ls va anar a fer a Barna per que li feien amb dos dies i aquí a Girona tardaven molt més!!!!

Si que hi ha sostens amb relleno i si vols te'ls rellenen més i tot! :-)ok: jo ahir vaig anar a buscar els meus i ara només falta que vagi un dia a emprovar-m'ho amb el vestit a veure si amb una mica de sort les noies de cymbeline no em maten! que entre una cosa i una altre o hi vaiga quest dissabte o ja fins la setmana que ve....

Cumeta guapa! que hemd e quedar per que t'he de donar la rafia per embolicar els vanos no???? jo encara no ho he fet pero intentaré el dia 1 fer-ho0 i així t'ho dono no?

Winy si guapa intentaré assegurar-ho :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 9:01 am

Hola guapes,

Ahir no vaig poder entrar, vaig tenir molta feina, i no m'he pogut posar al dia de tot el que heu escrit!!! :-(

Gràcies per les felicitacions del meu cumple!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Us explicaré una mica com a anat el cap de setmana! :-)ok:

Bé divendres vaig anar a la prova de vestit que va anar bastant bé, hem varen agafar els baixos, i no me l'han de tocar de la cintura ni res perquè hem va clavat, jo diria que fins i tot massa, ostres quan la Joana de pronovias hem va cordar la cremallera vaig tenir la sensació que hem faltava l'aire, no se si us ha passat, clar no estic acostumada a portar la roba així tan ajustada i es nota, ella hem va dir que si podia respirar a fons estava perfecte, suposo que a mida que vagi passant el dia, ja t'acostumes al vestit. :-)ok:
Després a la part de la panxa hem feia una arruga rara i també m'han de retocar les varilles que porta per dins.
Ara ja fins el dia 30 de maig no hi haig de tornar. :o-o:
Hem matareu, no vàrem fer fotos, perquè la meva germana es va deixar la camera a casa!!!!! :-/

El divendres cap a les 10, les noies del Viena (les noies que hem preparen el comiat, que així es fan dir) hem varen portar l'ultima prova de la setmana que era fer una truita de patates i una coca per l'endemà. Evidentment a l'hora que era no tenia pas ganes de posar-me a fer-ho, això volia dir que sinó penalització per dissabte.
:--(
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. abr. 29, 2008 9:03 am

Ahhhh, ok Chiky!!!!!
És que aquí tothom em diu que ho fan el moment,....
Però ja et dic, els meus pares se'l van fer a Figueres i amb 1 hora el van tenir. Suposo que va en funció de la gent que hi ha, l'oficina, la ciutat, etc.
Però Ainos, nina, gràcies per dir-ho, perquè així em posaré les piles,.... Veus, m'ha passat com amb els papers del casament,.... que fins que la Winy no em va dir: ESPAVILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! No vaig reaccionar!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Chiky, tranquil.la pel tema de la ràfia,.... que encara tinc temps,....
Si no podem quedar aquest cap de setmana, quedarem el pròxim,...
No et preocupis!!!
I en referència a això dels sostens,.... És que pensava que al Blonda no n'hi havia de sostens amb relleno,... com que deieu que us en posaven, etc.,,, m'havia liat! neu:-D neu:-D
Tu te n'has posat més?
Al final no hi vas poder anar ahir a Cymbeline?
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 9:04 am

El dissabte ens vam aixecar i vàrem anar a Roses a parlar amb els de l'hotel, ja hem escollit les minutes per les taules, el color de les flors dels centres de taula, que hem escollit colors ataronjats i grocs, vàrem parlar del menú, que segurament el dia 23 de maig anirem a fer el tast, i vàrem reservar les habitacions per la gent que es vol quedar a dormir a l'Hotel. :-)ok:
Després vàrem sortir corrents cap a Salt perquè havíem de dinar i les noies hem varen dir que vindrien aviat a buscar-me. Pel camí vaig trucar a la meva germana perquè hem portes de casa dels meus pares el llistat de coses que hem varen dir que havia de ficar a dins la maleta, ja que no tenia temps d'anar-ho a buscar jo. :: orrr::

Total que vam arribar a la 13.30 a Salt i per anar ràpid vàrem dinar al Viena, després vam anar cap al pis i vaig improvisar una coca (la típica coca de iogurt de llimona, però com que no tenia de llimona la vaig fer amb iogurt de maduixa, jeje) i una truita de patates amb ceba, de només dos ous perquè ja no en tenia més). :-)ok:
Vaig poder seure 10 min al sofà .:::tv::·· quan truquen a la porta, i si ja estaven totes allà per començar la despedida.
::fiestuqui::
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 9:07 am

Venien fins i tot el meu oncle i els meus cosins, perquè no es volien perdre la meva sortida, jaja.

Hem varen tapar els ulls i hem varen començar a disfressar, totes elles anaven vestides de negre i amb un mocador vermell al coll. :-/

Quan hem van destapar els ulls, anava disfressada de "sevillana" ole! *.-o-o.* Amb una faldilla blanca a topos vermells, una samarreta vermella, un mocador al coll a joc amb la faldilla, i fins i tot les típiques sabates vermelles a topos blanques de taló de sevillanes que m'anaven una mica petites. Després hem varen seure al menjador i hem varen pentinar i maquillar, hem varen posar una peineta vermella i una flor i alé ja estava jo tota vestida, a i unes castanyoles.
Després totes varen treure un paper i hem varen cantar una sevillana que havien inventat la lletra i parlava de mi, d'en Toni i d'elles i hem varen fer ballar amb en Toni la sevillana, us escric la primera estrofa que és la única que m'en recordo:

"Mírala, cara a cara que es la Esperanza,
Que es la esperanza,
Mírala cara cara que es la Esperanza
Mírala cara a cara que se nos casa.
Que se nos casa
Con un chico gracioso y con mucha guasa,
Con chico gracioso y con mucha guasa."

Bé hem sembla que es algu així, jeje!

Després abans de marxar també hem varen fer ballar el chiky chiky!!!! ::bna//

Total que ja us podeu imaginar on hem varen portar, dons si a la FERIA DE ABRIL que fan a Barcelona!
>.-<: >.-<:
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 9:10 am

Dons totes cap a Barna, amb els cotxes cap a la feria, la veritat que allà no distorsionava tant, perquè tothom va vestit de sevillana, només es notava que anava de despedida perquè a la faldilla hem van penjar un pito amb uns imperdibles, jeje. :-///:

Vam estar per la fira, voltant que per cert es molt maco, no hi havia estat mai i es molt gran, la veritat que val la pena anar-hi, i vam entrar en dues casetes, en una vàrem esta ballant sevillanes i la gent que estava per allà molt simpàtica es va apropar un senyor i va estar ballant amb mi, i després una senyora també dient on està la núvia que vull ballar amb ella, jejej.
*.-o-o.*
Després vàrem anar a una altra caseta i vam seure a menjar alguna cosa, i a veure el típic rebujito andalús (es vi de manzanilla amb seven-ap) bo i que entra bé, jeje. : beer :
Total que es van assabentar els de l'escenari que estàvem de despedida i van dir que pugi la núvia i alè capa al tablao a ballar, amb tres amigues; jo havia anat fa uns anys a aprendre a ballar les sevillanes, però clar de no practicar s'oblida però bueno amb les amigues ens vam sortir, prou bé, jeje. :-);-):-)

Ens ho vam passar molt bé, sortint d'una caseta vam trobar una altra despedida de noies, que a la núvia l'havien disfressat, així amb el traju típic andalús però d'home i ens vàrem fer una foto juntes. També s'hem varen apropar uns turistes i es varen fer una foto amb nosaltres, jeje.

Bé després cap a les 21h o així vàrem sortir de la fira amb els cotxes, bé un lio per sortir d'allà amb tan de cotxe, unes varen tirar cap a una altra lloc, un follon, total que es veu que a continuació hem portaven a una masia, que estava a un poble que es diu Artés, tirant cap a Manresa, uff la casa estava al mig del bosc, vam arribar tard, perquè fins que ens vàrem retrobar totes, dons no vam tirar cap a la casa, per poder anar una darrera l'altra, al final vàrem arribar a la casa a les 11 de la nit.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 9:14 am

Allà m'esperava un sopar, ::0ov0o:: però no un sopar normal, sinó un sopar eròtic, resulta que teníem tres o quatre cambrers, que t'anaven fent coses, si volies anar al lavabo, t'agafaven en braços i et duien ells, et donaven de dinar, ens feien aire amb vanos, perquè entre el riure i que només servien sangria teníem una calor…, ens feien jocs d'explotar globus, la núvia i un cambrer, como no jo soc la que més va rebre, després estàvem sopant i ens feien aixecar i ballar, bé un piló de coses que ni us imagineu, la veritat que el cambrers no valien gaire, els hi vàrem posar el nom dels miniboys, jeje perquè els pobres no eren gran cosa, i els vàrem batejar amb algun que altra mot, jajaj.
::-)
Bé alguna mare que venia no li va fer gaire gràcia, això, perquè la veritat que eren una mica pesadets, no ens varen deixar sopar, ja us posaré alguna foto quan me les passin. Però no vàrem parar de riure, la meva sogre, en comptes de seguir el joc, els hi feia passar malament a ells, quin fart de riure. :-)
Desprès va venir les postres, que era gelat i amb mi hem varen posar un pito gros de xocolata i després de les postres dons el boy, que va fer stripties, que estava fibrat eh? I res ja després ens varen deixar en pau, jeje, i vàrem posar música i vàrem estar ballant i teníem barra lliure.
A durant el sopar, hem varen regalar un conjunt de roba interior i amb la camisola sexy a conjunt i un àlbum de fotos, dedicat amb fotos meves de petita, dels meus pares, amb els meus germans, amics, la família d'en Toni i fotos d'en Toni i jo, aquest regal hem va fer plorar molt, no parava semblava una font, hem va emocionar tant, i més amb l'escrit del meu germà i de la meva germana. :-)) :-))

Bé ja a les 4 o així vàrem decidir anar a dormir, ens vam quedar a dormir a la Masia, en una habitació plena de lliteres totes juntes i ja us podeu imaginar el cachondeo que portàvem, jo crec que fins les 5 o més no vàrem dormir i a les 9 ja hem vaig despertar escoltant a la meva sogre rient o sigui que dormir més ven poc. >.-<: :-///:
Imatge
Espe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 29, 2008 9:16 am

Cumeta, a Figueres el passaport te'l fan a l'instant! Jo hi vaig anar i me'ls varen fer amb un quartet d'hora!!! Així que si te l'has de fer...ja saps on anar!!!

Al Blonda si que hi ha sostens amb relleno! I si vols encara tel's emplenan més! I ho sé de segur perqué els meus me'ls varen HIPER-RELLENAR neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Chiky, a veure si vas d'una vegada a provarte el vestit ara que ja tens els sujetas!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Espe reinaaaa!!!! Continua, continua!!!!
Pero primer.... ja us val no portar la càmara, ehhh!!!!! :--( :--( :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 9:18 am

Ens vam aixecar vam esmorzar i cap a Girona.

Ha estat una despedida que no oblidaré mai, m'ho vaig passar d'allò més bé, amb totes elles i vam riure molt. :-))

La masia no es que fos gran cosa, estava molt mal cuidada i els miniboys eren una mica pesadets i sobons, tot s'ha de dir, però el que més importava era passar una estona divertida juntes i jo crec que això ho van aconseguir. >.-<: >.-<: >.-<:

També varen portar la play amb el joc del singstar, però no ens va funcionar, allà a la Masia, la coca y la truita se la van menjar elles al pàrking del fòrum abans d'anar a la fira, la idea es veu que era fer-m'ho vendre per la fira, però no es van poder resistir :-) , i bé tot lo que hem varen fer, de decorar la maleta i tot lo que hem varen fer ficar a dins, no servia per res, només per fer-me fer feina entre setmana, jejeje. ::-)

Bé això sembla que no ha acabat segons hem varen dir les noies del Viena poder tornen a actuar, jeje.
Lo que si hem quedat que el dia 24 de maig que els nois marxen de despedida farem festa del pijama a casa meva, jeje. :-)ok:

Bé guapes us he fet una mica de crònica de la gran despedida.

Perdoneu pel rotllo!

Ara veure si hem poso al dia amb tot lo que heu escrit.

A també ahir a la nit vam enllestir tema música, en Francesc hem va trucar dijous i vàrem quedar per ahir a les 20h, i vam estar fins les 22.30 escollint la música, una feina menys!!!! :-)ok:
Imatge
Espe

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants