Allà m'esperava un sopar,

però no un sopar normal, sinó un sopar eròtic, resulta que teníem tres o quatre cambrers, que t'anaven fent coses, si volies anar al lavabo, t'agafaven en braços i et duien ells, et donaven de dinar, ens feien aire amb vanos, perquè entre el riure i que només servien sangria teníem una calor…, ens feien jocs d'explotar globus, la núvia i un cambrer, como no jo soc la que més va rebre, després estàvem sopant i ens feien aixecar i ballar, bé un piló de coses que ni us imagineu, la veritat que el cambrers no valien gaire, els hi vàrem posar el nom dels miniboys, jeje perquè els pobres no eren gran cosa, i els vàrem batejar amb algun que altra mot, jajaj.
Bé alguna mare que venia no li va fer gaire gràcia, això, perquè la veritat que eren una mica pesadets, no ens varen deixar sopar, ja us posaré alguna foto quan me les passin. Però no vàrem parar de riure, la meva sogre, en comptes de seguir el joc, els hi feia passar malament a ells, quin fart de riure.
Desprès va venir les postres, que era gelat i amb mi hem varen posar un pito gros de xocolata i després de les postres dons el boy, que va fer stripties, que estava fibrat eh? I res ja després ens varen deixar en pau, jeje, i vàrem posar música i vàrem estar ballant i teníem barra lliure.
A durant el sopar, hem varen regalar un conjunt de roba interior i amb la camisola sexy a conjunt i un àlbum de fotos, dedicat amb fotos meves de petita, dels meus pares, amb els meus germans, amics, la família d'en Toni i fotos d'en Toni i jo, aquest regal hem va fer plorar molt, no parava semblava una font, hem va emocionar tant, i més amb l'escrit del meu germà i de la meva germana.
Bé ja a les 4 o així vàrem decidir anar a dormir, ens vam quedar a dormir a la Masia, en una habitació plena de lliteres totes juntes i ja us podeu imaginar el cachondeo que portàvem, jo crec que fins les 5 o més no vàrem dormir i a les 9 ja hem vaig despertar escoltant a la meva sogre rient o sigui que dormir més ven poc.