NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dt. abr. 29, 2008 7:11 am

Ceci, la partida de naixement la pots demanar per correu i te l'envien alla on vulguis. Jo ho vaig fer aixi.

La de batpisme... Ja és un altre tema....
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. abr. 29, 2008 7:36 am

Nosaltres no vam fer fotocopies ni res.... Visca l'alegria!

Sabeu que em va passar a mi? El dia que li vaig portar els certificats de naixement al mossen, em va donar un paper que sobrava de cadascun dels certificats (una mena de resum). Bueno, pues el dia del casament, em diu:
- Ara li donaré aquest sobre a ta mare i el te que portar el dilluns al registre amb els papers que et vas endur.
- Pero si els papers els te vosté
- No, no,... els que et vaig donar.

Flipa, els papers que em va donar per un altre dia (ell mateix em va dir: per si et fan falta)... que els tenia a Madrid! Bueno vaig pensar, ja parlarem un altre moment i un altre lloc.

Menos mal que al registre no van dir-li res, perque ja li vaig dir a ma mare que sino li demanes al cura... .Tela marinera...
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dt. abr. 29, 2008 8:13 am

Coi, ara m'estic espantant!!! Em sembla que aquesta setmana he d'anar a veure el capellà, és que hi ha parlat ma mare! Sort que ens casa ell i és ell el que haurà de córrer...Però per si de cas, ho tanquem ja! Avui vaig a fer el tastet també al restaurant... ja us donaré detalls a l'endemà!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: feminacora » dt. abr. 29, 2008 8:22 am

Ceci, pues ahora imaginate, que cuando te den la partida estes casada con alguien de tu familia, ya es para rematar la faena. Marjo la verdad es que para escribir un libro con todo lo que me esta pasando con la boda, la reacción de las personas, de mi entorno, como mis amigos... que desde luego no se pueden llamar amigos.... pero en fin alla cada cual con su conciencia.....
Ceci tranquila que yo tampoco tengo los papeles arreglados y a mi dentro de poco seran 2 meses y sin papeles jejejeje pero ya no me pongo nerviosa porque no arreglo nada... solo discutir con mi futuro maridin...asi que ALEGRIA ALEGRIAAAAA
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 29, 2008 9:32 am

Sí nnes... la veritat és que tot plegat és un show!!!! Però el que em fa por de veritat és quecom que em vaig batejar a Girona, els papers passen primer pel bisbat (del de Girona al de Lleida)... però com que visc a Lleida, l'expedient l'hem d'obrir a Lleida...i, pa rematarlo... com que em caso a la província de Girona (l'últim poble, lindant amb Lleida.... quina mala llet!!!), l'expedient ha de tornar a passar pel bisbat, aquest cop del de Lleida al de Girona! Dioxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!

Nani, tranquila... amb coses com la boda t'adones de moltes coses de gent que pensaves que era d'una manera i que no.. i al revés, segur que també et sorprendràs de gent que no t'ho haguessis pensat mai.

Urgell!!!!!! Ueeeeeeeee aquest tastet deliciós!!!! A posar-se les botes nena!!! i a explicr-nos-ho tot, eh!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. abr. 29, 2008 10:03 am

Una altra cosa Ceci....

Nosaltres vivim a Madrid pero el propi mossen ens va dir que "fessim veure" que viviem a Lleida per no complicar les coses.... I ens va sortir be. Sino teniem que fer tots els papers a Madrid, signats pels corresponents bisbats on estavem batejats, despres el de Madrid i finalment el de Lleida que es on ens casem. Vam dir que viviem a Lleida.... Jo de tu faria el mateix amb Girona... Pensa que sols es de cara al bisbat no se.-
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 29, 2008 12:28 pm

ja... peò nosaltres estem empadronats a Lleida.. i el problema és que a cap dels dos li pertoca la parròquia, ni tan sols si jo encara estés a Puigcerdà...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dt. abr. 29, 2008 12:41 pm

Nosaltres tambe estem empadronats a Madrid... Vam fer els papers a la parroquia de Lleida dels meus pares, i despres els vam portar al bisbat. Al menos no tindrieu que canviar de ciutat! Es papers d'esglèsia no tens que explicar gran cosa no se.....
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. abr. 29, 2008 2:52 pm

Coi quin enrenou de papers!! Ja és complicat casar-se pel civil... com per sumar bisbats, ciutats, etc,... uffffff

Urgell, ja ens contaràs com ha anat el tastet!

Sí Ica, tenies raó, només veuen les fotos els usuaris registrats, de fet, a l'apartat de les cròniques i alguns altrs només poden entrar la gent que està registrada....

Glori, tinc ganes de seguir lleguint sobre la vostra boda!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. abr. 29, 2008 4:20 pm

Unes fotillos mes....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
gloripage l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 05, 2008 1:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dt. abr. 29, 2008 4:25 pm

A l'arribar a l'aperitiu em vaig donar compte de que se m'havia trencat l'aro del cancan... El vaig enganxar com podia perque me l'anava clavant... La veritat es que no ens va dornar temps a menjar casi res perque tothom et saluda i vol parlar amb tu i no et deixen apropar a les taules.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dt. abr. 29, 2008 5:04 pm

Glori me reafirmo estabas WAPISIMAAAAAA el novio tambien, jejejej pero tu estabas radiante......
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 29, 2008 9:32 pm

Glori!!!!!! Que wapíssima!!!!!!! Súper súper fantàstica!!!! Se't veu radiant!!!!!!! : sol :

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. abr. 29, 2008 11:42 pm

Eiii Glori!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: WAPISIMA, RADIANT!!

QUIN COTXE!! QUE GUAPOS QUE ANAVEU ELS DOS!!

ës impresionant veure les cares dels vostres convidats quan entraveu :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dc. abr. 30, 2008 1:43 pm

Glori! volem més fotos d'aquesta núvia tant guapa!!!
Ceci... tranquil.litat, si és qüestió de què totes anem a fer entendre als capellans que es donin pressa... venim en bloc, ok?
tema tastet. Ahir vaig anar a la Dida a fer el tastet, encara estic farta avui! Vam arribar els nostres pares i nosaltres i ens van ensenyar el local, el jardí, les sales de l'aperitiu i el menjador, els banys... on jugaria la canalla (camp de futbol, de bàsquet, inflables..., ja me n'hi vaig jo a jugar!!!). i després vam començar a menjar: ens van portar tot l'aperitiu excepte taula de formatges, pernil i les fruites, en total 30 varietats, ole!!! Després vam triar els primers, els segons, els tercers i els avant-postres i postres! i després ja vam comentar temes puntuals. algunes recomanacions i coses que jo vaig preguntar:
* hora arribada dels pares i convidats (els nuvis... quan el fotògraf els deixa)
* si es podia habilitar unes cadires per als nostres padrins a l'hora de l'aperitiu. No solament unes cadires, sinó que habiliten una taula reservada per ells i un cambrer, per a què ells no s'hagin d'aixecar.
* ens van proposar una forma de col.locar la taula nupcial que dóna més protagonisme als nuvis, els deixa més sols... si convé us passo el dibuix.
* els centres florals són tots nostres. i són els pares o els nuvis que donen l'autorització a la gent si se'ls vol emportar (és a dir, que primer va la família i després van la resta dels convidats). Jo els vull agafar per al cementiri que hi tinc uns padrins.
* hi ha una sala de lactància...
* una cosa que també ens sembla molt bé és que habiliten com un carro on a dins hi ha tots els regals, així els nuvis no han de sortir cada cop, i no es fa tant llarg...
* una coseta: de postres, un sacher... ole amb la xocolata!!!

Feta aquesta descripció, obro el torn de precs i preguntes... jajajjajaj!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Key » dc. abr. 30, 2008 2:29 pm

Osti!! que guay Urgell!! quina atenció no?? que rebé!! et deus haver quedat més tranquil·la tenint les coses ligedetes,,, i que, ens expliques el menú i aquesta distribució de taules?? :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dc. abr. 30, 2008 2:59 pm

Hola,
tinc uns cinc minuts... intento explicar el que recordo del menú, perquè ja sabeu que amb aquells noms tant llargs...timbal de fumats (que és com una amanida d'enciams amb fumats i caramel de vinagre de mòdena); rap amb salsa de mariscos amb rosella, solomillo amb salsa de tòfones, una sopa de poma, préssec i pera (autòctona i de la terra); el sacher. Em sembla... que res més... la distribució de la taula, he fet un dibuix cutre però es tracta de deixar als nuvis més centrats i no tant a prop dels pares. A veure si s'entén alguna cosa.
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. maig 01, 2008 11:59 am

Urgell!!!! Que xaxi!!!!! espero que ja hagueu paït tot el tiberi!!!!!!! Fa tanta ilu!!!! Que us va costar posar-vos d'acord essent tots 6 al tast???

Bueno reines... marxo aquesta tarda jo sola cap a Girona... amb l'esperança que el divendres no facin pont al registre civil!!!!!

Ai ai ai!!!!!!!!!!!

I a sobre marxo de soltera.... sense home ni gos!!!! A veure totes les meves amigues, i part de la famili!!!! Ueeeeeeeeee i no torno fins dissabte....

Molts besitos guapes!!!!!!!!!! Bon finde de ponttttttttttttttt :-()-) :-()-)
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. maig 02, 2008 8:02 am

Ceci, que vagi molt bé nena!! espero que tinguis sort i ho puguis liquidar avui!! dona, al registre algú hi ha d'haver, ni que siguin menys gent que habitualment, no poden agafar i tancar per pont....

Urgell, quina bona fila tot!! conec una amiga que es casa el mateix dia que jo, que també ho fa a la Dida...

El plànol sí que s'enten, el que jo imaginava que era la distribució no de la gent de la taula presidencial, si no la taula presidencial en relació a la resta de la sala... jejejeje però la veritat es que tal i com us han recomanat, teniu més espai per vosaltres :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. maig 02, 2008 10:06 am

Hola nenes que tal esteu? Jo avui també treballo i lo pitjor es que ho faig de tarda i encara fa més pal :-( :-(

Urgell molt be a la DIda, nosaltres també ho voliem fer allà, de fet estavem entre la DIda i el Resquitx pr per proximitat vam triar el Resquitx

Ceci que vagi molt be al registre, ja veuras com ho aclariras tot sense problemes. Fas be d'anar-hi personalment pq sino no hi hauria manera de aclarir-ho Be ja ens explicaras :-)ok: :-)ok:

Nenes aquest cap de setmana dono les primeres invitacions, això ja s'atança :-///: :-///: :-///: :-///: Resulta que vaig a veure la nena de una amiga meva de Torrelavit (al costat de St Sadurní d'Anoia) que ens ha costat prop de mig any quedar o sigui que aprofitarem i li donarem la invitació a ella i a una de Sabadell i així no em de tornar a fer el viatge i a intentar quedar que costa un munt posar-se d'acord. A mi m'hagues agradat donar-ho primer a la família pr mira les coses es presenten com es presenten :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants