Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 3:35 pm

No winy tranquil.la que enstre el xute de vitamines que em prenc cada matí més la jalea real i les flros de bach i demà amb el fisio no hi haurà qui em pari!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 28, 2008 4:01 pm

bona tarda xules!!!!!

nenes no dono l'abast avui, escrivi molt i no puc amb tot!!!!

i la Espe, on esta? a veure si les amigues la van enviar cap a ves a saber on sense bitllet de tornada!! neujor:-) neujor:-)

vAig a intentar fer alguna cosa que estem a final de mes i toca currar una mica :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: mireia 9 » dl. abr. 28, 2008 4:23 pm

Hola guapes!!!

Ja veig que el cap de setmana qva anar bé no??

Nuria ho sento.
Gemma espero que les probes surtin totes molt bé.
Mirima molt macos els detalls.

Buneo, us deixo que ara ha de venir la meva nebodeta i li he de dona la fruita i fer de cangur fins les 20:00. ens veiem.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 28, 2008 4:27 pm

bona tarda!!!

mireia aixi avui et toca fer de cangur!! que bé m'encanten els crius!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: winy » dl. abr. 28, 2008 5:12 pm

Nenes es nota que es dilluns, eh? I s' ha d'avançar feina!! :-///: :-///:

Chiky, on t' amagues?¿
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 28, 2008 5:17 pm

Bona tarda noies!!!

Mireia, així que de cangur, eh?? Veus que bé, estaràs entretinguda...

Doncs parlant de cangurs, ens estem plantejant d'agafar-ne un parell pel dia del casament...resulta que la profe de l' Arnau es dedica a fer de cangur en festes i casaments i tot parlant, doncs hem quedat que ja li confirmaria... no sé si ho farem... ens costa 2 noies, 50€/hora les dues. Seria desde que comença l'aparitiu fins el ball, més o menys unes 3 hores...i elles s'ocupen de donarlis menjar i els hi fan activitats...Els nens estarien de conya i els pares agraïts... no sé que farem... :-/
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: winy » dl. abr. 28, 2008 5:21 pm

Miriam, aixó del cangur també ho voliem fer nosaltres, peró puja bastant de preu... hem sap greu peró... :--(

Tens algun telèfon fixe de l' Elena??
Imatge

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 28, 2008 5:22 pm

ostres miriam doncs esta molt ben pensat aixo!! aixi els nens estan distrets i vigilats i els pares doncs poden disfrutar una mica més bé!
kel_go

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 5:24 pm

Miriam a nosaltres si ho volem fer es de 100 eruos tot el que duri el convit! depenent de quans crios vinguis nosaltres també ens ho replantajarem! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. abr. 28, 2008 5:42 pm

Bones a totes les gironines!!!!! Entro al vostre post per veure si alguna de vosaltres em pot donar un cop de mà.

Estic liada amb els papers per l'església. Jo vaig néixer a Girona i he d'anar a buscar el registre de naixement literal,... però resuta que estic trucant com una loca al registre civil i no m'hi contesta ningú. Alguna de vosaltres ja l'ha anat a buscar? Sabeu si me'l poden donar el mateix dia??? Es que igual baixo a Girona aquest divendres (amb l'esperança que no facin pont al registre). A i... el Registre està allà a les escales de la catedral???? o allò és l'audiència?

Que lleida és molt lluny!!!! i ara molt d'ave i moltes històries... però de barna a Girona segueix igual com sempre!!!!

l'altre consulta és... algú sap on és cruïlles? L'ermita dels Metges hi pertany, crec... i tampoc trobo el mossen!!! Així que per nassos hauré de venir... però en un sol dia segur que no ho enllestiré!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: winy » dl. abr. 28, 2008 5:49 pm

Hola Cecilia...
El paper que necessites és la fe de baptisme! l'has de demanar a la teva església... llavors depèn de quina església te'l donen al moment i sinó et diuen tal dia! Ja saps que l'expedient matrimonial es prepara a l'església de la núvia... i l'haureu d'anar a recollir els dos (pq heu de signar)

Ja tens la fe de solteria?¿ Crec Cruïlles està per allà a la Bisbal d'Empordà! És un poblet mol petit!! :-)ok:

Ja saps, si necessites res més... aqui estem les gironines!
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 5:55 pm

Hola Ceciclia!

A girona seguim estant igual d'incomunicats tens raó!!!! neu:-D

Bueno noies ens veiem demà! vaiga veure si em poden atendre a Cymbeline que ja tinc sostens que estaven arreclant al Blonda!

A per cert Miriam que vas fer amb els puros? jo divendres els vaig anar a buscar i estan molt ben presentat! 52 euros la caixa de 25 em van costar... de fet només els vull per que els puguis oferir als senyors a l'hora dels cafés.... pero van amb un tubet metàlic platejat i amb una etiqueta amb els nostres noms.... estan molt bé!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 28, 2008 6:32 pm

uooooooo ara ja no hi ha ningu!!!!!! he sortit a ensenyar uns pisos, m'he mullat els peus i na fent!!! es que s'ha posat un dia que no vegis... pero ja va be que plogui que plogui!!!!

l'Espe segueix sense donar senyals? :-/
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: montpra » dl. abr. 28, 2008 7:12 pm

_cumeta_ ha escrit:Ah, i els vanos us han quedat molt bé!!! Ostres, el meu futur ja podria aprendre exemple del teu,.... És que no fa res!!! En fi!!! :o-o:

Em sembla que com tots els homes !!!! (hi ha alguna petita excepció eh Winy ...)

Miriam felicitats pels 7 anys junts !!!!

Chiky porta al Raul de pont algun dia que li sentarà molt bé, i més si és lo que a ell li agradaria. Núria és un lloc encantador a plena natura, i si fa bon temps per a fer excursions i aventures !!
I molts ànims uapisima !!!!

Núria reina, anima't !! i si necesites alguna cosa aquí ens tens a totes !

Dem res de boja !!! A mi aquestes coses m'encanten, i prenc bastantes coses naturals, ja que com prenc medicació per altres temes doncs alee a la mínima que em puc curar alguna cosa amb herbetes o gotes, millor que millor.
Ahh, i io vull axuxades que m'encanten !! Cada dos per tres estic amb el meu futur diguent-li ninu necesito mimussss !!! :-)ok:

Cumeta si necesites ajuda, jo quan torni del viatge soc tota manetes per vosaltres !

Espe nena on t'has posat ??? que t'han enviat a la Xina o què ???

Miriam si necesites cangur pel casament jo vinc i t'ho faig gratis ehhhhhh !! neujor:-)
Es nota que m'encanten els crius ?? jiji

Per certtt, he començat a rebaixar medicació ja, i em trbo be, no la trobo a faltar i ja fa una setmana, per tantel dia del casament ja hi haurà una medicacio de les que prenc esborrada de la llista, i apa cap a final de juny ja podré començar anar en búsqueda del bebe !!!!!!!! :-)(:-)

Petons uapisimes !!!!!!!!!!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 28, 2008 7:21 pm

hola de nou guapissimes!!!

cecilia ho sento pero en tot aixo no et puc ajudar!!! :-/ (=:-)

mont que bé que et trobis bé i no trobis a faltar la medicació!!

espe on ets???? tant feta caldo estas??? jejej :o-o:
kel_go

EntradaAutor: sira » dl. abr. 28, 2008 8:22 pm

Heu vist la meva crònica del menú del casament??? vam anar a fer el tast divendres!

Ho dic perquè està a la pàgina 29 i demà treuré les fotos, ok?? qui vulgui mirar-ho ja ho sap a la pàgina 29.

Fins demà!!!!!!!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. abr. 28, 2008 8:32 pm

Bona nit,

Sira jo sí que les he vist... ara vull veure les del vestit..jejejejejeje!! :-///:

Nuria, ho sento lo de l'home de la teva cosina... si necessites alguna cosa, ja saps, ens téns aqui per lo que necessitis!

Mont, me n'alegro que estiguis i et trobis molt millor.

Espeeeeeeeee, on estàs??
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 28, 2008 8:34 pm

Bona nit guapes!!

Acabo d'arribar del gimnàs...i avui no estic gens cansada!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Cecilia, em sap greu no poderte ajudar, pero noia, no en tinc ni idea... :--( :--( :--(

Gemma, encara tinc que encarregar-los!!!! Ostres, és que ja no hi pensava!!!!! A verue si aquesta setmana m'acosto un dia a Girona!!!! Quina marca et vares quedar al final????

MOnt reina, m'alegra que no trobis a faltar la medicació!!! Ho veus..a poc a poc, tot anirà rutllant... I per lo de cangur, em sabria greu... a més, haurien de ser 2 ja que si un vol anar a veure la mama o al lavabo la resta es quedarien sols! Pero moltes gràcies kuka!!! =0-0-) =0-0-)

Espeee.... ON ETSSSSS?????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 28, 2008 9:24 pm

Chiky-nit ha escrit:Miriam a nosaltres si ho volem fer es de 100 eruos tot el que duri el convit! depenent de quans crios vinguis nosaltres també ens ho replantajarem! :-)ok:

Tia, està molt bé de preu, no???
JO avui he estat parlant amb la Cristina i ens ho deixa a 50€/hora, les dues... i no sopen.
Casi segur que si que ho farem...i mira que són pocs nenes...uns 5-6...pero clar, és que sinó l'Arnau no ens deixarà ni menjar a nosaltres, ni les avias, ni les mares de la resta dels pekes perqué anirà a liarlis la troca!
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 28, 2008 10:20 pm

miriam veus que bé, mica a mica et vas acostumant...

sira jo les fotos dels plats ja les vaig veure les que no he vist son les del vestit.

bé guapetones, vaig cap al llitet :llit:: , bona nit!!!!!!!!!!!!!

fins demà.
kel_go

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant