NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » ds. abr. 26, 2008 9:13 am

Jo la declaracio normalment demano cita i la faig alli. Demano igualment el borrador. L'any passat la va fer el Pablo pero aquest crec que la fara hisenda.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. abr. 26, 2008 9:25 am

MATI DEL CASAMENT
Em vaig despestar a les 8 del mati amb un mal de cap que ni pa qué... Em vaig "dopar" i vaig intentar dormir una mica mes. A les 10 i algo em vaig despertar i ja em trobava una mica millor. Ma mare començava a posar-se nerviosa, tenia que anar la primera a la pelu (a les 12) i li deia que hi anes ma germana, que tenia que netejar mes (mes????).

Al final la vam convencer de que tires cap a la pelu, que nosaltres ja enllestiriem.

Ens vam llevar, vam recollir i vam anar a fer un parell d'encarrecs que tenia pendent ma germana. Vam anar a esmorzar al costat de la peluqueria (amb la tonteria eren quarts d'una!).

Entre aquestes vaig trucar al Pablo a veure si sa germana havia arribat ja que viu fora i va tenir problemes amb els vols i no sabiem si arribaria al casament.... De moment havia arribat a Roma a primera hora amb lo que ja sabiem que arribaria.....

A la 1 a la peluqueria... Ma mare ja estava llesta i fins i tot ella s'agradava! Es de les que mai es troba res be a ella....

A quarts de 3 sortiem de la pelu ja totes posades, vam pasar a comprar una pizza per picar algo i cap al maquillatge.

A l'arribar a casa ma mare ja estava casi maquillada (la maquilladora va venir a casa) i van començar amb ma germana. Despres em va tocar a mi. Mentres ells (mon germa tambe) ja s'estaven vestint... Se'ns tirava el temps a sobre! Ja eren les 4 de la tarda i la fotografa a les 5 estava alli...

A les 5 van arribar les meves amigues i la fotografa. Jo encara no estava ni vestida! Al final per molt que vagis amb temps se't tira a sobre....

Va arribar tambe el que em portava el ram, jo ja casi estava, mentres reportatge fotografic de posta del vestit.....

I per fi... TACHAN! La novia llesta i preparada. Per cert, l'habitacio va quedar feta un caos, tant ordenar i al final roba per aqui, per alla,.... jeje.

Vaig sortir, tots alla esperant-me, es van quedar parats del canvi (jo sempre vaig bastant esport i no em maquillo mai....).

L'amic del nuvi em va llegir un escrit precios a l'hora de donar-me el ram! Li va saltar la llagrima a ell i tot! I les meves amigues tambe ploroses... Jo estava emocionada pero tant feliç que ni em sortia la llagrima....

Les amigues em van posar la lliga.

I res... A esperar. La fotografa a les 5.30 va marxar a fer fotos de la entrada a la esglesia i jo a ver temps fins a les 6 menos poc.

Em deixava el ram tirat por ahi cada 2x3, es raro de tenir que portar-lo tota la estona. De fet quan sortiem de casa ja me'l deixava!

Bueno a menos 5 ja estaven els taxis i el cotxe esperant... Vaig baixar i menos mal que no hi havia gaires mirons....

Ens vam muntar al cotxe i cap a la esglesca..... 17.55 de la tarda..
gloripage

EntradaAutor: ica » ds. abr. 26, 2008 11:13 am

Nena! Que guai...
Es com si estés allí vivint-ho!!!!!!!!!!!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. abr. 26, 2008 2:12 pm

Què guai Glori! M'estic imaginant-vos a les 3 corrent d'aquí cap allà amb el pentinat de super nuvia i les pizzes! Conta conta! què tal la maquilladora? Qui os va maquillar la Noemí/Gemma/Núria???

Marjo, la vivienda la has d'incloure al final un cop ja et surt la cuota resultant a pagar és on s'inclou la deducció per vivenda habitual. Tens la part estatal per una part qué és un 10,05% del capital + interessos pagats durant l'any i després la part autonòmica que a Catalunya que pot ser un 3,45% normal o un 6,45% (si no em falla la memoria) en funció si tens dret a que sigui un 6,45 per edat, nivell d'ingressos, minusvalia,etc. Si la teva vivenda és adquirida abans del 20/1/06 tens dret a una compensació perquè anteriorment abans de que sortis la nova llei d'aquesta data, et deduies un 25% del capital +interessos amortitzats els 2 primers anys desde la compra de la vivenda i després un 15%. Ara a tota Espanya és un 10,05% de la part estatal i un 4,95% de la part autonòmica - excepte Catalunya (és a dir un 15% en total) independentment de que sigui el primer any o el segon o el 5è. Per això tens una compensació adicional d'uns 200 i pico euros ja que et tocaria deduir-te un 25% i només pots fer-ho pel que et correspondrà que com a molt serà un 16,5% a CAtalunya. (si fos fora seria un 15%)

Has de sumar el total dels interessos pagats i del capital amortitzat durant l'any i dividir-lo entre 2 si és al 50% la vivenda. Cadascu ha d'incloure aquest import i la maquina ja et calcula l'import de la deducció. El límit per persona per any són els 9015,18 euros de sempre. si haguessiu pagat cadascú més, aleshores poses el total i la màquina ja ho calcula sobre el màxim. És el cas per exemple del primer any de l'adquisició quan inclous totes les despeses de la compra.

Espero haver-te ajudat! Si hi ha quelcom que no entens pregunta-m'ho i si puc t'ajudo!?!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. abr. 26, 2008 2:12 pm

Què guai Glori! M'estic imaginant-vos a les 3 corrent d'aquí cap allà amb el pentinat de super nuvia i les pizzes! Conta conta! què tal la maquilladora? Qui os va maquillar la Noemí/Gemma/Núria???

Marjo, la vivienda la has d'incloure al final un cop ja et surt la cuota resultant a pagar és on s'inclou la deducció per vivenda habitual. Tens la part estatal per una part qué és un 10,05% del capital + interessos pagats durant l'any i després la part autonòmica que a Catalunya que pot ser un 3,45% normal o un 6,45% (si no em falla la memoria) en funció si tens dret a que sigui un 6,45 per edat, nivell d'ingressos, minusvalia,etc. Si la teva vivenda és adquirida abans del 20/1/06 tens dret a una compensació perquè anteriorment abans de que sortis la nova llei d'aquesta data, et deduies un 25% del capital +interessos amortitzats els 2 primers anys desde la compra de la vivenda i després un 15%. Ara a tota Espanya és un 10,05% de la part estatal i un 4,95% de la part autonòmica - excepte Catalunya (és a dir un 15% en total) independentment de que sigui el primer any o el segon o el 5è. Per això tens una compensació adicional d'uns 200 i pico euros ja que et tocaria deduir-te un 25% i només pots fer-ho pel que et correspondrà que com a molt serà un 16,5% a CAtalunya. (si fos fora seria un 15%)

Has de sumar el total dels interessos pagats i del capital amortitzat durant l'any i dividir-lo entre 2 si és al 50% la vivenda. Cadascu ha d'incloure aquest import i la maquina ja et calcula l'import de la deducció. El límit per persona per any són els 9015,18 euros de sempre. si haguessiu pagat cadascú més, aleshores poses el total i la màquina ja ho calcula sobre el màxim. És el cas per exemple del primer any de l'adquisició quan inclous totes les despeses de la compra.

Espero haver-te ajudat! Si hi ha quelcom que no entens pregunta-m'ho i si puc t'ajudo!?!
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. abr. 26, 2008 3:47 pm

Nenes, necessito la vostra ajuda un cop més. Em sap greu i no vull semblar aprofitada però he de fer un mapa de com arrivar desde l'Església de Sant Llorenç a Raimat per aquells que no sapiguin com fer-ho i no me'n surto. ¿Em podrieu fer un cop de mà? Mil gracies noies!
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dg. abr. 27, 2008 12:02 am

mmmm a veure si puc mirar de probar-ho, amb el google maps a veure... no se amb que ho va fer la Ceci...

Nena, si que en saps de la renta... amb el que has dit del pis, encara hem sembla més que està malament el nostre borrador, no tinc res a les caselles de desgravació autonòmica .... i pels tants per cent que dius és imposible que m'hagin contat la quantitat que era..... uffff cada any, fan alguna... :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dg. abr. 27, 2008 7:33 am

Ànims Key! Si et serveix de consol, jo tampoc m'entero de res... així que suposo que me la faran.
Bon diumenge a totes! Nosaltres anem a continuar la ruta de repartir invitacions!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ica » dg. abr. 27, 2008 10:01 am

Hola noies,

Elena, he probat de fer un mapa així tipus esquematic... te'l penjo en format pdf i en power point... a veure que tal us sembla, crec que s'entén bastant però al conèixer la zona segurament no puc ser objectiva...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ica

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. abr. 27, 2008 1:26 pm

Ica mil gràcies!!!!!! JA TINC MAPA!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Què bé!!!!! Una coseta menys! He estat a punt de ficar el de la viamichelin però ho trobava tan cutre..... Ostres nena t'ha quedat genial! Jo de veritat que amb els ordinadors no me'n surto.... no en tinc ni papa.....

Gema, si no te aparece la deducción por vivienda habitual es porque seguramente comprasteis antes del 20/1/06 y teneis derecho a que os incluyan la compensación que os comenté por resultar la nueva fiscalidad "perjudicial" con respecto a la anterior para aquellos que todavía tenían derecho a que se les aplicara el 25% por ser el 2º año de la compra de la vivienda. Es decir ahora se os aplicará un 16,5% de deducción (menores de 32 años y ingresos inferiores a 30.000 euros brutos anuales en CAT) que es el 10,05% de la parte estatal y el 6,45% de la parte autonómica (fuera de catalunya es un 10,05% y un 4,95% para todo el mundo pero en catalunya se distingue a aquellos que cumplen ciertos requisitos y en lugar de un 4,95% de España se les aplica un 6,45% en la parte autonómica de deducción) Se os aplicará un 16,5% en lugar del 25% que os correspondería si no se hubiera modificado la fiscalidad por lo que hacienda os tiene que hacer una compensación adicional. Prepara la referencia catastral de la finca, el número de préstamo hipotecario, la fecha de la adquisición de la vivienda y el total de capital amortizado más intereses pagados durante el año que es lo único que te requerirán a efectos de incluir la vivienda! Si fuera el primer año que declarais la vivienda entonces tendrás que llevar facturas de registro, gestoria, notaría y liquidación de impuestos que también puedes incluir junto a las escrituras de cv y ph (por si quieren verificar algún dato adicional)

Espero haberte ayudado wapa! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Nenes, pobra ma mare! Resulta que ella és molt d'esperit jove i molt moderna però no deixa de tenir 59 tacos... Total que s'ha comprat un traje per la boda i quan l'hem vist ma germana i jo (ja li val de no poder-se resistir a comprar-se'l fins que donguessim el visto bueno nosaltres dues) no ens ha agradat gens! :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( Semblava una popstar damunt d'un escenari! Total que li hem dit i ara s'ha emportat un gran disgust....
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. abr. 27, 2008 3:11 pm

Ostres Elena.... no entenc ni una sola paraula quan parles de les coses de la declaració... en sèrio... com si parlessis xino o japonès!!!!! Que fort... jo em sembla que pillaré per alguna banda, no sé ni quins papers he de tenir!!!! bufff Dilluns niré a veure el gestor.

Elena... nena... tan greu és el vestit de ta mare???? Pobre dona!!!!!

Key... que tal la Lan Party????? Encara hi sou liats????

Glori... QUE BONIC!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ica » dg. abr. 27, 2008 3:44 pm

Des de luego Elena, jo tampoc plego res de res en tot aixó de la renda... Ens saps molt... suposo que la teva feina hi té alguna cosa a veure! Si no es així em consideraré una analfabeta en aquest tema... :-)ok:

En quant al vestit de ta mare... pobra, tant inadequat es? A vegades amb els complements la cosa canvía molt...

Ah i me n'alegro de que el mapa et serveixi d'algo...
Imatge
ica

EntradaAutor: gloripage » dg. abr. 27, 2008 8:46 pm

ESGLÈSIA

Vam tirar cap a la esglèsia. El mossen em va dir que quan arribes podria entrar a la catedral que m'hauria baixat el pilo. Nanai. Total, que vam passar de tot i per sobre de l'acera! Més espectable encara quina vergonya, amb e descapotabe i entre els arbres!

Estaven esperant-me la cosina del pablo amb la filla (em portava les arres) i el meu cunyat amb la filla (la dels anells). Tambe la cosina de 13 anys que m'ajudaria amb el vestit.

Baixo del cotxe em preparo i cap amunt! Alla estava mon pare... Ja sabeu.

Entro a la esglèsia, i que no sona la musica! Al final quan comencem a caminar comença a sonar.

La veritat es que estava super tranquila, vaig anar mirant pels bancs a veure a qui veia, i saludant-los. Al davant portava les dos nenes, i al darrera l'altra ajudantme que no m'enganxes amb res.

I alla estava el Pablo, ens vam donar un peto (casto eso si, jeje) i cap amunt a seure.

La missa vaig estar super tranquila, rient tota la estona, em va donar por ahi. El mossen una mica pesat, pero bueno, que hi farem, no es pot controlar tot. Algun problema de so, el Pablo es va equivocar en un parell de coses, i ens vam oblidar de que la germana del Pablo tenia que llegirnos un escrit seu... Pero genial.

Despres va arribar e moment de signar els testimonis, que va ser una mica estrany perque van pujar tots a l'altar!

Aeshores ja vam baixar a començar a rebre felicitacions! Alguna foto i cap a fora.

Casats!

Alli estsven tots esperant-nos per acribilar-nos! Despres mes felicitacions, la veritat no ets conscient de a qui has vist i a qui no.

Despres al cotxe i a fer mes fotos. La veritat que va ser un numero total. Imagineu-vos dissabte tarda, carrer major i amb bon temps. Nuvis i amb descapotable. Semblava un espectacle!

Vam pujar al cotxe que portava un amic, i cap a les fotos. Sols sortir ens va treure una cervesa per cadascu! jajajaja

Vam estar fent fotos una estona, va ser divertit! Despres ja vam tirar cap a l'aperitiu, el Pablo ja no podia mes (es antifotos).... Total vam arribar 20 minuts despres de que comences.....
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dl. abr. 28, 2008 8:33 am

Glori, continua que això pinta molt bé... però alguna foto se't podria escapar? Elena... el tema de la renda sembla que hagis nascut amb ella. I sobre el vestit de ta mare... torneu-lo a mirar,a veure si amb una segona opinió es veu tant xungo com dieu... Jo el dia que em van ensenyar els vestits els meus pares, vaig pensar que si es pensaven que anaven a la boda d'una altra, perquè no semblava que se'ls casés la filla... però al final vaig haver d'entendre que ells no volien anar disfressats i que si es compraven algo més pompós... no eren ells. Així que torneu a mirar i a veure què passa, si és de pop-star... l'haureu de canviar potser...
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dl. abr. 28, 2008 1:55 pm

No en tenia cap fins ahir a la tarda.... Ahi va una de la sortida de la esglèsia (el meu marit em mataria si sapigues que publico fotos....)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dl. abr. 28, 2008 2:51 pm

Hola noies que tal estem? GLori m'encanta la teva crónica esta super ben explicada, sembla que l'estigues visquen. Que bo lo de la pilona, devia semblar que assaltaveu la seu en descapotable :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Elena, aixo de la declaració es complicadissim. Al final he trobat lo que m'has dit del lloc on ho havia de ficar (a l'Anex A) pr quan obro la pestanyeta ja em torno a perdre pq surt INVERSION DE VIVIENDA HABITUAL I COMPENSACIÓN POR ADQUISICIÓN DE VIVIENDA HABITUAL i ja no se que posar en cada lloc (jo vaig comprar el pis al 2004) Total que ho deixo correr i esperaré a la del banc pr es que m'enprenya no saber fer les coses :-( :-(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. abr. 28, 2008 5:11 pm

Que xulo Glori!!!!! I quina foto més maca!!!! Sempre pots penjar-nos alguna foto un parell de dies i després despenjar-la... però ens fa tanta ilu!!!!!

la crònica.... una passada, ho estàs explicant tot tan bé!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » dl. abr. 28, 2008 7:04 pm

Quina foto més xula!!!!!!!!!!! No pateixis que no li dirém a ningú que hem vist fotos.... jajaja

A més, no sé si ho saps però les fotos només les veiem les que iniciem sessió amb usuari i contrasenya, si no et dones d'alta no veus ni una foto... Em sembla que es així..., eh que si Key?(segur que ho saps... ets una experta)
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. abr. 28, 2008 7:15 pm

Nenes... us n'he d'explicar que una... quina tela... jo crec q a aquest pas no em casaré... no per no voler-ho fer... sinó per culpa dels maleïts papers.

Registre de naixement literal.... a Girona!!! Ueeeee truco a Girona.... ningú contesta, mai... durant 3 setmanes!!! fantàstic... que em tocarà baixar i segur que no m'ho tindran pel mateix dia.

Fe de Baptisme o partida de baptisme... yo qué sé... bueno aquí està la diversió... també fa tres setmanes que truco a totes hores al suposat mossen que em va batejar, que és el rector de Cruïlles. Però jo no em vaig batejar a Cruilles... ho vaig fer a una muntanya molt llunyana que té un cony d'ermita sola perduda de la mà de deu... però bé... el mossen es el de cruïlles. Doncs quan ellocalitzo... resulta q l'home deu tenir com a 150 anys i fins que ha entès pq el trucava 10 minuts de rellotge. I em diu...
- Ui... aquest llibre vés a saber on és... ja miraré de trobar-lo.
- Mossèn, l'haurem de trobar o no em podré casar...
- Sí, m'imagino que deu ser a curilles, o a sant sadurní d'heura,... bueno en realitat no ho sé... Com deies que et dius...?
- Cecília, López Martínez
- Sílvia?
- No, no... Ce-ci-lí-a.
- Es que vaig dur d'orella....
- Bé... que em podrà enviar per correu la partida?
- Què diu què he de fer???
- ... i així mitja hora més.

no us vulgueu imaginar el què m'he costat que apuntés bé l'adreça, sobretot el codi postal... que sembla que no podia entendre que hi anessin 2 zeros!!!!

ai... que fort. Em sembla que li escriuré una carta!!!!

Nenes amb un 3 al comptador i jo sense papers!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 29, 2008 6:41 am

Ostras Ceci deu ni do, podriem escriure un llibre de Les Aventures dels Papers perduts. Podeu escriure un capitol tu i un altre la Nani, la dona pressumptament casada amb el seu tiet :-)) :-)) :-))

Nena em sembla que aquest pont t'hauras de dedicar a recorrer Catalunya i anar a Girona i a Cruilles o això no ho aclariras

Be vaig a treballar una miqueta, encara que si fos per ganes me n'entornava al llit ::snpy::
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants