Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 4:36 pm

si que queda poquet!!!! quins nervis... jejej és el que dius que aquest mes ens passarà volant!!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 4:48 pm

Mary per cert que et van dir a RC? Vull dir quan tens un altre proba? O no sé com funciona ara et faran una proba més o un parell no sé... tinc unes ganes de que arribi la probaaaaa!!
Per cert l'altre día em vaig fer la proba de pentinat i ja ho tinc clar segur!!! Em quedava genial i amb les plomes blanques i negres nosé supermodern... em va agradar molt!! L'únic es que nos é si em faré serrell o no però lo més segur es que si.
Per cert la teva mare al final q? s'ha comprat el vestit??

Aps RACHI la meva sogra s'ho ha comprat a Teresa Helbig, la teva mare al final va anar a TotHom es va quedar el blau??
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 4:58 pm

fiancee que bé que ja tinguis decidit com t'ho faras!!!!! tens alguna foto??? pistes??? jejeje jo ja he demanat hora i hi vaig aquest divendres com que tinc pont ho aprofitaré!!!!! jejeje ara tinc la proxima prova el 21 de maig, i depen de com vagi ja no em farem més fins la setmana abans de la boda!!!!!! ja veuras la impresió que et fa quan et vegis amb el vestit!!!! et veus tant maca... i tu et posaras, vel????
la meva mare al final se l'ha comprat a la sabrina... va blanca i negre, és molt xulo, és senzill xo molt elegant!!!! la teva ja el té, no???
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 5:04 pm

Si si porto vel, en principi el de tul que no es el del conjunt, però ho haig de mirar encara... Tinc ganes d'anar a la proba...
El meu "estilista" no em va deixar fer fotos el porc!!! em coneix i em va dir no no les fotos te les faig jo i me les va fer amb la seva cámara pq no es fiaba de que jo li ensenyes a tothom!!

La meva mare li están fent a la Vel es de color malva molt bonic tambè.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 5:26 pm

quan vagis a RC digues que t'ensenyin el vel del conjunt... nose a mi m'agrada més com queda, fa més núvia, xo és un super vel!!!! em cosat una mica imaginar-me amb el vel, xo queda més nuvia....
com et coneix el teu estilitsta jejeej a jo m'enduré la càmara a veure si us les puc passar!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 28, 2008 5:30 pm

Hola!!!

Jejejeje, que bo el teu "estilista" fiancee!!

Aquesta tarda he de marxar super puntual.. Us explico: Dissabte em va agafar un furor de "shopping" tremendo.. Vaig arrassar!! Però clar, ara m'estàn agafant remordiments, pq ahir vam dir amb el meu nen d' intentar estalviar una mica per la boda... i jo amb l'armari a tope!! (sort que encara no li he ensenyat res..)
Total, que crec que aavui niré a tornar alguna cosa (ara que ho penso em vaig passar tres pobles! Jijiji, ni us explico el que em vaig gastar...)
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 5:38 pm

Mary jo m'el vaig probar el vel del conjunt que té el volantet no¿? Però el veia massa, enacar que ara no sé per això vull tornar a mirar-m'ho :o)
Mary a mi em passa tot el contrari q a tu, jo era probar-me vestits i ni fu ni fa, ara, era posar-me el vel i ja m'encantaven tots!! jijiji
Per cert el que no faré es posar-me el vel cap al davant, el portaré molt baixet, i tot caigut.
Ofcourse jo tinc unes ganes d'anar de shopping!! Però amb el pis i la boda vaig fatal de diners... em presento amb una bosseta de MNG o ZARA i el meu home directament es divorcia de mi abans de casar-nos!!!! jijiji
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 5:41 pm

fiancee tornat'el a emprovar, nose... a mi em va agradar més... em veia més núvia!!!
jo también tinc unes ganes de shooping... a més ahir vaig fer canvi d'armari amb la roba de primavera i estiu i ara començo a pensar coses que m'agradaria comprar... xo és aixó vaig fatal también de diners... axí que poc a poc!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 28, 2008 6:00 pm

hola noietes!!!!!

Que dius fiancée... de teresa helbig!!! Anira guapissima, doncs!!! T´ha dit com es??? es el de geisha o el de volantets????? quines mamis mes guapoes totes, per favor!!!!!!!!!!!!!!

La meva mami al final s´ha quedat amb el de tothom blau-lilós!!!!!

JO... de shopping!!! Ni parlar-ne!!!!! Que em maten!!!!!

Per cret, no us ho he dit... se mha oblidat!!!! Ja tinc els anells!!!!!!! Sobn molt xulus, es com una arandela d´or blanc tot rodó... us possaria fotos però ja no els tinc,. els te la meva tia que es la que mels ha regalat i li he donat a ella per a que mels guardi!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 6:08 pm

RACHI el de Geisha! Estará molt maca segur, tinc ganes de veure-la amb el vestit!!
La teva mare estará espectaculaaar!! El vestit de TotHom es preciós.
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 28, 2008 6:12 pm

Jejeje, no us penseu, eh? Que jo tampoc he tingut nassos per ensenyar-li res... tinc les bosses amagades a l'armari de l'habitació de convidats, jajajaja..
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 6:29 pm

jajajaja ofcourse així m'agrada jo li dic aixó es un regal de la mama jajaja!!! Que normalment es veritat pq la meva mare em compra molta roba... però bueno.

Us recomano aquesta web per compres:

http://www.asos.com

I aquesta altre per xafardejar cosetes de moda, es un blog que fan unes noies que está molt bé:

http://www.elrincondemoda.com/

Jo compro molta roba a asos, lo millor que et posen l'estilisme de les famoses a preus molt asequibles!!! Jo estic enamorada d'aquest vestit!!

Aps us poso també la última compra que he fet que ha estat aquest bikini ja m'ha arribat i em queda genial!!!!

Apa ja em direu si us animeu a comprar!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 6:36 pm

fiancee que xules les webs... aixó és un perill pq sóc compradora compulsiva i només em falta atrevir-me a comprar x internet jejej xo el tema talles, que tal??? és que a mi em fa por que no em vagi bé i no poder-ho tornar!!!! ahh molt xulo el bikini!!!!! ara miraré el blog de les noies que dius...
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 6:39 pm

marxo cap al tast!!!!

muaaa demà us explico jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 6:45 pm

Fins demà!!! Ja ens dirás que tal el tast!! Jo al principi tenia por amb les talles però sempre que he comprat molt bé el bikini superbé!! em vaig demanar la 12 que es com una 90 i molt bé a més tenen una size guide on pots comparar les talles i demanar le que creguis q s'ajusta a la teva... sinó pots tornar-ho i fer un canvi... jo normalment tiro una mica més per si les mosques, com tampoc m'agrada la roba molt ajustada... a veure mai m'he comprat pantalons, ho tyrobo més arriscat, però samarretes, bikinis, bolsos, sabates i vestits un munt!! i sense cap problema mai.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 29, 2008 8:31 am

Bon dia!!!!!
Jo el tema shopping ja ni m´enrecordo del que és!!!!!

Mary com va anar el tast???? Qui vau anar??? Us vau posar les botes???
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 29, 2008 8:56 am

bon dia guapes!!!!!

el tast va anar genial... vem anar l'albert i jo, els meus pares i la meva germana i la mare del meu nen... la veritat és que ens ho vem passar super bé jejej jo vaig sortir amb una tontaria a sobre tant de provar vins i caves jejeej xo estava tot boníssim el menú ja el tenim clar, el que ens falta és acabar de repassar l'aperitiu i el tema dels vins i caves pq ens els volem mirar bé.... us passa el menú jejej
1r crema de tomàquet amb mig llamantol, esta super ben presentar pq és un plat soper molt xula amb el llamantol i després ve el cambrer i et posar la crema. és super refrescant i com que farem un aperitiu complert aixó ajuda a fer baixar.
2n. filet de bou amb nose quina salsa que estava boníssim!!!! aquí hem anat a lo segur..és que a casa meva la carn ens encanta..
postre: és una copa amb fruits vermells i gelat de vainilla queda mb
pastís: de xoco i taronja!!!!
vem sortir super tips!!!!! xo va estar mb!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 29, 2008 8:57 am

Bon día!!

Vaig a llegir...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 29, 2008 9:11 am

hola!!!!!!!!!!!

El teu primer el vaig tastar i estava bonissim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! la sopa de tomquet esta bonissima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que guay!!!!!!!! una cosa menys mary!!!! Tot això es va perfilant ja... Jo ja he pagat el viatge, al final he passat el tarjetazo i ja ta!!!!! Ara fraccionare el pagament i ja ta!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 29, 2008 9:15 am

estavem entre aquesta sopa de tomaquet i el mil fulls de pasta fresca amb llamantol que también estava boníssim xo vem passar que si fem un apareitiu complert i estan al juny la gent potser agrairà més la sopa!!! nose ja veurem si triomfa el menú... xo si una cosa menys... ara haig de parlar amb ells next week x acabar de perfilar-ho!!!!

fiancee estic mirant la web de asos i esta super bé!!!!!!!! quina por jeje
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant