Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 28, 2008 10:02 am

Bon dia nines!!!

Primer de tot, gràcies a totes per preguntar per mi. Sou tant maques....!!!! De debó!!!! neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-)
És que aquests dies vaig un xic de cul,... :o-o:

Winy, nina, els mobles són una cucada!!! Molt macos!!! Senzills i moderns a la vegada!! M’encanten!!! Enhorabona parelleta!!!! >.-<: :-)ok:
Ah, i els vanos us han quedat molt bé!!! Ostres, el meu futur ja podria aprendre exemple del teu,.... És que no fa res!!! En fi!!! :o-o:

Chiky, bonica, molts i molts ànims!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) A veure com van aquestes 2 últimes proves,....
I ja veuràs que ben aviat podreu tornar a casona,...
Ah, i pel que fa a en Raül, crec que li anirà molt bé sortir, distreure’s,.... Crec que és molt bona idea,.... i us anirà bé a tots 2!! I si necessites ajuda per montar alguna coseta,... ja saps!! :-)ok:
Ah, per Osca ha anat bé,.... vam donar 2 invitacions, una a l’àvia del meu futur, que viu allà, i ja tocava donar-li,...
La meva sogra em va picar una mica el crustonet, ja que encara ens queden invitacions per a repartir, però jo no dono més de sí,.... i com que sempre ho he d’acabar fent tot jo,... En fi,.... històries per no dormir!! :o-o:

Míriam, nina,.... doncs no hi he tornat a la pelu,... :--( :--(
Pfff,..... és que em fa pànic!!!! :o-o: :o-o: No sé,.... segurament esperaré que em telefonin per a fer la primera prova del vestit i aprofitaré per anar a la pelu,... no sé, .... ja veurem!!
Ah, nena,..... els detalls t’estan quedant de conya!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Quina traça que tens!! >.-<: >.-<:

Pffff,.... i ja no sé què més volia dir,.... perdoneu,... :o-o: :o-o: :-/

Petonets per a totes!! neukiss-)

Fins ara guapes! :-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 28, 2008 10:04 am

Arohha, nina, els anells són molt i molt xulos!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Són del mateix estil que els nostres,.... moderns i senzillets!!! Sí senyor!! >.-<: :-) >.-<: :-)
_cumeta_

EntradaAutor: arohha » dl. abr. 28, 2008 10:12 am

Bon dia guapes,

gracies pels comentaris de les aliances

Miriam felicitats pels 7 anys *.-o-o.* *.-o-o.*

Chiky reina , que tal?? :-()-) :-()-) neukiss-)

Winy que tal el casament?? com estas???

Cumeta on estas???

Espe esperem cronica de la despe :-///: :-///:
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dl. abr. 28, 2008 10:17 am

Cumeta, Aroa bon dia guapes!!!

El casament, mira.... :--( !! bastant sossillo!! Hem van dir "... pren nota!" i l' àlex hem diu millor que no winy!! neu:-D
El menjar bastant fluix, el músic un "cero patetero", i l'ambient trist!! ( el meu punt de vista, eh?) Tot i que ens van regalar els nuvis!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 10:34 am

Winy el teu segur que està millor!!!! >.-<:

Cumeta per fi et manifestes!!!! ja veig que has anat bastant de bòlid! pero tu tranquil.la que pots amb tot!!! a verue si podem quedar aquest cap de setmana algun moment per que et doni el tocado per la prova no? per que jo li hauré de tornar a la Deborah per que me'n faci un d'igual i necessita el de prova per la mostra.... nina anem pillades de temps! i tranquil.la per lod el crustonet a mi me'l pica me amre i em té fins al monyo!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Arohha guapa! :-()-) com estàs reineta??!!!! ja li vaig dir a en Raül lo de la recompra dels rams i li va semblar perfecte! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 28, 2008 10:37 am

Ostres Chiky.....se me'n va el cap.... *.-o-o.* *.-o-o.* Perdona tia, et juro que pensava que era el teu sogre el que podia anar de passeig... Bé, doncs si és en Raül el mateix et dic! Us anirà bé poder desconectar de tot una mica!!!!

Cumeta nina, no as de tenir pànic dona!!! Ja veuras que aquest cop anirà bé!!! :-///: :-///: :-///:

Queque, que bé que us donguéssin els nuvis! I si si, FERRARI AL PODER!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Descaes, la veritat que sí que la feina den Cantenys esta molt bé! Quedareu molt contents!
Nosaltres al final ens vàrem quedar en Xàvi Fotògraf...a veure que tal anirà!

Winny, si el casament va ser sosillo...fes cas a l'Alex i no prenguis nota!!!! Mira, almenys us vàreu endur uns nuvis! jajjaja *.-o-o.*
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 28, 2008 10:44 am

Chiky, nina, no et preocupis,.... aquest cap de setmana quedem sí o sí!!! :-)ok: :-)ok:

I ara que dius això del ram,.... jo crec que al final no faré els rams de Chupa-Chups,.... :o-o: :o-o: :o-o:
Ho substitutiré per alguna cosa de flor natural i punt,....
Jisjisjis,.... ja s'havia jo que acabaria així,.... neujor:-) neujor:-)
Ja m'estic agoviant,...!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Míriam, nina, gràcies pels ànims!!! Espero que així sigui,.... :-)ok: :-)ok:

Winy, nina,.... segur que el teu casament serà molt més divertit, i millor!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
_cumeta_

EntradaAutor: Dem » dl. abr. 28, 2008 10:50 am

*.-o-o.* bon dilluns patatones!!!!!!!!! *.-o-o.*

va guapes k os keda menys!!!!!!!!!!!

ufff..... kin fart de legir k me fotut neu:-D

be vaig per parts............,chiky guapa,anims molts d'anims cuca i ja saps k aqui estamos!!!!!,,molt be per les invitacions ja et keda menos,, :-()-) :-()-)
espek tal la despe???????? com va anar nena!!!!!
agbecom estas?? com va la recuperacio?? :-()-) :-()-)
miriam molt be els clauer :-)ok: >.-<: magrada molt com tan kedat!!!! i FELICITATS PER AKETS 7 ANYS NENA!!!!!!
deixeu al peke amb la mare avui i aneu a sopar :-)---(-: :llit:: k aixo no es cada dia i mes amb visperas del vostre casament....sera la vostra ultima celebracio de parella!!!!!!!!les proximes seran de casats!!!!!!!
arohha :-()-) com estas???
les aliançes magraden molt macas :-)ok:
kel_go,nena molt guapes la teva mare i germana bona eleccio!!!!! :-)ok: >.-<:
winy nena no vas estrenar el llit??? no vas mirar si fa gaire soroll,?? neu:-D doncs res nena sa de provar, agafeu una ampolleta o dos de cava unes espelmetes, el incienso,teniu bañera??? per k si es aixis aneu a buscar una ponpa dakelles,, i a disfrutar del pis una nit romantica :-)) sha de celebrar!!!!!!! *.-o-o.*
queque cuan de temps guapa!!! tot be???

be nenes no se si amb deixo res , a si masemble molt k espeno et vaiig felicitar cuca, sorry,sorry ho faig ara [color=orange]MOLTES FELICITATS!!!!be ,masemble k ja esta., no se si madeixo alguna coseta.... la cumeta ja aperagut aixis k ja no pregunto :-)
besitos :-()-) :-()-) :-()-)
Dem l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 28, 2008 10:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dl. abr. 28, 2008 10:53 am

vaja parrafadeta hos he fotut, neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: winy » dl. abr. 28, 2008 11:22 am

Dem, si que tenim :--=-) ... , pero el que no tenim és temps!! jejeje...

Espero que el meu casament sigui més divertit, i sinó ja li posarem nosaltres el "salero", pq de veritat que aburrit!! :--(

Espe, com va anar la despe???

Kel_go, jo com sempre baixo de la parra... molt elegants la teva germana i la teva mare... un 10!! :-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 28, 2008 11:31 am

Winny, doncs treieu temps d'on sigui! Pero l'estreno de la house no pot passar per alt! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Cumeta...no faras els xups??? Nina, que si vosl t'ajudo a fer-los, i sinó tel's faig...en serio, sense cap compromís! Ara si és que no t'acaven de fer el pes...doncs vale...pero sinó ja saps! :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dl. abr. 28, 2008 11:34 am

Hola ninetes!!!

Ja veig que totes heu estat molt enfeinades el cap de setmana!

Nosaltres dissabte vam deixar el peke ala meus pares tot el dia i vam anar a treballar un rato al matí, després vam anar a dinar a una terrasseta a Sant Antoni. S'hi estava tant bé que ens hi vam quedar fins a 2/4 de 5, que és quan començava a treballar un altre cop el meu home i jo vaig anar a depilar-me, qu ja feia falta! Ahir vam fer una barbacoa amb 2 parelles d'amics a casa dels meus pares, que no hi eren... en total eren 5 nens entre 3 mesos i 2 anys i mig!

A part d'això, tinc els ànims una mica per terra, divendres es va morir el marit de la meva cosina que vui a Suïssa. tenia 37 anys i li van diagnosticar un càncer al ronyó al setembre passat... una m*erda!!!

Miriam, la dem té raó, heu de celebrar-ho com sigui! FELICITATS! I els detalls t'estan quedant molt xulos!

Winy, a mi també m'encanten els teus mobles! De fet, jo també tinc mobles foscos a la sala, nena, ja pots preparar el drap, que hi ha una mà de pols sempre a sobre que no vegis!!! .-*.:-).*.*

ESPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ens has d'explicar moltes cosetes!!!

Kel_go, molt macus els vestits! Què atrevida la teva mare!

Arohha, els anells són molt macos!

Cumeta i chiky, no deixeu que les mares/sogres us amarguin la vida!!!

Chiky, a veure com van aquestes últimes proves. Molts ànims guapa, i això, emporta't en Raül, que us anirà molt bé a tots 2!

La nena es desperta...
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 11:35 am

Dem bonica gràcies per auqests ànims!!! :-()-) :-()-) :-()-) com va la vida de casada? i el centre cívic ???? i la iaia d'en Santi està millor?

Cumeta jo et dic igual que la Miriam que si cal te'ls faig jo eh?!!!! que ara ja els faig com xurros! si es que no et surten..... ara si es que no t'agraden doncs res pero si estàs encallada ens ho dius de veritat! neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 28, 2008 11:45 am

HOLA BON DIA NENES!!!! UFFF COM HEU ESCRIT, MARE MEVA!!!! NO M'ENRECORDO DE GAIREBE RES DEL QUE HE LLEGIT!! neujor:-) neujor:-)

VEIG QUE MES O MENYS TOTES HEU FET ALGUNS AVENÇOS DEL CASAMENT, MOLT BE NENES PERQUE A ALGUNES JA US QUEDA RES DE RES.... :-))

DONCS JO, SOC DE L'ALONSO!!!! PERO AQUEST ANY NO FARA RES DE RES.... :--(

MIRIAM FELICITATS PELS 7 ANYS JUNTS!! A CELEBRAR-HO COM ES PUGUI AMB EL PEQUE DONCS!!

MONT AIXO JA ES AQUI, QUEDA UN PLIS PLAS!

ELS ANELLS MOLT XULOS, PERO ARA NOSE DE QUI EREN, PERDONEU... :-/

I JA NOSE PAS QUE MES VOLIA DIR.... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 28, 2008 11:48 am

winy, dem i nuria moltes gràcies pels comentaris respecte als vestits de ma mare i de ma germana!

nuria em sap molt de greu lo de la mort del marit de la teva cosina... es una bona merda! tant jove... en fi estic sense paraules.

tetes jo también soc pro alonso!!! tot i q com tu dius aquest any res de res
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: TETES » dl. abr. 28, 2008 11:53 am

OLE KEL-GO UNA ALONSISTA!!! HOMBREEEEEE ES QUE EM D'APOIAR ALS DEL PAIS!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* PERO BUENO SI GUANYA FERRARI TE UN PASSE, MENTRE NO GUANYI EN HAMILTON.... :--( :--( :--(

NURIA SENTO MOLT LO DEL MARIT DE LA TEVA COSINA, ES UN PAL MOLT GRAN I A MES ESSENT TANT JOVE.... ANIMS BONICA! :-()-)

WINY LA NURIA TE RAO ,ELS MEUS MOBLES QUE SON GRIS CENDRE, SEMPRE ES VEUEN BRUTS, AMB EL DRAP A LA MA TOT EL DIA!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 28, 2008 11:54 am

Nuria, em sap molt de greu lo del marit de la teva cusina.... aquestes coses són una m**da... Ànims guapa! :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 28, 2008 11:55 am

tetes jo también els tinc gris cendre! pero no son tant bruts com els de wengue
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. abr. 28, 2008 11:59 am

Míriam y Chiky!!! Moltíssimes gràcies guapes!!! Sou uns solets!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
La veritat és que és un xic de cada cosa: perreria i que no sé si els hi acabarà de convèncer,... (jo tinc dubtes). Tothom em diu: ah, que és pels nens això?? :o-o: :o-o: :hmm::
Encara que és a mi a qui ha de convèncer,... :-)ok:
No sé, ja veurem,.... primer montaré els vanos, i després, si em queden ganes,... els rams!! :o-o: :o-o:
De totes maneres,.... MOLTÍSSIMES GRÀCIES GUAPÍSSIMES!!! :-()-) :-()-)
Ho acabré de consultar amb el coixí!!! :-)ok: :-)ok:

Dem, bonica, com estas?!!! Per aquí et trobem a faltar!! :-()-) :-()-)
Però entenem que deus anar a tope!!! ::bna// ::bna// ::bna//

Espeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Estàs vivaaaaaaaaaaaaa????????????????? neu:-D neu:-D neu:-D
Ostres tu, deu estar feta caldo la pobra,.... :o-o: :-)

Kel-go, reina, que no havia vist les fotos!!! Sóc una empanada!!! :--(
La teva mare i la teva germana estan molt guapes!!! I el vestit de la teva germana m'agrada moltíssim!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: Dem » dl. abr. 28, 2008 12:01 pm

WINY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

res de poc temps :t:t: :t:t: :t:t: ho heu de estrenar nena!!!!!a treure temps de on siguiiiiiiii!!!! una nit tampoc a de ser cap de setmana!!!!!!!!

Nuria guapissima cuants de dies,..... nena amb sap greu, un peto molt gran i una abraçda reina :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) , i si necesites res ja saps..no kedis!!!!! k fan els petits???

Chiky guapa la avia den santi encara esta al trueta ,,sembla k molt millor si mes no ja es ella,, neujor:-) neujor:-) crevem k si tot va be la setmana k be ja cap a casa, la pobre porta dos mesos i dos setmanes en total ,
la vida de casada........ molt i molt be la veritat k estem molt enamorats nenas sembla com el primer dia *.|.:-) .c(.(-)) :-)---(-: :-><_:::-) :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: jejejejejejejeje!!!!!!!!

i el centre de moment encara a esperar!!! de fet portu una empreñamenta k tela pero bueno,no mafecta...... paciencia ::snpy::

nenes ara parlant en serio,(( be sempre parlo amb serio)) neu:-D
pero si necessiteu res cualsevol cosa digeu, demaneu.....
Cumeta si necessites res jo com a dit la Miriam t'ajudu!!!!!!i a les demes idem

Imatge
Dem

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008