Primer de tot, gràcies a totes per preguntar per mi. Sou tant maques....!!!! De debó!!!!
És que aquests dies vaig un xic de cul,...
Winy, nina, els mobles són una cucada!!! Molt macos!!! Senzills i moderns a la vegada!! M’encanten!!! Enhorabona parelleta!!!!
Ah, i els vanos us han quedat molt bé!!! Ostres, el meu futur ja podria aprendre exemple del teu,.... És que no fa res!!! En fi!!!
Chiky, bonica, molts i molts ànims!!!!
A veure com van aquestes 2 últimes proves,....
I ja veuràs que ben aviat podreu tornar a casona,...
Ah, i pel que fa a en Raül, crec que li anirà molt bé sortir, distreure’s,.... Crec que és molt bona idea,.... i us anirà bé a tots 2!! I si necessites ajuda per montar alguna coseta,... ja saps!!
Ah, per Osca ha anat bé,.... vam donar 2 invitacions, una a l’àvia del meu futur, que viu allà, i ja tocava donar-li,...
La meva sogra em va picar una mica el crustonet, ja que encara ens queden invitacions per a repartir, però jo no dono més de sí,.... i com que sempre ho he d’acabar fent tot jo,... En fi,.... històries per no dormir!!
Míriam, nina,.... doncs no hi he tornat a la pelu,...
Pfff,..... és que em fa pànic!!!!
Ah, nena,..... els detalls t’estan quedant de conya!!!!!
Quina traça que tens!!
Pffff,.... i ja no sé què més volia dir,.... perdoneu,...
Petonets per a totes!!
Fins ara guapes!

k aixo no es cada dia i mes amb visperas del vostre casament....sera la vostra ultima celebracio de parella!!!!!!!!les proximes seran de casats!!!!!!!
sha de celebrar!!!!!!! 

... , pero el que no tenim és temps!! jejeje...