Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 28, 2008 8:54 am

Eiiiii!! M'acavo de donar conte que avui és el nostre aniversari!!!! Avui l'ALbert i jo fa 7 anys que estem junts!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: winy » dl. abr. 28, 2008 9:02 am

Bon dia nines....

Gràcies, gràcies, gràcies a totes!! La veritat que l'espera a valgut la pena!!

Chyki, ànims amb l' entrebanc del teu sogre!! Ja veuràs que en un no res, ja torna a estar a casa i recuperat del tot!! :-()-)

Miriam, nena portes la cinquena posada!!

Aroa, molt guapes les aliances, més o menys m'he les imaginaba així!!

Agbe, reina et trobes millor??

Mont, et queda poquíssim nena!!

Cumeta, on ets??????????????
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 28, 2008 9:08 am

HOmbre Winny, reina, quants de dies!!! COm que la cinquena...no, no...la setena! jajajjaja!!!!

Ja heu estrenat els mobles, o ho deixeu per desprès del casament??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 9:15 am

Miriam felicitats per aquests 7 anys junts!!!! jo avui fa dos anys que vam signar la hipoteca i vam anar a viu a Bonmatí! com passa el temps!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: queque » dl. abr. 28, 2008 9:16 am

Bon dia guapes!!!
Com van les coses, he anat llegint alguna coseta, estic una mica perduda.
Chiky que tal ha passat el cap de setmana el teu sogre?? anims de tot cor.

Nenes, volia penjar les fotos de les invitacions i no me´n surto, ho sento si algú té un moment i m´ho explica... ( ho poso en nom de l´arxiu però no surt després.

Nosaltres aquest cap de setmana molt liat hem estat en montmeló mirant els cotxes i en un casament el dissabte ( força mogut)
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am

EntradaAutor: winy » dl. abr. 28, 2008 9:19 am

Home, si caure rodons al llit i clapar... considerem estrenar, doncs si!!

Portem uns caps de setmana de bojos, cap aquí, cap allà! A més dissabte varem anar de casament i no hem parat a casa!!!

Felicitats per aquests 7 anys!! :-):-):-):
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 9:20 am

Queque el meu sogre aquest cap de setmana semblava que tenia la moral més alta... a veure... ara pendent de la rsonancia d'avui i d'una prova del cor dimecres i que ens diguis a verue com ho fan per treure-li la pedrai que ho pugui resistir....

Per adjuntar les fotos has de clicar el botó d'examinar i seleccionar el arxiu que tens guardat a l'ordinador en format jpg despres cliques adjuntar arxiu i aixi tantes vegades com airius vulguis adjuntar. Per acavar fas trametre. No sé si m'he explicat bé....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. abr. 28, 2008 9:29 am

Bon dia guapes!!!

Veig que aquest cap de setmana heu avançat feina, molt bé!!!
Nosaltres de moment no hem avançat gaire res del casament, anem avançant tema obres de casa...

Jo estic a casa fent bondat, a veure si ja la setmana que ve vaig a treballar que ja toca i ja estic una mica cansada d'estar a caseta.Moltes gràcies a totes per preguntar! :-)ok:

Mont, això ja ho téns aqui, a 26 dies.... tik tak, tik tak... quan vulguis quedem tu mateixa, el que passa que jo surto de treballar a les 19h, però a mi ja em va bé quedar quan surti.

Miriam, felicitats per aquests 7 anys!! ja saps avui toca :-)---(-: romàntic
i desprès ja es cosa vostra.... :-)

Chiky, guapa, tranquil.la que segur que tot va bé i en menys de lo que penseu teniu el sogre a casa recuperant-se!! Molts ànims i si necessites alguna cosa o que acabar de muntar coses, diga-m'ho i t'ajudaré encantada!!

Winy, reina, com anat el cap de setmana??

Cumeta, on estàssss?? :o-o:
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. abr. 28, 2008 9:32 am

Queque, quin cap de setmana més mogudet?? el casament de dissabte no seria a Can Marlet??
Ahir, devieu passar molta calor, no?? perquè va fer un dia molt guapo i amb força calor!! jo vaig mirar els cotxes des de casa,... jejejeje!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 9:35 am

Agbe tu fes força bondat que t'has de recuperar molt i molt bé!!!!!

Gràcies bonica per l'ajuda! intentaré entre el dia 1 o el cap de setmana fer-ho! tot i que en Raül em va dir que volia marxar un dia por ahí que està molt agobiat i necessita marxar un dia fora i desconectar.... pobret.... em deia d'anar a Núria o algún lloc.... i jo estic pensant si li puc organitzar alguna cosa per que tingui un dia diferent... :hmm::
Chiky-nit

EntradaAutor: queque » dl. abr. 28, 2008 9:44 am

Si Agbe amb protecció de 50 i la samarreta marcada. Molta calor tots dos dies.Però val la pena.
El casament va ser a Mas Sola de sta coloma. Molt bé.
Vaig a provar de posar fotos de les invitacions... no em deixa em diu error.
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. abr. 28, 2008 9:44 am

Merci guapes per les felicitacions!!!

Aixó del sopar romàntic, ho veig una mica xungo...amb el peke i tot plegat...pero bé, la ilusió la tenim igualment! :-)) :-)) :-))

Chikky, felicitats pels 2 anys de casori amb el banc! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Queque, quin dia més guapo que us va fer a Montmeló! I quina cursa més guapa!!! OEOEOEOO!!! Raikonnennnnn!!! neujor:-) neujor:-) Jo és que sóc de Ferreri de tota la vida!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Winny i Queque, que tal els casaments?? Vareu agafar ideas noves?? us varen regalar alguna coseta??? Avui estic xafardera neu:-D neu:-D

Chiky, doncs estaria molt bé poder treure al teu sogre a fer una volta, aixó pobre s'animaria una mica més!!! I Núria pot ser un bon destí, calma i aire pur!! >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 9:46 am

Nno Miriam si el sogre no el podem treure!!! que està a l'hospital!!!!! és en Raül qui vol desconectar!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) nina que estàs a la parra!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: DASCAES » dl. abr. 28, 2008 9:46 am

Noies, comenceu la setmana amb la directa posada! Quin fart de llegir!!!

Chiky, per lo del teu sogre, molts ànims bonica. Espero que ben aviat li puguin treure la pedra sense perill i que es recuperi del tot.
He llegit que vius a Bonmatí.... si no és abusar massa de la teva confiança, no saps pas si hi ha algun jutge de pau que casi directament al Jardí de Calders? És que nosaltres ho fem allà i com que vius al costat, potser has sentit a dir alguna cosa....
Perquè, les que us caseu pel civil, com ho feu? Aneu primer a firmar i després feu una altra cerimònia al lloc on feu el convit? o ho podeu fer tot el mateix dia del casament?
Aquest tema m'està portant pel camí de l'amargura!

Gràcies chiky.
DASCAES
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: queque » dl. abr. 28, 2008 9:49 am

Si Miriam FERRARi al poder i viva Quimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo tambè soc Ferrari!!!! Per cert el casament mol bé, és inevitable agafar ideas, agafar notes!!! ens van regalar els nostres últims nuvis, quina peneta ja queda super poquet... el meu xicot només deia: " tia, que poquet que ens falta!!!"
queque

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 9:50 am

Hola Descaes!

Doncs nosaltres signem el dia abans i després ve una noia i ens fa la cerimònia a Viladrau.... Mira no és per desanimar-te pero almenys et parlo pel cas de Bonmatí que si has d'esperar que et vingui el jutje de pau ja pots esperar assentada per que a nosaltres en unprincipi ens va dir que cap problema casar-nos el dia abans i a l'ajuntament de Bonmatí o sigui que menys facilitats impossible! després ens va dir que marxava de viatge i aquells dies no ho seria 6,7 i 8 i tu penses quina barra!!!! doncs gràcies a que ens casa l'Alcalde del poble per que sino.... ens hauriem de casar una setmana abans o despres.... i no era plan... així que no et puc ajudar massa amb el tema....
Chiky-nit

EntradaAutor: DASCAES » dl. abr. 28, 2008 9:50 am

Per cert, FELICITATS GENERALS A:

- Miriam pel vostre aniversari
- kelgo pels vestits de la teva germana i la teva mare. Molt guapes les dues.
- Aroha pels anells. A mi també m'agrada aquest estil d'anell.

Ara no recordo si em deixo alguna cosa.... :o-o: :o-o:
DASCAES

EntradaAutor: kel_go » dl. abr. 28, 2008 9:53 am

bon dia!!!

miriam, referent al tema del cantenys, nosaltres varem quedar molt contents!! i els videos i albuns que varem veure ens van encantar.

gràcies mont pels comentaris dels vestits de ma germana i ma mare... i tema cantenys, una llàstima... es veu que va molt liat... pero segur que el que heu escollit us ho fa igual de bé!

espe que tal la despedia???? i la prova, volem fotitos!!

chiky que xulo aixo de la teva amiga!!! ara feina a contar...

MOLTES FELICITATS MIRIAM I ALBERT!!!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: DASCAES » dl. abr. 28, 2008 9:54 am

Gràcies Chiky.
Vaig preguntar a l'ajuntament de Sant Gregori (ja que pertany a allà) i van ser tan bordes!

Haurien de posar més facilitats per poder-te casar a on volguessis...

Bueno, doncs suposo que nosaltres també haurem d'anar a firmar el dia abans i allà tornar-ho a fer. Així tindrem temps de repensar-nos-ho neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
DASCAES

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. abr. 28, 2008 9:57 am

Si neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) ja vbeus tindràs un dia de deliberació!!! ja ahs fet el tastet amb Les Magnòlies? jo en vaig sortir encantada!!!! >.-<: >.-<: he de trucar a l'isidre per que vull canviar l'acompanyament de la coulant de xocolata (pastís) pero bueno suposo que tinc tens de fer-ho!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants