Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dv. abr. 25, 2008 12:52 pm

No no mai més pot tenir un accident amb la moto que ja n´ha tingut masses i el cupo està ple!!!!
Jo no gràcies jo si ho proba si que de la nata que em pego no ho explico, jejeje
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dv. abr. 25, 2008 1:47 pm

G14 que no m'has entès!!

Deia que l'amic del xavi q fa el capullu amb la moto qualsevol dia es fotra una bona mecachis!! No el teu germà! faltaria més!

Jo tampoc no crec que fos molt bona amb la moto... jijiji una vegada em va deixar mon pare la seva i casi em mato!! i aixó que estaba al parking i amb ell al costat!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dv. abr. 25, 2008 1:56 pm

aaaiix es que como tengo un mecano a casa quan diuen ac.... la mente em traiciona jejejejeje

Per cert, ahir li vaig dir al Lluis a veure quan hauríem de fer la paga i senyal del viatge perquè ja em semblava que tocava. Qüestió que aquest matí ha trucat a la germana i la casualitat que avui li han passat el preu definitiu sense el descompte que ens el faràn des de l´agencia. Bé questió que ja hem acuquinat 2000 euritos.
El viatge ens ha surt per 8200€ i a veure quin descompte tenim!!!!!

Ja estic més tranki
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. abr. 25, 2008 2:50 pm

buenu...

a quina illa aneu al final??? aneu al carib,no??? Jo, tema viatge, passo ja... he delegat completament!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dv. abr. 25, 2008 3:09 pm

G14 que crack el teu germà... xo suposo también deu ser un patir constant....
rachi ben fet aixó de delegar si es pot és lo millor... ahh neni demà segurament tornaré a anar al BR a veure com ho decoren els que fan la ceremonia civil a baix al llac.
quin pal treballar aquesta tarda... amb el solet que fa!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. abr. 25, 2008 3:39 pm

Hola guapes!!!

Buff, he tingut un mati de bojos, y no m'he pogut connectar.... I al migdia he anat a dinar amb uns companys de feina i ara vaig mig piripi!!! Jijijiji, em sembla que la tarda serà improductiva total!!

G14, quin brother tan crack, no??? No m'extranya que pateixis!!

Rachi, ben fet, aixó de delegar-ho i despreocupar-te és el millor que podies fer... Ah! i tranquil.la, que no et deixarem sola, jejejeje, a mi encara em queden uns quants mesos rondant per aqui!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. abr. 25, 2008 4:00 pm

G14molt bé no?? Veus ja està tot solucionat, vaja que vindrem totes encantades!! Tinc unes ganes d'anar-me'n de viatge...
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 28, 2008 8:33 am

Bon dia guapes!!

Com ha anat el finde??
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 9:03 am

Bon dia guapes!!!!

com us ha nat el finde??? jo bastant encostipada... xo he fet un munt de coses jeje el dissabte vaig anar al BR pq tenien ceremonia civil i x veure com quedava tot i tema flors... a la nit sopar amb amics x entregar invitacions... i ahir vaig estar tot el dia a la F1. així que completo total jeje
ja ens han passat pressupost de cuina i crec que ja ho comencem a tirar endevant x fi... a veure si aquest pont aprofitem per acabr de mirar coses de la cuina!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 9:41 am

Bon día!!!

Jo el cap de setmana tambè entregant invitacions i al pis amb el pintor decidint els colors!!
Mary a mi encara no m'han dit res de MANAU casi dos mesos per uns accesoris de bany!!!!! Estic negra ara els trucaré pq no ho entenc i els truco i em diuen ara et diem alguna cosa i no em truquen...
A més la mampara i els accesoris d'un bany els tenen, falten els de l'altre es veu.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 12:11 pm

no entenc com poden trigar tant si només són accessoris de bany... no??? quina rabia... a veure si d'aquí poc ja els tens!! a on m'han fet el pressupost de la cuina que és un amic del meu nen m'ha dit que conti 1 mes i mig fins que no tinguin els mobles de la cuina i després entre 2 i 3 dies x montar-los!!!! em temo que que serà xl cap de setmana abans de la boda....
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 12:12 pm

aiii que no m'enrecordava... que aquesta nit vaig a fer el TAST!!!!! tinc unes ganes!!!!! jejejej
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 28, 2008 12:16 pm

hola guapas!!!!!!!!!!!!!!!

bon dia!!! Que dimecres marxo!!!!!!! bien!!!!

Aquesta nit tast!!! Olé olé!!

Mary, que tal dissabte a bell recó???

nenes!!!!! Que esto se acerca!!! Ja quasi estem al maig!!!!! dma ja tinc les invitacions!!!!!!! olé olé olé!!!!

AVUI ES UN BON DIA!!!!!!!!!!!!!! QUINA PENA QUE NO FACI SOL!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 28, 2008 12:24 pm

Mary, demà ens fas crónica, eh????

Rachi, on vas???

Aquest finde ha estat força profitós: He aconseguit que començi a pensar en llocs per la boda, y hem tornat a mirar el calendari per decidir data, però al final hem decidit seguir amb la que haviem pensat: 5 Setembre de 2009. A l'Agost - Setembre anirem a mirar els llocs, i farem reserva....
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dl. abr. 28, 2008 1:05 pm

Bon dia!!!!
Doncs ha estat un finde profitós per totes perquè nosaltres vam anar al Badebaño i ja tenim encarregades les mampares i accessoris de els dos banys. Tans sols hem de tornar per mirar les mides dels mobles perquè em vaig oblidar d´agafar-les però els models ja els tenim vistos per tant PERFECTE.
Vam entrar a lÌKEA per mirar com vestir els armaris i ja ho tenim també clar!!!! Per la tarda va tenir partit després vam pujar al pis a ensenyar-lis a uns amics i per la nit a sopar a casa d´uns amics del meu nen que teniem que entrear-lis la invitació i ens la vam oblidar bieeeeeen!!!!
Ahir vam fer el pressupost total del que ens costa la boda i montar el pis i yuuuju surt positiu!!!!
Per la tarda vam estar decidint musica i mirant lampares!!!!!

Per tant a tope!!!

Mary quines ganes de fer el tast!!!! Al final ho feu amb l´Airolo, oi????

Rachi a veure a on se t´emporten?????

Ofcourse perfecte si ja teniu data pensada, això està molt bé!!!!!

Fiancée de quin color pinteu el pis?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 2:49 pm

Uolis de nou jijiji!!

MARY jo tampoc ho entenc lo dels accesoris... però bueno, a veure si em diuen alguna cosa pq aquest matí he trucat i em diuen que estàn esperant que els hi diguin alguna cosa els del magatzem... flipant!!

G14 aquí van els colors!!!

Rebedor: El pintem amb una pintura que ha sortit nova de color ocre/daurat metalitzat. Es que al rebedor no posem res, només una lámpara de peu blanca bastant important i per contrastar les parets en daurat!!

Saló: La pared on va la TV de color chocolata una mica més fluix i tota la resta del saló-menjador-habitacions-distribuidor... d'un color blanc trencat en gris pedra.

Habitació de matrimoni: La paret on va el capçal del llit es de color Berenjena/Malva/Lila jijiji (no el sé explicar molt bé... i la resta de les parets de l'habitació i l'armari que l'hem fet a mida i lacat del mateix color en un to blanc trencat tirant a malva...

Això es tot!! Aquesta nit anirem a veure com queden els colors, el pintor ens deixará unes mostres a les parets.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 3:51 pm

Al BR va anar mb pq em vaig poder fer una idea de com eren una ceremonia civil i com ho decoraven.... qued tant maco!!!! jeje

fiancee et quedarà xulíssim el pis amb aquestes tonalitats!!! nos también l'hem de pintar, jo también el vull pintar amb dif tonalitats xo el meu nen el vol blanc... a veure com ho fem al final!

ofcourse que bé que ja heu fixat una data!!!!!! el set començarà el tour jejeje
la croketa deu estar de cnya a NY amb el seu nen... quines ganes de marxar de viatge!!!! marxeu algun lloc de pont??? jo em quedaré x aquí i potser aprofito el divendres x anar a la pelu a fer la prova de pentinat!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 3:59 pm

Mary no vas fer cap foto?? Jo tambè tinc ganes d'anara a Sant Benet ja hem queda poquet el día 7 vaig amb Phlox a veure que fem, pq amb les restriccions d'aigua el jardí em sembla que no estará llest!! Potser ho fem al claustre.
Aquest mes em pasará volant i al juny ja, mare meva estaremos histericaaas!!!

De moment tinc:

07/05 Sant Benet amb Phlox
14/05 Proba Vestiiit ¡¡¡LO MILLOOOOOR!!!
17/05 Proba de menús
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 28, 2008 4:04 pm

si que em vaig fer... a veure si us les puc passar... avui a la nit no crec pq arribaré tard del tast xo demà ho provo!!! amb els de phlox et quedarà genial... i si no es pot en el jardí en el cluastre también estarà mb i si fa claror allà s'estarà més fresc!!!

tens l'agenda molt ocupada jeje si que ens passarà volant aquest mes... i el juny buff no vull ni pensar-hi pq m'agafen com passigolletes a la panxa només d'imaginar-m'ho!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 28, 2008 4:09 pm

Es que no ens queda res Mary!! Demà ens expliques que tal el tast eh!!
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant