NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dj. abr. 24, 2008 7:34 pm

Buah!!!! Que guapa!!!!!!....... I que morena!
Més que res es que jo semblo un peix bullit.... :-(

Felicitats i ja ens anirás donant detalls!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 24, 2008 8:09 pm

Glori que guapa que estaves!!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Per la crònica tu no t'estressis ens vas explicant de tant en tant alguna coseta i així anem sabent detalls :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nenes avui estic morta, he marxat a les 7 del matí cap a madrid, de Madrid a Toledo, de Toledo a Consuegra (un poble perdut de la ma de deu al mig de la mancha) de Consuegra a Polan (un altre poblet al costat de Toledo) de Toledo a Madrid i de Madrid per fi he arribat fa mitja horeta a Mollerussa, NO PUC MÉS :-( :-(

A per cert, St Jordi al final de maravella El meu home em va regalar 4 roses, una per cada any que fa que sortim junts Es un solet :-)) :-))
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. abr. 24, 2008 8:46 pm

Glori!!! que wapisima!! m'ha impactat més perquè a sobre no t'havia vist mai, no t'havia ficat cara!! Estaves realment wapa!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Weno, ja ens explicaràs detallets, i si no us fa molta gràcia per internet, podem quedar un dia que puguis a fer un cafè i ens ho contes de primera mà :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

LIO

EntradaAutor: Etiopia » dj. abr. 24, 2008 9:04 pm

Bones noies!

la veritat es que m'agradaria preguntar-vos personalment coses de cada una de com ho teniu però no aconsegueixo posar-me al dia amb tants misssatges i no tinc massa temps per llegir-los.

No puc recordar tots els noms de la gent.

Així que les preguntes les anire fent a trets generals.

Un petonet a totes i aànim que demà ja es divendres.
Etiopia

Entrades: 21
Membre des de: dj. des. 06, 2007 1:01 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. abr. 25, 2008 12:46 am

Glori!!!!!!!!!!!!!!!! Peazo de novia més guapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu quina il·lu veure la foto!!!!!!

De veritat, preciosa!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dv. abr. 25, 2008 9:00 am

Hola a totes,
Glori, realment molt guapa... a veure si ens expliques coses... amb el consentiment del marit que sinó...
Per cert, demà hi ha alguna cita en ferm o no? jo podria venir a primera hora del matí... encara que no asseguro res...
Vinga noies que ja és divendres!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: RAKI32 » dv. abr. 25, 2008 9:07 am

WAPISSIMA GLORI I MOLT FINA.
ENORABONA I KE DISFRUTIS COM A DONA CASADA.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. abr. 25, 2008 9:39 am

Moltes gràcies a totes.

Pues us puc anar explicant....

DIES ABANS

El dijous al migdia ja estava a Lleida. Per la tarda em vaig dedicar a ultimar detalls del sopar, pagar la floristeria i concretar horaris, tancar temes de la esglèsia.... El Pablo arribava a Lleida per la nit. Vam sopar a casa tranquilament i a dormir. Aquella nit ell dormia a casa meva.

El dia abans del casament va ser estressant. Al matí vaig anar de bolid, tenia que recollir el vestit, pujar els detalls al restaurant, recollir els diners pel viatge, parlar amb la fotògrafa, i a més tot s'anava retrasant....

Al final vaig aconseguir fer-ho tot, ja una mica histèrica la veritat. Al migdia.... Relax! Començava el casament!

A les 4 me'n vaig anar al centre d'estètica. Comença la part bona dels preparatius.... Que me cuidin.

Despres ja vaig tirar cap a l'hotel, on s'allotjaven la majoria dels convidats, que ja estaven arribant.... El Pablo aquella nit ja dormia alli...

Vam deixar notes als hotels dient que els nuvies estariem esperant als primers convidats a un bar per pendre'ns algo amb ells.

Al final ens vam ajuntar un munt de gent, entre familia i amics... Potser erem 60! No ho se. Va estar molt be perque la gent es va començar a conèixer entre diferents grups. Primera "toma de contacto". Jo a les 12.30 o aixi me'n vaig anar cap a casa... Tenia que descansar... El mati m'havia deixat baldada.

El Pablo al final es va quedar fins les 4 i pico de la matinada... Pero ell al dia seguent no tenia tanta feina com jo....

Pensava que m'adormiria de seguida, perque estava rebentada... Pero va ser posar-me al llit i a pensar! Finalment vaig decidir pendre'm alguna "ajudeta" per dormir.... Perfecte!

Continuarà...
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. abr. 25, 2008 10:26 am

Glori, que bien, cuenta cuenta..... que guay.....
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dv. abr. 25, 2008 10:30 am

Que guai!!! està molt ben pensat el de deixar la nota a l'hotel... ho trobo molt encertat i perfecte per a fer una bona acollida...
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. abr. 25, 2008 12:55 pm

Ei!!! Proposo fer una quedada un dia que pugui venir més gent!!!! Però fem-ho amb antel·lació pq la gent es pugui organitzar....

sniff... és que mai aconseguim quedar totes!!!! sniff....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dv. abr. 25, 2008 3:05 pm

Chicas yo es que el fin de semana que no me voy a Bcn, voy a hacerme cositas.. limpieza de cara, pelu, etc.... lo siento chicas pero decir alguna fecha y veremos si puedo ir la semana de las fiestas me quedo aqui Manel se va a mirar el traje y no ire, voy a hacerme una limpieza de cara a las 10 de la mañana pero a las 11:30 ya estare fuera... ya me direis....
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. abr. 25, 2008 4:16 pm

Jo la semana que ve no podré perquè és pont i marxem a la platja! YUPIYPUPIYUPI!!!!! Però l'altre disabte en un principi no tinc cap compromís així que per mi podríem quedar! Demà em va malament perquè he de fer molts recaditos i van passant-me els dies sense fer res..... Ara me'n vaig al sabater a ficar tapetes que tinc les sabates fatal....

Conta Glori Conta! Que ens hem quedat amb l'intriga!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: ica » dv. abr. 25, 2008 5:04 pm

Hola noies, al final veig que no hi ha quedada demà... Al final no marxem a la montanya perquè ens ha sortit un imprevist, o sigui que tampoc podría venir per l'imprevist.
La setmana que vé també es complicat, al ser pont espero que fem una cosa o altra!!!
I un dia cualsevol a la tarda? Les que treballeu lluny tampoc podríeu venir, no.... Quin rollo! No pot ser que no trobem un dia!!!!

Bé, vaig a l'agència a portar una fotocopia dels passaports que ja ens els vam fer l'altre dia i a fer algun altre recado que fa dies que tinc pendent.

Ahhh i bon cap de setmana a totes!!!!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dv. abr. 25, 2008 5:05 pm

Glori segueix explicant que estem totes en vilo :-)) :-)) :-))

Doncs jo també voto per deixar la trobada quan vagi millor a tothom, ja direu el que :-)ok:

Nenes alguna sap on s'ha de posar la hipoteca a la declaració de renta? Tinc els datos fiscals pr no se on va ni el capital amortitzat ni els interesos. He portat els papers al banc pr volia apendre a fermela jo i així saber com em quedará i de pas apendren una miqueta :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. abr. 25, 2008 5:10 pm

Si Glori!!!!!!! una mica més!!!!! que estem a l'espectativa!!!!!

Marjo.... jo aquest portaré la declaració al gestor... és que a banda que sóc incapaç... no tinc ni idea de quins papers necessito que ens vam comprar el pis i ... bufff estic super nerviosa amb això... no sé ni per on començar. Així que poca cosa puc ajudar-te.... snifff :-(
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dv. abr. 25, 2008 5:16 pm

Es que aixo de la declaració sempre assusta. Jo els primers anys estava indignadissima amb els d'hisenda pq si t'obliguen a fer-la ho podrien fer mes facil i entenedor i a sobre si t'equivoques es culpa teva quan jo no he aconseguit mai que m'enviin el borrador correctament. O sigui que la solució es portar-ho al gestor que et cobri una pasta (i que no necessariament te la fa be pq a mi ja em van enredar un any)

Be es la història de cada any, la mateixa enrabiada i indignació :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dv. abr. 25, 2008 7:34 pm

Marjo estic totalment d'acord amb tú!!!!!!!! Jo sempre dic que si es obligatori i l'únic responsable de fer-la bé ets tu, al menys hauría de ser obligatori fer una assignatura per a aprendre a fer-la a la ESO... Deu ser un toston però després a veure qui te n'ensenya!

Jo no en tinc ni idea!
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dv. abr. 25, 2008 11:38 pm

Noies, podeu demanar hora a hisenda per a que us facin la declaració allà, jo ho he fet, tinc pel dia 8 de maig, intentaré baixarme el programa padre a veure si ho se fer, que m'ha dit tothom que vas seguint els passos i bé, és que abans ens la feien al banc, l'any passat vaig demanat revisió de borrador i me ho van mirar, però aquest any com no sabia exactament que era el que estava malament, li havia de dir quina casella, doncs no se ho van voler mirar... i això que només havia de mirar 4 papers... en fin...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » ds. abr. 26, 2008 8:11 am

Si Key, però si s'equiboquen o fan algo malament continues sent tú l'únic responsable!!!! Jo conec una persona que està pagant una multa per un error que van cometre a la declaració i li van fer a isenda mateix!

Per aixó dic que l'estat es qui s'hauría d'encarregar de que tothom arribi al moment en que ha de fer la primera declaració sabent a la perfecció com es fa! I aixó només es pot aconseguir donant-ho a l'ensenyament obligatori!
Imatge
ica

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants