Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 25, 2008 6:37 am

Bon dia guapíssimes!

Us poso la lletra de Tarzan... és una mica paxi paxà, perqué al ser traduida... Pero la canta Phil Collins amb castellà i la veritat que m'arriva molt al cor! Encara que la versió de la peli és més lenta i més emotiva, però és massa curta, així que hem agafat la original. Si a alguna li pica el gusanillo i vol que li passi, ja sabeu!

Mont, a tú te la envio desprès que segur que t'agrada!

EN MI CORAZÓN VIVIRAS

Como me apena verte llorar
toma mi mano, siéntela
yo te protejo de cualquier cosa,
no llores mas aquí estoy.

Frágil, dulce y sensual.
Quiero abrazarte, te protegeré
esta fusión es irrompible
no llores mas, aquí estoy...

En mi corazón tu vivirás
desde hoy será y para siempre amor
En mi corazón no importa que dirán
dentro de mi estarás siempre....

No pueden entender nuestro sentir
ni confiaran en nuestro proceder
se que hay diferencias mas por dentro
somos iguales tu y yo

En mi corazón tu vivirás
desde hoy será y para siempre amor

Nos escuches ya mas que pueden saber
"que pueden saber"
si nos queremos mañana y hoy
entenderán, lo se.....

Tal vez el destino te hará pensar
más la soledad tendrás que aguantar
entenderán, lo se.....

Lo haremos juntos, pues!

En mi corazón créeme que tu vivirás
estarás dentro de mi
hoy por siempre amor.

Tu en mi corazón
si en mi corazón
no importa que dirán, no sufras más
dentro de mi estarás
estarás siempre....

Aquí siempre
para ti estaré siempre
siempre y por siempre

Solo mira a tu lado
Solo mira a tu lado
Solo mira a tu lado
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dv. abr. 25, 2008 7:45 am

bon dia!!!

miriam que macaaaa.....

ja mirare si puc baixar-la per l'emule.
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 25, 2008 7:59 am

Bon dia boniques!

Molt bé Miriam ja tens la música triada!!!! mare meva 2 hores!!! i el tiu diu que es poc.... el que deu haver de suportar! bueno això que li voleu fer als "capullos" nosaltres hof arem a les parelles de nuvis! neujor:-)

Mont guapa jo ja et vaig dir que no puc venir el dia 2 pero passeu-vos-ho molt bé!!!

Winy com va el muntatge de mobles???

Ah! ja tinc aliances triades! quan me les donin ja us posaré les fotos per que no en vaig fer a la botiga :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 25, 2008 8:09 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!
DIVENDRES, POR FIN *.-o-o.* *.-o-o.*
Molt bé Miriam la musica :-)ok:
Chiky, on les has agafat al final les aliances????????
Nuria anims amb les opos!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 25, 2008 8:15 am

Que bé Chiky!!!! Ja tens una coseta més enllestida!!!! De seguida que les tinguis posens fotos, eh!!!

Mont, jo el dia 2 no faig pont...i per la tarda tinc solàrium i esteticient :--( :--( Ja em sap greu... és que tinc els dies super apretats... pero el dia del teu casament allà em tindras! :-()-) :-()-)

Aquesta tarda em fan la revisió medic-esportiva.... jajjaja! Segur que no aguanto ni una kk... neu:-D neu:-D Estic molt rovellada!

Winny, demà els mobles no?? HO era avui???? :-/ :-/

Núria, amunt aquestes Opos!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sóc molt pesada.... pero som divendres.... i no m'han trucat... Chiky que faig????? :-/ :-/ :hmm:: :hmm:: :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 25, 2008 8:24 am

Ainos els hem gafat a Can Coma per que ens arreclen el preu per que la meva sogra hi compra molt allà. Son així mdoernetes com de dos aros d'or blanc brillant.... no sé mira va ser amor a primera vista...

Encara no t'han trucat Miriam? no desesperis!!!! espera't de fet tothom et diu que és lo normnal fer-ho un mes abans i encara no estem al mes o sigui que jo penso que si després del pont no t'han trucat després truca tu.... no sé és el que jo faria....
Jo encara hi he d'anar a emprovar-me els sostens amb el vestit.... quin desastre!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 25, 2008 8:26 am

Antttooonniiiiaaa!!! Pero ja tens els sostens o no??? T'has enprovat els de la teva mare?? O encara estas en busca i captura???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 25, 2008 8:33 am

Ui..... la història dels meus sostens es per riure.... me mare i me tia van venir dimecres aquí a Girona amb tren per portar-me uns sostens que me amre m'havia comprat i que en teoria m'havient d'anar bé pel vestit.... jo ja tremolava... així que ja ens veieu enmig de la plaça d'aquí a la feina mirant els sostens (per veure'ns!) quan els vaig veure se'm van caure els cataplins al terra per que eren molt lletjos! i li vaig dir a me amre que no m'agradaven i me mare rollo ja m'ho pensava sort que he passat pel blonda abans de venir i els hi he dit que si no t'agradaven hi aniriem i la noia del blonda li diu a me amre que vingui ja per que necessitem temps per fer-ho.... total que a lo tonto me mare i me tia em van fer anar al blonda em van posar en un provador això eren les 19:30 en pilotes i com que elles se'ls hi escapava el tren i veiem que allò anava per llarg van marxar i em van trerue la roba del provador i li van donar a la dependenta i li van dir que no me la tornessin fins que tingués un conjunt!

A les 8:30 sortia del blonda amb un conjunt que no em fa el pes pero ja el tinc... la veritat es que em pensava que tindrien més coses de les que tenen.... a tu com t'han fet el relleno dels sostens? per que jo al final em van fer quedar uns normals sense relleno.... :-/ així que no sé si em veuré igual de pit aixefat.... :-/
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 25, 2008 8:40 am

JAJJAJJA!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Mira, almenys lo de treure't la roba va funcionar!!
Home, no tenen molta varietat...pero es que a mi no em va costar gaire decidirme! Encara que a l'omillò no em serveixennnnn :-( :-( No sé si la mida de l'esquena tapa els sostens!!! Espero que si! Ai mare, ara em surten pors per tots costats neujor:-) neujor:-)
En fi, a mi me'ls han "rellenat" per dintre, o sigui, mi han cosit com unes hombreres...jajaj! Molt lletx..però fa efecte! Almenys el sosten no em fa bossa per enlloc! I si llavors vull treure-ho, tallo els filets i llestos! I les tetes queden :-)ok: :-)ok: NO et va dir res de rellenart-ho??? Que hi havia una noia jove o la vella??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 25, 2008 8:48 am

Si tia una emboscada en tota regla em van planificar!

Una noia jove que té un ull malament.... si em van dir que quan anés a la prova del vestit que m'hi passés que em podies deixar cocoteros per posar-ho a dins i altres models si volia.... el que m'he quedat es de la marca Chantelle i el coulotte que em van deixar per que m'emprovés tranquil.lament a casa que es la talla mitjana el veig un pel gran i els hiportaré epr veure si me'l poden arreglar i donar-me una talla més petita. :-)ok:

Bueno Mririam si per l'esquena no se't tapa segur que t'ho adapten d'alguna manera..... no et preocupis :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 25, 2008 8:51 am

Els sostens us els poden cosir al vestit , així no es veuen per darrera.
Chiky, vaia tela la teva mare i la teva tia!!!!!!!! neujor:-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 25, 2008 9:04 am

Si es veritat també tens raó Ainos ens els poden cosir... :-)ok: bueno quan hi anem a verue com queden! :-)ok:

Quna vaig sortir de la botiga vaig trucar a me mare i ella s'hi pixava de riure i jo més empenyada que una mona!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 25, 2008 9:05 am

A mi em va antendre una dona gran i ja va ser ella que em va dir: ui nena, aquí ti posaré relleno que ja veureas que et veuras millor, i tal i qual i pasqual... i també em varen dir que si volia que me'n deixerien més per la prova... El meu també és de Chantelle! I jo el culotte em vaig quedar la xs! neujor:-) (-O-:-) (-O-:-)

Lo de cosir els sostens al vestit, a veure que em diuen les de la botiga...pero no vols dir que llavors és molt incómode?? Ai no sé :-/

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 25, 2008 9:12 am

Que va, si te'ls cusen no t'has de preocupar de res, i vas més comode!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Dem » dv. abr. 25, 2008 9:14 am

bon dia patatones!!!!!!!

chiky, nenna vaja tela..amb la mare i la tia no!!!!! >.-<: >.-<: pels anells...una cosa menos!!! :-()-)

Miriam k macas les cançons!!!! :-)ok: la del pastis per larnau ,es preciossa akesta canço!! :-)ok:

Mont cuca jo encara no se k farem si anirem algun puesto pel pont,pero si no conta amb mi!!! ja tho confirmare mes endavant ,pero jo igual k la miriam no faltare al teu grqan dia alla i sere per veuret!!!! :-()-)

Nuria guapa :: orrr:: :: orrr:: amb akestes opos..tu pots!!!!!

aixo Winy avui o dema els mobles?? k be nena kina ilusio!!!!!!

gracies per lo del meu germa, ja li he dit k a de entrar al foro a la meva cuñada pero es molt timida :-/ jo insistire,jejej

Ainos cuca k tal??com va tot,, a la resta tambe com aneu????
jo ara vaig a comprar i a fer una mica de marujilla, k despues amb kedo amb el meu nebot petitet,,haviam si en fara venir ganes :-()) : bb :
neu:-D neu:-D fins despues bonikes!!! petons
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: TETES » dv. abr. 25, 2008 9:20 am

bon dia nenes!!!!!!!!!

Miriam molt ben triades les cançons.m'agraden, i la de tarzan molt maca!!!! i 2 hores.. molt rapid!!! neujor:-) neujor:-)

Chiky nena, quina jugada ta mare no!!! jejeje, molt bona idea lo d'agafar-te la roba del provador, jajajaja!!!! almenys ja tens conjunt!! *.-o-o.* *.-o-o.* i volem fotos dels anells quan puguis eeee!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 25, 2008 9:42 am

Ostres 2 hores és ràpid??? Ell també ens va dir el mateix... pero ostres, que vols dir, que hi ha gent que en triga 4??? Pobre noi! :-( :-(

Chiky, ens as de posar fotos del cunjunt, eh!!

Dem, reina, haveure si es veritat i se't desperta l'instint maternal per segona vegada! Jo mira, ahir en parlava amb la meva sogre...em deia: no trigareu gaire anar a buscar un germanet per l'Arnau, oi?? I jo reia neujor:-) neujor:-) Pobre dona, si s'apigue que ja ens estem començant a preparar.... :-)) :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dv. abr. 25, 2008 9:53 am

Hola nines...

Estic a casa esperant que aquests noiets m'acabin de muntar els mobles... o millor dit, que comencin per què només fa 20 minuts que son aquí!!

Ckiky, la teva história dels sostens no tiene desperdicio... els anells m'imagino que no els tens no? :-()-)

Miriam, ara instal·lo l'Ares i hem baixo les teves cançons, per que pel nom no pillo casi cap!! :-)ok:

Mont, nena estàs a un suspir......... quins nervissssssssssss !!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. abr. 25, 2008 9:58 am

Winy paciencia!!!!! ja veuràs que xula la casa amb els mobles muntats! els anells.....No encara els han de fer!!!! quan arrivin em faran un truc per emprovar i depsrés els gravaran per que si una cosa vam descobrir ahir en Raül i jo és que tenim una mida rara de dir! un número ens anarva gran i l'altre petit.... així que ens faran mig número més.... :-)ok: quan el tingui ja us penjaré foto!

Miriam em sembla que el teu conjunt i el meu son el mateix!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. abr. 25, 2008 10:16 am

Winny kuka!!!! Ens as de posar fotos quan estigui tot montat!!! Que guay nina!!! Quina ilusió!!!!
Sobre pes músiques tu misma, si vols alguna en concret jo te la passo! neu:-D neu:-D neu:-D

Chiky, doncs si él mateix...SEXY, SEXY, SEXY!!! (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)
A mi m'encanta!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Fes fotos!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants