Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. abr. 24, 2008 4:18 pm

pfff... una passada, a més ho haig de pagar tot ara i... no tinc la pasta!!! I amb la hipoteca, demanar un altre credit??? uix... no, no, no, i tampoc vull demanar diners als meus pares per un viatge, perque em diran, nena! que ja tho paguem tot!!!
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 24, 2008 4:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. abr. 24, 2008 4:22 pm

deunido neni... al final que feu??? xo tu pensa que serà un viatge que no olvidareu mai... xo el que no entenc és pq us ho fan pagar tot de cop... lo normal és fer-ho com la fiancee o si més no fer una paga i senyal i després la setmana abans... que per lo menys hagis tingut temps de que t'hagin fet força regalitius i poder-ho pagar tranquilament. pq no els hi ho comentes???
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dj. abr. 24, 2008 4:38 pm

El TEMAAAAAZO del año EL VIATGE!!!!!

Rachi no he llegit el que has editat però bé!!!!

Pues jo no us ho creureu però encara no sé el preu del viatge!!! Bé us enrecordeu de tota la moguda, oi???? Doncs després de gairebé un mes que li vaig dir al meu nen que donava igual que com ja sabiem preus de tots els hotels si ell ho preferia ho fessim amb sa germana (això el 25 de març) doncs estem a 24 d´abril i la colega encara no ens ho té confirmat!!!! Ahir ja li vaig dir al meu nen que que passava perquè no ho entenia!!!!!

Els preus que m´havien donat a mi ens ha surt sobre el 8.400€ els dos Caribe -Canada!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. abr. 24, 2008 4:53 pm

Hola guapes!!!

Fiancée, PEDAZO VIATGE!!!! Ostres, de lujo, lujo, eh???? Que be t'ho passaràs.....

Rachi, jo tampoc he arribat a llegir el que has editat, però no hi ha cap possibilitat de aplaçar pagaments?? Fer una paga i senyal i després anar pagant?? I si no, una altra opció és finançar-ho amb Visa (depèn del limit que tingueu, es clar!). Jo no ho he fet mai, però conec a gent que ho fa, i mira, pagues interessos, però segons com et pot interessar....

G14, respira, expira, jejejeje. No, en serio, tranquil·la, ja veuràs com al final tot surt be!!

Mary, te web el teu hotel?? Me la passes??? Es per babejar una miqueta, jijiji
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. abr. 24, 2008 4:56 pm

Per cert, avui estic deprimida... El mes que ve em toca revisió d'hipoteca, i aquest matí llegint el diari veig: EURIBOR AL 5%, EL TIPUS MES ALT DES DE L'ANY 2000!!! Ole, ole, no vull ni pensar quant em pujarà la quota!!!

He trucat al nen i li he dit: "Nen, aquest estiu passando d'anar als USA. Anem a Puigcerdà, que ens sortirà molt mes barato!!"

CROKETA, que no se si encara estàs per aqui. Que vagi moooolt be!!! Fes fotitos i quan tornis ens les ensenyes!!
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dj. abr. 24, 2008 4:56 pm

G14 no et posis nervi... quina illa del carib??? la teva cunyada es repenja una miqueta ehh xo buenoo tu no t'hi posis nervi pq sn tornaras a tenir enganxada...
la web del hotel és www.theresidence.com, a veure que us sembla és bastant tranquil...
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dj. abr. 24, 2008 4:57 pm

Ofcourse jo ja m´ho prenc de relax perquè sino moriria en el intent per la desesperació.
Aquest tema ja el tinc sobat que m´aburreix. Imagina a on he arribat!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dj. abr. 24, 2008 4:59 pm

Rachi no sé el preu que has dit però no podeu fer el mateix viatge amb uns hotels una mica més economics???? O és les conexions de vols que us pujen molt el preu???
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dj. abr. 24, 2008 5:06 pm

el que passa, es que la confiança fa fastig... i al ser family thas de callar, pe`ro no se res de res, no tinc ni idea de quan marxo, quan torno, a quina hora pillo el vol, quina escala faig, res de res... ara mirare lo de la visa i ja esta!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dj. abr. 24, 2008 5:07 pm

Pues eso Rachi no et rallis i tu a lo teu. Ademés lo important al final és fer el viatge que a tu t´agrada i dona igual qui te´l reserva!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dj. abr. 24, 2008 5:11 pm

pues rachi mirat lo de la visa... pq ho pagues amb la visa i si poses com a opció fraccionar el pagament es veu que cada mes et descontar una quantitat del teu num de compte... jo quan em vaig fer la visa m'ho va explicar el noi x si algun dia ho necessitava... de moment no ho he fet servir x tant no et puc dir si va bé o no.... xo és el que diu la ofcourse que hauras de mirar el limít que tens a la visa.
xo bueno... t'ho pensa amb el peazo viatge que faras!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dj. abr. 24, 2008 5:13 pm

Nines marxo cap a casa!!!!!
Rachi sobretot no et creuis!!! I pensa amb lo txulo que serà el viatge!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dj. abr. 24, 2008 5:14 pm

jijijiji ofcourse siiii la veritat que normalment som molt mochileros... a veure que tal ens va jejejeje de lujooooooooooooo!!!

RACHI jo tampoc ho he vist però m'ho imagino... A veure intenta fer encara que sigui dos pagaments... jo ho tinc en varis pagaments però l'altre dia li vaig demanar a la noia si podia fer els tres ultims junts al juny pq m'anava millor (tinc uns diners al 5% i m'interesa tenir-los allà el major temps possible!!) i no hi ha cap problema... Intenta fer-ho així o bé credit... :-(

G14 en dos palabras IM-PRESIONANTE jo sóc una histérica amb els viatges ho reconec, però es que he hagut de canviar de viatge molts cops per no haber reservat els vols a temps així que digali a qui "correspongui" que espabiliiiiiiii nena que et queda reeeees!!!

Mary un Hotel preciós!!![/b]
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dj. abr. 24, 2008 5:30 pm

RACHI jo vaig fer servir la VISA Or quan estaven a Birmania i Tailandia i no es que ens gastessim molt uns 2000€ però ho vaig fraccionar en 12 mesos i superbé!!! Mira't de fer-te una VISA Platino que jo crec que será la que més credit tingui... Aps!! ara m'acabo d'enrecordar d'una cosa... si et fas la compta de nuvis a La Caixa pots demanar un credit especial de nuvis rotllo que ho començaves a pagar desprès de la boda, sense interesos de cancelació ni res... no m'enrecordo bé pq no m'ho he mirat pq quan vaig obrir el compte aquest de nuvis m'ho van dir... Pregunta-ho pq si et poden deixar els diners i tornar-los desprès de la boda sería genial no¿?
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dj. abr. 24, 2008 5:30 pm

Mary, que xulo l'hotel!!! Aixss, quina enveja, jiji... En serio, es veu súper maco i mooolt romàntic.

Rachi, intenta renegociar condicions de pagament. I, si al final resulta que ho has de pagar tot de cop i no vols demanar pasta a casa, tens les opcions que ja hem comentat:

1.- Prèstec personal: Desconec com estàn les condicions financeres ara mateix, però jo calculo que entre comissions i interessos potser tens un cost financer d'un 11% / 14% anual.

2.- VISA: Amplia el límit fins a l'import que necessites amb l'excusa de que marxes de viatge, i que ho vols al màxim per si de cas passa algo. Caixa catalunya, ara mateix, per ajornaments de visa cobra aixó:

- Fins a 2.000 euros: 1,60% mensual (TAE: 20,98%).
- Entre 2.000,01 euros i 10.000 euros: 1,30% mensual (TAE: 16,77%).
- Més de 10.000 euros: 0,75% mensual (TAE: 9,38%).

JEJEJEJE, QUIN ROLLO T'HE FOTUT!!!
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dj. abr. 24, 2008 5:35 pm

Mira aquí surt lo del Prestamo Boda, ho demanes ara i no has de pagar fins d'aquí 3 mesos. Pot estar bé...

http://portal.lacaixa.es/publicos/listadeboda_es.html

:-)ok:
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dj. abr. 24, 2008 5:37 pm

jeje ofcourse estas molt ben informada... jejej home rachii lo que diu la fiancee de la caixa que et donen un crèdit especial x pagar-ho després de la boda seria la sol perfecte!!!!! mira a veure que et diuen...
si que té bona pinta l'hotel.... és molt romàntic no té res a veure amb el super hotels d pulserita...
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dj. abr. 24, 2008 5:38 pm

noies... sou uns amors!!!!!!!!!!!! en serio!!!!

GRACIES!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Es que sabeu que passa??? que soc un desastre, perque he obert un conte de nuvis amb la caixa i o mhavia enterat d´això... despres, amb la hipoteca que la tinc amb la caixa, em van dnar 3 trajetes de credit, però com que soc tant feliciana, no mempano mai de quan es paga ni res... ni quin dia, ni quins interessos, ni quin limit, vamos que no tengo ni idea de nada!!!!!!!!!!!! un desastreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. abr. 24, 2008 5:42 pm

neni jo tp sabia aixó del credit de nuvis.... i esta mb x tenir en compte!!! ja veuras que trobaras una solució!!!!!
x aixó estem... entre totes sempre trobem alguna sol.lució... :-)ok: :-)ok:
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dj. abr. 24, 2008 5:42 pm

RACHI ja veurás com no tens cap problema, i menys tenint-ho tot amb La Caixa... segur que et fan un credit amb condicions de simpatica--- Mare (a veure quin canvi fa la web amb la parauolota jejeje)
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant