Ahir al final no vaig poder tornar a entrar, és que els meus nens s'han posat d'acord i no paren de plorar, quan no és l'un és l'altre i n'estic fins al monyo!!! El gran fa històries per tot: no vol anar a dormir, no vol anar a cole... i la petta que només s'adorm al pit o als braços...
Bé, ja passarà... suposo...
Aquest damatí li he deixat la nena a la meva mare per poder començar a estudiar lo de les opos, i no vegeu quin palarro!!! A més, al cap de mitja hora ja va haver de tornar perquè la nena feia un escàndol al mig del poble... no sé pas si me'n sortiré.
Estic cansadissima, i a més aquesta nit tinc reunió de propietaris, i hi he d'anar, sóc la presidenta... i sempre acaba super tard, i, evidentment, m'he d'emportar a la nena! A veure si acaba com aquella vegada al restaurant que es va cagar fins a dalt de tot!
Bueno, prou de queixar-se!
Espe, reina, per molts anys, que t'ho passis d'allò més bé pel teu cumple, a la prova del vestit i, com no, a la teva despedida! Volem fotos i crònica de tot!
Chicky, ara ja en sabeu més de lo del teu sogre, i espero que tot això s'acabi ben aviat... ànims i molts petons
_Cumeta_ no tinc pressa pels xupas! Ja m'ho donaràs a la pròxima quedada. Tampoc no tinc l'estructura encara, o sigui que no puc començar... i no vull fer-ho massa aviat perquè sino estarà fet pols quan arribi el casament.
Kel_go, et queda tot
Miriam, les sabates són molt maques!
De,, què bé lo del casament del teu germà, quina ilu, no??? Ja li pots dir a la teva cunyada de venir per aquí el fòrum!
I de la resta no me'n recordo... perdoneu

I enhorabona per l' enllaç!! Una gironina més...