Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 22, 2008 4:37 pm

Per cert, quin llibre comprareu al vostre futur.... necessito idees!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. abr. 22, 2008 4:59 pm

ESTIC MILLOR, UNA MICA TRISTA PERO POC A POC, GRACIES MIREIA :-()-)

JO NO SE QUIN LLIBRE LI COMPRARE, PERO HAVIA PENSAT EN UNA GUIA PER VIATGE DE NEW YORK, M'HO ESTIC PENSANT.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 22, 2008 5:04 pm

ainos nose a on has d'anar al centre de girona pero vigila que el carrer rutlla i Salle estan tallats per obres!!

Mont, has de fer c as als metges, que 3 mesos passen volant!!! ja veuras com de seguida et podras posar a buscarel teu petito.

Arohha bonica anims neukiss-) neukiss-) neukiss-)

jo no li compro mai llibre, no llegeix mai, nomes coses que li interessin com ara de mecanica, etc i passo de comprar-li que ja ho remena tot el dia com perque li doni per entretenir-se a casa. Jo ja li vai comprar les ulleres de sol el dissabte, ara a veure quan duren :-(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 22, 2008 5:48 pm

He d'anar al C/ de la Creu!!!!
I ja ho sé prou que la Rutlla està tallada, a més l'empresa que l'ha tallada és la que treballa el meu futur, ja li dic jo que no tenen vergonya!!!! Està previst que les obres durin 6 mesos!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 22, 2008 5:55 pm

doncs ara esta tallat tambe la salle desde la part de tr creu! 6 mesos duren les obres del final rutlla a salle pero 6 mesos mes desde salle a creu :--( i tant que no tenen vergonya, diga'm-ho a mi que treballo aqui a la salle tocant la rutlla i es un caos! :--( :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Agbe » dt. abr. 22, 2008 6:56 pm

Bona tarda/vespre guapes!!

Sira, jo tampoc he vist les fotos! les pots tornar a penjar? com anat amb el músic?
Aprofita't del sol, qe han dit que durant tota la setmana farà molt bon temps!

Winy, el vel que has penjat és molt guapooooooo!!!!! podries anar a probar-te'l i així no et quedes amb el dubte.... però com t'ha dit la chiky, recorda que també hi ha la torera que no et vegis massa "farrukito"...

Cumeta, jo penso que també et pot quedar molt bé aquest tipus de vel... i amb el vestit que portes es veuria encara més modern.

Chiky i Arohha com esteu? una abraçada molt forta!!

Ainos, amb referència al llibre no et puc ajudar... perquè jo tampoc sé quin llibre comprar-li!

Montpra, guapa, millor que facis cas en el metge i tres mesos passant volant...i si tu vols començar abans, torna-ho a consultar al doctor.

Miriam, aviat pel germanet/a... molt bé! uff, amb l'Arnau, no? la conversa d'ahir, jejejejeje... i si fós una nena,quin nom us diria???? :-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 22, 2008 7:49 pm

Bones nines!

Sira, que tal amb el músic??

Agbe, com estas?? Recuperant??

Aquesta tarda he tingut el peeling corpal... quina passaaaddddaaaaa!!! Estas a la gloria.... i la pell super suau!!! Me lan fet amb sals del mar mort i olis de no se qué... ara espero que el solàrium m'agafi més perquè m'està costant molt agafar color!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 8:08 am

ei ei nenes que estem al fons de la segona pagina!!!

que passeu totes un molt bon dia de sant Jordi!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) i que us regalin moltes roses!!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 23, 2008 8:10 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!
FELIÇ DIA DE SANT JORDI :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 23, 2008 8:11 am

Hola guapes FELIÇ DIA DE SANT JORDI!! ESPERO QUE US REGALIN MOLTES ROSES!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Fa dos que no puc entrar per la feina :-.:·:: :-.:·:: !!! a veure si hem puc posar al dia!!!

Bé us comento, el cap de setmana vam estar repartint invitacions, encara ens queden 5 o 6 però això ja casi està!

Ahir ja vaig fer la meva primera sessió de solàrium, he començat amb 6 min, i aniré augmentant minuts poc a poc!

Aquest cap de setmana tinc comiat! :-( quina por hem fan, i més quan ja han començat la setmana amb proves, cada dia hem deixen una prova dilluns hem varen portar la primera amb una caixa, dins hi havia tot de peces de puzzle i havia de fer el puzzle i per dissabte tenir-lo acabat, així que hem vaig posar a fer-lo perquè sinó tindria penalització, el dilluns mateix va estar fet, era una foto que tenim en Toni i jo a la Fontana de Trevi a Roma, es molt maco el puzzle. La segona proa la de ahir, es que haig d'inventar un ball per dissabte, amb una cançó que hem varen passar, i a que no sabeu quina dons si, EL CHIKY, CHIKY! mare meva a saber on m'ho fan ballar dissabte quina vergonya! jejeje A veure que toca avui? :-/ i demà no se que tenen preparat però m'han fet anular l'hora amb l'esteticient! :-( :-( :-(

Bé vaig a posar-me una mica al dia!

Fins ara!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 8:13 am

espe nena quina por, jo ja tremolaria.... a veure on ballaras el chiki chiky!!!! a veure avui que et fan fer, ja ens explicaras...

bueno almenys ja tens la feina de les invitacions gairebe enllestida, una cosa menys en que pensar!!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: winy » dc. abr. 23, 2008 8:19 am

Bon dia nines... que ja us han regalat la rosa?¿

A mi de moment no!! :o-o:

Bueno, a veure si puc entrar més avui!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 8:24 am

a mi tampoc de moment i fins el vespre res perque no ens veiem en tot el dia!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 23, 2008 8:25 am

Espe bonica que no et passi res.... això pinta a "FARRA GUARRA"!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 23, 2008 8:40 am

Ainos no hem diguis això, jajaja encara hem poso més nervi! jeje

A mi tampoc m'han regalat la Rosa, pero en Toni el pobre está a a Lleida i no arriba fins la nit, crec que no tindrà temps de comprarla i ja m'ha dit que hem compri la més maca del passeig! peò no m'ho compraré pas. Suposo que alguna caurá del meu pare!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 23, 2008 8:57 am

Bona diada guapes :-()-)

Espe la que t'espera.... *.-o-o.*
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. abr. 23, 2008 9:00 am

Bon dia nines,.....

Chiky, nina, com estàs???? neukiss-) :-()-) neukiss-) :o-o:

Aroa,.... neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-)

Winyyyyyyyyyy, he tingut una visió!!!! La teva “torereta” és semblant a la de la Sira??? :hmm:: Com de Chantilly (o com s’escrigui)? :hmm:: És que hi he estat donant voltes i m’ha vingut com un “flash”, i crec que sí, que he vist alguna foto teva amb el vestit,.... :o-o:

Agbe, nina, gràcies pels ànims amb això del vel, però a mi no em quedaria bé. Amb la cara de pa que tinc, encara se’m veuria més,....De totes maneres, gràcies guapa!!! :-)ok:

Carai Míriam, quin peeling!!!!! Que bé!!!! A veure si ara t’agafa més el color,... De totes maneres, tens temps encara, no??? :hmm::

Ostres Espe,.... quina despedida!!! Fa un xic de por, però la veritat és que s’ho han currat molt, no???? >.-<:

Doncs jo encara no he rebut cap rosa, però tampoc he comprat cap llibre!!! neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-)

Fins ara maques!! :-)

FELIÇ DIA DE SANT JORDI A TOTES!!! :-()-) :-()-) :-()-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dc. abr. 23, 2008 9:34 am

Gemma nina, diria que no s'assemblen gens!! la seva és de Rosa Clarà i la meva de Novia d'Art...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. abr. 23, 2008 9:35 am

Ups,.... perdona,...
Doncs la meva visió no ha estat correcta,... neu:-D
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 23, 2008 9:36 am

Bon dia noies!

FELIÇ DIA DE SANT JORDDDIIIII!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Jo encara no he rebut cap rosa, pero almenys una del peke de la guarde em cau segur!!! Quina ilusió!!! Ja us posaré una foto!!!

Espe, nena, quina por...aquesta setmaneta te la faran passar magre... i el dissabte ::fiestuqui:: ....quina porrrr!!!! Ja ens faràs una crònica, eh!!!

Jo avui per fi tinc la última classe prematrimonial >.-<: >.-<: I ja era hora, perqué em perdrè la dansa del ventre per culpa d'aquesta kk :--( :--(

Nenas, els hi montareu alguna coña el dia del casament als vostres amics?? A nosaltres se'ns estar passant pel cap fer-lis ballar el CHIKY_CHIKY!!!! Pero no sabem ben bé com fer-ho...

Ai! Ahir em va trucar una amiga meva de Madrid que es veu que em portarà "los alfileres"...ja li vaig dir que aquí aixó no és fa, pero mira, li fa molt ilusió....així que una cosa més que donar!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants