NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Urgell2 » dt. abr. 22, 2008 3:21 pm

Hola,
Bon dimarts! Per a les que han de creuar el xarco: vaig anar a xile amb una setmana, és a dir, vaig sortir el dissabte, vaig arribar-hi el diumenge, i el divendres tornava a venir cap aquí. Diuen que per cada hora de diferència necessites un dia de recuperació. He fet càlculs i el que jo tinc és jet lag al quadrat (un damunt l'altre). Es suporta bé... però us dic alguns consells:
* intentar volar de nit... la veritat és que encara que no sigui així, un cop han servit el menjar, la tripulació tanca finestres i llums per acostumar-te a l'horari i les menajdes que et trobaràs quan arribis
* agafar alguna pastilleta tranquil.litzant... jo no en vaig prendre cap i estic acostumada a avions... però ara que aniré al Perú me n'agafaré. Em vaig posar nerviosa a la tornada, i no podia dormir i se'm van posar els nervis a l'estòmac, i si hi afegeixo el menjar encapsat... alguna coseta per relaxar no estaria malament, i si ho combineu amb elvi de l'avió... millor!
* dia abans d'agafar l'avió: cansar-se molt, així dorms segur!
Si hi ha turbulències... agafar-se fort al marit! jo com que aquest cop viatjava amb una companya de feina... t'agafes a ella (què hi farem!).
Tasca d'aquests dies sobre boda: repartir invitacions... anem fent... però és lent!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 22, 2008 6:18 pm

Hola nenetes que tal? Us veig a totes molt baixes de moral, en la meva opinió això demana una trobada a crits per desfogar-nos i treure'ns els mals rotllos de damunt. Que me'n dieu? Quedem el dissabte?

Si algú no te feina tinc un gran rotllo de paper cel·lofan que he de fer a tiretes (unes 200, be ara unes 180 :o-o: ) i després els respectius regals per embolicar :-)ok:

3105 explicans alguna coseta de tu. On et cases? On fas el convit? On has comprat el vestit? Soc una mica xafardera oi? :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. abr. 22, 2008 6:20 pm

Osti Marjo... sempre animada com sempre! Jo m'encantaria quedar però encara no us ho puc confirmar perquè potser venen uns amics... encara que si és a primera horeta... puc treure el cap! A mi m'aniria molt bé quedar perquè estic una mica nerviosa, em veig la boda al damunt i un munt de coses per a fer... i no avanço!!!!!!!!
nenes, expliquem-nos alguna cosa per distreure'ns!!!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 22, 2008 6:25 pm

Nenes!!! Si quedem per fi fantàstic!!! Que amb lo xungui que he estat aquests dies m'aniria de perles... A veure si entra tothom i s'anima més gent... i Urgell... ni que sigui a primera horeta... si pots has de venir!!!!

jejejeje

Per cert, 3105...les teves sabates m'encanten... crec que estan fent furor entre les noies del fòrum... són una passada!!!! Les meves també són de l aPura López però són tancades.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 22, 2008 6:39 pm

Doncs per mi cap problema, quedem a primera hora. Per cert Urgell, grácies pels consells tansoceànics :-()-)

Nosaltres volem de nit pq el vol surt a les 9,30 de la nit del Prat, procurarem no dormir massa el dilluns i així igual agaem el son a l'avió i si es tracta d'agafar-se fort a la parella en cas de turbulencies a veure si agafem una bona tempesta :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Be vaig a seguir tallant celofan que nomes en falta 170 :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 22, 2008 7:11 pm

Vinga nenes que us explico un acudit (aneu llegint seguidet pq si mireu el final no te grácia, es el que te escriure els acudits enlloc de explicar-los :-)) )

Diu que hi ha una padrineta que pels vols de Nadal desideix escriure una carta a Deu per demanarli que l'ajudi a comprar els regals pels nets. Diu:

Estimat Deu, soc una pobra velleta que viu de la seva pensió i no te diners per comprar els regals de reis als seus nets, vosté que es tan poderós ajudi'm a conseguir 300€ i així poder fer feliç als meus pobres nets. :-( :-(

La velleta envia la carta per correus i quan el carter la recull i veu que està dirigida a Deu desideix obrir-la i llegir-la :-/ :-/

Al veure la carta tan emotiva ho explica als seus companys i entre tots desideixen fer una recolecta per la pobra velleta. Aconsegueixen recolectar 260€ i li envien a la velleta en nom de Deu. :-()-)

La velleta al obrir la carta i veure els diners es posa molt contenta :-///: :-///: :-///: i desideix enviar una carta donant les grácies a Deu pels diners i diu:

Estimat Deu, grácies pels 260€ que m'ha enviat pels regals dels meus nets. Ja se que li vaig demanar 300€ pr estic segura que han estat aquests lladres de correus que s'han quedat la resta :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
marjo

EntradaAutor: XIPI » dt. abr. 22, 2008 7:30 pm

Wole a totes!! K tal?? Fins ara molt enfeinada, pero akesta setmana tinc vacancetes!! jejeje
Per fi ja tinc sabates, son molt sencilletes, pero per fi n'he trobat unes!!!!
Ja us posare una foto quan en tingui, i també de les invitacions!! Que encara ens queden bastantes per repartir!
Per cert, l'altre dia vaig anar a la botiga del vestit de nuvia i em van dir que la 1a prova seria o a principis de juliol o a principis d'agost, ja que qui fa les proves marxa de vacances la 2a de juliol, i dic jo: Q"suposo que me la faran la 1a de juliol, no?" Bueno, ja fare presió!
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. abr. 22, 2008 8:00 pm

Nenes! Jo no os podré confirmar fins a última hora si podré venir el disabte perquè potser el meu home s'agafa festa i marxem a passar el dia a la platja per relaxar-nos una miqueta que amb la boda no hi ha qui es tregui els nervis de sobre.... parlaré per jo perquè ell està ben panxo....

Pel que fa a l'estat dànim jo també estic paxuxeta, deu de ser la primavera perquè si no no m'ho explico... Arrossego un cansament que no puc amb la meva ànima... Al matí no sento ni el despertador fins que no porta un quart d'hora sonant.... Comença a ser greu l'assumpte!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. abr. 22, 2008 8:01 pm

Xipi! Disfruta de les vacances! Quina enveja sana que em dones! Jo conto els dies que em queden pel pont de l'1 de maig que serà com unes minivacancetes.... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Elena Set'08

EntradaAutor: ica » dt. abr. 22, 2008 8:43 pm

Nenes, jo diria que la primavera hi té alguna cosa a veure perquè jo també porto uns dies una mica malhumorada, es com si portés un parell de setmanes aixecant-me amb el peu esquerra!
Avui he anat a mirar detallets amb ma mare i en lloc d'ajudar-me a decidir encara m'he embolicat més... quin rollo!!!!

Pel que fa al dissabte, jo no podré venir.... :-( El divendres a la tarda marxem a passar el cap de setmana a la muntanya, necessitem desconectar i en tenim moltíssimes ganes, a veure si allí que estarem més relaxadets acabarem de madurar quatre cosetes per la boda, allí no se'm podrà escaquejar! jijiji :-)ok:

Bé, a les que esteu paxuxetes ANIMS!!!!! Que demà es el dia dels enamorats a Catalunya i segur que ens portarán una rosa a cada una com a mínim!!!

Per cert 3105 m'encanten les teves sabates! N'heu vist d'aquest estil però amb un taló màxim de 6.5??? M'agraden molt però no puc anar amb taló tant alt! Quina ràbia! On les heu comprat les que les teniu tipus aquestes?
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. abr. 23, 2008 8:07 am

Feliç Sant Jordi a totes!!!!!

Nenes, si passeu per daant la catedral... no dubteu a saludar!!!!! Em toca estar tot el dia a la parada de la Coordinadora d'ONG repartint punts de llibre, informació de les ONG... i fent que la gent pinti o escrigui missatges solidaris!!!!

Que tingueu un bon dia!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dc. abr. 23, 2008 9:27 am

HOLA NOIES!!!!

Ja estic per aqui. Ahir vam arribar de viatge. Genial, fantastic. Us tinc que contar coses pero es que no se per on començar!

Tot va sortir genial, em moro de ganes de veure les fotos del casament, a veure si recopilo dels amics.

Petons i aquests dies us poso al dia!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dc. abr. 23, 2008 10:00 am

Bona diada de Sant Jordi!
Marjo, gràcies per l'acudit a mi m'ha ajudat a riure avui, ja que he rebut una molt mala notícia!
Glori, benvinguda! Volem detalls, ja de tot, tot i tot!!!
Ceci, no puc passejar-me per davant de la catedral, quina llàstima torno a ser a la capital! Felicitats a totes les que marxeu de cap de setmana! Quina sort!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: feminacora » dc. abr. 23, 2008 10:12 am

Buenos dias feliz diada de Sant Jordi, espero que os regalen muchas rositas, a mi ya me han regalado una, mi jefe que es un solete... que majo es.....
Chicas lo siento pero yo tampoco vendre el sabado, toca ir a Bcn... asi que sintiendolo mucho no os podre conocer... jolinnnnn.....
Que vaya bien....
Urgell animate.....
Glori bienvenida, ya nos contaras que tal todo....
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: marjo » dc. abr. 23, 2008 3:41 pm

FELIÇ ST JORDI A TOTES!!!!!!!!!

Com va la diada? Ja teniu rosa? A mi me n'ha regalat una el meu jefe (be a mi i a totes les noies de l'empresa) pr no espero que el meu home me'n regali cap pq diu que no li agrada (no ho entenc molt be pq a la que li ha d'agradar es a mi oi? :-( )

Glori benvinguda. Com ha anat tot? Ja ens explicaras i donaras detallets >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ceci que vagi be la tarda, ja veuras com t'ho passes molt be. A mi m'encanta l'ambient dels St Jordis :-)) :-))

Urgell com diuen els Pets: "La vida es bonica pr a vegades complicada" Anims bonica :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Be me'n vaig a angles que per molt que sigui St Jordi no han deixat de fer classes :-(
Imatge
marjo

EntradaAutor: RAKI32 » dc. abr. 23, 2008 3:42 pm

Hola Noies.Feliç DIADA DE SANT JORDI,jo tambe he rebut la roseta de color blau.Bueno jo tambe he estat algo xungueta de la pancha el dimarts
tot el dia al llit amb vomits,en fi crec ke akets cambis de temps son els culpables.Jo dissabte tampoc podré venir,tambe tinc coses per acavar de enllestir i hem d´aprofitar els dissabtes,a les ke ja conec una abraçada per totes elles,i a les ke no konec dons també,jo les sabates ke m´han de portar a pronovies son com les de la noia akesta nova al foro la 3105,pero crec ke les portaran amb 6cm.de taló,primer ke jo no se caminar amb talons i segona ke pasaria al meu home i tampoic es plan.
MUAKIS MUAKIS PER A TOTES.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. abr. 23, 2008 11:04 pm

Nenes!!! Estic arrebentaíca!!!! mireu a quines hores torno a casa!!!! Bufff!!!!

Però que sapigueu que la Gema i el Jesús han complert com uns campions i m'han fet una visita a la parada!!!! Demà us penjo una foto del super desplegament que hem fet i la parada més xula que hem muntat... encara que a la tarda, amb el vent hem tingut algun accident i hem hagut de treure coses.... el qui ho sap bé és el Jesús... que l'he cremat amb un cigarro quan anàvem a salvar uns panells que volaven....

PEr cert.... GLORI!!!!!! ESA
CRÒNICA BUENA!!!!!!! I LES FOTOS!!!!!! I TOTS ELS DETALLS!!!!!!!!

BESITOS PER TOTES!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dj. abr. 24, 2008 11:55 am

Hola noies!

La veritat es que encara no tinc fotos... I el tema de la crònica em fa com una mica de vergonya.

De moment un passo la foto de quan vaig arribar a la esglèsia. Apart el nuvi no vol que corrin gaires fotos por ahi... Pero alguna ensenyarem.

Petons.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. abr. 24, 2008 12:54 pm

WAPA
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. abr. 24, 2008 7:33 pm

Glori! Estàs guapíssima! Sem posen els pels de punta només de pensar-hi! Ja està, a ets una dona casada i que ràpid han passat tots aquests mesos! Felicitats de nou!!

Escric només un segondet perquè he de fer sopars i sobretot planxar que tinc una santa montanya de roba que fa por..... Aquest disabte no crec que pugui venir, no obstant demà os dic alguna coseta!

Petons!
Elena Set'08

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants