Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 22, 2008 10:43 am

Si winy la dona d'en Farruquito!!!! que no podia portar més coses a sobre per que no l'hi cabien!!!! hi ha una dita en l'elegancia que és diu que menos es más.... po eso.... :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. abr. 22, 2008 10:54 am

Mhmmmm,.... Winy, tu també portes jaqueta?? :hmm::
Mare meva,.... quin despiste estic fet,... tinc un cacao de vestits,... neu:-) neu:-)
Perdoneu,.... :o-o:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 22, 2008 11:07 am

Hola bon dia, a veure si em podeu ajudar, resulta que de nens al casament tots els que tenim tenen menys de 4 anys o bé ja son adolescents. Hem pensat que als grans els farem el detall com als adults i als peques haviem pensat xuxes però n'hi ha que son massa petits i s'ho acabaran menjant els pares, que farieu?? haviem comprat uns bolis de disney que són una cosa d'aquelles que fan bombolles de sabó i hi voliem ajuntar les xuxes, ara pensem que potser hi podriem ajuntar una d'aquelles piruletes que havieu estat mirant, que son grosses i de colors.

Que farieu??
Visitant

EntradaAutor: winy » dt. abr. 22, 2008 11:08 am

Gemma, jaqueta ven bé no és!! És una torera...

Alguna de vosaltres sap com es fa per passar les fotos del mobil al hotmail?? Es que en tinc del vestit... i no sé enviar-les! :-/
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 22, 2008 11:12 am

Vas posar una foto per aqui al forum no winy ja? em sembla que jo ja l'he vist. I no sé com es fa aixo de passar les fotos del mobil a l'ordinador potser necessites un cable com la càmara no? :-/ :-/

Shyla depen de l'edat dels nens també els hi pots fer unes mini caixetes amb una piruleta uns colors un quadern per pintar.... no se....és una idea....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. abr. 22, 2008 11:18 am

Ah, ok,...
Vaig a mirar si la trobo,...

Winy, jo tamoc ho sé fer això,.... el meu mòbil no té ni càmara,.... neu:-D
_cumeta_

EntradaAutor: winy » dt. abr. 22, 2008 11:20 am

Gemma, no busquis nina... la veig treure!! :--(

Si, m'en surto t'he l'envio per privat! :-)ok:
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. abr. 22, 2008 11:23 am

Winy, tranquil.la, ja me la passaràs quan puguis, d'acord?

Merci! :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 22, 2008 11:25 am

Shyla, potser si son tan petitons, donar-los una piruleta de colors, i llavors algun cuadern per pintar, jo ho he vist a més d'un casament i els nens s'ho passen molt bé, i els pares tambe.... neu:-D
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 22, 2008 11:26 am

wINNY PER PASAR LES FOTOS DEL MOBIL AL ORDINADOR NECESSITES UN BLUETOOTH, TANT AL MOBIL COM UN PER L'ORDINADOR. ES UNA COSA QUE TE LA FORMA SEMBLANT A UN PEN DRIVE PERO FA DE BLUETOOTH. :-)ok:

sHYLA, JO FARIA LA BOSSA DE XUXES I AFEGIRIA LO DE FER BOMBOLLETES QUE DIUS. nOSALTRES VAM DONAR XUXES I BUENO NOSE SI S'HO VAN MENJAR ELS PARES PERO ELS NENS TAMBE FIJO, PERQUE TOTS EN MENJAVEN ALLA JA! I CREC QUE ES UNA COSA QUE ALS NENS ELS SOL AGRADAR MOLT
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 22, 2008 11:52 am

Si cumeta, només quedem les tres maries per la 1 prova.... neu:-D neu:-D neu:-D

Winny, per passar les fotos o ho fas via blueetoth o amb un cable que porta el móbil...si no, no hi ha manera...

Shyla, nosaltres donarem una bosseta on a més a més de xuxes i posarem una llibreta, colors, pastelina...i aixó a nens de 2anys i 3..així que no et rallis! La idea que tens ja és bona!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 22, 2008 12:53 pm

Nenaaassss!!! casi estem a segona pàgina!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 22, 2008 1:05 pm

no hi ha ningu a aquestes hores!!! jo hauria d'estar a caseta pero ma mare ha anat a ensenyar uns pisos de venda i em sembla que passa de mi... sort que soc jo la que porta el cotxe sino pensaria que s'ha oblidat de venir a buscar-me... sempre va tard aquesta dona, no te remei :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 22, 2008 1:06 pm

Jajajja....paciència Tetes... a mi encara em queda una horeta.... :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: montpra » dt. abr. 22, 2008 1:18 pm

Hola uapes !
merci pels ànims, pero em sembla que començaré a rebaixar medicació abans d'hora !
ja tenia planejat deixar les pastilles abans del casament i començar la busqueda.
Quin rollo !!!!!!!!!!!!! :-(
M'ha entrat el baixon avui, entre lo d'ahir i el constipat que duc a sobre ... Estic amb una mica de dècimes i molt tapada.

Ostres per cert, estic un xic espantada. Tenim un nen a P4 que va anar uns mesos al seu pais (a l'Àfrica), ara han tornat i aquest cap de setmana van ingressar al germà petit per un virus que no saben què és i que segurament va agafar alguna malaltia a l'Àfrica, i ara depen del que diguin a l'hospital ens tocarà fer control a tots els nens que hi tenen contacte, mestres i monitores de menjador, o sigui que a vigilar molt ... Apa un altre espant al cos !!!!

Bé cuques que vaig a descansar 10 minutets i cap a cole.
Muaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkk
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 22, 2008 1:25 pm

Ostres MOnt, quin susto no?? PObre criatura...esperem que no sigui res! A veure si ara us posaran a tots en 40ena!!!! Ui,ui,ui... més val no pensar-hi...
Sobre lo de baixar medicació, ara no facis el burro eh! A veure si t'entrerà alguna cosa...fes cas al metge! Si et deixa començar ja, endevant, però sinó no siguis tonta i ves al tanto!!!
A! I milloret!!! Que últimament sempre estas malaltona!!! Vinga nena, que et queda una miseriaaaaaa!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: sira » dt. abr. 22, 2008 1:47 pm

Ja torno a ser aquí! quin dia més maco que fa, em anat a caminar i prendre el sol, i després hem anat a prendre algo en una terrasseta i fins hi tot ens hi hem quedat a dinar.... ostres que bé amb un sol impressionant... s'està tant bé sense fer res!!!!!!!!!! llàstima que em queda poquet perquè dilluns torno a començar i fins una setmana abans del casament no tinc més festes.

Mont sobretot fes cas al metge!!!! en serio no ho deixis tú pel teu compte perquè després el teu cos canviarà molt amb un embaràs i potser serà pitjor, fes cas al metge :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: nuria74 » dt. abr. 22, 2008 4:00 pm

Hola guapes!!!

Siraaaaaaaaaaaaaa, que no he vist les fotos :-( :-( :-(

Winy, a mi també m'agraden molt aquests vels, o sigui que fijo que t'ho emproves i ens poses fotos, a veure si jo també m'animo! A més, així no tindras mal de caps amb el pentinat...

Mont, estic d'acord amb les noies, no deixis la medicació ara! El teu cos, però sobretot els teus ànims (gràcies a questes maleïdes hormones!!!) canvien moltissim durant l'embaràs i ho pots passar molt malament. I no és plan, ha de ser un dels periodes més macos de la teva vida, nena, noho deixis perdre per 3 mesos!

He vist que la Dem ha passat... :-()-) guapa!

De la resta no me'n recordo gairebé de res... Aroa, Chiky, molts ànims!!!

Al final no s'ha parlat més del sopar-dinar-berenar de la Mont???

I la pròxima trobada? Us va bé aquest dissabte? Ja em suposo que no, però ho pregunto, por si las moscas...

Avui els meus pares tornen de Suïssa. Tenia pensat convidar-los a sopar, però m'acaben de trucar, que porten un munt de coses típiques d'allà i anem a sopar a casa seva finalment. Per mi, millor que millor, així no he d'anar a comprar! A més he d'anar a buscar el cotxe al garatge aquesta tarda...
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: mireia 9 » dt. abr. 22, 2008 4:29 pm

Hola guapes!!!

tENS RAO sIRA QUIN DIA MES MACIO QUE HA FET. ARA MATEIX ACABO D'ESTAR UNA HORETA PRENENT EL SOL, DE 4 A 5 I ESTIC COM UN PREBOT. QUE BÉ HAS ENGANXAT UNA BONA SETMANA HA DONAT SOL LA RESTA DE SETMANA.

AROHA, COM ESTAS?? ESPERO QUE BÉ I EL MATEIX DIC A LA CHIKY!
MONT FES CAS AL METGE!!!!
WINY M'ENCANTA EL VEL!!

SIRA NO HE VIST FOTOS!!!

BUENO US DEIXO QUE VAIG A COMPRARA REGAÑS PEL MEU NEBOT QUE DIVENDRES ES EL SEU SANT I VAIG A BUSCAR EL LLIBRE PER EBN XAVI.

FINS DEMÀ!!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ainos28 » dt. abr. 22, 2008 4:36 pm

Donc aquí a Girona ja torna a ploure..... i avui he d'anar al centre ciutat amb el cotxe, m'hi puc morir!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants