Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 21, 2008 3:10 pm

ja ta... ja el tinc confirmat!!! aix... ja m´he quedat tranquila!!! es veu que no em podrà fer la prova el mateix dia, pe`ro hem quedat que el truco més endavant i quedem un altre dia per fer la prova... aix... mé ncantaria que esntres la blaucel per agraïr-li el consell de l´angel!!!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 21, 2008 3:22 pm

fiancee dels que has posat ara m'agraden el 5, el 8 i el 10!!! crec que demà a les noies de RC els hi preguntaré quin estil de ram creuen que hi ha d'anar amb el vestit...
aixixi tinc unes ganes de la prova... ja us passaré totes les fotos!!! no aniré a la pelu.. suposo que més endevant quan tingui una altra prova hi aniré!!!
ahh ahir em van dir que si vas a Bobbi Brown i dius que ets cases crec que et venen a casa a maquillar-te xo no sé el preu... potser ho miro!!!
G14 estas nervi x la prova de demà??? jo en tinc moltes ganes!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 21, 2008 3:35 pm

Mary i G14, que vagi mooooolt be demà!!!! Feu moltes fotos, eh????

Com va el dia de cumple Rachi???
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 21, 2008 3:46 pm

La G14 avuyi està out!! Es raro pq sempre escriu molt, potser està malaltona... Mary Farás fotos no??? Tens ganes?? Estás nerviosa?? Enrecorda't de preguntar lo del bolero si t'ho aconsellan etc... portas vel?? per cert com es la teva roba interior i les sabates??
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 21, 2008 5:09 pm

faré moltes fotos jejeje preguntaré lo del bolero i si que porto vel de tul... les sabates són d'allà de RC i la roba interior m'han deixat 3 conjunts diferents i demà m'ho provaré amb el vestit i el que quedi millor m'el quedaré... 2 són d'emperatriz i l'altre de lize chambelle (nose com s'escriu jeje) fiancee tu vas anar al final a RC x mirar lo de la roba interior???
tinc moltes ganes de fer la prova... no hi vull pensar sn em poso nervi jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. abr. 21, 2008 6:45 pm

Bon dia, bona tarda wappes!!!!
Vaya tela com heu escrit avui!!! Ara em posaré al dia de toooot!!!!! El que si que he llegit és

MOOOOOOOLTES FELICITATS Rachi!!!!!! Com va el dia??? Molts regalets???? Sopar sorpresa??????

Avui he estat de curs fins fa una estoneta i no he pogut conectar-me i demà al matí más de lo mismo!!! Però a les 16.30h a fer la prova, yuuuuju!!! Tinc unes ganes!!!!
Mary tu també tens prova demà, oi????
M´emportaré la camara!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dl. abr. 21, 2008 10:47 pm

Vaya hores les meves però avui porto un dia una mica mogudet!!!!!!

Ofcourse no he llegit el diari avui quina pena lo del Periodico!!!!!
Fiancée hi ha algun ram que pot estar benne!!!!!!!

Mary doncs jo també estic amb moltes ganetes i una miqueta nervi si que estic si!!!!!!

Per cert, aquest finde hem fet feineta!!!!! Vam decidir les aliances -al final les que a mi m´agradaven- bieeeen. En or blanc i el meu porta uns brillantets (uns 6) al voltant de l´aliança i la d´ell llisa. Són rodonetes molt maques, ja us les ensenyaré!!!
Dissabte vam comprar la nevera i el rentavaixelles!!! Que bé!!!!! I també vam estar mirant mampares!!!!!!!
Aaaaix també vam deixar separat un parell de regalets ( els nuvis que entregarem) un el deixarem sobre la taula (és de ceramica i van en avió- i l´altre els entregarem i són així de peluche i ´són unes formigues vermelles molt txules jejejeje!!!!

Vamos que ha estat un finde profitos!!!!!!

Demà estic de curs!!!! Ja us explicaréper la tarda nit ok?????

Apa nanit!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 22, 2008 8:51 am

chicas...

ayer todo bien! Cenita en casita con una botellita de moet, genial! en el pisito, con un pastelito buenisimo!!!!!! mmm... mañana voy a cenar con mis amigas que no sé que me tienen preparado... nada bueno seguro!!

G14, mary!!!! Hoy es el gran dia!!! Feu moltes fotillos!!! valens???? aix.... quina ilu, por dios!!!!

Fiancée, jo amb el ram vaig perduda... al final tho farà la marita??? jo encara no ho sé...

Of course, com va tot???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. abr. 22, 2008 9:14 am

Hola guapetones!!!!

Q guayyyyyyyyyyy!!! Avui hi ha proves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esas fotos, esas fotos, ue, ue!!!! Ja ens ho explicareu tot con pelos y señales!

G14, si q vas fer feina el cap de setmana!!! Jo ja estic acostumada a q no siguin gaire profitosos (en cuanto a tema piso y boda se refiere) jejeje, però a la tornada em poso les piles!!!!

Nenes!!!! Q marxo divendreeeeeeeeeees!!!! No us podeu ni imaginar quines ganes q tinc!!!! Q ja van 3 mesos i ja és molt pesat! Al final la ruta q farem serà Boston, pq a ell li queden uns dies de feina, Washington, on anem a veure a una amiga meva i NYC... jijiji... No tindré lloc a la maleta per tot el q compraré!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 22, 2008 10:47 am

Bon díaaaa!!!

CROKETA t'odiooooo quina enveja!!! jijijiji ja ens contaràs que tal... et vas a inflar a comprar amb lo baix que està el dolar!!

RACHI si que m'ho faré amb la Marita "de perdidos al rio"... jajaja no la veritat es que m'agrada molt el seu estil i segur que ele ram quedará espectacular i ja no va de uns 150 o 200€...
Ahir vaig estar a Movilmusic i em va agradar molt, està bé de preu i a part el noi molt profesional. Bueno es l'única opció que tenim, així que, o ens agrada o ens agrada!! jajajjaa

Mary si que vaig anar a RC a mirar la roba interior... pero fatal!! El sujetador la 90 m'anava petita i la 95 gran!!! La veritat que les mides eren rares, pq vaig anar només sortir a Vanity Fair que està al costat, i m'anavem bé tots els de la 90, com sempre... a més la noia de RC em diu, aixó s'arregla i em quedava super gran de la copa!! A més, que jo normalment porto sostenidors sense tires i estic molt acostumada, sé lo que m'està bé i lo que no, pero la tia em volia vendre la moto... I només tenien tanga i braga res de coulottes... i em diu: es que pel dia de la boda t'has de posar una braga sense costures d'aquestes i les del conjunt les guardes... doncs jo me les vull posar i sinó no les compro!!! Bueno fatal... s'em va oblidar ahir explicar-ho, però molt malament...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 22, 2008 11:06 am

aiaiai nenessss que em queden 2 hores per estar amb el meu vestidet!!! jejeje
fiancee vaya, les de RC... xo jo crec que els sostens de nuvia són diferent als normal, pq a mi también els de la 90 m'anaven super petits i em vaig haver d'emprovar la 95 de tots... quan jo porto la 90 sempre!!!!

G14 que et vagi super bé la prova, ja ens explicaras!!!! ahh ja ens ensenyaras les aliances...

croketa al final aneu a l'hotel que et vaig dir a NY??? compra molt ehhh no tens un espai lliure a la maleta x venir? jjeje jo m'apuntava ja!!!!

Rachi el teu últim cumple de soltera... i el primer en el piset nou!!!!

avui suposo que és x la prova xo ja ho veig bastant aprop aixó!!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 22, 2008 11:25 am

No no Mary els de Emperatriz m'anaven bé... a més es que la 90 m'anava gran que em podia ficar un dit a la copa. No sé no em va agradar gens.

Quins nervis!! T'has de conectar desprès eh!!!quines ganes que tinc de veure't segur que estarás guapiiiiiiiiiiisima!!! Aps!! si et proves boleros fes-te foto también per veure l'efecte!!!
Aiiiiiiiixxxxxx que no queda res...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. abr. 22, 2008 11:47 am

No, al final anem a un altre q es diu New Yorker... Estava al mateix preu, però una mica més abaix, amb la qual cosa ens anava millor per moure'ns (bueno, això segons el meu nen, q com ja hi ha estat 3 vegades des q està allà...). La veritat és q com a hotel no és res de l'altre món, però no ens voliem gastar una millonada en l'hotel anant en 2 mesos de viatge de noces... A més!!! Tot el q m'estalvio m'ho gasto! jejejeje...

Mary, G14, q vagin molt bé les proves!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 22, 2008 12:09 pm

croketa .... pues si us queda més cèntric genial!!! ja veuras t'encantarà!!!!
nenis aquesta tarda tinc 2 visites fora de l'oficina... xo quan torni prometo cronica... suposo que serà cap a les 18:30...
estic nervi jejeje
g14 que et vagi mb!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 22, 2008 12:43 pm

croketa... quin morro!!!!!!! tia... si ara es com un viatje de noces!!!!!!! jo també t´odio!!!!!

Fiancée... jo crec que passo de correr por ahi i quel faci la marita, les solapes i tot lo demes...

mary i g14.... que vagi molt pe`ro que molt be!!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 22, 2008 3:08 pm

RACHI jo igual, ja estic cansada de mirar flors, etc... tot ho faré amb Phlox i que sigui lo que déu vulgui jijijiji

Aiiiiiiiiixx!! Quines ganes q tinc de que vinguin la G14 i la Mary!!!! Vinga, vinga, vingaaaaaa!!!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 22, 2008 3:18 pm

Holaaaaa,

Nenes, no us despisteu, que jo avui no marxo fins que no hagi vist la vostra crònica!!! Jejejejeje...

Corketa, que xulo..... yo tambien quieroooooooo : muaahhhh : Només de pensar que fins a l'Agost no tinc vacances.

Fiancée, Rachi, vosaltres quan aneu a veure el vostre vestit???

Jo de moment ho tinc tot parat, tinc al nen fins a dalt de feina (vivim junts, però no el veig desde el dimarts de la setmana passada!! Quan ell arriba jo ja dormo, i quan m'aixeco ja ha marxat..). El diumenge li vaig dir (per telefon, es clar): "hauriem d'anar a mirar algo, no?". I del moc que em va fotre us juro que se'm van treure les ganes... A veure si a l'estiu arrenco (amb un any vista crec que vaig be, no??)
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dt. abr. 22, 2008 3:43 pm

Pues vaya... Això de comunicar-se per telf i a sobre vivint junts és una m***... Jo crec q tens temps de sobres!!! Ja saps quins llocs vols anar a mirar??

G14, Mary... Necessitem imperiosament q ens expliqueu q tal!! Quina emoció!!!! >.-<: Per cert, si poseu alguna foto aki, deixeu-la fins les 22:30, q sinó no em donarà temps de veure-la!! jejeje...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 22, 2008 3:52 pm

Ofcourse tranquila tens temps no cal anar a corre cuita i amb els nens s'ha de tenir cura... jo amb el meu también vaig tindre moltes peloteres pel tema boda la principi, mai volia anar a mirar llocs etc... però has d'anar poc a poc amb moooooooooooooooooolta paciencia i ja veurás com mica en mica li pica el gusanillo!!! El meu esta super ilusionat amb tot només cal veure el video de la web que va ser idea d'ell...i mira que era hiperreaci (pots llegir missatges meus antics) a la boda en general...
Aps per cert ja té traje, em sembla que es de Caramelo o Givenchi li agradaven aquests dos i crec que son rotllo smoking negre amb corbata primeta jejejeje es l'estil que li agradava vaja no crec que em sorprengui amb una altre cosa...

Jo la proba la tinc el 14 de maig encara queda un huevo! :-(
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 22, 2008 4:04 pm

Fiancée, ja veuras com el temps passa volant, jijiji, i no de cop i volta seràs tu la que aniràs a fer la proba!! I ens tindràs aqui a totes nervioses pq ens expliquis i ens posis fotos!!

I en quant al nen...De veritat, de vegades el mataria!! Em porta loca, de veritat!! Un dia ve i em diu que em d'anar a mirar aqui, allà... i després es passa unes setmanes que tot el relacionat amb boda li doni alergia.. jooo, que s'aclari ja!!!
ofcourse

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants