Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 21, 2008 10:00 am

ahh fiancee queden molt xules les pashmines així... de quin color són les estovalles??? pq en funció de les estovalles pots posar els llaços d'un color o d'un altre
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 21, 2008 10:24 am

RACHI

¡¡¡FELICITAAAAAAAATS!!!

Quants fas???

Mary les estovalles son blanques... les pashmines un color cru, bueno ja les vau veure al Smooth la que era de color cru he pensat posar-les a sobre del plat amb un llacet.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. abr. 21, 2008 10:38 am

RACHIIIIIIII!!!! MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!

Que vagi molt bé el cumple!! I q et facin molts regalets! Jejeje...

Fiancée, m'agrada molt la idea de posar així les pashmines! Com ho faràs, les deixaràs a la taula? I als nois al final? Aquest és el dubte que encara tinc... No sé si donar-lis un puro i llestos o q fer...

Mary, ja ens passaràs les fotos dels centres (bueno i de tot en general). La idea de les ortènsies pot quedar molt bé!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 21, 2008 10:48 am

CROKETA Jo he pensat posar les pashmines al plat de les noies i al plat dels nois el CD amb el video de la web i la música més important de la boda.

D'altra banda com que no donaré tabac, he pensat posar a una taula que hi haurá on la gent vagi a fumar un gerro gran tot ple de tabac i un altre tot ple de xuxes... no sé es una idea!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 21, 2008 11:10 am

Aps us poso uns rams que he trobat molt macos, ara em tira bastant aquest estil a veure si us agrada... son molt diferents uns dels altres però els trobo molt romántics... a casa tinc més macos, desprès us els poso.
Vull opinioooons!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 21, 2008 11:27 am

fiancee els que més m'agraden és el 1r i el 4rt!!! són els que van més amb el meu estil... vaig bastant perduda amb aquest tema... pq penso que la fandilla del vestit és molt xula i nose quin tipus de ram posar!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. abr. 21, 2008 12:02 pm

Ei... Doncs a mi m'agraden el 3r, el 4rt i l'ultim! Lo del 3r està xungu per les dates del meu casament, pq són peònies i a arranz em van dir q ja no era època i q em sortirien molt cares i de no molt bona qualitat... La veritat és q encara no sé ben bé com el vull!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 21, 2008 12:19 pm

A mi es que m'agrada molt la combinació aquesta de colors fluixets blancs, rosa etc...
Aquesta tarda us pasaré els altres q tinc de l'estil...

Per cert!! ja tinc Tocado!! L'altre dia a la pelu em van portar un munt i em vaig decidir per un preciós!!! Bueno a mi m'agrada molt q es modernet es de plumes blanques (blanc trencat) i amb les puntetes en negre molt sofisticat, llavors m'el posaré una mica de costat i el vel per sota mireu el dibuix tan perfecte que he fet jijijiji

Bueno es perque us feu una idea...
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 21, 2008 1:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 21, 2008 12:25 pm

fiancee tens foto del tocado??? on l'has comprat?? a la mateixa pelu?? xo ja saps com et faras el pentinat?? sembla un interrogatori jjejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 21, 2008 12:32 pm

jajajjaa doncs més o menys si que sé com será el pentinat tinc bastant clar que será un moño bajo així repeinadet rotllo ballarina, pq tinc el cabell curtet i a més trobo que em senta bé el cabell repeinadet. El que no tinc clar es si em faré serrel cap al davant (més modernet i juvenil) o bé cap al costat (més elegant però tambè més tipic) no sé...
No tinc fotos del tocado però quan vagi a la pelu ja faré fotos... si si m'el van portar els de la pelu.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 21, 2008 12:44 pm

nenes moltes gracies... cauen 28 anyets!!!!!

Lo de les pashmines em sembla monissim!!!! Jo faré el mateix amb el abanicos, els deixaré als plats de les senyores... i el tabac, faré lo que diu la fiancée, possar a saco de cigarretes en un parell de jerros i que la gent vagi agafant...

El cap de setmana no he fet res del tema casament nenes... vaig fatal! Aquesta setmana tindré les invitacions i aveure si dissabte puc anar a BR per agafar les manteleries!!!

Mary... dems vestit!!!! A quina hora vas??? Ja tens la roba interior????
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 21, 2008 12:51 pm

Rachi, FELICITAAAATS!!!! Fas algo avui per celebrar-ho???? Ja tens regalets??

G14, avui al periódico surt una noticia del restaurant de Can Bonastre... i deixen molt be l'hotel :-)ok: :-)ok:
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 21, 2008 1:01 pm

Ja tic a caseta us poso els rams q tinc aquí, a veure si us poden inspirar pels vostres!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. abr. 21, 2008 1:12 pm

M'agrada la idea dels gerros amb cigarrets... Però els posareu sueltos o en els paquets?? I quina marca?? Bueno... Jo gairebé tothom q conec q fuma o bé fuma Malboro light o Nobel...

D'aquests últims rams el primer m'agrada molt, però massa extremat per com és el meu vestit, però la flor és preciosa (és q m'encanten les orquídeas). Després, el 2n i el 3r no tan mal, però un pèl grans pel meu gust i el q m'agrada força, tot i q potser no amb tanta cinta és el de roses, orquídeas i cales (em penso q és el 8è).

ALgú va preguntar lo dels nenúfars al ram?? És una cosa q em queda pendent de preguntar quan vagi a arranz quan torni...

Eiiiiiiiii... Q demà tenim 2 proves!!!!!!!!!!!! Nenes, quina ilu!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 21, 2008 1:39 pm

2 proves??? es veritat la G14!!!!! ualaaaaaaaaaaaaa

Que guapas estaran!!!!!

Croketa, quan vas a l´angel??? jo el 29, l´haig de trucar perque no sé si haig de portar el tocado o que... Tema tabac, suposo que possaré marlboro ligth, i sueltos, sense paquets!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 21, 2008 1:56 pm

CROKETA a mi tambè m'agrada molt el de les orquideas, roses i cales... jo imprimiré els que més m'agraden i li portaré ala dona de Phlox pq es faci una idea de lo que m'agrada...

El tabac no sé quin compraré suposo que Malboro potser normal pq un día es un día i jo, q sóc exfumadora, sé que quan estás de festa et dona igual encara que fumis Malboro Light (com era el meu cas) fumar lo que et posin... sea light o no. I pels fumadors de Malboro normal els light si que els troben molt fluixos... Així que potser pondré Malboro normal.

La idea es posar sueltes totes les cigarretes dintre el gerro, pot quedar maco els dos gerros un amb xuxes i l'altre amb cigarretes. Però bueno s'ha de mirar pq no sé qui m'ho portará clar els hauré de dir als de Phlox o bé portar-ho el día d'abans als de Sant Benet i que ells m'ho possin quan montin la sala.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. abr. 21, 2008 2:22 pm

Doncs en principi havia quedat per anar a l'Àngel el dia 10 de maig pq coincidia amb el casament de la meva cosina, però em va trucar el maquillador que estava liadíssim aquells dies i q no podria venir... I clar, pel casament volia anar ben guapetona i a jo això de maquillar-me, per un dia normal vale, però no para un evento de este calibre!! Jejeje... Aleshores potser el truco i li dic q hi aniré quan también pugui el maquillador... El problema és q ara m'hauré de buscar pelu pel 10 de maig!

Tu hi vas el 29 d'abril??? I ja saps q et faràs???
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 21, 2008 2:41 pm

Croketa... vaig el 29 de maig que es quan tinc la prova i no tinc ni idea... a veure que em faq i depen del que em faci ja provaré... El que estic una mica preocupada es amb el maquillador perque em va dir que el trucaria ell i em fa cosa que se li hagi passat... em podries passar el seu telefon per privi i aixi li fare una trucada per quedar-me mes tranquila?? El que si que et dic, es que el cabell me l´ha deixat super bé, porto un tallat super còmode!!!! aleshores, no aniras el dia del casament de la teva cosina??? quina p----- lo del maquillador, no???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. abr. 21, 2008 2:46 pm

Doncs si q és una p*****, però q hi farem, si no pot venir, no pot venir... El q vam quedar és q el truqués després del 15 de maig, q és quan ell ja estava més tranquil. Ara et passo el telf, el q no recordo és com es diu, jejeje, pq a l'agenda vaig apuntar "maquillador"...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 21, 2008 2:49 pm

croketa.... em sembla que es diu pere fortuny... pot ser???
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants