NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

QUIN HORROR

EntradaAutor: Etiopia » dj. abr. 17, 2008 8:37 pm

bUENO NOIES HO SENTO! JA US VAIG AVISAR QUE NO DOMINO EL TEMA.

JURO NO TORNAR A TOCAR MAI MÉS BOTONS QUE NO SE COM FUNCIONEN SI NO PASSA EL QUE PASSA.

DISCULPES.
Etiopia

Entrades: 21
Membre des de: dj. des. 06, 2007 1:01 pm

EntradaAutor: Key » dj. abr. 17, 2008 8:41 pm

Perquè Etiopia? si surten les fotos i es veuen bé!! és un vestit molt original, amb inspiració de l'antiga Grècia! =0-0-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dj. abr. 17, 2008 8:54 pm

Si noia... jo he pensat el mateix! Realment està inspirat en l'estil grec! El trobo senzill però maco... Els anells m'encanten, nosaltres volem una cosa semblant!

Per cert felicitats a les "cumpleanyeres"!!!!!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

FOTOS

EntradaAutor: Etiopia » dj. abr. 17, 2008 9:06 pm

Doncs moltes gràcies. Espero que expliqueu también quins vestits i anells heu triat o si poseu alguna fotillo.

Bona nit guapissimes.
Etiopia

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 17, 2008 10:29 pm

Hola noies com esteu? Jo porto 2 dies de congres a BCN i encara me'n falta un, tinc el cap com un bombo :star::

He entrat un momentet per llegir el que heu escrit aquests dos dies i no perdre el fil :-)ok: Etiopia el vestit es molt xulo i els anells també. Nosaltres encara no els tenim, a veure si ens decidim i anem ja a encomanar-los o se'ns tirarà el temps al damunt

Be vaig a veure quatre cosetes per internet i me'n vaig a dormir

Bona nit ::snpy::
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. abr. 17, 2008 11:43 pm

Etiopia, jo tinc les mateixes aliances!!!!!!! bé, la meva és idèntica.. però com que a l'alfon no li agradavan amb cap filigrana... se la va agafar llisa completament!!! Però la meva és exactament la mateixa....!!!

i el vestit és súper macu!!!!!!!!! Jo també he pensat q té alguna cosa tipus grega... i després he llegit que les altres t'ho deien.. jejejjeeje
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: 3105 » dv. abr. 18, 2008 12:22 pm

Hola noies que tal, jo també sóc de Lleida i ja fa uns quants mesos que sempre entro per aquí a "llegir-vos", amb alguna li he escrit algun missatge privat, ja que no escric gaire als foros, principalment perquè amb això de l'ordinador sóc una mica patata.....i desprès que sempre vaig de cul entre la casa i la feina.....
Us vull felicitar a totes, per les vostres bodes, i dir-vos que sou de gran ajuda!Jo em caso el 31 de maig, i m'ha fet gràcia els anells de la Etiopia, són els mateixos que els meus, però els meus són d'or groc!!
Nenes, us he dir que ho teniu tot superavançat, a mi em queda un mes i algo i vaig de cul, hi ha moltísimes coses que no tinc ni pensades!
Bueno saludos a totes, gloripage (que potser estar a viatge de nuvis, no?), key, urgell, etiopia, ica, alfonsoicecilia, marjo i a totes les que entreu per aqui!!
3105

Entrades: 25
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 8:28 am

EntradaAutor: 3105 » dv. abr. 18, 2008 12:25 pm

Per cert....Etiopia, el vestit es veu xulissim, es veu molt finet, m'agrada.Bueno nenes, que sempre entro i llegeixo rapid per damunt, no tinc gens de temps, però un saludo per totes perdoneu si em descuido alguna! raki32, felicitats veig per aqui que vas fer anys!!
3105

EntradaAutor: Urgell2 » dv. abr. 18, 2008 12:37 pm

Hola guapes,
No tinc temps de llegir tot el que heu posat, peró no volia marxar de Xile sense dir-vos que estic b{e i que la setmana que ve torno a la cárrega amb el fórum!!! Perdones u les faltes pero aquest teclat no acaba d'estar del tot ben configurat. M¿'he e posar al dia que aixo s'acosta. a veure si el diumenge, amb jet lag a sobre puc digerir els vostres comentaris.
Una abra]ada
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ica » ds. abr. 19, 2008 4:31 pm

Noies, esteu desaparegudes o que....?!?!??!

Jo ara estava mirant sabates per internet perquè no trobo res que em faci el pes... tot i que comprar-les sense posar-hi el peu em fa respecte i no crec que ho faci!

Quina us agrada més?

El numero del mig és l'açada del taló i el de la dreta es el preu
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. abr. 20, 2008 9:56 pm

Hola guapes!!!!! He estat desapareguda tot el finde!!! Que tal esteu????

Jo he fet avenços... però tinc un dubte existencial.

A veure... he recollit les aliances... i han quedat genials.
Vaig anar a demanar hora al perruquer del meu germà, que és el més pijo, però l'únic modern que hi ha al meu poble i molt bé, de seguida ens vam entendre... però el problema el tinc amb la maquilladora... Que no n'hi ha cap que em vingui a casa. Al final m'he quedat una que és la que millors crítitques he sentit... però em fa una mica de ràbia pq a les cròniques, gairebé a totes llegeixo que la maquilladora ve a casa.

Vosaltres ho teniu tancat això? Que sabeu com va???

Ica: a mi m'han agradat les de la última foto... i crec q tens raó, jo miraria de trobar-les en vivo i en directo... sobretot pq l'estil que t'agrada és el que més trobaràs a les botigues, quan jo em vaig anar a comprar les meves només en veia d'aquest estil. A lleida en trobaràs moltes.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dl. abr. 21, 2008 8:20 am

Buenos dias, Ceci, a mi tampoco me vienen a maquillar a casa, tiene razon laucob hay muy pocas que te vengan a casa, si no es que tengas alguna amiga que te lo pueda hacer.... nada de nada.....Yo tambien he ido este finde a recoger las alianzas jejejejejeejj nos las ha pagado mi hermano pequeño, ese es su regalo de bodas.... 420 euros las 2 muy sencillas dos aros de oro amarillo, pero el mio lleva una piedrecita..... chulisimas jejejejejeje
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. abr. 21, 2008 8:34 am

Buenos dias, Ceci, a mi tampoco me vienen a maquillar a casa, tiene razon laucob hay muy pocas que te vengan a casa, si no es que tengas alguna amiga que te lo pueda hacer.... nada de nada.....Yo tambien he ido este finde a recoger las alianzas jejejejejeejj nos las ha pagado mi hermano pequeño, ese es su regalo de bodas.... 420 euros las 2 muy sencillas dos aros de oro amarillo, pero el mio lleva una piedrecita..... chulisimas jejejejejeje
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dl. abr. 21, 2008 11:37 am

Hola!!!!!!!!!!!!!!!! Per fi terres catalanes! Primer de tot dir-vos que ja torno a ser per aquí, però em sembla que demà em toca anar ja a la capital de Barcelona, no dono l'abast! Altres coses:
* he intentat llegir-vos així que si em deixo alguna cosa, disculpeu-me!
* felicitats a les noves, veig que aneu prenent apunts, ja veure-ho com tot això del fòrum és molt divertit i va molt bé per compartir histerismes i emocions!
* felicitats a la Raki pel seu aniversari, a l'ICa perquè ja li queda menys...
* boniques les arrecades proposades, les sabates també comparteixo opinió amb la Ceci, i sobre els viatges... jo me n'aniria a qualsevol de les vostres destinacions. Etiopia: el vestit guápíssim!
* els meus avanços: entre jet lag i jet lag, hem triat les aliances, ara només falta que els meus padrins de bateig les pagui.
* hem començat a repartir invitacions, ui! us les envio per privat a qui vulgui, perquè les amigues no les tenen... i com que xafardegen per aquí...
* arracades: encarregades, però no tinc fotos.
* i breu explicació: nosaltres ens casem el dia 7 de juny a Santa Maria de Balaguer, després fem el convit a la Dida de Vallfogona. El vestit me l'he comprat a una botiga de Tàrrega que me'l fan a mida, el meu futur marit al Juclà de Lleida, anem de viatge al Perú, i tenim: invitacions, anells, detalls encarregats però per muntar, uns quants ninos comprats, i el més calent sota l'aigüera, és a dir, una casa recent sortida d'obres (coses per acabar... pols per tot arreu...) M'estic estressant!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

UUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFf

EntradaAutor: Etiopia » dl. abr. 21, 2008 4:51 pm

Ostres noi quin dia, quan no plou, fa vent. Tinc el cap com un timbal!

Com vanles coses noies? Anem adelantant o que?

Jo anire d'aqui una estona ala Parròquia per veure si el mossem s'ha recordat d'apuntar be el dia ja que amb els contes que he fet té 90 anys i es fàcil que s'hagi despistat.

también tinc que trucar a Sant Llorenç on hem vaig batejar per recollir el certificat de baptisme.

Tot el papeleo es el que hem fa més mandra. Com ho porteu vosaltres?
Etiopia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. abr. 21, 2008 8:24 pm

xiquetes!

Jo també he estat desapareguda el cap de setmana! he estat per Madrid i ha estat fantàstic!

Ica, a mi les sabates que més m'agraden són les cuartes, les trovo xulíssimes!

El vestit teu Etiopia también m'ha agradat molt i el que més m'agrada és el recollit que porta la noia. M'ha encantat!

A mi Ceci sí que em venen a casa a maquillar però tenen raó les noies, practicament no et venen a cap lloc a casa, no t'angoixos dona ja veuràs que t'ho programaran tot bé i quedaràs guapíssima!

Jo encara estic esperant les aliances iestic una mica decepcionada...les vaig anar a recollir, les vaig pagar i van quedar malament i els hi vaig demanar que per favor les retoquessin perquè no eren com haviem triat. D'això fa un mes no he vist ni un duro, no tinc cap tiquet i no tinc aliances...Són de confiança però la veritat es que començo a pensar que estan tardant massa....ja os contaré!

Besitos! Ah! El meu home segueix sense traje..... N'HI HA PER ENGEGAR-LO A PASSEIG!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dl. abr. 21, 2008 9:19 pm

Hola noies que tal? Sembla que últimament estem totes una mica desconectades :-/ :-/ :-/ :-/

Ica jo també estic amb l'Elena, les quartes son les que més m'agraden i a mes si no recordo malament el cos del vestit fa un dibuix molt semblant :hmm:: :hmm:: El que si que es veritat, com diu la Ceci, es que es molt important que et puguis provar les sabates per saber com t'hi trobes pq es molt important que hi vagis comoda.

Urgell benvinguda de nou, com ha anat el viatge? Has tingut temps de fer una mica de turisme? Com es porta això de creuar el charco? Es que a mi em preocupa pasar-nos tantes hores a l'avió, es molt pesat? Pots dormir?

Ferminacora felicitats per les aliances, a nosaltres també ens les regalen el germà i la cunyada del meu home pr encara no hem anat a mirar res. Ja posaras fotos de les teves >.-<: >.-<: Ceci tu també :-)ok:

Pel que fa a la maquilladora a mi tampoc em ve a casa :-( Espero que el maquillatge que em posi sigui resistent pq entre els nervis, la calor, i la plorera que segur m'agafa no arribaré ni a l'esglesia

Be ja anireu explicant les novetats :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 22, 2008 7:24 am

bueno, sembla que no només les maquilladores de Puigcerdà són una mica ràncies... què hi farem...? A mi es que les fotos que em feien més gràcia (de preparatius a casa la núvia) són les que t'estan maquillant... però bueno.

Nenes... que no tinc temps ni per respirar... a veure si trobo una estona i us puc explicar una cosa... que la veritat que porto uns dies fatal a la feina.. de fet vaig estar a punt de plegar i tot... ufff... estic súper trista i desanimada! Bé, ja us ho explicaré.

Elena... ja has tornat de madrid!!! Espero que us ho hagueu passat súper bé!! Encara sense tratge????? Aquest home teu és un cas...!!!! jajajaja

Urgell... nena... que no pares quieta!!!! jejejeje Ja explicaràs si vas tenir temps de fer alguna visita...

Key... ja he vist que vau anar de comunió.... jejeje entre bodes i comunions!!!! Quin munt d'actes socials enguany!!!! Que xulo, a la Seu Vella, no????

Etiopia, jo també estic amb el papeleo... no es que faci mandra... és que és un pal de molt cuidado!!!!! Que jo tinc un lio.... Batejada a cruïlles (un mini poble de Girona, sense parroquia pròpia...) i registrada a Girona... súper lluny!!!!! Bufff.... i amb el DNI a punt de caducar!!!! jajajjaja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. abr. 22, 2008 7:50 am

Bon dia!!

uffff quin munt de resums de totes!!

Ceci, així que lo d'ahir és per la feina?? aquest cap de setmana que teniueu el congrès suposo que encara ha sigut més agobiant....molts ànims reina! neukiss-)

Jo tampoc porto uns dies gaire fina la veritat...diverses cosetes a diversos fronts: feina, familia, etc al final et xuclen l'energia, però espero que passi ràpid, que és una pena perquè no tens el cap a cap lloc dels que l'hauries de tenir.

Si, aquest cap de setmana vam tenir una comunió, el que passa que a la Seu vella, quan hi ha tanta gent, és impossible fer fotos!

Novetats bodils la veritat és que no en tinc, ahir vam anar a la inauguració de la floristeria de l'amiga de ma mare, i feina molt bona fila, així que anirem allà a parlar del tema, a veure que tal...

Cuideu-vos!!

Un petonàs!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: 3105 » dt. abr. 22, 2008 8:04 am

Hola a totes, veig que nem igual d'atrafegades.....
Ica, les sabates que mes m'agraden són les terceres, totes aquestes es compren per internet??us poso la foto de les meves perque les vegueu..
Del tema que parleu del maquillatge, jo vaig a maquillar.me, no sé de ningú que et vingui a casa...
Urgell, que tal, veig que tu també vas de bòlit...
Alfonsocecilia, anims, per lo de la feina, t'he trobat molt trista al missatge....
Laucob, key, marjo, elena'08, etiopia, saludos a totes us estic llegint una mica endarrere per posar-me al dia!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
3105

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants