RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: la paqui » dv. abr. 18, 2008 8:34 am

Hola nenis! :-)

Jo també poso la meva data:

MIMA: 10 Maig'08. 14:15h. Cerimonia civil. Ubicació: Terrassa
RUBGAL: 27 de juny, 17.00h Ubicació: Barcelona
EYSUKE: 11 Juliol'08
SONIAJORDI: 12 Setembre'08. 13:30h. Ubicació: Sabadell
LEA: 20 Setembre'08
LA PAQUI: 27 Setembre'08. 19:00h. Ubicació: Barcelona
JANNA (esa soy yo): 25 Octubre'08. 13:00h. C. civil. Ubicació: Barcelona
RAYMA2009: 2 Maig'09 Ubicació: Terrassa
SONIA18:
CARMENDS:
MONTSECICA SE CASA:

PILIMILI: ja casada
NINOU: ja casada
BEVERLY: ja casada
la paqui

Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 7:53 pm

EntradaAutor: carmends » dv. abr. 18, 2008 9:18 am

Jo també poso la meva data:

EYSUKE: 11 Juliol'08
SONIA18:
CARMENDS: 30 Maig '09. Cerimonia civil. Ubicació: Barcelona
MONTSECICA SE CASA:

Tornar a dalt

Mostrar missatges d'anteriors: Tots els missatges1 Dia7 Dies2 Setmanes1 Mes3 Mesos6 Mesos1 Any
carmends
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. abr. 18, 2008 9:36 am

ninesssssssssss que això s'apropa!!!!!!!!!! :-):-):-): :-):-):-):
Aiiissss, jo em vull tornar a casar!!! quina enveja em feu!!!!!! ::-) ::-)
Carol, on ets?!?!? FA mooooolt que no sé res de tu guapa!! :-/
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. abr. 18, 2008 9:40 am

repetit
pilimili l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 18, 2008 9:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
pilimili

EntradaAutor: pilimili » dv. abr. 18, 2008 9:40 am

repetit :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Tinita » dv. abr. 18, 2008 12:36 pm

Super bon dia de divendreeeeeeees!!!!

Nenis aishhh que ja ho teniu aqui!!!!!!

Ostres em va genial aixó que esteu fent jejejeje així ens fem un calendari!!!!!

Que vagi mooooolt rebé el cap de setmana guapis!!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: mima » dv. abr. 18, 2008 5:02 pm

EEEi guapisss!! Quina emoció!! Demà em fan la despedidaaaa!!! I ara fa un ratet s'han emportat al meu futur maridet d despedida! Ells han començat avui! Pobret, l'han disfresat igual d quan va fer la comunió! Amb pajarita i tot!! Jajaja!! Ha sigut bonissim!!
Aviam a mi demà q em fan!! Ja us ho explicaré el dilluns!

Q us vagi molt be el cap d setmana a totes!! I aviam si plou moooolt aket mes d'abril i em deixa en pau el mes d maig!!! Q el dia 10 ha d fer un sol espatarrant!! jeje! :-)

Muaaaa!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » ds. abr. 19, 2008 4:42 pm

rugbal, jejejje com diu la Pilimili: vaig tenir un gran dilema amb el tema del color de pell. Pilimili! m'ha fet gràcia que te'n recordessis!!! és que vaig donar molt la tabarra amb aquest tema!!! jajaja Sóc molt blanca, i em vaig casar el novembre! Sí que el meu vestit era daurat i això feia que no semblés tota jo un fatasma, però sí que finalment vaig fer algunes sessions d'uva, però només fins que vaig trencar el blanc que sempre tinc que semblo malalta! Seguia estant blanca, perquè ningú em va dir que estigués morena (jo això no ho volia) però jo sé que em veig amb més bona cara i no tant de contrast entre el maquillatge i els braços...
Vaig a buscar alguna foto ....

Per cert, a nosaltres també ens van posar el tricicle amb fuet i el carro de gelats sense pagar més, PERÒ no els caramelets!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 22, 2008 8:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » ds. abr. 19, 2008 4:50 pm

Tot i que fa fa temps que tinc l'àlbum i el vídeo, com sabeu, les fotos les van fer uns amics del meu tiet i el meu tiet...Doncs encara no tenim els CD amb les fotos que ens van fer. Ja veurem si no ens les han esborrat! Bé, de moment ens han dit que hi anem divendres que ve. Ja veurem! Jo tinc mals pressentiments!
Però en el cas que tingui les fotos el divendres, ja us posaré alguna de Can Ribas que pugui ser xula! Que jo sé que fa molta ilu veure fotos de Can Ribas de les ja casades!!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Janna » ds. abr. 19, 2008 5:26 pm

Ostres Ninou! Ara que torno a veure el teu vestit.... el trobo maquíssim, aquest to daurat és genial, és un vestit preciós!!! Estaves guapíssima!
:-///:
Nenes, doncs jo tinc claríssim que faré sessions uva abans del casament,... Em veig molt més guapa una mica morena, (-O-:-) això sí, sense passar-se, que no sembli que vens de 2 setmanes a la platja,..., sense estar negra (que a l'Octubre no toca!).

Eps, les que encara no heu posat la vostra data de casament feu cortar i pegar!!!! i seguiu la cadena!!!!

Bon cap de setmana!!! :: orrr::
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Eysuke » ds. abr. 19, 2008 8:19 pm

Hola chicas, que tal??? he estado dos días fuera de trabajo y no he podido conectarme. Y veo que habéis hecho lo de las fechas de todas... Muyy Bien!! voy a terminar de rellenar la hora de mi boda y os pongo la de mi hermana que cómo no escribe en el foro no la conocéis, pero siempre nos lee a todas en el foro. Se llama Laura.

Por mi genial lo de quedar las Can Riberencas, y así nos conocemos todas, y las que ya se han casado tmb que vengan que ellas ya nos cuentan más cositas o nos traen sus álbunes de fotos para que se nos caiga la baba.

Janna muchas gracias por el teléfono del Bonamusa, no lo tenía.

Y Mima que espero que hoy te lo estés pasando genial en tu despedida, si tienes tiempo me tienes que enviar un privi con las cositas que te han organizado en tu despedida, que así me ayudas a montar la de mi hermana, que voy un poco tarde y sé que tus amigas te la han organizado genial. Me cuentas vale???

Bueno que paséis muy fin de semana.

Besos ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: que la Mima se va de fiesta!!!!!

LAURA: 23 de mayo 08, 19.00h. Ubicación: Sant Boi de Llobregat
EYSUKE: 11 Juliol'08, 18.00h. Ubicación: Sant Boi de Llobregat
SONIA18:
MONTSECICA SE CASA:

[/code]
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Eysuke » ds. abr. 19, 2008 8:20 pm

Hola chicas, que tal??? he estado dos días fuera de trabajo y no he podido conectarme. Y veo que habéis hecho lo de las fechas de todas... Muyy Bien!! voy a terminar de rellenar la hora de mi boda y os pongo la de mi hermana que cómo no escribe en el foro no la conocéis, pero siempre nos lee a todas en el foro. Se llama Laura.

Por mi genial lo de quedar las Can Riberencas, y así nos conocemos todas, y las que ya se han casado tmb que vengan que ellas ya nos cuentan más cositas o nos traen sus álbunes de fotos para que se nos caiga la baba.

Janna muchas gracias por el teléfono del Bonamusa, no lo tenía.

Y Mima que espero que hoy te lo estés pasando genial en tu despedida, si tienes tiempo me tienes que enviar un privi con las cositas que te han organizado en tu despedida, que así me ayudas a montar la de mi hermana, que voy un poco tarde y sé que tus amigas te la han organizado genial. Me cuentas vale???

Bueno que paséis muy fin de semana.

Besos ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: que la Mima se va de fiesta!!!!!

LAURA: 23 de mayo 08, 19.00h. Ubicación: Sant Boi de Llobregat
EYSUKE: 11 Juliol'08, 18.00h. Ubicación: Sant Boi de Llobregat
SONIA18:
MONTSECICA SE CASA:

[/code]
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Lea » dg. abr. 20, 2008 10:26 am

Hola chicas!!!!

He estado super desconectada pero espero estar más por aquí a partir de ya!!!
Mima ya te queda nada y menos!!!!!!!!!!!!! No sé cómo irás :( Espero ver lo guapa que estarás cuando pongas tus foticos x aquí, pero seguro que estarás impresionante!
Ya te queda poquito!!!!

A las demás, que tal los preparativos!?!?!

Nosotros al final la luna de miel la haremos en el Cairo, con 4 días en el Nilo. Por fin decidido!
Los zapatitos de novia ya los tengo!!!! Y Bueno, esta semana nos dan las invitaciones y ya hemos elegido los bombones para los invitados ^_^

Subiré la invatación al foro a ver si os gusta.. la ha hecho mi ninio ^_^

Molts petonets!!!
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Lea » dg. abr. 20, 2008 10:27 am

Hola chicas!!!!

He estado super desconectada pero espero estar más por aquí a partir de ya!!!
Mima ya te queda nada y menos!!!!!!!!!!!!! No sé cómo irás :( Espero ver lo guapa que estarás cuando pongas tus foticos x aquí, pero seguro que estarás impresionante!
Ya te queda poquito!!!!

A las demás, que tal los preparativos!?!?!

Nosotros al final la luna de miel la haremos en el Cairo, con 4 días en el Nilo. Por fin decidido!
Los zapatitos de novia ya los tengo!!!! Y Bueno, esta semana nos dan las invitaciones y ya hemos elegido los bombones para los invitados ^_^

Subiré la invatación al foro a ver si os gusta.. la ha hecho mi ninio ^_^

Molts petonets!!!
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: ninou » dg. abr. 20, 2008 11:49 am

Janna ha escrit:Ostres Ninou! Ara que torno a veure el teu vestit.... el trobo maquíssim, aquest to daurat és genial, és un vestit preciós!!! Estaves guapíssima!
:-///:
Nenes, doncs jo tinc claríssim que faré sessions uva abans del casament,... Em veig molt més guapa una mica morena, (-O-:-) això sí, sense passar-se, que no sembli que vens de 2 setmanes a la platja,..., sense estar negra (que a l'Octubre no toca!).

Eps, les que encara no heu posat la vostra data de casament feu cortar i pegar!!!! i seguiu la cadena!!!!

Bon cap de setmana!!! :: orrr::

GRÀCIES JANNA!!!!! Ahir vam ensenyar l'àlbum i el vídeo a uns amics i encara se'm negaven els ulls! És un dia per recordar tota la vida! A mi també m'encantaaaaaa el meu vestit! Algun dia el treuré de la caixa i me'l tornaré a posar! jejeje

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dg. abr. 20, 2008 4:24 pm

EEeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii noieeeeesss!!!! Ja he arribat a casaaaaaaaa!!!!!!!
Kina despedida mes xula, ens ho hem pasat super be! Els nois stan arribant d Saragossa d tot el finde, i x allà han fet un paintball!
Nosaltres hem fet moltes coses. Demà si tinc temps us ho aniré explicant i aviam si puc posar alguna fotillo, ok!
Q guay, m'ha pasat el cap d setmana volant! :-)
Imatge
mima

Trencaclosques

EntradaAutor: mima » dg. abr. 20, 2008 5:02 pm

Tinc una estoneta, així q començaré a explicar la CRÒNICA de la DESPEDIDA. Ho aniré explicant x parts, ok!

Abans dl dia senyalat, em van star arribant a casa uns sobres amb peces de trencacloques, on hi havia una foto nostra amb alguns misatges. Fins al dia abans dla despedida no vaig rebre l'últim sobre. Akests misatges em donaven algunes pistes d com havia d'anar vestida, si havia d preparar alguna cosa, l'hora d sortida..., etc. Això va star molt xulo xq era molt emocionant mirar cada dia la bústia x aviam si hi havia algun sobre. Us poso el puzzle ja montat.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dg. abr. 20, 2008 5:18 pm

Arriba el dissabte 19, i jo haig d'estar preparada a les 9 a la porta de casa amb la bata del cole posada. Em fan esperar una estona sola al carrer fins q començo a sentir uns xiulets q venen dla cantonada... Son totes elles fen mooooolt soroll! I les veig q arriben amb una corda amb tot d tangues penjats amb un sobre cada un. Van numerats i cada un té una proba a fer. Haig d'agafar el sobre numero 1 i endevinar d qui es akell tanga. El sobre numero diu: Anem a esmorzar!!! Millor dit, et donarem d'esmorçar... Prepara't!!
Així doncs, entrem a casa i em tapen els ulls. Em fan tocar i seguidament probar una cosa. Aaaaa q és??? Es xocolata desfetaaaaaaaaaa!!! Mmmmm q bo! I dps em donen d probar xurros! Va ser divertit xq fins q no tenia el xurro a la boca, no saps q carai et posaran i et fa molt respecte obrir la boca... Dps amb els ulls tapats, cada una d'elles m'havien d donar un xurro amb xocolata , xo elles també amb els ulls tapats! Ja us podeu imaginar com em va kdar la cara!! La cara i lo q no és la cara... Kin riure! Per encertar la meva boca... Entre mig d'això, en un moment en contes d donar-me un xurro em van donar una pastanaga amb xocolata! Uaghhhhh, no us podeu imaginar el fàstig q em va fer! No sabia q era i estava mooolt dur!
No tinc fotos d'akest moment ara mateix, ja us les posaré xq són molt bones!

Dps d'això vem esmorzar be, vem agafar els cotxes i vem marxar. No sé a on...
Continuarà...
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dg. abr. 20, 2008 6:39 pm

jo!!! Mima nos quedamos con las ganitas de seguir la crónica de tu despedida....

Me alegro de que estés contenta y de que te lo hayas pasado bien.

Besos a todas

Y Lea menos mal que das señales de vida.

Por cierto Ninou si que es muy bonito tu vestido y el ramo también me gusta mucho.
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: carmends » dg. abr. 20, 2008 7:40 pm

Hola a totes!

Mima que xula la teva despedida, ens has deixat amb la mel als llavis...però pinta super bé....

He de dir-te que estàs espectacular amb el vestit (moltes gràcies per enviar les fotos). M'agrada molt el vestit, ja sé que no et conec de res, ni sé com vesteixes normalment, però al veure les fotos simplement vaig pensar que t'estava molt bé, molt adient....
i...vaja tipazo! t'afavoreix molt, tas molt wapa!

I el pentinat què? Decidit ja?

Rayma, no et casaves al Març???

Petonets a totees i explica Mima que volem saber....
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants