Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dj. abr. 17, 2008 5:17 pm

G14 jo también tinc la prova el dia 22 d'abril xo a les 14:00!!!! quines ganes... ja tens la roba interior?? jo hi aniré aquest finde!!!!

G14 volem fotos ehhhh
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. abr. 17, 2008 5:27 pm

Maryyyyyyy que tu tampoco te libraaaaas!!! A més tu m'intereses més!! jijiji Així veuré el meu Meryyyyyyyyyyyyllllllll jo quina sort teniu!! A mi em queda encara gairebé un mes per la proba! :-(
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dj. abr. 17, 2008 5:35 pm

fiancee ja veuras com et passarà volant aquest mes!!!! jo también em pensava que quedava un munt i ja ho tinc aquí!!! siii no pateixis que em faré bastantes fotos pq pogueu pendre nota de tot!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dv. abr. 18, 2008 7:23 am

Hola noietes! Bon dia!!!

Només diré una cosa... FOTOS, FOTOS, FOTOOOOOOOOOOOOS!!!!! Jejeje...

Ahir no em vaig poder conectar pq no vaig parar en tot el dia!!! Si la ofcourse té cara de IRPF, jo començo a tenir cara de cèl·lula!! Mare meva, quina feinada! Acaba d'arribar una noia italiana al lab i no parem d'anar cap amunt i cap avall fent mil coses... Però bueno, per fi es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!! I ja només queda una setmaneta pq marxi a BOSTON!!!! Jejeje... Tinc unes ganes!

Per cert, no us ho vaig explicar... Les invitacions les hauria d'haver tingut aquest dilluns, però ja no les podré tenir fins que torni dels USA!!! Es van liar i no em van enviar un email pq confirmés el ja havia confirmat milers de vegades i des de dimecres em triguen 10 dies a donar-me-les... Així q fins q no torni, no començo a enviar-les!!!!!!!!! QUIN ESTRÉS!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dv. abr. 18, 2008 8:06 am

Bon dia!!!
Si si ja és divendres!!!!!!
Ja tinc la roba interior. De fet me la vaig comprar al gener o així com les sabates!!!!!
És de Chantelle i la part d´abaix es tipus culotte tanga, molt mono!!! I la part d´aalt la copa és llisa perquè així m´ho van dir però lo altre té un detallet. Em sembla que Croketa que tu també l´has agafat semblant oi?????
Si si faré fotos encara que em sembla que la primera prova el vestit està embestat o algo així!!!!!çQuines ganes i semblava que ens quedava un munt per començar les proves, de fet fa dos dies estavem indecises amb quin vestit quedar-nos...........
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dv. abr. 18, 2008 9:03 am

Bon día!!!

MaryRachi heu pensat en posar-vos un bolero o una jaqueteta amb el Meryl?? No sé... creieu q amb el vel només ja es suficient per anar a l'esglesia?
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dv. abr. 18, 2008 9:33 am

Fiancée... si si... jo ho vull comentar el dia de la prova, perque la veritat es que per lesglesia queda molt maco... i el vestit canvia bastant i es como un antes y un despues. Tinc la prova el 29 de maig, i tu fiancée????
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. abr. 18, 2008 9:37 am

Jo el 14!!! tinc unes ganes... es que jo ho vaig preguntar i em van dir que amb el vel era suficient, però ho tornaré a preguntar. El que si vull anar a veure si puc demà la roba interior de Rosa Clará i si m'agrada m'ho agafo ja!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dv. abr. 18, 2008 9:37 am

Fiancée... laltre dia ho parlava amb la meva mare, que queda molt mono per l´esglesia fer algu per tapar una miqueta... a més el vestit canvia bastant, es com un antes y un despues, la cerimonia i la festa... jo ho comentare el dia de la prova, que la tinc el 29 de maig... tu quan la tens???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dv. abr. 18, 2008 9:45 am

RACHI jo el 14 de maig. A mi tambè m'agrada molt el bolerito però clar amb el Meryl quin??? Pq amb encaje crec que quedará com el cul... pq amb els topitos que porta el vestit no pega i no sé a veure que ens proposen!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dv. abr. 18, 2008 10:36 am

bon dia guapes!!!!!

jo vaig demà a buscar-me la roba interior!!! tinc unes ganes jejee eii el que diue del meryl, a mi el que em van comentar era com posar unes mànigues que només tapin els obros amb la mateixa tela del vestit o sn amb tu llis. Nose si queda molt clar, xo com que ho miraré el dia de la prova no patiu que us passaré fotos!!!! jejej

com va nenis?????
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dv. abr. 18, 2008 10:46 am

Si amb un tul quedaria molt xuli!! A veure que et diuen el dia de la prova...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dv. abr. 18, 2008 10:51 am

Noietes! Si us fan un "bolero" amb la roba del vestit, pot quedar molt mono!! A la meva cosina a pronovias li han fet de la mateixa roba q el seu vestit, el Carpatos, i queda impresionant!!! Jo no vaig tornar a RC pq em van dir q no m'ho feien... (potser la dependenta q em va tocar estava una mica creuada...) I clar, volia tapar una mica per l'esglèsia, com diu la Rachi, un antes y un después!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dv. abr. 18, 2008 11:18 am

En la web de RC el único bolero que sale que tape los hombros es este:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dv. abr. 18, 2008 1:21 pm

Eo com es prsenta el finde????
Nosaltres avui decidirem el tema de les aliances que, encara que jo ja sé quines vull el meu nen vol mirar a Badalona en un parell de llocs.
Demà anirem a mirar electrodomèstics, mampares i coses de bany a veure si podem fer feina!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 21, 2008 9:00 am

Bon dia guapes!!!

Com ha anat el finde??? jo dissabte vaig anar al BR amb els meus pares x escollir les estovalles i veure com preparaven un casament!!!! és tan maco... jeje ahh fiancee les flors eren de phlox... vaig fer fotos pensant amb tu i la rachi... els centres eren els de ortencia blanca, quedaven molt finets!!!! i también m'he dedicat a repartir invitacions... que ja tocava jejeej

vos com ha nat??? alguna novetat?
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. abr. 21, 2008 9:34 am

Bon dia guapes!! Q tal el cap de setmana?? Jo malaltona... :-( Tic amb un trancazo... Però bueno, de totes maneres no he parat de fer cosetes! Jejeje...

Divendres classe y després sopar per celebrar cumples, vaig dormir a casa d'una amiga i el dissabte vaig anar al pis amb el meu germà q encara no l'havia vist i a 2 llocs de mobles de cuina pq em facin pressupost per fer ampliació. Coneixeu algún lloc q estigui bé i q no sigui exageradament car?

Després per la tarda vaig anar a casa de la meva cosina a fer visionado de fotos del comiat... Jejeje... Vaya tela, com vam riure!

I diumenge vam estar treient caixes (si, si, encara ens en queden) i per la tarda vaig anar a veure als meus cunyats i al sobri. Vaig aparcar al pis i al sortir per la porta de casa... JA ENS HAN FET UNA PINTADA!!!!!!!!!!!!!! Encara q ens l'han fet al vidre de la porta i crec q sortirà bé, però em va entrar una mala llet... Ostres... Q pintin a casa seva!!!!!!!!

I a part d'això res... Bueno, q divendres ja marxooooooooo!!! Ueeee!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 21, 2008 9:39 am

Bon díaaa!!

Que tal tot?? Jo aquest finde he anat a veure com van les obres del pis i ja está tot casi llest!!! Un pasadaaaaa!!
Aquesta nit anem a parlar amb els de la musica (movilmusic) a veure que ens expliquen...

Mary guapi passam les fotiquis! o posa-les aquí mateix.

Jo vull començar a mirar com poso les pashmines... será una cosa així enrotllades i amb una tira suposo que en negre per fer conjunt amb les invitacions web etc.... Aniré fent probes i us les poso quan les tingui!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 21, 2008 9:49 am

Avui es el meu cumple!!!!!!!!

Esas fotillos del BR!!!!!

No tinc molt de temps, despres vinc i parlem muas guapetones!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 21, 2008 9:54 am

rachi moltíssimes felicitats!!!!!!!!!! que et vagi mb el dia i et facin molts regalets jejejej
eoeo tinc les fotos a casa us ho passo aquesta nit!!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants