NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dc. abr. 16, 2008 12:43 pm

Bienvenida Etiopia, hola chicas como vais, una preguntita, sabeis donde puedo encontrar bolsas de papel o algo para meter el detalle, voy a dar una botella de vino de 75 cl. de Raimat, y la verdad no se donde la voy a meter.... alguien sabes de algun sitio estoy deseperada..... Gracias
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. abr. 16, 2008 1:42 pm

Yo conozco un sitio, pero es en bcn, en la comercial bolsera habia bolsas con la forma para poner las botellas o aquello que se pone en el cuello de la misma, que es decorativo...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

JJJJJOOOOOOOOOOOOOOO

EntradaAutor: Etiopia » dc. abr. 16, 2008 2:46 pm

Ostres noi!

No se posa el ticker aquest de los................

on s'ha de posar el BBCode aquest que va en claudators per a que surti el ticker?
Etiopia

Entrades: 21
Membre des de: dj. des. 06, 2007 1:01 pm

JJJJJOOOOOOOOOOOOOOO

EntradaAutor: Etiopia » dc. abr. 16, 2008 2:48 pm

Ostres noi!

No se posa el ticker aquest de los................

on s'ha de posar el BBCode aquest que va en claudators per a que surti el ticker?

A algú li ha passat que al posar fotos a la plana de nuvis.org no les agafa?
Ho he mirat i veigq el format es JPG i te menys d'1 mega.

No se crec que tot i així sóc una patatilla i no hi ha res a fer.

MERCI
Etiopia

EntradaAutor: feminacora » dc. abr. 16, 2008 3:03 pm

Key, he mirado por internet su web, pero no me ponen precios ni nada, ademas me gustaria encontrar algo por aqui si puede ser, en alguna imprenta puede que tengan o no??
feminacora

EntradaAutor: RAKI32 » dc. abr. 16, 2008 3:31 pm

GRACIES NOIES,ESTIC MOLT CONTENTA AVUI HE REBUT MOLTS MOLTS
REGALS I MOLTES FELICITACIONS DE MOLTA GENT.
Felicitats Cecilia vaja Viatge,enorabona,La Ica Felicitats tambe,jo tambe vaig de creuer i tenim un camarot amb balcó a la suitte no arrivaba el presupost,Marjo Gracies guapa per la teva Felicitació,i be les demés
Gracies i Gracies,Veig ke tenim una nova Forera,Felicitats per la teva Boda Tambe.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dc. abr. 16, 2008 3:39 pm

Etiopia kina gracia,dir-te ke fa 20 anys cuan em vaig cassar per primera vegada o vaig fer a la mateixa esglesia ke tu,i ke tambe em va cassar mossen Ramiro es una cañaaaaa,akesta vegada tambe em casará ell.
Felicitats de nou per el teu enllaç.Jo ja estic dels nervis,la ultima setmana pot ser mortal.
RAKI32

EntradaAutor: Key » dc. abr. 16, 2008 4:24 pm

Etiopia, m'ho he hagut de mirar pq ja no m'enrecordava.... has de pegar l'enllaç del ticker que has fet amb la web de nuvis, al teu perfil, al recuadre ample que és per la signatura.

Les imatges que no s'et carreguen a la web, pot ser que siguin massa grans?? i si les comprimeixes abans de pujarles?

Raki, molts ànims i força des d'aqui, estic segura que el dia de la vostra boda serà molt emotiu, emocionant i perfecte!!disfruta del teu moment, no deixis que puguin els nervis i les preocupacions, esteu complint un somni!!

Nani, segur que aqui en trobaràs, el que ja no se dirte on.... l'Elena ha montat moltes cosetes amb una copisteria, sole al costat del rectorat, si no podries mirar també a balàfia, a pedra, paper tisora a veure si en tenen o et poden demanar.... o al centre companys inclòs.... nu se... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dc. abr. 16, 2008 4:29 pm

Key guapissima moltes gracies a tu tambe,ara a les 6 marxo a pronovias
ke m´han trucat aket mati ke m´han arrivat les sabates,kins nervis
avui dia rodó,a les 7 del mati el primer regal,la meva filla tania un collar xulissim amb un full escrit moltes felicitats mare t´estimo,aixo ja ha set un bon despertar,despres an començat trucades de telefon perque surto al diari Segre,amigues,amics,coneguts,etc....El meu home el Jesus un centre de taula preciós ke feia dies ke volia comprar-me,els meus pares
els diners per les sabates,i ara akesta tarda l´amiga del café una pulsera
i un collá molt bonic.Bufffff,l´unic ke ja en faig 35,pero tinc un espiritu
juvenil,jejejejejeejej,petons
RAKI32

EntradaAutor: Key » dc. abr. 16, 2008 4:31 pm

ooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh i avui que he tingut el diari a les mans!! i crec que he mirat les fotos però només a la manyana!! quina rabia!!

Que bonic, quin dia!! que de regals i quina il·lusió!!!

Ja saps que volem fotos !!! jejejeje

A veure que tal les sabates, ja ens explicaràs!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dc. abr. 16, 2008 4:33 pm

en cuan arrivi a casa agafo la camara i foto a les sabates,espero ke em vagin be,perque no tenien el meu numero i les van demanar a buscar.
Tranki aki es penja tot tot.ja veus la gent m´estima i aixo ompla el cor i et fa sentir estima.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dc. abr. 16, 2008 9:37 pm

Hola noies bona nit primera decepció del dia del meu aniversari,no m´he pogut kedar les sabates ke tant m´agradaven,kina llastima deixeu-me explicar,semblava la sabata perfecta tenia 6 cm de taló era tancadeta pero oberta del costat,vaja diferent a tot el ke habia vist,pero el meu peu
es molt amble i molt delicat,pateixo molt dels peus sols puc portar sabates de pell bona,es a dir hispanitas,wanders,geox vaja ke tinc ke gastar-me pasta,i em feiem molt mal,em sortia el peu per el cantó,no em kedaven be,cuan les vaig provar eren un 37 pensava ke amb el 38 aniria perfecta......dons no,despres m´han tret unes altres molt bonikes mes classica pero força elegant,no em feia gens de mal,cuan he demanat el preu a poc m´agafa un infart de miocardi 232EUROS,NO EM GASO AKESTS DINERS NI BORRAXA,en fi,que m´he tingut de kedar una salon lligada al turnell de color marfil llissa i llassa pero tampoc tenien el 38,an tingut ke demanar-lo,en fi ke una aventura amb les sabates.
JO JA SABIA KE M COSTARIA MOLT CALÇAR-ME,PERQUE ELS MEUS PEUS SON LA mecachis AMB PERDÓ DE LA PARAULA.
RAKI32

EntradaAutor: feminacora » dj. abr. 17, 2008 7:48 am

Felicidades Raki por tus 35 yo el dia 15, me cayeron 34 jejejejeje y mi regalo mas bonito y emotivo, fue un ramo de rosas super chulo que me regalo mi nene, cuando lo vi solo me falto llorar, porque la verda no me esperaba nada de nada... y me puse contentisima.....
Key es que yo lo que queria era algo que no fuera muy caro, porque me gastare ya en la botella... bueno seguire buscando, de todas maneras gracias eres un solete
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dj. abr. 17, 2008 2:55 pm

Nenas como llueve, asi tendria que estar durante la semana... el fin de semna no pero el lunes volver otra vez asi hasta que se llenaran los pantaanos.... que hay sequeraaaaaaaaaaaaa
feminacora

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. abr. 17, 2008 6:47 pm

Raki arriven retrassades però moltíssimes felicitats pels teus 35 recien estrenadets anys! Y a ti también Nani por tus 34!

Os he llegit per sobre perquè vaig molt justa de temps, últimament no dono abast a llegir-vos ni dono abast a organitzar la meva vida...de cul tot el dia corrent.... En fi, n'estic ja fins al gorro!

Aquest finde, demà marxo a Madrid a veure antigues companyes de feina i ja en tinc ganetes! per fi desconectaré una mica de tanta historia perquè entre feina i caseta no puc més! i per rematar la boda!

Benvingudes a totes les noves!!! I felicitats pel casament!!!!!!!! Pel que os convingui intentarem ajudar-vos de la millor manera! De moment, ens n'anem sortint força bé no noies????? Amb l'estress que teniem en un principi i ja casi ho tenim tot mig enllestit!

Per cert! A qui es donen els rams????? Padrines???? mares????? Tinc una mica lio! Pels pares hem preparat un marc amb una foto de recien casats, ens farà el montatge el propi fotograf.... però potser els hi hauriem de donar totes dues coses???? Què en penseu??? Gràcies carinyets!
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. abr. 17, 2008 6:57 pm

RAKI I NANI: FELICITATS GUAPES!!!

RAKI, jo et vaig veure al diari!!!!!!! jajajajaja que xula amb les ulleres!!!!! jejejejejeje

Nani... yo con esto de las bolsas creo que no te puedo ayudar demasiado... no tengo ni idea, la verdad... :-(

Elena... pots regalar el que vulguis dona!!!!!! Els rams a les padrines i el marc de fotos als pares... al revés... ram i marc a tots (pares i padrins, clar!!!) o... segons pressupost.. segons vegis!!! Jo a ma mare no li puc regalar flors,... que n'està farta de veure'n i als pares els regalarem un dp-book. De padrins no en tenim... així que res de res.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

Fotos

EntradaAutor: Etiopia » dj. abr. 17, 2008 8:30 pm

Moltes felicitats pels respectius 34 i 35 anys a les afortunades pq l'important es fer-los.

Pos bueno he intentat posar les fotos a través d scanner, del vestit i anells i no se com surtira l'experiment.

Si surt b a veure que us sembla.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Etiopia

Fotos

EntradaAutor: Etiopia » dj. abr. 17, 2008 8:32 pm

uuuuuuuuuuuuuuuuuuoooooooooooooooolllllllllleeeeeeeeeeeeeeee

HO SENTO AIXÒ SEMBLA UN POOOOOOOOOOOOOOSSSSTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEERRRRRRR

pROBO E POSAR ALGUNA DEL VESTIT A VEURE SI SURT MES REDUIT.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Etiopia

foto

EntradaAutor: Etiopia » dj. abr. 17, 2008 8:33 pm

FOTO2
Etiopia

fotos

EntradaAutor: Etiopia » dj. abr. 17, 2008 8:34 pm

nO SE SI SURT
Etiopia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants