NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Etiopia » dt. abr. 15, 2008 5:41 pm

Doncs la cerimònia es a la Parroquia dela Mare de Déu de Montserrat, a la carretera d'Alpicat, al costat d'agronoms. Es com una ermita petitona i força maca, ja que no volia res massa ostentos.

El fotògraf es un tal Santi Iglesias(www.santiiglesias.com)

El convit es a les carpes del Mas del Chep.
Ja tenim les invitacions i els detalls ja que he preferit fer-los jo.

El vestit es de rosa clara i también ja tenim els anells.

Crec q per resumir ja està prou b així a veure si hem poso ràpid al dia que ja veig que per aqui fa temps que escriviu.

A si i el viatge a Egipte.

Si puc aconseguir posar alguna foto dl vestit o altres doncs ho probare però ja aviso que sóc una mica patatilla.

Merci.
Etiopia

Entrades: 21
Membre des de: dj. des. 06, 2007 1:01 pm

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 15, 2008 5:44 pm

Hola Etiopia benvinguda al foro :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Si que heu fet feina desde Nadal, ja gairebé ho tens tot apunt >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nenes on us heu ficat avui que he vist que la Ceci ens ha rescatat de la tercera pagina :-( :-( :-(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » dt. abr. 15, 2008 5:50 pm

Buaaahhhh Mariona! Si ja ho tens tot feeeeeeet.......... Jolin, jo encara ho tinc tot per fer: detalls, invitacions, passaports, documentació pel casament.... si no m'espavilo m'agafarà el toro!

Per cert, l'ermita on et cases es una monada! Els meus pares van renovar els seus vots als 25 anys de casats allí perquè hi havia el capellà que els va casar la primera vegada i els feia gràcia que ho tornés a fer ell... El que no sé es si encara hi és perquè es molt gran, però si et casa ell ja deus saber que es una canya!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Etiopia » dt. abr. 15, 2008 5:52 pm

Doncs merci, la veritat si que ho hem fet ràpid tampoc he mirat molt pq ja sabia el que volia.

L'estil q m'agrada es una mica mes hippy i no volia coses massa vistose ni el que hem fa pànic, ser el centre d'atenció.
Etiopia

EntradaAutor: Etiopia » dt. abr. 15, 2008 5:55 pm

jajajajajajaja ica deu de ser el mateix pq quan el vaig veure vaig dir maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeee meva. si hem sembla que deu teni 90 anys.

A damunt quan ja ho vam decidir li vaig dir bueno doncs ja ens anirem veient.

I va i hem contesta: bueno doncs nomès queda una cosa SI DEU VOL A VEURE SI ARRIBO EL DIA DE LA BODA. Hem vaig quedar a cuadros, no sabia si riure o plora.

A per cert avui he imprimit els documents que necessitem i vaig del tot perduda això es mot pesat.

Tinc el dubte del curset prepatrimonial si es obligatori o el puc saltar d'alguna manera.
Etiopia

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 15, 2008 6:13 pm

Mariona jo crec que lo del curset no es obligatori pr hi ha capellans que es posen "tontos" si no el fas. Nosaltres ja l'hem fet mes que res per evitarnos problemes, tampoc costa tant :-/ :-/ Preguntali al mossen que et casa i depen de la cara que posi el feu o no

Que heu fet de detallet?
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 15, 2008 7:29 pm

Hola Mariona!!!!! Benvinguda al foro!!!!!!!!!!!! Que bé... una més de l'agost!!!!! Jo em caso una setmaneta abans que tu!!!!

Ja sé quina església dius, és super mona!!!!
Eso, eso... que fareu de detallet??? Ens has de posar al dia!!!! Que només tenim 4 mesets!!!!!!!!

res... que ens tens pel que necessitis!!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ica » dt. abr. 15, 2008 8:09 pm

Quina gràcia que et casi mossen Ramiro.... Té cada sortida! Mira que dir-te que us casarà si Déu vol que arrivi a la boda!!! neujor:-) neujor:-)

Home, pregunteu-li lo del curset prematrimonial... tal i com es, si l'heu de fer us ho passareu bé i tot, perquè parlar amb ell sempre es molt entretingut i com que sempre fa les coses molt informalment segur que us passarà volant!
Imatge
ica

EntradaAutor: Etiopia » dt. abr. 15, 2008 8:14 pm

Jo que be moltes gracies!!!!!!!!!!!!!!!!!
quina benvinguda mes chula, això dona bo

Doncs de detall faig unes caixes de fusta i a dins hi posem palla i peladilles de color plata. Encara s'ha de montar així desprès la caixa servei x posar arrecades o anells.

Si demà ho aconsegueixo poso fotos.

Gracies per la vostra acollida.
Jo también hem tinc q posar al dia de on ho feu tot però amb 213 pàgines costa una mica.
Si algun dia podeu, hem feu un petit resum pq si no no acabare de llegir mai, ja que hem porteu la delantera de fa temps

Petons
Etiopia

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 15, 2008 8:18 pm

Mireu que he fet per posar a la portada de les carpetes on aniran els dibuixos de les entregues dels nuvis (ja us heu perdut no? :star:: )

Ho he tret d'una forera i he modificat el text posant-lo en català i he posat els meus propis dibuixos. Vull mirar de enganxar-ho amb decopage (se que es pot per amb tovallons de paper i paper de diari, suposo que amb foli també :-/ ) Algú ho ha fet mai?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 15, 2008 8:25 pm

Mariona hi ha una llisteta per alguna pagina que es va repetint pr ara no se a quina, ja la buscaré.

Per començar t'informo del meu casament:

Nosaltres ens casem el 6 de setembre (una setmana després de vosaltres) a l'ermita del Castell de Remei a les 6 de la tarda i despres ho celebrem al Resquitx

De viatge anem a Argentina i ens ho organitzem nosaltres pel que ara estic mig enganxada a un foro de viatge on m'estan donant un munt d'informació

Pel que fa als detallets, invitacions i demés també ens ho hem fet nosaltres o sigui que ja portem uns quants dies treballant per la causa

Be això es mes o menys les meves cosetes, ja t'aniran informant les demes.

Aqui hi ha gent molt maja i de tant en tant quedem i ens passem hores xerrant, ja veuras com et sentiras molt comoda i tothom t'ajudarà molt :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 15, 2008 8:49 pm

Bé,... vinga m'animo com la marjo... et poso al dia:

L'alfon i jo ens casem el 23 d'agost a Prats de Cerdanya i ho celebrarem a l'hotel el Castell de Ciutat de la La Seu d'Urgell (ho fem tant lluny pq jo sóc de la Cerdanya i em feia ilu fer-ho allà).

De viatge anem a Punta Cana, això ja ho deus haver llegit pq ho vam reservar ahir. jejeje

Les invitacions, els detallets i les parelles de nuvis les fem nosaltres (bé de fet ja ho tenim gairebé tot llest, ens falten els detalls... que són per a fer 15 dies abans de la boda: serà un potet de melmelada ecològica).
Més... de fotògrafs, tenim les fotògrafes de la Mañana, que és on treballa l'Alfon... les flors les fa ma mare... que s'hi dedica més o menys.
Tema vestit, de Pronovias... el tratge del nuvi també lligat...joies també... però em falta trobar una TIARA!!!!!!!!! i la roba interior.

Com t'ha dit la Marjo... aqui som totes molt maques, ens tirem floretes, ens ajudem, quedem, xerrem de bodes, ens desfoguem...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. abr. 15, 2008 9:27 pm

Benvinguda Etiopia!!!

Et resumeixo jo també, ens casem per san Miquel, el 27 de setembre a l'Ajuntament de Lleida, el convit al petit català, de moment tenim els vestits....

AVUI EL JESUS HA ESCOLLIT EL TRAJE A KASANOVAS!

I weno, el fotògraf, i la idea de detallets (que també els fem nosaltres) i weno, a la ment ho tenim bastant montat tot, ara és fer-ho.... el viatge si podem a costa oest d'EEUU, però encara no ho tenim tancat....

M'uneixo al que han dit les companyes, pel que necessitis, aqui estem!!
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 15, 2008 10:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 15, 2008 9:40 pm

Ostras que be Key ja tens els Jesus vestit >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El Josep segurament hi anirà aquest dissabte pq sa mare l'apreta força A veure que tal li va :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dt. abr. 15, 2008 10:28 pm

Bé, jo també puc fer un resum ràpid perquè aquestes noies són molt treballadores i ja ho tenen quasi tot a punt, a part de que ho fan tot elles! Jo, vaig sempre de cul i no tinc temps de res... :-(

Bé, l'Albert i jo fem el convit al Resquitx i ens casem allí mateix al jardí, això serà el dia 11 d'Octubre.
El meu vestit es de Jesús Peiró i me l'he quedat a la lluna de drap de Mollerussa.
De viatge farem un creuer per Italia, Grècia, Turquia i Croàcia que allargarem tres dies a Venècia.
Les fotografíes en les farà la M.Carme Calafell de Tàrrega i de moment no tenim res més.

D'aquí a que el meu futur marit s'animi a mirar trajes jo ja ho intentaré tenir-ho tot a punt perquè els homes són tots lents però el meu més... jijiji

I res, ja tinc alguns detallets agullats i les invitacions més o menys pensades però tot per decidir...
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 15, 2008 10:45 pm

Gema!!!!!! que et cases al setembre!!!!!!! jajajajjajaja

Bueno... explica explica... saps alguna cosa del tratge...??? O serà top secret??? Si és del kasanoves serà xulíssim!!! A mi em van agradar molt allà....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 15, 2008 10:48 pm

Jajajajaja no m'hi havia fixat que havia posat 27 d'agost la tia ens vol adelantar la boda :-)) :-)) Això si que es estar impacient per casar-se :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. abr. 15, 2008 11:01 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) no m'havia fixat tampoc!! Ja ho he arreglat!! ;P

Marjo m'agrada el que vols ficar a les carpetes, ho havia llegir pel fòrum però és original!!

:-))

Ica ànims amb les coses, a per feina!

La que no entra molt ultimament és l'Urgell....

Ceci, jo no se res i ja se més del que esperava neujor:-) si vols que t'ensenyi una foto, li comento que t'envii, ara que hi penso, no tinc la teva dire d'email..!!

M'ha dit que surt al catàleg que ha portat amb la qual cosa se que és fosc, del rollo pignatelli però d'una altra casa, no porta corbata si no una cosa que no m'enrecordo com m'ha dit que es deia, vamos, aquells "mocadors" que son corbates però més amples....

Vamos, que no l'he vist, però me l'imagino bastant... ara va i hem diu que tregui les meves fotos de l'ordinador, que li pica molt la curiositat i clar, és un piratilla i si s'arranca ni encriptacions ni os__ties.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Laura31 » dc. abr. 16, 2008 10:21 am

Bon dia noies!!!

No escric gaire però us llegeixo cada dia, així que quasi podria dir que us conec...

Vec que totes esteu molt "avançades", a nosaltres encara ens queda una mica, ens casem el 25 d'abril però no tenim res encara!!!

Podriem dir que estem entre celebrar-ho al REsquitx o a la Masia Salat...
Del Resquitx tothom ens n'ha parlat molt bé, però algú sap com ho fan a la Masia Salat????

Marjo, com podria veure la portada de les carpetes on aniran els dibuixos de les entregues dels nuvis que dius que faras? es que no sé on buscar-ho...

Ei, parlem.

Laura
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: Key » dc. abr. 16, 2008 12:43 pm

Bones Laura!!

el 25 d'abril?? del 2009, no?? és que m'ha donat un salt el cor i tot!! jejejeje

A masia salat no he estat mai, una amiga va anar l'any passat i li va encantar! nosaltres vam mirar també per fer-ho allà, però al final, ens vam decantar més a prop de Lleida ciutat, però és un lloc molt maco! El resquitx també, aquí hi ha vàries noies que fan el convit allà, i altres que han anat aquest any de convidades, aíxí que suposo que et podran guiar força...

El dibuix el va ajuntar la Marjo en un doc adjunt, mira la pàgina anterior....( ara no se a quina plana està)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants