Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 14, 2008 4:34 pm

fiancee quin detall més maco!!!! que bé... nenes que no ens queda res!!!!! quins nervis!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 14, 2008 5:31 pm

Mary... i tu les flors que???? T´has decidit??? Deus tindre ganes de treure-tho de sobre, no???

Fiancée... quina ilu lo de la teva amiga... per cert, molt mono el vestit de la teva mare... em recomeanue que hi vagi al lloc aquest???
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 14, 2008 5:58 pm

tema flors :--( :--( buenooo la noia ha anat a veure el BR i hem va dir que li havia encantat!!! li vaig enviar un mail explicant-li les idees que tenia i més o menys com ho volia i ara estic esperant que em digui alguna cosa!! aquesta tarda li he enviat un mail a veure si respira pq ja ho vull tancar... buenooo és que ja toca!!!!!
tema detalls... a on vaig fer les invitacions tenen com unes caixetes de bombons que estan bé i el preu és de 3,70€ que us sembla???
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 15, 2008 8:15 am

Bon dia!!!!
Rachi, El de Valentino és maco però el de Tothom jo el trobo preciós!! Ara té raó la Mary depen de l´escot que tinguis, si el pot lluir jo el blau el trobo preciós!!!!!
Si m´han regalat moltes cosetes, el pack sencer de Nespresso -cafetera, tasses, copes per Irish coffe, sucrera, lletera, calentador de llet, safata,...- uns vasos de wisky que m´encantaven. Una jaqueta, un bolso i unes sabates molt xules, per tant estic farcideta, jejejejeje!!!!

Ja em surt el 1 por Dios
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 15, 2008 8:33 am

G14 que fort nena que ja et surt el 1!!!!! aixo s'acosta.... quants de regalets.... no et podras quixar ejeje a mi m'encanten els cumples xls regalets jeje
jo también crec que si l'escot el pot lluir bé el blau és preciós, molt finet!!
fiancee vaig sentir el video ahir a la nit... IMPRESIONANT jejeje l'any que bé ja us podeu presentar a OT jejej de veritat que us ha kedat super bé i esteu molt divertits!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 15, 2008 9:36 am

Bon dia guapes!!

Com va el mati???? G14, que fooooort!!!!!!!! Ja no et queda res!!!
Com portes les coses?? Que et queda per tancar??
Mary, tens alguna foto de les caixetes de bombons??????
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 15, 2008 9:42 am

ai nenes... que forrrrrrrrttttttttt!!!!

I pensar que fa un anyet estavem aqui de novatillas totales... ens farà molta pena quan tot això passi, ja veureu!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 15, 2008 10:04 am

Jejejeje, ànim Rachi, el que pots fer després és organitzar una boda "exotica" per cada aniversari.... Te'n vas a Bali (en plan bustamante, un altre any a Cuba...
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 15, 2008 10:06 am

mary8 ha escrit:fiancee vaig sentir el video ahir a la nit... IMPRESIONANT jejeje l'any que bé ja us podeu presentar a OT jejej de veritat que us ha kedat super bé i esteu molt divertits!!!

jijiji bueno d'aixó es tractava de fer riure a la gent!!
G14 estás nerviosaaa?? Bueno totes suposo que estem nervioseeees!!! Pq jo ultimament estic bastant alteradilla!!! No ens queda reeees!!
RACHI al final quin li agrada més ala teva mare??? Té clar quin es quedará?

Mary com portes el bany i la cuina??? A mi encara no m'han trucat de Manaus per portar-me els accesoris de bany ni la mampara...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 15, 2008 10:10 am

Seguríssim que ens fa peneta!!!! Diumenge ho pensava, jolín tot aquest any pensant en cosetes per la boda i compartint moltes coses amb vosaltres i en un dia tot es farà realitat i ja formarà part del record per explicar i comentar.
Uiiiiix que ñoña em poso jijijijijiji

Per això hem de disfrutar moltíssim els preparatius i estar tranquil.letes!!!!

Ofcourse menys mal que tu ho celebraràs el proper any hi podrem continuar per aqui!!!!!! yuuhu!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 15, 2008 10:13 am

Crec que no estic nerviosa!!! De fet aquest matí parlant amb mon pare em deia Georgina es que et veig amb una patxorra i una tranquil.litat!!!!!!
A veure jo crec que nerviosa ara encara no però pendent de cosetes si perquè vull tancar coses que per mi ja estaríen tancades però això de la parella és pitjor que l´Administració, jjejejeje ha d´haver tanta burocracia que es fa pesadet i tot!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 15, 2008 10:18 am

G14, és veritat, l'any que ve m'heu de fer d'assessores!!!

Per cert, com que jo tenia ganes d'oficialitzar el tema, he decidit anticipar-me, i li regalo al nen el rellotge, sense esperar a que em regali l'anell definitiu (jejeje, em va prometre que en tindria un altre.. el que tinc no conta de pedida...)
Li compraré el TagHeuer Monaco.. A mi que no m'agraden gaire els rellotges aquest l'he trobat xulo... Esportiu, gran...
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 15, 2008 10:20 am

sii ens haurem de dedicar a orgnitzar més eventos després de la boda jeje
uff tema reformes, ta complicat el tema... la setmana vinent ens començaran arreglar tota la carpintaria d'alumini... hem demnat 2 pressupostos x la cuina, 1 ja el tenim i l'altre l'estem esperant. i el bany al final no el farem... ens esperarem un temps, pq sn eren masses coses amb molt poc temps!!! ahhh ahir un amic del meu novio que es dedica als mobles i ens esta fent el pressupost de la cuina ens ha dit que ens regala el sofa!!!! estic super contenta!!!! jejeej ell ens regal el sofa de pell i nosaltres comprarem la chaiselong pq sn s'en va massa!!!! xo tic molt contenta!!!!
és aquest de pell amb color marfil!! us agrda?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
mary8 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 15, 2008 10:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 15, 2008 10:33 am

aquest migdia anem al valentino i a veure si es decideix... que la meva mare és més plasta que la nuvia... jejejejejeejej

Noies... com porteu tots els temes??? heu entregat les invitacions??? I el tema autocars que??? d´on surten, on deixen?? menu, lheu escollit... jo, de tot aix`ò no tinc res de res...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 15, 2008 10:40 am

Mary el sofa està molt xulo de fet s´assembla una miqueta al que ens hem quedat nosaltres de la Garriga Verda!!!!! I el color marfil és molt finet!!!!!
Rachi a mi que em marca el 1, encara no he entregat totes les invitacions, de fet el meu nen es desespera quan li dic que no les tinc totes enviades jejejeje pèrò bé la gent ja ho sap per tant suposo que entre aquesta i la propera setmana ho tancaré!!!!

El tema d´autocars estic una mica a l´expectativa perquè ho he comentat amb amics i com de Barcelona ciutat no hi ha gaire gent doncs és complicat muntar-ho perquè la gent igualment ha d´agafar cotxe, per tant em sembla que l´autocar no el posaré.
Ara si voleu tinc pressupostos i de fet hi ha via un que sortia de conya 400€ x 55 places!!!!!

A mi em falten cosetes però crec que hi ha temps!!!!!

A veure perquin vestit es decideix!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dt. abr. 15, 2008 10:48 am

Hola noietes! Bon dia!

G14... Un mes i pico!!! Vaya tela... Quan tot passi ens avorrirem com unes ostres!

Jo de moment estic esperant a q em diguin q tenen llestes les invitacions i poca cosa més... Començarem a tancar-ho tot quan tornem dels USA, però tic una mica nerviosa per deixar-ho tot per tant endavant... Després ja em veig q haurem de còrrer. Però bueno, es lo que hay!

Ah! El sofà el trobo molt xulo!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 15, 2008 11:06 am

rachi a veure per quin es decideix!!!! tema nervis... a mi em va a dies... em poso nerviosa més que res quan m'imagino els moments del casament!!! jeje tinc unes ganes de que arribi... xo también em fa pena pq tant de temps preparant... i passarà voltant
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 15, 2008 3:28 pm

noies...

al final el valentino no ha triunfat, jejeje... hem demanat hora a totohom ja per aquedarse el blau... molt mes macos els de la teresa helbig, les teles, la caiguda i tot...

per certnenes, com porteu tema abanicos??? de quin color els pillem????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 15, 2008 3:37 pm

buenoo rachi que bé.... ja té vestit!!!!!! una cosa menys!!!!
jo estic mirant de fer lo dels bombonets... ara aniré a demanar més preus a una botiga de bdn... a veure si començo a tancar coses pendents!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 15, 2008 3:41 pm

Rachi que bé, una coseta més enllestida!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants