RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dl. abr. 14, 2008 12:34 pm

Noies, entre avui i dimecres aviam si us puc anar enviant les fotos dl meu vestit. Si ho rebeu m'ho dieu, ok! Q no se si ho faig be... :-)
Ja aniré dient a qui li he enviat!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dl. abr. 14, 2008 12:55 pm

Pilimili, Ninou, us he enviat ja el vestit. El q pasa és q nose si l'heu rebut, xq miro els misatges enviats dla meva bustia i no n'hi ha cap. I els q us he enviat es queden a bustia d'entrada... Nose si ho faig b. B , ja em direu si ho heu rebut, ok!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 14, 2008 5:54 pm

mima, ja ho he rebut! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) T'he enviat un missatge privi també, amb les meves impressions....

Resumint: UUUUOOOOOOOOOHHHHHHHHH QUE GUAPAAAAAAA!!!!!!!!!!

Estaràs a l'alçada de Can Ribas! ja et veig amb el teu super vestit pel passeig de xiprés! uooo que maco!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. abr. 14, 2008 7:57 pm

Ninou, com ja t'he dit en privat, moltes gracies xles teves paraules tan sinceres! És d'agraïr!

A les altres, us les enviaré el dimecres, ok! Mica en mica... Q això porta temps! jeje! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dl. abr. 14, 2008 8:31 pm

de res, guapi! :-)ok:
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Janna » dl. abr. 14, 2008 9:16 pm

Mima!!!!!

Jo també vull veure't amb el vetit!!!! Envi, envia!!!

Bona nit!
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: carmends » dl. abr. 14, 2008 9:40 pm

Jo també vull...
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: rubgal » dt. abr. 15, 2008 10:03 am

Hola noies!! Mima jo también vull!!!
El dilluns vaig fer la prova del vestit i és molt emocinant, ja queda poc...
Sonia el tastet és genial, jo también he escollit els llagostins de primer pero de segon he agafat el filet de l'avi.
A nosaltres no ens van dir res del tricicle amb els caramels de fuet, suposo que el posaran igual, no?
Li hem d'enviar un email a la Gemma per dir-li que volem decoració a les cadires i aprofitarem per dir-li lo del tricicle.
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: pilimili » dt. abr. 15, 2008 2:23 pm

Mima...... IMMMMPREZZZZIONANTEEEEEEEEEEEEEEEEEEE =0-0-) =0-0-)
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dt. abr. 15, 2008 2:39 pm

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

JO TAMBÉ VUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULL!!!! foto foto!!!! *.-o-o.*

Doncs nena si puc m´hi passo , us animeu alguna més??? i l´hi fem de supereporteres?? ejejejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: mima » dt. abr. 15, 2008 6:23 pm

Ei noies, Janna, Carmends, Rubgal, Tinita, Sonia... Demà tindré una estoneta, i us aniré enviant el vestit! Nose si podré a totes, x anirà arribant, he!! jeje!!

Pilimili, Ninou, graaaaaaaaaaaacies!!!

Rubgal, si ja has fet la prva dl vestit també volem fotos he!!

Tinita, Si vens a veurem, o qualsevol, ja sabeu q sereu benvingudes!! Amb molt d carinyo!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dt. abr. 15, 2008 8:15 pm

Hola a totes!!!!

Sonia ja he vist q el tastet molt be, oi?? A mi también em va encantar el filet del avi, però a la meva mare i a la meva sogre no els va agradar (totes dues son una miqueta especial per la carn) ... Nosaltres encara tenim q pujar a parlar amb la Gemma, tinc tantes coses q fer....

Mima tia q ja no queda res!!! A mi también m'agradaria veure les fotos !!!!

Dimecres vaig anar a fer la prova del pentinat, i m'ho va encertar a la primera, en 10 minuts ja ho tenia fet i dp 20 minuts tirant fotos, lo q no us les puc passar pq las va fer la meva mare q si las feia jo segur q algun o alguna "cotilla" me las veian.

Ja hem començat a repartir les invitacions, em sembla q serà durillo, pq per la meva part enviarem moltes per correu però per la seva part els seus pares volen donar-les en mà. Ja els hi he dit q llavors tindran q donar moltes ells sols pq sino em sera imposible.

Guapes q amb la Mima comença el nostre any!!!!!!!! Disfruteu!!!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: Eysuke » dt. abr. 15, 2008 10:31 pm

Bufffff!!!! la faena se me acumula.... veo que es pocos días que no he entrado habéis escrito muchísimo.

Me alegro que haya ido el tastet de este fin de semana tan bien. Yo me acordé también pq hacía muy muy buen día y como muy bien dice Mima, Can Ribas con sol es muy bonito.

Mima que suerte que poquito te queda ya, me alegro que estés ya tan contenta hasta con la despedida, te lo pasarás bien en la despedida. yo se la estoy organizando a mi hermana, la verdad es que no tengo tiempo de nada, voy algo de culo. Ya me he comprado el ramo chicas, es muy bonito, nada más verlo, supe que era ese el que quería. Una cosa menos.... ::-)

Chicas yo voy al Can Ribas de acompañante y a la boda de mi hermana que se casa una semana dps que Mima, ósea que como acompañante ya os contaré que tal.... imagino que bien, pq seré muy crítica para mi boda que será un mes y medio dps.

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Mima si te parece bien, a mi tmb me gustaría ver tus fotos, si tienes tiempo. Yo mñana me hago la prueba espero me vaya bien, si tengo fotos os las paso por el privi. Ya estoy nerviosa solo de pensarlo....

Chicas a todas.... que hola y que buenas noches.....

Besitos
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: mima » dc. abr. 16, 2008 6:49 am

Sonia18, Q be q ja tinguis el pentinat triat! Una cosa menys! Jo hi vaig el dia 25 d'abril a la prova dl pentinat. I vaig bastant tard, xo ara ja se mes o menys q em faré...
Ja t'enviaré també les fotos guapa! I no et preocupis x les invitacions, nosaltres amb un mes dla boda, ncara stavem repartint-les. Vem tenir molts problemes...

Eysuke, també t'enviaré les fotos clar. A totes!! Sou les persones amb les q ncara q no us conegui personalment, la vostra opinió agrada i ajuda moltiisim!! Q vagi molt be la proba Eysuke! Ja pasaras també les fotos.
Kina gracia q la teva germana i tu us caseu al mateix lloc!! Així veuras les dues bandes! Q guay!! :-)

B, bon dia a totes, ja som dimecres!! Al migida, enviaré algunes fotillos, ok! I a la tarda, aviam si puc seguir... jeje!!

Q tingueu un bon dia!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. abr. 16, 2008 6:49 am

Sonia18, Q be q ja tinguis el pentinat triat! Una cosa menys! Jo hi vaig el dia 25 d'abril a la prova dl pentinat. I vaig bastant tard, xo ara ja se mes o menys q em faré...
Ja t'enviaré també les fotos guapa! I no et preocupis x les invitacions, nosaltres amb un mes dla boda, ncara stavem repartint-les. Vem tenir molts problemes...

Eysuke, també t'enviaré les fotos clar. A totes!! Sou les persones amb les q ncara q no us conegui personalment, la vostra opinió agrada i ajuda moltiisim!! Q vagi molt be la proba Eysuke! Ja pasaras també les fotos.
Kina gracia q la teva germana i tu us caseu al mateix lloc!! Així veuras les dues bandes! Q guay!! :-)

B, bon dia a totes, ja som dimecres!! Al migida, enviaré algunes fotillos, ok! I a la tarda, aviam si puc seguir... jeje!!

Q tingueu un bon dia!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. abr. 16, 2008 9:21 am

Hola noies!!!
Feia molt que no escrivia però és que he estat molt ocupada amb aixó de la boda, el pis, el projecte de fi de carrera i sobretot que el 28 d'abril començo a treballar en altre lloc. Buffff massa coses. Estic bastant agobiada.

Res que tinc poquet temps.
Molta sort Mima que ja queda molt poquet.
Intentaré a partir d'ara connectar-me més.
Un petó a totes.

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: mima » dc. abr. 16, 2008 12:30 pm

Hola MOntsecica!! Quants dies... Merci, ja em kda moooolt poket! A totes ens va arribant el dia!

Tinita, ja t'he enviat les fotos!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. abr. 16, 2008 12:30 pm

Hola MOntsecica!! Quants dies... Merci, ja em kda moooolt poket! A totes ens va arribant el dia!

Tinita, ja t'he enviat les fotos!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. abr. 16, 2008 12:32 pm

Hola Montsecica! Quants dies... Merci, ja em kda mooolt poket! A totes ens va arribant el gran dia!!

Tinita, ja te enviat les fotos! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. abr. 16, 2008 1:02 pm

Soniajordi, Sonia18 i Janna, ja us he enviat les fotos dl vestit!! ok!

A les demes aviam si akesta tarda puc! Ara ja no tinc mes temps, haig d marxar a treballar!!

Un petonet!! :-)
Imatge
mima

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants