NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. abr. 14, 2008 10:51 am

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

jo aq finde no hi seré....

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: RAKI32 » dl. abr. 14, 2008 2:01 pm

Ole noiessss,ja vec ke esteu super enganxades al foro no pareu,jejejejejeje,sols tinc feina a llegir,bueno jo tambe faig la eva petita celebració avui 2MESOS JUSTOS PER LA BODA,i dimecres 16
Aniversari 35 Takorrosssss,bufffff i divendres 18 tastet.Ja explicaré ke tal anat tot.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Key » dl. abr. 14, 2008 4:22 pm

ooooooo ooo oooooohhh!!

quin munt de coses Raki!!!!

Ceci, que marxes aquest cap de setmana?? per cert, la nostra amiga comú ens vol convocar a tots junts a un dinar..... a veure que fem!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. abr. 14, 2008 5:53 pm

ATENCIÓ ATENCIÓ:

JA TINC VIATGE!!!!!!! HE PAGAT AQUESTA TARDA LA PAGA I SENYAL!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

República Dominicana, Punta Cana... a Playa Bàvaro!!!!!

Hotelarro de luju: Catalonia Royal Bávaro - 8 dies tot inclòs!!!! (del 28 d'agost al 4 de setembre). I a sobre, com que l'hotel només és pr adults i és el més piji... podem fer servei de totes les instal·lacions de l'altra Catalonia... el Bàvaro Beach.

Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Raki!!!!! Felicitacions per tot aquest munt d'alegries!!!! Sobretot per les 35 primaveres... que et senten fantàsticament!!!!!

Key.... no podem aplaçar més aquest dinar!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » dl. abr. 14, 2008 6:29 pm

Felicitats Ceci!!!!!!!! Al final Playa Bàbaro.....!!!!!!!! Me n'alegro!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. abr. 14, 2008 7:00 pm

Si Ica... qualsevol altre destí em sortia més car... o havia d'agafar un hotel més econòmic.... i mira... al final he anat a iltrida i li he donat el pressupost que m'havia fet jo mateixa amb l'iberojet i clavat... exacte al mateix preu.

Pos ya està!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeee
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. abr. 14, 2008 7:29 pm

Eiiii nena, com me n'alegro!!! ja veuràs com ho passareu genial!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Doncs... quan disposeu! ja ens direu!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. abr. 14, 2008 7:40 pm

Hola lleidatanes que tal?

FELICITATS A:

- RAKI PELS SEUS 35 ANYETS MOLT BEN PORTATS I PEL COMPTE ENRERA QUE CADA COP QUEDA MENYS

- ICA PER HAVER ACONSEGUIT EL CAMAROT QUE VOLIA

- KEY PER L'EXCELENT DE LA UNI (JA SE QUE HO HAVIA FET JA PR ES QUE ES MOLT IMPORTANT I REQUEREIX UN GRAN ESFORÇ)

- CECI PEL GRAN VIATGE QUE HAS CONTRACTAT, D'AQUÍ POC ESTARAS AL PARADÍS

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nosaltres avui hem reservat l'últim hotel que ens quedava a Puerto de Iguazú. Ha costat una mica pq no acabaven de donar-nos preus pr al final ja tenim tot el viatge lligat. Us poso la web i així ens dieu que us sembla :-)ok:

www.orquideashotel.com
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. abr. 14, 2008 7:53 pm

Uaaaaauuuu jo Marjo, quina pinta que té aquest hotel!! quin viatget que estàs organitzant! una passada!!

Moltes gràcies per lo de la uni, ara que no tinc aquesta presió.... no se que fer!! jejejeje Els treballs que vaig fer al segon curs del postgrau els he d'utilitzar ara per la feina....al menys tenen un ús més enllà de l'acadèmic... :-)

Avui hem anat a mirar a l'AC i m'ha dit el noi, que parli amb la jefa, que al ser una boda, potser ens fa el parquing gratuït o alguna condició més bona... i això que tenim poquetes habitacions... a veure.... :-)ok: Mirarem aquest i el Real,,,,que per ubicació està superbé també... :hmm::
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. abr. 14, 2008 8:01 pm

Pr que fareu Key, pagareu vosaltres les habitacions? O nomes les reservareu pels convidats?

Es que jo tinc unes amigues que venen de barna i una d'elles em va dir que els busques una caseta de turisme rural per quedarse a dormir pq el seu noi es Alemany i li feia gracia d'estar en una d'aquestes cases pr es que son super cares. Les que he mirat pel voltant de MOlle es lloga la casa sencera i surt per 800€ el cap de setmana :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. abr. 14, 2008 8:06 pm

Ualaaaa, això és bona opció si hi ha molts convidats però si no....

No, només m'informo dels preus i les condicions etc, és que al ser san miquel, s'haurà de moure aviat perquè si no, serà més complicat trobar lloc...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. abr. 14, 2008 8:11 pm

Bueno jo buscaré informació i preus i si els està be doncs allà ells i si no sempre queda el Jardí que està molt be, es a Molle i surt be de preu. Es que quan m'ho van dir em va donar la sensció que es pensaven que els ho pagariem nosaltres i jo passo pq es una pasta. Espero que nomes sigui una sensació pq no voldria que s'enfadessin per això :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. abr. 14, 2008 8:18 pm

Primer... Marjo... nena tens un gust que és una passada... jo després de veure l'altre hotel que ens vas posar i aquest... estic al·lucinada!!!! Quina passada de lluna de mel!!!!!!
800 el cap de setmana una casa rural!!!!!! Jolin.-... però si a Pugcerdà tot és super pijo i no val ni la meitat!!!!!!!!!!!!!!!!!

Key... jo el que vaig fer ja us ho vaig ensenyar, si ho trobo ho torno a posar... pues gairebé tothom s'ha agafat casetes rurals i la veritat que els hi surt molt millor de preu, tant a famílies com a colles d'amics. Això sí, els vaig avisar que no havia parat cap habitació enlloc i que si volien reservar havia de ser ja, pq allà a l'estiu... i a sobre essent festes no trobarien lloc. I gairebé tothom m'està dient que ja ho tenen reservat. I els hi fan el 5% de descompte per ser per una boda... però es que nena... tots els meus convidats, menys mons pares i els amics de puigcerdà venen de fora... o sigui que tothom s'ha de quedar, com qui diu.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. abr. 14, 2008 8:37 pm

No faré díptic, si són 6 parelles i una amiga els que venen de fora al final.....

Ceci, mirat l'agenda i hem dius, que després hem fot bronca la Mari....

anava a dir alguna cosa més... però ja no m'enrecordo!! :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dl. abr. 14, 2008 8:51 pm

Nena Marjo, ets la reina d'organitzar viatges... tens un ull... Quina tranquilitat d'hotel! Amb el detall dels ocellets de la pàgina i aquestes casetes en mig dels arbres... que guai!

Per cert, no sé si ho has mirat però a Belianes hi ha una casa rural que no sé si també lloguen les havitacions sueltes... és una monada i al restaurant s'hi menja molt bé. Si a la pàgina no hi diu res (dona-li un cop d'ull que jo no ho he pogut fer) truca-hi que ho porten una parella jove molt macos i igual us ho arreglen... www.calmenut.com
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dl. abr. 14, 2008 9:24 pm

Si ja la conec la noia que la porta es amiga de ma cunyada pr es que Belianes cau lluny de Molle Estic buscant per Vila-sana, El poal,... Ja tinc una bona llista i hi ha preus de tot

Si t'ho pares a pensar son dos nits i si pot ocupar totes les places no et surt tan car, no se jo pasaré informació
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dl. abr. 14, 2008 10:00 pm

aixó també es veritat si son una colleta que van junts i s'ho agafen entre tots surt bastant a compte... jo també els diría el que hi ha i ells que decideixin!
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 15, 2008 3:50 pm

anda que no!!!!! estàvem a la tercera pàgina!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Etiopia » dt. abr. 15, 2008 5:21 pm

Molt bones, hem dic Mariona i soc nova per aquests mons.Jo también hem caso el 2008, justament el 30 d'agost però ho vam decidir a les festes de nadal.
Etiopia

Entrades: 21
Membre des de: dj. des. 06, 2007 1:01 pm

EntradaAutor: ica » dt. abr. 15, 2008 5:35 pm

Benvinguda Mariona!! *.-o-o.*

Així ja deus tenir força coses fetes si només et queden 4 mesets... Bé, ja veurás que aquí ens donem un cop de ma en el que més ens atabala i al mateix temps pots desfogar-te del que sigui que segur que t'entenem... :-)ok:

Bé, ja ens anirás explicant on et cases i tot el que ja tens preparat...
Imatge
ica

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants