NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dv. abr. 11, 2008 8:25 pm

Home, no es que tingui ganes de fer el viatge i prou....!

El que passa es que amb el que ens va costar decidir-nos al prescindir d'Argentina i que tot el que ens agradaba al Octubre feia massa fred i no hi havia sortides, etc... Quan ens van trucar i ens van dir que el que havíem triat estava ple :-( et quedes una mica així... au a la llista d'espera...!

Es clar que al dir-nos que al final no cal canviar plans ni de Venècia ni de res, pos estem il·lusionats amb el tema viatge i mira... es com si ara no hi hagués res més!

Ah... per cert, en aquesta botiga que dius tinc una amiga que s'hi ha comprat el que es va posar per la boda de la Taki i era una monada...
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dv. abr. 11, 2008 8:51 pm

Clar que sí, es que coi, fa il·lusió, i jo al menys que no he viatjat pràcticament res, quan penso en el viatge, com a que encara no hem faig a la idea....

Fico fotos dels broches, el que és una papallona també hi ha la versió igual per la cabell... tot i que nu se.. m'agraden però no vull passarme i anar recarregada.... així que segurament, no ficaré res més... :hmm:: nu se...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dv. abr. 11, 2008 9:36 pm

Aixó realment només ho veuras quan et tornis a probar el vestit i et posis tot el que ja tens. Llavors veuras si t'hi falta algo o no...
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » ds. abr. 12, 2008 8:30 am

Tens raó, de moment, esperaré! :-)ok:

Per fi!! ja he acabat la universitat!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Al damunt l'he acabat amb un excelent! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Uoo, quin pes de sobre que m'he tret!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » ds. abr. 12, 2008 9:41 am

Bua!!!!!!! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » ds. abr. 12, 2008 12:52 pm

Gràcies!! :-))

Aquest matí ens hem trobat l'Elena i jo, estavem a la mateixa cafeteria i ella m'ha vist al sortir... :-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. abr. 12, 2008 2:48 pm

key!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

FELICITATS
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » ds. abr. 12, 2008 8:26 pm

Gràcies!!

Mireu, ja tinc tot el conjuntet a casa!! :-)) >.-<: >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » ds. abr. 12, 2008 11:40 pm

Ole noies! No puc escrirue gaire quee m mataran

Enhorabona Key!

Ceci com saps lo del descapotable?????

Petonnnnnnnnnnnnnnnnns
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. abr. 13, 2008 9:53 am

Glori carinyín!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fes moltes fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que necessitem llegir ben aviat la teva crònica!!!!!!!!!!!!!!!! Nena, ja et volia venir a veure... però a l'últim moment em va fer una mica de corte!!!!!!!!! jejejjejejeje

Key!!!!! Al final, doncs,... t'han pogut netejar el penjoll sense haver-li de fer el bany de plata??? Jo hauré de portar l'anell de promesa que em vaig carregar fent "el salt de fama!!!" (jejejeje)

Bueno... i em sembla que ja habemus viaje: Punta Cana!!!! Però tinc por dels huracans... marxem el 28 d'agost i tornem el 4. Al post de les puntacaneres... no me diuen gran cosa... sniff :-( :-( Però es que no ens podem gastar més diners... em vaig haver de treure del cap Mauricio, seychelles i maldives... :-( :-( :-( Pero em sembla.. que si no pillem dies xungos Playa Bàvaro, m'encantarà...!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. abr. 13, 2008 10:45 am

Laucob... estic una mica cagada de por... pq generalment els huracans, encara que poden ser del maig al novembre... el mes amb més probavilitats és l'agost... i ufff.... et juro que jo em cago de por!!!!!! no sé pas q fer...!!!!!! El problema és que no podem deixar el viatge per més endavant, pq sé que no el faríem... em vaig plantejar d'esperar dos o tres mesets i poder agafar temporada baixa i anar on vulguessim... però segur que entre una cosa i l'altra no acabaríem fent res... i el viatge em fa molta ilu... i és el que tu dius... que allà... gairebé segur que no hi tornaré a anar en la vida!!! Són massa quartos.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. abr. 13, 2008 11:19 am

Ceci, i això?? al final l'Alfon creua el oceà??

A veure.... jo aquesta pregunta l'he fet no se quantes vegades, pq de l'agost a l'octubre, és quan més huracans hi ha.... però és que això mai se sap... l'any passat només va haver un, conec gent que sí que els hi ha agafat allà però tot plegat va ser uns dos tres dies que no els feia bon temps, canvi d'hotel i una nit que passes de por pq realment no saps el que et trobaràs, el que vull dir, és que pel que sembla que és un huracà i pel que afecta a les poblacions, les instal·lacions hoteleres no s'en resenteixen gairebé gens.... a mi hem xoca!! :hmm::

També pensa que de coses en poden passar i sense moure't de casa,,, ja se que un huracà a LLeida no, però weno, ja m'entens...

Crec q no t'estic ajudant gaire, sorry!! Jo si és l'opció que més us agrada i que més probable veieu, la faria

Gloriiiiiiii maca!! on estàs ara?? a quina punta del mon!! quines ganes que ens expliquis tot!! *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. abr. 13, 2008 11:29 am

Ja Key... és que la veritat que a mi m'encantaria poder anar a Punta Cana... ara direu que sóc una tonta... però quan era petita... i a la tele sempre regalaven viatges solien ser a Playa Bávaro!!!! jajajaj i jo sempre deia... bueno jo hi aniré de lluna de mel... la veritat que sempre havia dit que volia anar-hi... i amb això dels huracans doncs em vaig tirar enrere i per això mirava les illes africanes... però clar no puc pagar tants diners... i en realitat punta cana, no és q sigui molt barato... ni faré un viatge de 15 dies... res, en realitat són 8 dies-7nits!!! i ja em surt per 2300.

Suposo que tens raó, de coses ens en poden passar a tot arreu... i que en realitat si ho agafes per agència i tens un seguro de viatge.. si passa res et deuen reallotjar o algo!!! Ai no sé... em faria molta ilu... però em sembla que tindré por fins el dia de sortir!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » dg. abr. 13, 2008 2:21 pm

Hola noies, acabo de resucitar de la boda d'ahir a les caves de raïmat, no hi havía anat mai i he de dir que el menjar el vaig trobar boníssim i el lloc preciós. L'única crítica que puc fer es que al arribar ens van fer una miniescursió per les caves, tipo visita guiada, que va ser un pal i que per mí no pinta res en una boda per molt que es celebri en unes caves... la gent tota mudada esperant drets una estonada (talons=mal de peus) fins que arribava tothom a cada punt d'explicació i tots amb unes cares com dient, el que volem es tastar el vi i el cava i no saber com es fa! Bueno, talla una mica el rollo pero després te'n oblides ràpid amb l'aperitiu... :-)ok:

Ceci, pel que fa al teu viatge, a mi em sembla que tens moltes ganes d'anar justament a playa bàbaro i si es així no et preocupis gens pels huracáns! Encara que sigui l'època amb més probavlitat, no es tant fàcil que justament us agafi un els dies que esteu allí!!! I a més, normalment qui pateix de veritat aquestes coses són la gent que viu en casetes molt humils, els turistes están en llocs segurs en tot moment. També has de tenir en compte que no tots els huracáns provóquen desgràcies, la majoría són uns aiguats bestials i unes bones ventoleres que crec que el que us suposaría es haver de gaudir dels hotels per dins i prou... ja m'enteneu
:llit:: :--=-) :-)---(-: ::fiestuqui:: :llit:: :--=-) :-)---(-: ::fiestuqui::
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » dg. abr. 13, 2008 2:25 pm

De totes maneres m'extranya que no hi haigui una alternativa de platja i sol a un preu similar... es clar que les seishelles es un altre preu però brazil o tailandia també té zones de platja i sol que no están als preus de la polinesia...
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » dg. abr. 13, 2008 2:35 pm

Ceci, per si et pot interessar dona un cop d'ull a aquesta pàgina perquè els preus d'alguns destins de viatges de nuvis de sol i platges paradisíaques están força bé i no són al carib... Ara t'envío per privi alguns dels que em vaig estar mirant jo i que també están aquí:

http://www.catai.es/catalogos/novios/novios.html#
Imatge
ica

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. abr. 13, 2008 4:31 pm

Hola noies!!!!

Ceci, la pàgina de la Ica és la que et vaig comentar jo del catàleg d'illes exòtiques de catai. No pateixis pels huracans nena que ja veuràs que tot anirà bé! I disfrutareu moltíssim del superviatge d'enamorados! Lo del mal temps jo crec que és com si fos una loteria així que no t'hi capfiquis! De totes maneres si necessites alguna altra coseta no dubtis en demanar-m'ho!

Gema, ya me perdonaras que te salí a saludar super rapido pero al estar con una amiga también me sabía mal que se quedara mucho tiempo la pobre sola y yo hablando con vosotros fuera...Qué gracia y qué pequeño es el mundo....No nos habíamos visto en 8 años y coincidims en el Kroxan! Vivis en Cappont también??? Ah! La copisteria es la Solé, delante del rectorado, pregunta por Jofre, es un chico jovencito muy majo y ami me atendió super bien! Yotengo que llevarle los mapitas del restaurante que hemos decidio ponerlos en la entrada de la iglesia...

Merci Ica per comentar lo de la visita a les caves perquè nosaltres no sabiem si fer-la o no i ara amb el que m'has comentat potser tens tota la raó en que la gent no està per tanta visita i està més per la celebració! Per cert, m'alegro de que tinguis super suite amb balcó i jacuzzi!!!! Això sí que és xorra nena!

Estic contenta perquè ahir per la tarde vam comprar les jardineres de la terrassa i ja tinc plantetes!!!!

Glori, disfruta i ja ens llegiràs quan tornis!!!! Petonets!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dg. abr. 13, 2008 4:59 pm

Elena mujer, tranquila, si nosotros tambien ibamos disparados qe teniamos cosas por hacer y ni acabamos ....jeje

No, vivimos en la bordeta, pero solemos ir a cappont, mi suegra trabaja allí.... vosotros vivís en cappont?? Yo pensaba que vivias en Mollerusa??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dg. abr. 13, 2008 9:12 pm

Hola nenes que tal, com ha anat el cap de setmana? Jo no m'he pogut conectar fins ara i veig que no heu parat, quin fart de llegir m'he fet :-))

El dissabte per la tarda vem mirant vestits per lleida per ma germana i per ma mare pr al final no es van comprar res pq no vam trobar res que ens acabes de convencer. Be en realitat ma mare es va mirar un vestit a una botiga molt famosa del carrer major, ara no recordo el nom, pr valia tot mes de 800€. Ma germana tambe es va probar un vestit a Casajuana que li quedava que ni pintat pr 800€ més. No se mirarem algun lloc mes i si no trobem res doncs es quedaran aquests. Llastima de no haver vist la botiga que em vareu recomanar més aviat :-( :-( :-( :-( :-(

Mes cosetes: Ceci molt be el viatge i no et preocupis pel temps, que mal temps el pots trobar a tot arreu, i com ja heu dit en cas de que passes alguna cosa els hotels estan super preparat i ni te n'enteres i en un parell de dies ja esta tot net :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ah, el mes important:

KEY FELICITAT PER LA UNIVERSITAT I PER LA TEVA GRAN NOTA

AIXÒ S'HA DE CELEBRAR
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per quan heu dit la proxima trobada :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Glori guapissima, on pares? A veure si quan arribes ens fas una super crònica i ens ho expliques tot,tot i tot

Be no se si m'he deixat alguna cosa, a si, Elena cuida molt les plantetes. Jo ja fa tres anys que dic que en posaré al balcó pr no hi ha manera pq em sembla que es moririen totes de set :-(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dg. abr. 13, 2008 10:54 pm

Jajajajajaaja, moltes gràcies!! m'ha fet gràcia el això s'ha de celebrar i just després lo de la kedada ::-)

Com vulgueu, per mi, si voleu, dissabte vinent!! jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants