RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dv. abr. 11, 2008 9:12 am

up *.-o-o.*
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dv. abr. 11, 2008 10:18 am

Ei neneeeeeeeeeeees!!!!!

Ostres mima ja pots comptar dies que fooooort que fooooort que foooooort!!!!

I les fotuuuuus de la prova on són les volem veure!!!!

Nena que bé que et queda molt poquet!!!

Fas la cerimonia civil també a Can Ribes?? a quina hora i tot??

Anireu a veure-la?? Ei si no marxo a cap lloc ( tinc pendent una escapeta a Andorra i no se quan la farem ) podriem anar a veure-la no?? em queda tan a propet de casa jejejeje

Petunassos guapes!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: mima » dv. abr. 11, 2008 12:43 pm

Ostres, noies, ja compto en dieeeesss!!!

Eysuke, q be, ja ens ensenyaras fotos dla proba dl vestit! Jo ja les tinc, quan tingui un momentet us les paso xl privi.

Va anar super be! I m'he aprimat moooooooolt! Q fort! Els nervis, i és q vaig super acelerada! Pero em va encantar tornar-me a veure amb el vestit!

Tinita, em caso xl civil al mateix restaurant. A les 14:15. Es bastant tard, xo el senyor Bonamusa no ens podia casar abans akell dia... Ei doncs Tinita ja saps, q et pots pasar x allà!! Estaré encantada!! :-)

Nenes, stic super eufòrica!! Q guay, l'ultim mes, i es q em sento molt be, contenta, i stic super feliç! :-)
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: pilimili » dv. abr. 11, 2008 4:52 pm

A mi m'encantaria anar de convidada jijijijijijijijijiji ::-) Jo encara no sé si treballo aquell dia, si no em passaria a veure totes les que us caseu allà!! És preciós!! :-):-):-): =0-0-) :-))
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dv. abr. 11, 2008 6:16 pm

Pilimili, a mi també m'encantaria poder anar d convidad! Ha d ser xulo poder-ho viure dsd l'altre banda!! Q guay! :-)

Noies, les fotos nose quan us les podré posar. Tinc les fotos a casa els meus pares, xq a l'ordinador d casa meva m'ho podria veure. I quan pugui anar-hi ja us les posaré! Ok!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dv. abr. 11, 2008 6:47 pm

Xcert guapis, he pensat q com la setmana qbe em fan la dspedida i elles em sorprendran bastant... doncs havia pensat sorprendre-les també amb alguna cosa. Amb algun escrit amb una frase x a cada una delles, o nose... A veure si em doneu idees...
O algun detallet... aiiiiix.... :-/
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dv. abr. 11, 2008 7:35 pm

Mimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! això ja està aki!!!! un mes i seràs una dona casada!!! i a Can Ribas!!!!

Mare meva kins nervis!!! Nosaltres akest diumenge anem a Can Ribas k fem el tastet!!!! ja tinc ganes de tornar-hi k desde el juny passat k no hem tornat!!!! *.-o-o.*
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dv. abr. 11, 2008 8:01 pm

Sonia q guay el diumenge! Ja veuras, es un dia super emocionant i molt xulo! Jo m'ho vaig pasar molt be. A mes els d can ribas estaran molt x vosaltres, quan acabeu d dinar us vindran a la taula i parlareu dl casament, dls dubtes... I us faran un detallet. jeje!! :-)

Ja explicaras com ha anat. Q faras fotos?? Si es així, ja saps he! Aki no en deixem pasar ni una... :-)

Doncs aviam el temps, demà diuen q farà mal temps, xo q el diumenge ja sortirà el solet! Can Ribas amb el sol és espectacular!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » ds. abr. 12, 2008 11:14 am

sonia ja veuràs que guapo està can ribas!!! aiiissss, jo vull tornar!!!!!!!! :-(
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » ds. abr. 12, 2008 12:03 pm

Aiis és q te un encant Can Ribas!! Jo cada vegada q entro xl caminet dls xipres m'encanta akella vista, la masia, les flors... TOOOT!!!

Sonia, si pots fes fotos, q no ns cansem mai d veure-les!
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » ds. abr. 12, 2008 1:07 pm

Tranki noies k lo primer k he possat al bolso akest mati per no oblidar-me per demà, és la camara!!!!!!!!! estic desitjant anar i fer mil fotos per després no oblidar-me! ja us explicaré encara k crec k soc la ultima del foro en anar a fer el tastet!!!!! jejeje
SoniaJordi

EntradaAutor: mima » ds. abr. 12, 2008 2:24 pm

JEJE!! Així m'agrada guapa! Sonia, et cases a l'agost? Kin dia?
Nose qui va darrere meu?? Potser la Eysuke...
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » ds. abr. 12, 2008 8:57 pm

és veritat mima, el passeig dels xiprés és xulíssim! Mentre el caminàvem, li vaig dir al meu marit: anem a poc a poquet, que vull gaudir del moment, escoltant la música, veient la gent al fons, els jardins...
De fet, en el vídeo se'ns veu caminant tranquilament i FELIÇOS! Al meu marit li va donar un atac de riure en aquell moment! va ser molt, molt guai!

Ei, i les fotos??????????

SoniaJordi, que vagi super bé el tastet demà! mmmmm :-)---(-:
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Janna » dg. abr. 13, 2008 10:58 am

Hola guapes!!!! Nenes Can Ribarenques!!!!!!!!!!!!!
Ara feia molt que no escribia perquè he anat molt atabalada amb la feina i amb el casament del meu germà que va ser la setmana passada,..., però us he anat llegint de tant en tant,...
Ja tinc el germanet casat, tu! Ho van celebrar a l'Hotel La Florida i va anar tot super bé, vaya hotel, impressionant!!!!!

Nena Mima! Això ja ho tens aquí!!!! Que fort et queda menys de 1 mes!!!! Disfruta a tope d'aquests moments i el dia del casament assaboreix cada moment!!!!

SoniaJordi, què tal et tastet? No ets la última en anar-hi, nosaltres ho hem deixat per a més endavant,... fins a l'Octubre que ens casem tenim temps,...

Sonia18 tu quan et cases??? Al teu perfil no ho posa,... Ja has començat a repartir invitacions de boda????

Ninou, em fa molta il.lusió que segueixis donant consells i explicant la teva experiència amb Can Ribas, s'agraeix moltíssim guapa!!!!!!!

Rayma, Eysuke, pilimili, tinita, hola a totes!!!!!

Bon diumenge!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: mima » dg. abr. 13, 2008 12:39 pm

Bon dia guapes!!
Ei avui la Sonia va a fer el tastet!!! Q guay! Fa un dia molt maco. Can Ribas lluirà molt avui!

Hola Janna, és veritat, ara feia molt q no entraves. Felicitats xla part q et toca xl casament dl teu germà! Q amb poc temps et cases tu ja!

Ninou, q guay això q expliques... Ja us imagino entrant xls xipres i el teu marit amb l'atac d riure...jeje!! Kines ganes d pasar xl mateix!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: carmends » dg. abr. 13, 2008 4:12 pm

Hola guapes!!!!!

Què tal el tastet, Sonia?. Bueno, ja explicaràs què heu decidit.
Mima....que això ja està aquí....quina il.lusió?. Així, t'has aprimat molt???, Quin estrés!!!!. Jo et vull veure amb el vestit....

Petonarrus
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dg. abr. 13, 2008 6:30 pm

Hola noies!!!! Ja estem aki!!!!! El tastet ha ant GENIAAAAAAAAAAALLL!!! No es pot demanar més!!!!!! Impresionant el tracte, el menjar.... tot deliciós!!!!!!!! L'unica pega és k vaig portar la camara de fotos però sense bateria!!!!!! Aixi k no tenim ni una solo foto!!!! Ara, ho tinc tot gravat a la retina i flipo només de pensar-ho!!!!!!!!!

El tastet l'hem fet al saló amb sostre de fusta. no és el nostre però és molt maco tmb, encara k el nou és Impresssssionnnannt! I els lavabos son de película!!! han kedat espectaculars!!!!!

Del tastet, al final hem escollit: de primer llagostins del mediterrani a la planxa!!! bonisssssimssss!!! hem tastat tmb el mig llamàntol i la veritat és k es increible però ens hem decidit pels llagostins, primer pk estaven bonissims, segon pk serà més senzill de menjar per tothom (pk amb el llamantol ens hem vist negres.... jejeje) i pk hem pogut demanar k d'acompanyament possin una miketa d'arròs, el mateix del llamantol per acompanyar i kedarà genial!!!!!! De segon hem escollit espatlla de xai rostida amb patates.... melosa i bonissima!!!!!! tmb hem tastat el flet d'iberic (no ens ha agradat gaire) i el filet de l'avi k estava bonissim, però l'acompanyament no ens ha agradat gaire i ha guanxat el xai!!!

De postres, els 5 gelats! i mira k ha sigut lo k no hem tastat però eske encara k els altres estaven molt bons, els hem trovat massa "especials" com k puguin agradar a la majoria, i mira els gelats sempre agraden a tothom!!!!!!

I el pastís serà la mousse de 3 xocolates!!!!! deliciósssssss!!!!!!!!!!!

Ara ens keden deures a fer, volem mirar de possar un autocar pk som de Sabadell i volem k la gent disfruti i begui tot lo k vulgui k can ribas s'ha de disfrutar!!!!!!!!!! alguna de vosaltres heu mirat autocar?

Ah, ens casem el 12-09-2008!!!!

Ens ha atès la Gemma i la veritat es que és una noia encantadora! Ens anava explicant com anirà el dia i ho explicava tant emocionada com si fos la seva! mare meva, m'han vingut mil vegades ganes de plorar d'imaginar-me allà akell dia en akest lloc tan espectacular i romàntic!!!!!!

Estem super contents!!!! Noies, hem escollit el millor lloc del mòn!!!!!!!
SoniaJordi

EntradaAutor: carmends » dg. abr. 13, 2008 7:08 pm

Que bé Sonia!

Fa molta il.lusió sentir coses tant positives del lloc que hem triat!. A mi també m'ha atès la Gemma quan he anat, i és encantadora....
A quina hora et cases?. Has preguntat el tema dels caramels dels fuets, els gelats....que havien dit que els cobraven a part?. Jo quan vaig anar em van donar a entendre que això ja entrava en el preu, però he vist que d'altres companyes després deien que ho cobraven a part....

Una altra coseta, tinc dues bodes aquest any, i no tinc ni idea d'on comprar-me un vestit. Podeu donar-me alguna idea???

Que tingueu bona setmana!
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: mima » dg. abr. 13, 2008 7:25 pm

Carmends, quan pugui us paso les fotos xl privi. Xo és q les tinc a casa els meus pares, i tinc poc temps quan hi vaig, i enviar-les a totes necessita el seu temps! jeje!

Sonia, me'n alegro d q us hagi anat tan be. La veritat és q el tracte sempre és agradable. Nosaltres també vem fer el tastet al saló d fusta, i al igual q vosaltres també celebrem el nostre en el altre saló, el mes modern. Es moooolt maco!!
Molt bona tria dl menú Sonia. Tot starà bonisim!! I la gent sortirà encantada!
Sonia, nosaltres vem star pensant en posar autocar. Nosaltres som d Terrassa, stem al costat vostre, i la veritat és q és molt comode xlagent, xo ncara no ho tenim clar. Ho vem star preguntant als amics, i ells d conya, xo no hi havia gaire mes gent. I la veritat, si no omplim, doncs no en posarem. Sap greu xls amics, xo...
Q fareu vosaltres?

Ei, us caseu el 12 d setembre!! Un dia dps d la diada d Catalunya!! Un dia molt maco! :-)

Carmends, d'on ets?? Xq jo soc d Terrassa, i akí hi ha alguna botiga q stà be x comprar-te vestit. O sinó, jo sempre vaig a Sabadell. Això ho deu saber la Sonia, q és d'allà. M'he comprat moolts vestits a la botiga Clara. Stà al centre.
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dg. abr. 13, 2008 9:47 pm

Si k he preguntat lo del tricicle amb els fuets i això és gratis!!!! et cobren si vols tmb les ampolletes minis de martini, pero com deia la gemma, just despres ja donen la copa de cava de benvinguda i pagar les ampolletes no val la pena pk als convidats sel's hi acumula la feina!!!!! Aixi k tmb tenim tricicle amb carmelets de fuet!!!!! super original!!!!!

Nosaltres lo de l'autocar ho estem mirant i tmb el possarem depenent de la gent k hi vuñgui anar.... nosaltres nomes k vagin els amics i gent gran k ja se k anirà encantada, crec k gairebé l'omplirem! i mes contant k a lultim casament d'amics a un d'ells el van parar els mossos i 1 mes sense carnet, 6 punts menys i 400€!!!! li va surtir car el casament!!! i no val la pena si et donen l'opcio d'anar en bus!!!!! dic jo!!!!!

De tendes per comprar vestits a sabadell tens el Macson, al costat del Corte ingles, tmb el Extart Panno al Paddok, tmb al costat del corte ingles.... i no se on mes ara mateix!!!!!!
SoniaJordi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants