Hola nenes que tal, com ha anat el cap de setmana? Jo no m'he pogut conectar fins ara i veig que no heu parat, quin fart de llegir m'he fet
El dissabte per la tarda vem mirant vestits per lleida per ma germana i per ma mare pr al final no es van comprar res pq no vam trobar res que ens acabes de convencer. Be en realitat ma mare es va mirar un vestit a una botiga molt famosa del carrer major, ara no recordo el nom, pr valia tot mes de 800€. Ma germana tambe es va probar un vestit a Casajuana que li quedava que ni pintat pr 800€ més. No se mirarem algun lloc mes i si no trobem res doncs es quedaran aquests. Llastima de no haver vist la botiga que em vareu recomanar més aviat
Mes cosetes: Ceci molt be el viatge i no et preocupis pel temps, que mal temps el pots trobar a tot arreu, i com ja heu dit en cas de que passes alguna cosa els hotels estan super preparat i ni te n'enteres i en un parell de dies ja esta tot net
Ah, el mes important:
KEY FELICITAT PER LA UNIVERSITAT I PER LA TEVA GRAN NOTA
AIXÒ S'HA DE CELEBRAR
Per quan heu dit la proxima trobada
Glori guapissima, on pares? A veure si quan arribes ens fas una super crònica i ens ho expliques tot,tot i tot
Be no se si m'he deixat alguna cosa, a si, Elena cuida molt les plantetes. Jo ja fa tres anys que dic que en posaré al balcó pr no hi ha manera pq em sembla que es moririen totes de set