NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. abr. 10, 2008 9:32 am

Uoooooo :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Raki!!!!!!! Que no vai pensar a dir-t'ho!!!!! Quin desastre!!!!!!

Gràcies per l'esmorzaret!!!!!! Però quina tela... que totes vam demanar un sant esmorzar!!!!!!! Quan vam anar a pagar,... ens vam quedar amb una cara!!!!!

Nani, jo tamé penso que has quedat tu molt més bé que ella... com a mínim molt més elegant i sincera.

Ica, nosaltres a la quedada vam veure l'àlbum de la marjo... una passada!!!!!! Serà genial!!!!!!!

Urgell2!!!! Quina enveja... jo també vull jetlag i viatge a Xile!!!! Cabo a la maleta??????? jejejeje Has de venir a la propera, eh!!!! bé, tu i totes les que vau faltar!!!!! Què és molt divertit!!!!!

Per cert... vaig anar a xerrar amb el mossèn.... tot fantàstic... de cursillo res de res (tinc un enxufe com una casa!!!!) jajajaja i ja tenim la cerimònia muntada! Ara... el papeleo... que no havíem començat!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 10, 2008 3:37 pm

Hola lleidatanes

Abans que res TENIU TOTA LA RAÓ, NO TINC PERDÓ MIRA QUE NO RECORDAR-ME DE NO DONAR-LI LES GRÀCIES A LA RAKI PER L'ESMORÇAR :t:t:

MOLTÍSSIMES GRÀCIES

Be continuem amb els comentaris: Ceci quin morro que tens :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) A nosaltres l'Uriel ens va fer fer el curset, quatre inacabables dissabtes de 10 a 12 de la nit :--( :--( :--( :--( Per cert vas veure les tiares? Ja et vaig dir que si vols alguna cosa jo te la demano :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. abr. 10, 2008 6:13 pm

Laucob, ja ho sé... no ho puc dir a ningú... el q passa que ens casa un mossenamic meu... bé, el meu mossen de tota la vida, que hem anat a mil excursions, hem anat de festa, hem muntat fires al poble... vatja,... que fa molt q ens coneixem... i bé, en realitat crec q el curs el dona per fet de les hores que ens hem passat xerrant d'aquestes cose. Jo ja l vaig dirfa molts anys, que quan em casés volia que ho fes ell. I com que ara l'han canviat pues hem hagut d'espavilar-nos a buscar una església on ens pugués casar ell i tot plegat! De fet, es quedarà al restaurant encara que només a l'aperitiu ja que ha de tornar al poble per poder fer la missa de la tarda.

jaajajjaja... Marjo.... ja sabia jo que no ho havia de dir!!!!! jajajaja.... però mira-ho d'una altra manera... jo l'he aguantat a classe tota la vida!!!!! i em va obligar a fer el pessebre vivent no sé quants anys... i sempre de rei blanc!!!!! així que.... alguna cosa li havia de treure!!!! jajajajajajaja... això sí... hem de fer missa, missa. De 20 minuts res de res... missa, missa. jajajjajajaja

Vaig mirar per sobre les tiares i ja m'he fet el compte paypal... ara a veure si m'hi poso un dia amb calma... però el problema és que encara no n'he vist cap que m'hagi enamorat... !!!! però ja et dic que ho vaig mirar ràpid... m'hi he de posar!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 10, 2008 6:23 pm

Ja, ja, ja :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: donc si que ja has fet merits i clar que et dona per aprovada, no tothom està disposat a fer de rei blanc neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

A nosaltres ens va passar el mateix, que ens van cambiar el mossen, per l'Uriel que es el de la Ceci, i també li hem dit que ens casi ell (l'antic) i es quedarà al sopar pq es amic de la familia i hem passat molts moments junts :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dj. abr. 10, 2008 7:00 pm

Nenes! Quin rollo!!!!!!!!! Resulta que totes les suites del creuer están reservades!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La noia de l'agència em dona la sensació que s'ho pren amb moltíssima calma i ja tinc la mosca al nas...
:--( :--( :--(

A veure que fem, mirarem un altre itinerari semblant o agafarem un camarot inferior, què hi farem...? :-(
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dj. abr. 10, 2008 8:31 pm

Bones!!!

Raki, primer de tot. és cert... no tenim perdó... moltíssimes gràcies pel detallàs!! ens vam quedar amb cara de tontes!! així que ja saps... hem de tornar a quedar... *.-o-o.*

Lo dels cursos, no ets la primera que ho té així Ceci, he sentit de diverses noies, que amb un dia, en plan mitja horeta, ho han solventat....sempre està bé mirar de ser una mica prudent però...wenooo

Avui he començat el dia com el vaig acabar ahir, fatal, però weno, vull ser positiva!! així que comento directament les coses bones... tinc les arrecades a casa i són més mones del que pensava inclús!! i avui hem començat el ball, hem fet tango i merengue... casi na!! estic cansaaaadaaaa

Noies, quina imprenta em vau dir l'altre dia que estava molt bé, la que va fer l'Elena les invitacions...

Ica, i ara que has de fer amb el creuer?? :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dj. abr. 10, 2008 8:37 pm

Pos no se! De moment estem en llista d'espera per si hi ha alguna cancelació, però li hem dit que miri alguna ruta alternativa o una altra data... a veure si tenim sort!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 10, 2008 8:48 pm

Hola noies que tal?

Oni que be que hagis començat les classes de ball, i explica com ha anat? Nosaltres en vam fer un amb el Josep pr va ser una mica desastre pq el pobre el sentit del ritme no el te molt desembolupat. A més es esquerrà pel que les coses encara es fan més dificils :-)) :-)) Farem el que podrem :-)ok:

Ja tens les arracades? I com són? Podries posar alguna foto :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Verònica llastima lo del camarot pr pensa que a l'habitació tampoc hi passes tantes hores (bueno es la Lluna de Mel potser si que hi passareu hores pr no us fixareu gaire amb l'habitació :llit:: :llit:: :llit:: :llit:: ) i si has de baixar de categoria no passa res :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. abr. 10, 2008 8:55 pm

les fotos les tinc a l'altre ordinador :-( son de la col·lecció del sr de los anillos... son com el penjoll que tenia de l'Arween però molt més petites... al post del meu compte enrera vaig penjar unes d'internet....

El ball ha anar millor del que pensava... al principi ens ha fet ballar al nostre aire i fatal, però el tango que ens l'ha marcat molt, ens hem sortit bastant, el merenge ja ha costat més.... però weno, practicarem!! que voluntat li fica i quan veu que s'en surt es motiva!! El Jesus també és esquerrà! ::-)

Ceci, no m'has dit res de demà ;P intentaré quedar amb la mariajo per un café si no dissabte a la tarda....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 10, 2008 8:59 pm

Ah lo del penjoll del Sr de los Anillos ja ho vaig veure pr jo em pensava que era un penjoll no unes arrecades. A mi m'encanta el penjoll de l'Arwen (es que m'encanta el Sr de los Anillos) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Be ja miraré si les trobo al compte enrera i sino foto obligada :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 10, 2008 9:04 pm

Ja les he vistes Key, son xulíssimes, m'encanten i et quedaran super be amb el vestit >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno vaig a veure si acabo les bosses que tota la tarda que fico anses i ja tinc els dits fets pols de tan fer nusos :-))
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. abr. 10, 2008 9:59 pm

:-)) jo tampoc sabia que hi havien les arracades, el penjol m'el va regalar el Jesus pel meu aniversari fa bastants anys, de fet hi ha la versió d'or blanc i brillants del conjunt, però no vulguis ssaber el que costen,,,, La veritat és que amb la preocupació que tenia l'altre dia, que no m'agradava res, i va ser, venirme la idea i ara estic contentísima :-)) mira que potser m'animo i m'agafo també un broche.... :hmm:: ::-) ho havia un parell maquisims!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. abr. 11, 2008 6:20 am

Que be Key, doncs si et fa gràcia perque no. Total amb les peles que t'has estalviat aprofitant aquest pots completar la col·lecció :-)ok: :-)ok: A més, com que es un regal del Jesús te valor sentimental i quin millor dia per portar-ho que el dia de la boda :-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dv. abr. 11, 2008 2:09 pm

No us ho creureu!!!!!!!!! Hi ha hagút una anulació (o a algú se li ha passat el plaç de confirmació) i ja tením suite.......!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: :-)ok:

Quin descans...

Per cert key, a mí també m'agradaría veure una foto de les arrecades...
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dv. abr. 11, 2008 4:05 pm

Que bé Ica!!!! guauuu quina sort!! a més no has hagut ni que mirar altrs opcions, que ràpid!! :-))

OK, penjo aqui les fotos!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. abr. 11, 2008 4:07 pm

I algunes del penjol que vaig treure d'internet :-))

Per cert.......

ICA MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 MESETS JUSTOSSSS!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. abr. 11, 2008 4:10 pm

Felicitats Ica!!!!!!!! Que bé... una cosa menys... i just com vosaltres la volíeu!!!!! i felicitats també pel compte enrere!!!!!! mig anyet de res!!!!!!

Key, he vist aq matí les arrecades i el penjoll-...!!!! Són una passada de boniques... jo no en tenia ni idea q tenien algo a veure amb el senyor dels anells (bé, fins que ens ho vas explicar... jajajaj) però la veritat q són una canya!!!! i el broche... q faras????

Una abraçada!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » dv. abr. 11, 2008 4:31 pm

Key....... són super boniques!!!!!!!!!! I com diu la Marjo, si a sobre te les va regalar el Jesús encara amb més motiu de posar-te-les orgullosíssima!!!!

Nenes, que no me n'havia adonat que eram dia 11 i que falten sis mesos clavats! Em sembla que era ahir que faltaven 12 mesos justos i que ho xarràvem a tothom... A veure si els sis que queden passen igual de ràpit (diuen que més...) i ens n'anem de viatge que avui és el centre d'atenció!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dv. abr. 11, 2008 4:49 pm

Oni et queden molt be les arrecades és veuen super elegants :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ica felicitats pels teus 6 mesets, et ben asseguro que a partir d'ara això sembla la baixada del dragon can pq jo encara estic pensant que falten 6 mesos i ja hi ha un 4 al meu marcador. :-)) Per cert, me n'alegro que hagis aconseguit el camarot que volies :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Avui vaig amb ma mare i ma germana a Anglesola a veure vestits que hi ha una tenda de vestits de festa que esta molt be de preu, si heu d'anar a alguna boda (Key va per tu sobretot :-) ) podeu trobar vestits super guapos per 100-125€ :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. abr. 11, 2008 8:09 pm

Ohhh Marjo, ara que dius lo de la botiga, m'han dit d'una botiga a Lleida que hi ha moltes coses i bé de preu!! al carrer major, però al final de tot, que hi ha el cortefiel, i davant una esglèsia... doncs hi ha un carreret al costat de l'esglèsia que puja....allà! és diu franquesa, ha anat la meva sogra i m'ho va explicar i impresionant!! i mira que s'ha comprat una jaqueta de Dior i tot!! i s'ha gastat la meitat que ma mare... (hem sembla que a la meva mare lo van pendre una mica el pel...)

Jo ja no compro més vestits per aquest any... m'els deixen prestats :hmm:: és que si no...

Una altra cosa, proposo la próxima quedada... a rambla ferran al costat de correus... hi ha una cafeteria, estil al MUM pero més gran i amb un munt de coses bones!! no aptes per qui estem a dieta!! ::-)

Ceci, he vist el teu missatge, ja no hi contava avui... demà suposo que quedaré amb la Mariajo a fer un café a principi de tarda... si t'avorreixes, ja saps!

Moltes gràcies per les opinions de les arracades i el penjol, ara només hem falta una cadeneta de plata... que m'esperaré de moment.... la demanaré per l'aniversari ::-)

Amb el broche no se que faré.... :hmm:: de moment res... hi ha dos bonics... els busco i els fico :-))

Ica, el compte enrera assusta...però tranquila!! tot i que vec que el que tens ganes ara és del viatge, no?? ::-)

Avui hem estat nosaltres 1 hora a l'agencia...uffff...vinga catalegs, itineraris etc.... em venien un fotimer de preguntes però al final, amb el que s'enrollava ja ho he deixat,.... :o-o: també he mirat el weekend plan per les habitacions dels amics que es quedaran...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants