Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 08, 2008 1:58 pm

fiancée... jo porto tot molt malament, no tinc ni les invitacions i quede poc mes de 3 mesos... Ara a les 16 tenim hora al tothom per veure el vestit, a veure que tal, perque es super complicat per les mares...

El 29 de maig vaig a la prova i no tinc roba interior,,, fiancée, si vols et passo el pressupost de phlox per a que vegis com ha quedat!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 08, 2008 2:55 pm

hola guapes!!!!

jo también passo bastant del tema llarg o curt i dels colors... la gent que vagi com realment es senti més comode.... rachi si a la teva mare li queda bé el vestit vermell i li agrada que se'l quedi que no pateixi xl color... la meva germana s'ha quedat un vestit negre, és que essent de nit més d'una segur que ve amb vestit negre...
rachii a veure que trobeu a tothom...
tema arrecades encara no ho sé... la meva àvia en té de molt maques, segurament em miraré algunes de les seves....
tema timing fatal... encara no he entregat les invitacions, ja m'han trucat que ja les tenen totes, demà les aniré a buscar i a veure si aquest finde començo... tp tinc la roba interior... vaig fatal no tinc ni flors encara!!!!!!!!

croketa cuidat la panxa.....
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 08, 2008 3:46 pm

RACHI a veuire si teniu sort a Tothom!!!
Passa'm el presu així li faig una ullada!! jijiji

Jo fa temps que tinc les invitacions,però com que encara no hem fet la web doncs no les hem donat... i lo demès tambè fatal... bueno com totes!!
Som el Post VIVA LA VIRGEN!!!!! jajajaja
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 08, 2008 4:10 pm

sii fiancee som unes happy total!!!! jo vaig començar super estressada tenit-ho tot super controlat xo a mesura que ha anat passant el temps m'he relxat... massa i tot!!! m'hauré de posar les piles!
nenaaa no havia vist que ja et posa un 2 en el contador.... és que no queda res!!!!!
ahhh jo ja he començat a fer UVA!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 08, 2008 4:19 pm

Mary ja estàs fent UVA? Quantes sesions fas a la setmana? Jo comencaré el mes que bé a mitjans, pq com que m'estic fent la depilació làser no puc prendre el sol ni 15 dies abans ni 15 després... i aquest mes es l'últim que faré... Aixì comenó ja a posar-me morenetaaaaaaa!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 08, 2008 4:41 pm

de moment he fet 2 sesions, xo com aquest finde he pres el solet ahir vaig anar a fer UVA i ja s'em nota una miqueta... la meva intenció és fer-ne 2 a la setmana., xo buenooo de la intenció a lo que acabi fent...
la depilació lacer que tal??? et va bé??? és que jo sempre m'ho he volgut fer xo mai m'he atrevit....
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. abr. 08, 2008 4:43 pm

Mary, a mi m'ha passat com a tu! Vaig començar molt organitzada i fent cosetes i ara... Bueno... Estic d'un relaxat q espanta!!! Jejeje...

Jo hauria de fer UVA... Tinc el casament de la meva cosina el 10 de maig i estic més blanca q la llet!!!! I el vestit es paraula d'honor i clar... Aixxxxxxxx... Però és q no tinc temps!!!!!! I a sobre em poso malalta (q per cert, tic millor!) A on aneu a fer UVA? Es q al gimnàs em penso q se'n pot fer, però no sé si m'estimo més algo q estigui més controladet...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 08, 2008 4:47 pm

croketa... que bé que estigui una mica millor.... jo vaig al solmania, hi ha 3 tipus de màquines, les facials, les d'estar estirtada i la d'estar dreta. A mi m'han dit que em vagi convinat la d'estirada i la dreta així t'assegures que t'hagi a tot arreu. Ho tenen molt controlat i t'aconsellen bastant bé.... hi ha un munt de centres... jo hi vaig al migdia
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 08, 2008 4:51 pm

Hola nenes...

Pues al tothom ha anat be, pe`ro hem sortit amb un vestit amb el que no ens ho pensavem pas... ara us penjo fotillo!!!

Dema anem a teresa helbig i a veure que passa, però aquest vestit li quedava monissim i la feia super guapa i jove, gens mama...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 08, 2008 5:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 08, 2008 4:56 pm

rachiii és super xulo el vestit... el trobo molt finet i elegant!!!! m'agrada molt... a veure demà si veieu alguna altre cosa!!! ahh per cert vas anar al BR el dissabte??
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 08, 2008 5:01 pm

no... al final no vaig anar, i aquest dissabte tampoc anire perque vaig a la cerdanya, de totes formes, ja hem va dir la Rosa que comences a anar per agafar els mantels i tot... Això s´apropa nenes...

Ufff... sabeu el que passa... que per les mamas, o son vestits de mama o massa de festa... es un rollo, els curtets, no li quedava gens be el color i eren una mica charleston... pe`ro aquest li quedava molt bé... al final ella volia curt i acabarà amb llarg, ja veureu...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 08, 2008 5:07 pm

jo hi vull anar un dia d'aquest... pq abans d'anar a fer el tast del menú vull haver triat les mantalaries...
la meva mare volia pantaló negre i al final anirà amb vestit llarg... d'aquí 2 setmanetes tinc la 1ra prova de vestit... ja tinc ganes de tornar-me'l a provar jeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 08, 2008 5:13 pm

ja te vestit la teva mami mary????? On l´ha trobat??? Com es???? Es que aquest es super mono, pe`ro potser una mica sexy, no??? per una mare... aix... que complicat el mon de les mares, cony!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 08, 2008 5:16 pm

Hola guapes!!

Com esteu?? Ostres, ja no us queda res, eh??? Aixss, com passa el temps, jejejeje
Croketa, et trobes millor???

Rachi, el trobo molt maco el vestit, de veritat... és elegant i juvenil... Jejeje, si al final la teva mare se'l queda segur que estarà estupenda.. Així que aquest finde presentació familiar? Ja ens explicaràs que tal? Que passeu el finde a la Torre del Remei? És un lloc molt xulo, oi??

Mary, que previsora nena, el dia del casament estaràs super morena!! I dius que estan be els solmania?? Jo hauria d'anar, pq faig una cara, que para que!!!

Aixss, quin interrogatori que us he fet, no??? Jejejje, que cotilla que soc
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 08, 2008 5:19 pm

rachi aquest és una monada... a la foto es veu un escot maco, xo si el pot lluir no veig pq no... o li queda massa escotat??? el de la meva mares és d'una botiga de badalona, és un vestit blanc i negre, no se com explicar-ho, pq en si el vestit no té res xo la roba amb el que esta fet és molt xula... a veure si quan hi vagi li faig una foto i us la passo... sort que el té pq sn em veig recorrent mil botigues... si que és molt complicat pq quan diuen que són la mare de la nuvia els hi enxufen un vestitst que semblen bomboneres... i x lo menys la meva mare no volia anar tant de festa...
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 08, 2008 5:21 pm

esta mb el solmania, ofcourse... és que tinc la prova del vestit el dia 22 d'aquest mes i volia tenir una mica de color, que sempre et veus més maca...
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 08, 2008 5:22 pm

´Crokeeeta perfecte que ja estiguis millor de la panxulina!!!!!!
Rachi el vestit és molt molt txulo i el color m´agrada moltíssim. Si és rosseta li afavorirà molt!!!!!
Jo el tema d´UVA suposo que fins a primers de maig no començaré perquè també m´he fet el laser i acabo el dia 17, por fiiiiiiin, després de 3 anys ja toca.
Amb el tema de la depilació laser per una banda estic molt contenta perquè no soc l´ossito de fa tres anys que cada 3 setmanes tocava fer-me la cera però també dir que definitiu no ho és queden pelets finets però bueno. Ademés la doctora que m´ho ha fet no m´ha deixat pendre el solete.

Si si som bastant VIVA LA VIRGEN perquè vam començar super oprganitzades i en aquests moments encara em falta enviar invitacions, escollir musica, parlar amb el jutje,..... i aqui estic passant de tot.
Realment jo crec que és el pis que ens està matant perquè ara no sé quina historia hi ha que potserr no podem firmar. Estic a punt de enviar-los a tots a............
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 08, 2008 5:26 pm

croketaaaaaaa

que esta xunga i jo sense dir-te res... CUIDA¨T GUAPA!!!!!!!! i deixa la sobrassada de banda!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. abr. 08, 2008 5:28 pm

G14 que us passa ara amb el pis???? que pesats!!!!!!!
ahh ara que has dit tema música.... heu pensat amb quina canço entrareu en el saló del restaurant???? jo no en tinc ni idea de les cançons que posare!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 08, 2008 5:35 pm

Gi, que ha passat amb el pis???????????
ofcourse

Entrades: 1263