NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: RAKI32 » dl. abr. 07, 2008 10:21 am

m
MOLTES FELICITATS GLORI.DIASFRUTA MOLT TOT ELS MOMENTS.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XIPI » dl. abr. 07, 2008 10:33 am

Wole!! Buf! Ja se que fa molt de temps k no us escric!!

Moltissimes felicitats Glori!!

Oh! Ja veig que us ho vau passar de conya a la quedada!! jejejeje A veure si algun dia us puc coneixer!!

Dissabte vam fer una festa sorpresa al meu futur sogre, jejeje, no s'olorava res de res, eren més de 30 persones!! Genial!
I diumenge vam anar al tastet!! Tot bonissim, no sabíemque triar pk tot era molt bo! Pero al final creiem que el menú triat està molt encertat, bo, i ple de contrasts!! I el servei inmillorable! La veritat es que vam quedar molt contents amb el restaurant!
XIPI l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 10, 2008 10:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: XIPI » dl. abr. 07, 2008 10:34 am

Wole!! Buf! Ja se que fa molt de temps k no us escric!!

Moltissimes felicitats Glori!!

Oh! Ja veig que us ho vau passar de conya a la quedada!! jejejeje A veure si algun dia us puc coneixer!!

Dissabte vam fer una festa sorpresa al meu futur sogre, jejeje, no s'olorava res de res, eren més de 30 persones!! Genial!
I diumenge vam anar al tastet!! Tot bonissim, no sabíemque triar pk tot era molt bo! Pero al final creiem que el menú triat està molt encertat, bo, i ple de contrasts!! I el servei inmillorable! La veritat es que vam quedar molt contents amb el restaurant!
XIPI l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 10, 2008 10:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: ica » dl. abr. 07, 2008 7:44 pm

Felicitats Glori!!!!!!!!!!! Ja ens explicaràs a la tornada de la lluna de mel.....

Ostres Marjo, gràcies per pensar amb mí! Demà segurament concretarem definitivament el creuer o sigui que si puc plegar a l'hora i a tú et va bé igual ens podríem trobar abans i fer el caferet que fa dies que diem (hem d'anar-hi cap a les 18:30 o les 19:00)

Hola lluneta, em sembla que com que tens tant de temps, per saber quin restaurant et podría agradar, hauríes de saber cap a quina zona t'interessaría més o quines característiques t'agradaría que tingués... Així en general, jo tinc bones referències de bastants llocs:

- Resquitx (Mollerussa)... com no, si ens hi casem nosaltres... jijiji
- Palau de Margalef (prop de Juneda i Torregrossa)... ja hauríes de mirar-ho ara perquè s'ha de reservar amb molta antelació, uns dos anys...
- La Dida (Vallfogona de Balaguer)... està molt bé però si sou més de 180 o 200 es queda petit...
- Les carpes d'en Chep (Alcarràs)... no hi he estat però m'han dit que molt bé...
- Alarí (Lleida)... m'he n'han parlat molt bé i la key que ho fa al petit català segur que te'n pot dir més coses...
- Bodegues de Raïmat (Raïmat)... fa el menjar la Tugues, dissabte hi vaig a una boda i al foro hi ha alguna nuvia que s'hi casa o sigui que segur que t'expliquen cosetes...

I per cert... vaig anar a una boda al castell d'Albatarrec ja fa temps i no em va agradar gaire (no se si ha cambiat...)

Pel que fa a esglèsies, d'antiga també hi ha la de Sant Martí, el que no se es si hi fan casaments perquè es molt petiteta...

Bé, espero haver-te ajudat i sort! :-()-)
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dl. abr. 07, 2008 8:16 pm

Hola lleidatanes, veig que esteu molt calladetes avui

Ica per mi ok si vols quedar demà. Digues el lloc i l'hora i fem el caferet, en principi a partir de les 6 estic lliure :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Lluneta tu tranquila que tens temps de mirar. Jo no puc aconsellar-te massa llocs més de per aquí a Lleida. Igual que la ica nosaltres ho fem al Resquitx de Mollerussa i tenim molt bones referències pr suposo que et deu quedar una mica lluny.

Pel que fa a les esglesies tampoc ni idea :-/ :-/ :-/ Ja veus, no et serveixo de molta ajuda :-( :-( :-(

Xipi ja has fet el tastet, que tal explica com ha anat. Vau quedar ben tips? :-) :-) :-) :-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 07, 2008 8:30 pm

Hola noies!

Moltes gràcies per les respostes. Em serveixen de molt. El Resquitx fa temps que hi dóno tombs i m'agrada força però al meu xicot no li agrada pq està molt lluny. La dida se'ns queda petit jiji i el mateix. Al Palau es casa mon germà jijiji l'any que ve... així que descartat. L'Alarí hi vaig anar aq octubre a una boda i no em va agradar gaire perquè hi havia moltes mosques a la taula de formatges i no em va portar massa bon rotllo. Em falten les carpes que hi vull anar a mirar-les aveure què tal i les caves, que són les meves preferides però per pressupost no crec que ens entri. Per cert, jo volia anar al Castell però ja ets la tercera persona que em dóna males referències així que em smbla que no hi aniré pas per molt greu que em sapigui, perquè era un ambient que ens agradava molt. Per cert, i de la prats algú en sap algo? Del Petit Català el meu sogre no en vol ni sentir a parlar així que tampoc. Ja veus lo complicat que està el tema... :-/
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: marjo » dl. abr. 07, 2008 8:41 pm

Lluneta aprop de Balaguer n'hi ha un que es diu Espigol que jo hi he anat a dos bodes i molt be i no crec que sigui dels mes cars

A la Prats també hi vem anar pr pel meu gust era massa formal, massa protocolari. Jo prefereixo les coses mes informals i que deixin lloc per l'espontaneitat, no se si m'entens Això va a gustos :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Urgell2 » dt. abr. 08, 2008 12:02 pm

Hola a totes! Glori felicitats, a veure si tenim detalls en exclusiva quan tornis! Jo també vaig anar a bodes el dissabte (mentre vosaltres estàveu esmorzant...). Vaig anar al REsquitx i tot perfecte.
D'altra banda, benvinguda Lluneta, jo no et puc informar de gaires més noms: També hi ha el Castell del REmei, a la Dida n'hi caben 280 persones (ho acabo de preguntar ara mateix), i també m'han comentat que el REsquitx ha comprat un xalet (tipus casa de Dallas) a la sortida de Bellvís, per a fer-hi convits, a partir d'octubre ja comencen. És tipus Prats amb jardí i tota una casa d'època. Marxo corrents, després us comento els meus progressos!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 08, 2008 12:04 pm

Nenes!!!! Quin estrés!!!!! que no havia entra més al foro!!!!! I estava ja nerviosa!!!!

Així que primer de tot:

Glori, felicitats!!!!! Ja ets una dona casada!!!!!

En volem tots els detalls i fotos quan tornis!!!!!!! M'alegro moltíssim que tot anés bé,... no podia ser d'una altra manera!!!!!! Passeu-ho bé durant el viatge!!!!!!
He d'anar contestant missatges... perdoneu,... però encara no he pogut llegir re!!!! Necessitava felicitar la Glori abans que res!!!!!

A sí... la quedada genial!!!!!!!!!!!! Ho hem de repetir més sovint nenes!!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. abr. 08, 2008 3:00 pm

Quina enveja d'haver-m'ho perdut! Mentres esperem la crònica de la Glori, doneu-nos detalls de si vau tenir idees genials, us de confessar que estic nerviosa, però no tant per la boda sinó per la feina: la setmana vinent marxo tota una setmana a Xile a treballar i m'he de preparar tots els documents. Estic desanimada, ara això em dóna la sensació que em tallarà tot i que després hauré de córrer per la boda! M'estic menjant la bola... perdoneu!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 08, 2008 3:59 pm

DESANIMADA PER ANAR A TREBALLAR A XILE URGELL2? MARE DE DEU SENYOR SI ET PEGARAS UN VIATGE DE COLLONS :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Tu tranquila que el fil el tornes a agafar de seguida i sino nosaltres t'ajudem a tornar-te a posar en situació :-)ok: :-)ok: :-)ok: A per cert, ja em diras que tal això de creuar el charco pq a mi el que em fa mes por es que el viatge se'ns faci molt pesat i que arribem allí ja cansats per tots els dies ::snpy::
Imatge
marjo

EntradaAutor: Urgell2 » dt. abr. 08, 2008 4:01 pm

Ja tens raó! quan a la gent li dic que me'n vaig a xile, al.lucinen! Però l'únic que responc és que vaig a treballar i que vaig a provar com s'agafa un jet lag i es torna, perquè només hi estic una setmana, tres viatjant i 4 treballant... Sobre el fil... gràcies per la vostra ajuda i els vostres ànims!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: ica » dt. abr. 08, 2008 7:01 pm

Noies, ja hem reservat viatge!!!!

La Marjo m'ha ensenyat l'album del que va fer ella que quasi es el mateix i em sembla que serà xulíssim... pau i tranquilitat a sobre d'un vaixell gegant i cada dia despertar-te en un lloc diferent! M'encanta la idea! A sobre ens ho allarguem un parell de díes a Venècia ja que sortim d'allí. Marjo, no t'ho creurás però la noia de l'Iltrida ens havía fet una prereserva al mateix hotel que m'has ensenyat tú... >.-<: >.-<: quina gràcia!

Una cosa... Algú ha nombrat el Castell del Remei però han canviat de propietaris fa poc i no se si fan banquets ni si ho fan gaire bé... del restaurant no me n'han parlat massa bé des de que han canviat, però tot es informar-se!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 08, 2008 7:27 pm

De veritat Verònica, quina gràcia. Es un hotel magnific de veritat i la noia que hi havia a recepció super amable, ens va donar molta informació de la ciutat. Una cosa a tenir en compte: el restaurant que hi ha a l'hotel, es "independent" de l'hoteli si vols menjar-hi algun dia has de reservar. Nosaltres hi vam sopar un dia i et posen en una tauleta del jardi del patí de l'hotel, amb espelma inclosa molt romantic i el menjar molt bo pr una mica car (com tot a Venecia) :-)

Quan torni a Venecia no dubtaré en tornar anar a aquest hotel :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dt. abr. 08, 2008 7:34 pm

Que guai...! Ja m'hi trobooooo! Donc sí, m'ha fet molta gràcia i a sobre ens ha reservat la júnior suite, vosaltres estaveu en una habitació normal? A veure si resultarà que em podrás explicar com és l'havitació i tot!!!! :-))
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 08, 2008 7:45 pm

Ui això ja no. Nosaltres estavem a una habitació normal que donava al patí interior. Encara tinc els sabonets de l'habitacio al meu cuarto de bany :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
marjo

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. abr. 09, 2008 9:19 pm

FELICITATS GLORI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA ETS UNA DONA CASADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ME N'ALEGRO MOLTÍSSIM DE QUE TOT SURTÍS TAN PERFECTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EL TEU DESCAPOTABLE VA CAUSAR FUROR, DEU MEU CUANTA EXPECTACIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo també vaig passar-m'ho super bé a la quedada i noies, som un desastre perquè ninguna hem pensat a donar-li les gràcies a la RAKI pel super detall que va tenir amb nosaltres!!!!! Tenim una invitació pendent amb tu RAKI axi que haurem de repetir i ben aviat eh????? Que ens han quedat mil cosetes per explicar-vos!

No puc escriure més, Ceci ja t'he contestat el correu si vols més info no dubtis en dirm'ho oki????

Demà intentaré escriure un ratet més!

Por cierto Nani, NI UNA LÁGRIMA NI UN MOMENTO DE DOLOR NI UNA PIZCA DE ANGUSTIA, UNA PERSONA ASÍ NO PUEDE LLAMARSE AMIGA PORQUE NO SE MERECE NI TU APRECIO NI TU PREOCUPACIÓN NI TU DOLOR. CREO QUE CON SUS PALABRAS HA DEMOSTRADO UNA COSA BIEN CLARA, QUE NO TIENE VERGÜENZA Y QUE SE LA RECOME LA ENVIDIA POR DENTRO. NO ESTÉS TRISTE XQ NO SE MERECE NI QUE DEDIQUES UN SEGUNDO DE TU TIEMPO EN ELLA. ANIMATE Y AQUÍ TIENES UNA AMIGA PARA LO QUE NECESITES.
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dj. abr. 10, 2008 8:04 am

Elena cariño, eres un encanto, gracias por tus palabras..... pero estube pensando y creo que he quedado como una señora, le he pedido perdon si le he hecho alguna cosa, que le pueda haber sentado mal.... yo creo que he quedado mejor que ella sin duda.... gracias a todas vosotras sois la repera.. que ganitas de conoceros....jolinnnnnnnn a ver si la proxima kdd puedo venir... tengo muchas ganas.....
:-)) :-)) :-)) :-))
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dj. abr. 10, 2008 9:01 am

Elena ets un encant ,igual ke totes les demés,no tens ke agrair-me res,ademés jo soc la mes vella del grup soc com la vostra mare i ke menys pagar el esmorzar a les nenes.Moltes gracies.Esperem tenir un altra trovadeta ke no vaig tenir massa temps degut al futbol,ja vam veure ke soc una xarraira ke no callo ni sota de l´aigua, en fi ke em va agradar molt estar amb totes vosaltres.Petonetssss....
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dj. abr. 10, 2008 9:22 am

Hola Noies!
vaig de cul.. tinc tanta feina que entrar al fòrum és una sort! Però em va bé per desconnectar durant 10 minuts. Jo també he estat a Venècia dues vegades i vaig estar vivint a Milà durant 5 mesos (gràcies a vosaltres això va ser més curt, allí us vaig descobrir), així que si necessiteu alguna informació pràctica... ja ho sabeu!
Vaig a continuar a veure si veig la llum!
Imatge
Urgell2

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants