Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. abr. 03, 2008 9:31 am

Era el jerro de vidre, però la copa, a sobre tenia tres espelmes i com uns miralls petitons... era monissim, no ens el va ensenyar l´ultim cop, era el primer cop que el veiem... i el preu era 110 euros. De totes formes, ahir amb les mares jo vaig flipar, perque les ties no van escatimar en res... men vaig al 7000 euros en flors i elles no deien res, jo alla fent esforçós per abaratir costos i elles res... a veure que tal avui!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. abr. 03, 2008 10:14 am

bon dia guapes!!!!!

rachi que bé lo de pholx!!! jo aquest centre que dius tp el vaig veure i pinat mb la veritat.... a veure avui que diuen les mames de les món de les flors!!! quan hi van elles el tema preu el deixen a part!! a mi em va passar el mateix amb les invitacions... volia algo econòmic i al final quan va venir els meus pares a mirar ens vem quedar una de les més cares!!! ahh per cert aquest matíe he anat a buscar una invitació... ha arribat el pack de 100 xo encara falten 10 més... suposo que la setmana que bé ja les tindré totes!! han quedat super xules... buenooo a mi m'agraden jejeje
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. abr. 03, 2008 11:05 am

Hola noietes!!! Vaig de cul!! I gairebé no he dormit res aquestes nits pq em llevo a les 6 i arribo a casa a les 22:45... Aixxxxxxx, quin estrés!!!

Per parts, divendres al final no puc quedar. Em sap molt greu!!! Però la meva cosina, q fa ballet, fa una actuació i posant-me careta de pena em va dir si hi podria anar... I clar, digue-li que no!!!! És a les 22 i no sé a quina hora acaba. De totes maneres, si quedeu i esteu por ahi, ja us enviaré algun missatge per veure si em puc passar una estoneta.

Mary!!!! Ja ens ensenyaràs com han quedat les invitacions!! A mi ara m'han de re-enviar la prova que em van fer pq s'havien equivocat amb el meu cognom. Tinc unes ganes de tenir-les!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dj. abr. 03, 2008 12:24 pm

Doncs que fem, deixem la quedada per un altre dia millor, no???????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dj. abr. 03, 2008 12:31 pm

Com us vagi millor!!! Però jo el mes d'abril el tinc molt xunguillo... El comiat de soltera de la meva cosina és el finde q ve, després marxem a Olot amb unes amigues a l'altre i l'últim és quan marxo a Boston!!!! Així q si voleu quedar, jo m'apunto a la propera!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. abr. 03, 2008 12:59 pm

jo tampoc puc quedar nenes... us va be un altre dia???? o sinó quedeu i ja vindre a la proxima...

La setmana vienent tindre les invitacions, ja us les ensenyare!

Per cert Mary, m´han dit que han canviat la moqueta de BR i que esta maquissima... potser vaig aquest dissabte, no se no se... i que el meu papi el vegi que el pobre no ha estat!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dj. abr. 03, 2008 1:38 pm

Rachi a mi em va passar el mateix amb CB mon pare no ho va coneixer fins fa poquet i mira que ho tenim agafat fa un munt de temps.
Bé em sembla que haurem de quedar un altre dia perquè totes tenim alguna historia.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dj. abr. 03, 2008 2:32 pm

per cert, us he dit que dema anem a mirar vestit per la meva mare???

Anirem al tothom, armani, jofré, i tambe volia mirar valentino i al satu... i dimecres anem a teresa helbig... a veure que tal va... me temo que a l´armani i tot això no hi haura res, i acabara al tothom o a la teresa...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. abr. 03, 2008 3:06 pm

Hola!!!

Ja he tornat de Phlox!!! Ha anat molt bé hem quedat el día 24 anar a Sant Benet!! Ja us aniré explicant!!
Jo deixaria la quedada per un altre día pq gairebé no podem cap de nosaltres...

Aa us deixo q tinc feina!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dj. abr. 03, 2008 3:43 pm

hola guapes!!!!

fiancee així ha phlox ha anat bé??? ja heu decidit més o menys com ho fareu???
rachi... que vagi molt bé amb les del món de les flors!!! ja ens explicaras... ahh que bé lo de la catifa del BR, ja tinc ganes d'anar-hi un dia!!!
ahhh nenes si teniu mono de veure el nostre vestit esta al RC de rambla catalunya... ahir amb el bus el vaig veure!!!
millor deixar la quedada x un altre dia... pq crec que la majoria no podem..
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dj. abr. 03, 2008 5:07 pm

Holaaa!!

Bueno veig que al final no hi ha quorum.... Pero abans de les bodes hem de quedar, eh????

Mary, com està la teva àvia??
Rachi, del tema sofà tens novetats?
Gi, al final la teva amiga va anar al mateix curs que jo???
Croketa, ja queda poc per veure al nen, eh?? Mmmm, estic pensant que encara t'engarregarè un i-phone... jejejejeje
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dv. abr. 04, 2008 7:46 am

Bon dia,
Ofcourse no no era ella ja li vaig preguntar per això no vaig comentar-te res!!!!!!
Rachi com anat a l´altra floristeria?? Amb quina et quedes al final??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. abr. 04, 2008 8:19 am

Bon dia!!!

He tornat a llegir el meu últim missatge d'ahir, i he vist que us vaig fer un interrogatori, jijiji...

Bueeeeno, avui estic contenta, JA ÉS DIVENDRES!!! Aquesta setmana he estat bastant creuada, i ja tinc ganes de finde, i de relaxar-me una miqueta.....
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dv. abr. 04, 2008 8:26 am

Noietes... ja tenim flors i al final ens quedem amb els de Phlox... a les mamis els hi va encantar i a mi també, es clar, aixi que ja tenim un altre tema tancat!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. abr. 04, 2008 8:29 am

Bon dia guapes!!!

la meva avia va fent.... esta més animada, encara li estant fent proves, avui segurament la deixarn maxar a casa i la tornaran a ingressar quan tinguin tots els resultats, xo els metges diuen que quasi segur és Lupus, que és una malatia antiinmune, el cos fabrica anticosos sobre el mateix organimse i poder efectar diferents organs i ara han de veure a quin els hi ha afectat, el que més li molesta a ella és que haurà de pendre cortisona tota la vida...xo bueno x lo menys ella ja es troba millor!

rachi com va anar amb les noies del món de les flors???'

les altres que tal???? G14 que no et queda res ehhh com ho portes tot???

que bé divendres.... tinc unes ganes de relax...
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. abr. 04, 2008 8:43 am

Mary que bé que la teva avia es trobi millor!!! A veure quan us donguin els resultats com surten però si ela està animada això és molt bó ademés les avies són fortes!!!!!

Rachi FELICITATS que bé un tema més tancat!!!!

Aaaaix no sé si us ho he dit però en principi ja tenim dia i hora per escripturar. Dic en principi perquè d´aquesta gent ja no me fio!!! Si si és el dia 11. Un bon regalet de cumple!!!!!!!

Ja no ens queda gairebé resssssssss. De fet aquest finde poca cosa faré de la boda i es que em dona la sensació que ho tinc tot bastant al dia. Si no sé ahir li deia que fem dissabte mama perquè a part de mirar lo del ram del tema boda no tinc gaires coses més!!!
L´unic que anem quedant amb amics per donar-lis la invitació.

I vosaltres???? Que us falta perquè em dona la sensació que a mi se m´escapa algo perquè no potser que ho tingui tot tan controlat!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. abr. 04, 2008 9:05 am

Hola guapes! Bon dia!!!

Mary, me n'alegro molt q la teva àvia estigui millor i més animada! A veure que us diuen quan tinguin els resultats.

RACHI!!!!!!!!! Q ja tens flors!!!!!!!!!! Així m'agrada, a tancar cosetes!!! A veure si t'agrada la pelu, i així una altra coseta! Per cert, com va acabar el tema sofà?

G14, a veure si us deixen signar el pis ja d'una vegada! Són més pesadets quan volen... Al final haurem signat amb 1 setmaneta de diferència!

Ofcourse, tu demana i es farà el q es pugui, jejeje... Quan costa un trasto d'aquests als USA?

Per cert!!! Ja tinc telefon al pis!!! Jejeje... Vam aprofitar per demanar l'alta el mateix dia de l'escriptura pq era l'últim de "el alta gratis" i ja me l'han posat!! I lo millor de tot és q no hi he hagut d'anar... M'ho van connectar des d'abaix o no sé q... Jejejeje
També he passat el parte amb les cosetes q estan malament i aquest diumenge anirem a prendre mides per encarregar d'una punyetera vegada els mobles. El tema casament una miquet aparcat, però lo del pis va viento en popa!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dv. abr. 04, 2008 9:11 am

SABEU QUE M'ACABEN DE DIR??????????????? Al novembre potser m'envien a una conferència a Sudàfrica!!!!!!!!!! Ueeee, vacances pagades (pq en aquestes conferències, menys parlar d'impostos es fa de tot..). He vist el programa, i hi ha mini - safari fotorgàfic, coctels, .....
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. abr. 04, 2008 9:53 am

Que txulo això de Sudafroca, no??????
Es veritat Rachi que has fet amb el sofa????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. abr. 04, 2008 9:59 am

que bé ofcourse!!!! unes vacances pagades... és lo millor jejeje
croketa veig que el tema pis esta moolt encaminat.... :-)ok:
Imatge