NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dv. abr. 04, 2008 7:11 am

HOLA NOIES!

Estic dels nervis... Va a estones, pero de fer estic desperta del mal de panxa que tinc.... Aquest mati a rematar....i demà "en capilla"!!!!!

Espero que tot surti be, a estones estic super tranquila perque no em dona la sensació de que demà em caso!

Ja us aniré contant.... Ara a fer recadillos tot el mati, i tarda ja de cuidado personal... Despres hem quedat ja amb els amics que aquesta tarda arriba tothom de fora!

PETONS
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dv. abr. 04, 2008 8:35 am

la cosa va d'aigües això està clar, ara hem truca una amiga que se li va inundar la casa :-( ostràs!!

Glori!! que fort que fort!! demà et cases!! jejeje suposo que per molt que et digui tothom que et relaxis, va a estones i és que és normal, espero que disfrutis molt del dia d'avui i uff demà... DEMÀ ÉS EL GRAN DIA!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dv. abr. 04, 2008 8:45 am

Ole Noies per fi divendres un altre cop,Bueno dir-vos ke si no surt cap imprevist d´ultima hora demá tambe vindre a coneixer-vos a totes,
jo tampoc podré estar massa estona perque els nens estarán per casa,i be jo el dissabte l´aprofito per fer una mica de neteja a fons,pero la feina pot esperar.Ens veiem demá.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dv. abr. 04, 2008 8:57 am

Jo que pena no poder estar mañana, en fin que os lo paseis genial, pero que sepais que me hubiera gustado mucho conoceros ya....jejejejejeje
BESITOSSSSSSSS
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dv. abr. 04, 2008 9:28 am

Bon divendres a totes! Primer de tot, a la Glori que li vagi molt bé, i que quan pugui ens expliqui els detalls. SEgona, que demà esmorzeu molt de gust, jo no podré tinc una boda, però si traieu alguna idea guai i senzilleta... me la xivareu? Una abraçada a totes!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: feminacora » dv. abr. 04, 2008 3:49 pm

Chicas la ultima ya para rematar la faena, sabeis lo que os conte de mi amiga, pues bueno esta tarde despues de hablar con ella por el mesenger a la 1 o asi, de ponerse borde conmigo y mucho mas va y me envia este correo electronico, transcripción literal:
hola ya se que no lo leeras hasta el lunes,pero hace dias q te tengo q decir una cosa,no quiero q te enfades,pero yo no creo q vaya a la boda,me da la sensacion de q ya no pinto nada alli,y tu sabes q ya no tenemos confianza ni la amistad de antes se ha perdido...pero de todas formas quiero que sepas q me alegro de que por fin hayas conseguido lo que tu querias y q seas muy feliz.te lo digo ahora por q creo que seria de mal gusto venir a cdeenar coger la invitacion y luego no ir a la boda sabiendo ya q no voy...espero q no te enfades...ya hablaremos.

Como os sentiriais vosotras con este mail, pues yo le he escrito este otro:
No me enfado, pero tenemos que hablar no te parece, me da igual que sea por aqui o por telefono o a la cara, ya me da igual, creo que ya me lo estaba oliendo esto desde hace mucho tiempo atras, no te sepa mal que te lo diga.... pero si esa es tu decisión me parece perfecto..... Pero supongo que si tu no vienes tampoco vendra tu hermana ni la Nuria ni la Pili.... no?? o les puedo dar la invitación a ver que es lo que me dicen.....
De todas maneras tranquila que no me enfadara porque no vengas a la boda... pero ya hablaremos de otras cosas, que si que me han sentado muy mal....

Bueno yo me he quedado tan ancha, pero creo que esto me afectara y mucho hasta la boda, solo me faltaba esto ahora..... por lo pronto ya me estoy notando un estado de nervios en el estomago que ni os cuento... la verdad es que ahora la cogeria y la sentaria para decirle cuatro cosas bien dichas..... pero en fin esa es su decision....

Vaya comedura de tarro lo siento, pero me tengo que deshogar y vosotras me estais ayudando mucho a llevar esta situación hasta su fin..que yo creo que es este....
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dv. abr. 04, 2008 3:54 pm

Chicas la ultima ya para rematar la faena, sabeis lo que os conte de mi amiga, pues bueno esta tarde despues de hablar con ella por el mesenger a la 1 o asi, de ponerse borde conmigo y mucho mas va y me envia este correo electronico, transcripción literal:
hola ya se que no lo leeras hasta el lunes,pero hace dias q te tengo q decir una cosa,no quiero q te enfades,pero yo no creo q vaya a la boda,me da la sensacion de q ya no pinto nada alli,y tu sabes q ya no tenemos confianza ni la amistad de antes se ha perdido...pero de todas formas quiero que sepas q me alegro de que por fin hayas conseguido lo que tu querias y q seas muy feliz.te lo digo ahora por q creo que seria de mal gusto venir a cdeenar coger la invitacion y luego no ir a la boda sabiendo ya q no voy...espero q no te enfades...ya hablaremos.

Como os sentiriais vosotras con este mail, pues yo le he escrito este otro:
No me enfado, pero tenemos que hablar no te parece, me da igual que sea por aqui o por telefono o a la cara, ya me da igual, creo que ya me lo estaba oliendo esto desde hace mucho tiempo atras, no te sepa mal que te lo diga.... pero si esa es tu decisión me parece perfecto..... Pero supongo que si tu no vienes tampoco vendra tu hermana ni la Nuria ni la Pili.... no?? o les puedo dar la invitación a ver que es lo que me dicen.....
De todas maneras tranquila que no me enfadara porque no vengas a la boda... pero ya hablaremos de otras cosas, que si que me han sentado muy mal....

Bueno yo me he quedado tan ancha, pero creo que esto me afectara y mucho hasta la boda, solo me faltaba esto ahora..... por lo pronto ya me estoy notando un estado de nervios en el estomago que ni os cuento... la verdad es que ahora la cogeria y la sentaria para decirle cuatro cosas bien dichas..... pero en fin esa es su decision....

Vaya comedura de tarro lo siento, pero me tengo que deshogar y vosotras me estais ayudando mucho a llevar esta situación hasta su fin..que yo creo que es este....
feminacora

EntradaAutor: marjo » dv. abr. 04, 2008 4:54 pm

Nani tranquilizate mujer, ja te digimos en su dia que no vale la pena preocuparse por este tipo de gente que por no ser no es capaz ni de dar la cara. Creo que has hecho bien en contestarle y decirle lo que realmente piensas. Además que creo que te deberia dar una explicación de pq esta actitud y así zanjar el tema de una vez por todas

Lo que no entiendo es pq la otra gente no va a venir pq son sus amigas? Jo creo que intentaria contactar con cada una por separado y pedirles su punto de vista que a lo mejor es diferente

Bueno, lo dicho, tu tranquila y no le des mas vueltas al asunto y disfruta de la boda que esto solo pasa una vez en la vida. No dejes que nadie te lo amargue :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » ds. abr. 05, 2008 12:39 pm

Noies! Quin greu... Volía vindre però ahir vaig quedar-me a casa de mons pares a sopar i eren les 4 del matí que encara xarravem i reiem... em vaig quedar a dormir i aquest matí he estat incapaç de llevar-me a les 9...!

Suposo que us ho heu passat de conya! Igual encara hi sou... Bueno, la Raki segur que no perquè l'he vist ara fa un ratet pel carrer!

Bueno ja explicareu que tal! :-)ok:
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dg. abr. 06, 2008 10:04 am

Hola,
Doncs jo ja m'he desvellat a les 8 del matí després de la boda que vaig anar ahir. Tot perfecte! i la núvia i el nuvi estaven molt guapos. Sobre la trobada d'ahir, a veure si ens expliqueu com va anar.
I feminacora, jo no sé massa els antecedents de tot això, però crec que estaria bé parlar-ne,i cara a cara. I veient que no vindrà a la boda, no crec que t'hagis de disgustar, al contrari: sembla que així tindràs la gent que realment li fa il.lusió venir al teu casament, ja no vindran gent que es veu forçada i que no només hi va per compromís. Encara que et sapigui molt greu ara, si el casament ha estat l'excusa per posar les cartes damunt la taula... doncs és mala sort, però almenys allí tindràs invitats que t'estimen molt.
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dg. abr. 06, 2008 11:42 am

Bones!!

així genial, no Urgell?? no ens sensenyes alguna foto del teu modelet? ::-)

La trobada molt bé! al principi no ens vam reconeixer la Raki i jo! jeje, fins al migdia un altre cop!! o ens reunim més sovint, o fem una kedada d'esmorzar-dinar-berenar neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Alguna passejava ahir pel carrer Major, quan es casava la Glori?? Menys mal que va sortir el sol!! :-)) totes patiem pel matí...

Nani, opino com la Montse, sap molt greu aquestes coses, però sovint amb aconteixements així, descobreixes moltes coses de com és la gent que t'envolta... i al cap i a la fi, val més tenir menys, però que realment t'estimen, que no molts i que no puguis comptar amb ells. Parla amb ella, fiqueu les coses clares, al menys no et quedaràs amb la sensació de no haver dit el que realment volies; ànims!

Weno, noietes, m'en vaig a fer l'últim treball de la universitat!! *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dg. abr. 06, 2008 5:15 pm

Ola noies,com va tot?jo per casa torrada com una gamba ke he anat a pendre el solet,bé la trobada de ahir molt be,talladets,croixants,entrepá bueno tot alló ke no es pot menjar perque engreixa,va ser curiós per mi,ja ke sols coneixeia a la Ceci i amb foto,estava jo a la cafeteria esperant les noies,i m´anava preguntant será akesta noia la que entra del foro?Bueno al final varem ser cinc i jo la primera de marxar perque tenia al Aitor jugant un partit de futbol,a la Ica ja la veig veure cuan vaig arrivar al poble amb la seva amre,i ella també em va veure a mi,La Glori al final va tenir un dia esplendit espero ke tot vagi anar perfecte,les demés estem en contacte....petonets
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: marjo » dg. abr. 06, 2008 7:57 pm

Hola noies que tal?

La trobada per mi genial pr curteta, ens va passar el temps volant (o almenys a mi) i va saber a poc o sigui que per mi quan vulgueu repetiu. Com ha dit la Raki al final erem 5: la Key, la Ceci, la Elena, la Raki i jo. Jo només coneixeia personalment a la Gemma (de la fira de nuvis), a la Ceci i la Raki les vaig coneixer de seguida per les fotos i l'Elena quan la vaig veure vaig pensar: qui deu ser aquesta? :-)) :-)) :-))

Verònica, et vaig portar l'album de fotos del creuer per si venies pr al final no vas poder :-( Quan vulguis quedem i te l'ensenyo :-)ok:

Algú va veure la Gloria? Que tal estava? Com li va anar? Quina il·lusió que al final li fes tan bon dia. Hem sembla que ho desitjavem totes tantissim que al final va sortir el solet : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :

Key anims amb el treball que ja et queda poquet *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dg. abr. 06, 2008 8:27 pm

Jejejejeje curta diu... doncs vam estar tot el matí!! ja dic jo, que hem de fer quedades d'un dia!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Weno, ja tinc les imatges i l'esquema del treball.. és que com és una cosa una mica a mode de resum, per tancar, doncs m'he relaxat... :o-o:

Sabeu que?? crec que ja m'he decidit per les joies!! de fet era una idea que havia pensat feia temps i ja no m'enrecordava,,,, el Jesús fa molt temps hem va regalar un penjoll, doncs aniré a preguntar si es pot netejar, pq es de plata i porta pedra d'swaroski (m'he enterat avui d'això de les pedres) i si es pot arreglar, hem miraré les arracades a joc... que a més son baratetes.... tot plegat és una mica friki, ::-) pq és d'una pel·lícula.... m'ha vingut la idea al veure la pàgina on s'ha comprat el Jesus els gemelos... neujor:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dg. abr. 06, 2008 8:31 pm

Doncs jo crec que es molt bona idea Key. Ja us vaig expllicar que jo també aprofitaré un conjuntet que em va regalar el Josep fa un parell d'anys. L'he portat a netejar i a arreglar la cadena del collar que està trencadeta :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dg. abr. 06, 2008 8:50 pm

Parlant de joies: Ceci et poso l'enllaç de ebay per les tiares. Estan super be de preu i si ho vols probar tampoc perts tants diners. Si et fa mandra lo de paypal, jo et demano el que vulguis que tinc compte paypal :-)ok: :-)ok: :-)ok:

http://search.ebay.com/search/search.dl ... =32&fsoo=2
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dg. abr. 06, 2008 9:43 pm

Hola noies!

Sols us volia escriure algo abans de marxar de viatge.

La boda va ser genial, perfecta. M'ho vaig passar super be, aixo si, el temps passa volant i no tens temps d'estar amb tothom tot el que voldries. Menjar, no vaig menjar gaire, riure i ballar moltissim.

No vaig estar gens nerviosa, ni em va agafar la plorera. GENIAL. Demà sortim de viatge cap a Japó... més de 20 hores! Pero ens en morim de ganes.

Tothom ens va felicitar, la gent ho va passar genial i alguns inclus ens van dir que era la millor boda que havien vist mai. L'esforç ha valgut la pena! Inclus el meu HOME em va dir que tenia raó, que els detalls si que importaven.

Ja us contaré mé detall. No se si alguna em va veure, perque el carrer major estava a tope i semblava un espectacle, a mes anant amb descapotable encara mes... Pero despres de la cerimonia, ja era feliç i em donava igual!!!

PETONS A TOTES, A LA TORNADA US EXPLICO MES COSES!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dg. abr. 06, 2008 10:00 pm

GLORI MOLTES FELICITATS GUAPA!!!!!!!!!!

M'ALEGRO QUE TOT HAGI ANAT MOLT BE I QUE HAGI ESTAT EL DIA MÉS FELIÇ DE LA TEVA VIDA

DISFRUTA MOLT DEL VIATGE I A LA TORNADA VOLEM DETALLETS I FOTOS, MOLTES FOTOS!!!!!!!!!!!
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. abr. 07, 2008 7:49 am

GLORIIIII, JA ETS UNA DONA CASADA!!
DISFRUTEU AL MÀXIM DEL VIATGE!! i A LA TORNADA ENS EXPLIQUES TOT!!
m'ALEGRO MOLTÍSSIM QUE TOT SORTÍS TAN BÉ!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dl. abr. 07, 2008 9:39 am

Hola a totes!

Sóc núvia del 2010, i he escrit algunes vegades en aquest foro i com que sou les més experimentades en tot això us volia demanar consell. Teniu idea de quin restaurant per fer el convit té bones referències? Nosaltres ho volíem fer al Castell d'Albatarrec, però no ens han donat molt bones referències i ara ja no sabem on anar perquè teníem bastant clar que volíem allí. Vosaltres sabeu un lloc on ho facin bé i no hi hagi queixa alguna? Després ens toca l'esglèsia que tampoc sabem on, a mi m'agrada la de St. Joan però el meu xicot no vol perquè està enmig d'una plaça i tothom el miraria. Sabeu alguna que estigui bé i sigui més o menys antiga? Estem pensant en St. Llorenç però jo la veig massa fosca. No sé, si em podeu ajudar us ho agrairé bastant. Vaig molt perduda ara mateix.
Per cert, vosaltres quan vau començar a mirar el restaurant i l'esglèsia? És que jo crec que quedant 2 anys i 1 mes - em caso en princpi el 08-05-2010, per això que encara queda molt...

Merci per tot noies.
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants