RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dj. abr. 03, 2008 1:02 pm

home no sé.... jo em vaig casar per la tarda, i vam arribar a casa cap a les 5.30 de la matinada, i entre que em vaig fer com 50 rentades al cap de tanta laca i tal i ondies, doncs serien les 7 quan anavem al llit!!! això mira-t'ho, i si no doncs a dormir se ha dicho a l'avió!!! :-))
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dj. abr. 03, 2008 2:47 pm

Hola guapis!!

Mima que guay ja comencen amb el comiat!!! festassa!!!!

Rugbal quin rotllo no?? jo miraria altres agències, per si acàs trobeu alguna altre sortida del avió, fer-ho ho podeu fer, però clar és el que diu pilimili una bona dutxa i una mica de descans ( i cullones que és la nit de noces!!! que s´ha de cumplir correctament jejejeje ) si que us vindria bé abans de marxar no??
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: mima » dj. abr. 03, 2008 6:51 pm

Rubgal, mira-ho en alguna altre agencia, i si al final no trobes res millor doncs ho agafeu. Xo és q potser akell dia malaeixes haver-ho agafat, he! jeje!
Nosaltres ens casem el 10 i marxem a la matinada dl 11 al 12, a les 5 dl matí dl dia 12. Tenim temps d sobres x recuperar-nos d la resaca...
Xo d fet, Rubgal, si al final ho agafeu tan just, dormiras com un tronc al avió i casi q millor! q tantes hores d vol és un rollo!!
Xcert, on aneu d viatge?
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dj. abr. 03, 2008 6:52 pm

Tinita, a tu també et falta molt poc he!! Aviat començaran amb la teva despedida! Es super xulo quan comences a notar ja moviment! jeje!
On et cases?
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dj. abr. 03, 2008 7:25 pm

Noies, una pregunta. Al principi d dir q ens casavem a can ribas, els hi vem dir q seriem uns 150 aprox. Doncs be, crec q al final serem 140. No hi ha casi be res d diferencia, xo com q he vist q algú havia dit q si no s'arrivaba als 150 et feien pagar alguna cosa... Ara nose, si em diran algo. Q penseu?
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dj. abr. 03, 2008 8:30 pm

Hola noies!!!! oleeeee, comença la festa dels comiats!!!!!!!! *.-o-o.*

Mima, nosaltres ens casem en divendres pk amb el tema dels convidats es van possar molt "pesats" però poder estant a les portes fan la vista gorda, encara k la pela és la pela i si et poden colar 10 convidats... poder tel's colen i tel's cobren! crec k eren 50€ per convidat de menys fins a 150..... però ki no plora no mama! jo ho intentaria!!!!!

Rubgal, jo de tu miraria altres opcions.... no crec k sigui necessari correr tant, no?? dic lo mateix, la nit de noces s'ha d'aprofitar k és part de la festa!!!!!! :llit::
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: ninou » dj. abr. 03, 2008 9:43 pm

Carmends, el meu vestit va ser de Raimon Bundó, i el fotograf va ser un mix entre el meu tiet i el fotograf del poble. L'àlbum és preciós! Quan vam anar a Can Ribas per primer cop vam deixar clar que no agafaríem el restaurant si no ens deixaven portar el fotograf que volguéssim, que en aquest cas era el meu tiet i el se amic fotograf. No vam haver de pagar cànon, perquè de fet tampoc vam vendre fotos el dia del casament. Teníem clar que enviaríem per correu les fotos als convidats, per Nadal com una felicitació de Nadal.

Mima, tema convidats: a nosaltres ens regalaven la música sempre i quan passéssim de 110 convidats. Finalment vam ser 100, i no ens van fer pagar res de res. Nena, que et cases....EL MES QUE VE!!!!!!!! Assaboreix aquestes paraules, tots els preparatius que et quedin!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dj. abr. 03, 2008 9:48 pm

Gracies Ninou, així ho faré! Fa respecte això de q nomes em kda un mes! Uauu, no m'ho crec! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: Tinita » dv. abr. 04, 2008 7:05 am

Bon dia!!!

Ei que jo no em caso!! ( el meu novio encara no m´ho ha demanat, fa un any que vaig darrera el casament però no hay tu tia jajajaja ) deia que comencem els comiats, em referia a totes jejejeje

Rugbal al final que faràs??

Ostres que ve que Can Ribes faci un "detall" no?? ja està bé ja està bé que amb el que val la boda!!!

Aishhh Mima ja ho tens aqui un pim pam i casats!! :-()-)
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: rubgal » dv. abr. 04, 2008 10:01 am

Hola noies!! estem a l'espera que ens confirmi els horaris d'altres operadors. Hi ha dos que surten el 29 que seria el millor pero llavors no hi ha el hotel que voliem o s'ha de fer una escala més, peò bueno... esperarem a que ens diguin quines solucions tenim i sino marxarem el 28 i dormirem a l'avió.
Fem un combinat de 8 dies a la India i 7 dies a les Maldives.
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. abr. 04, 2008 11:09 am

mima, jo em vaig casar amb dissabte (ojo, tenia feta la reserva en el 2005!!), i ens demanaven 120convidats, i al final vam portar uns 90 aproximadament i no ens van cobrar res de més. Tu plora!! :-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » dv. abr. 04, 2008 12:57 pm

Pilimili,. plorareeeeeee mooooooooooolt!!! Tot sigui x stalviar-nos uns calerons! jeje!

Rubgal, kina pasada d viatge! Uauuu! Aviam si ho podeu combinar be al final. I sinó, a disfrutar igual tu!! :-)

Tinita, un pim pam! Aiiiiiiiiii, siiiii això ja stà akiiiiiiii!!

Demà es casa una companya d la feina i diu q stava avui amb cagarrines! pobre! Jo nomes d sentir-la ja me posat nerviosa! No vull saber com em posaré el dia dl meu casament! :o-o:
Imatge
mima

EntradaAutor: luque222 » dv. abr. 04, 2008 1:34 pm

me meto de intrusa para decir a mima que no este nerviosa que todo le saldra muy bien!!!!!
Imatge
Imatge
luque222

Entrades: 1505
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 10:07 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. abr. 04, 2008 4:40 pm

mia intenta estar lo més tranquila que puguis!!! que jo el dia d'abans vaig agafar febre, vòmits i cagarrines, fatal de los fatales, i el mateix dia amb vòmits, el que menges ala cap a fora, ho vaig pasar fatal, i això que jo sincerament no em notava nerviosa!!! I el dia de la pelu bufff.... al matí...bufff--- quan va venir el meu pare a buscar-nos jo no feia més que plorar al veure'l, mooolt malament, en serio, i després quan passa bufff penses ja està??? així que a gaudir! :-///:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: ninou » dv. abr. 04, 2008 5:34 pm

jo sóc una persona hiper-nerviosa, de les que sempre han de córrer cap al lavabo! Doncs el dia del casament, em vaig llevar, vaig tenir una corredissa abans de marxar a la pelu, però allà ja em vaig relaxar i vaig gaudir a tope de tot el dia i amb tothom, i menjant les delícies de Can Ribas!
Pensa que no és més que una festa i que vas a passar-ho bé! Abans del casament, et deixo que tinguis nervis, però el Gran Dia, a DISFRUTAAAAR-LOOOO!!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » ds. abr. 05, 2008 11:04 am

Gracias Luque! Pilimili, Ninou, merci xls vostres consells! Espero disfrutar-ho moooolt, en tinc moltes ganes! Nervis, en tindré, això ja us ho asseguro! jeje! Xo espero q els pugui controlar! Siiiii, serà genial!!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dg. abr. 06, 2008 12:46 pm

Eeei bon dia noies! Ja tinc els detallets, els vem anar a buscar ahir! Q guay! Ja m'he tret una cosa d sobre. Ns han kdat xulos.
No us dic el q son xq crec q tinc algun intrus i no m'agradaria q us sabesin, ok!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dg. abr. 06, 2008 12:51 pm

X cert! Ja tinc la prova del vestiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! El dijous ja podré posar-me el meu vestit! Kines ganes!
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dg. abr. 06, 2008 8:31 pm

Hello a totes!!!

Mima et queda super poquet, ja et notes una miqueta nerviosa??

Nosaltres ja tenim les invitacions *.-o-o.* ara nomès queda repartir-les q es lo més dificil!!

Nosaltres también marxem de viatge al dia següent del casament, a les 8 tinc q estar al Prat, encara q nosaltres ens casem pel matí i suposo q em donara temps a recollir la maleta i arribar al aeroport. Nosaltres voliem marxar una miqueta més tard pero ja no havia lloc. Com q al meu futur no li agrada volar crec q lo de marxar al dia següent no es tan mala opció aixi estarà tot el vol dormint ::snpy::

Nosaltres encara no em pujat a Can Ribas per confirmar lo del menú, un dia d'aquests tinc q trucar i començar a tancar temes, q ja estic començant a somiar amb el casament i q al final em falten moltes coses :star::

Q tingueu una bona setmana!!! Petonents!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: pilimili » dl. abr. 07, 2008 12:27 pm

mima, que tal el vestit?!?!? :-///:
Imatge
pilimili