NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dc. abr. 02, 2008 11:46 am

Ahora comprendes como me sentí, yo impotente perdida, al decirme que ya estaba casada jejejejeje se me debio quedar una cara de jili..... era para hacerme una foto...... pero bueno tu ya lo tienes arreglado, pero yo creo que va para largo asi... que paciencia.....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dc. abr. 02, 2008 2:21 pm

Hola noies,
Glori, no vull entrar massa en el teu tema, perquè tu i només tu saps com està aquesta situació. PErò jo (que sempre m'acusen de freda i calculadora) faria una balança amb pros i contres. Per un contra, és el possible amargament de ton pare el dia de la boda. No sé si el poses a la taula presidencial, però pensa-ho: no tindrà gaires opcions, si s'amarga, amb qui parlarà? no crec que es pugui amargar durant tot el sopar, no podrà cridar l'atenció tanta estona. Per cert, crec que tu no donaràs l'abast a veure'l perquè m'han explicat que et passen tantes coses que no t'enteres. Crec que la resta de la gent t'estima i t'estimarà moltíssim, i per tant, ni tindràs temps d'adonar-te d'aquest amargament. Aquest és el gran contra, els grans pros, crec qeu ja els han anat dient: que has d'entrar amb qui et trobis còmoda, que no tens ganes d'entrar amb ell, i que pel que veig, això ve de lluny. així que tu mateixa, decideixis el que decideixis, estarà bé, però tingues molt present que has de ser tu la que t'has de sentir bé, a la resta, sigui qui sigui, no són importants aquell dia, només tu i la teva parella.
i per cert, molts d'ànims i que us vagi bé la trobada, que jo estaré a bodes, ole!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dc. abr. 02, 2008 2:49 pm

Moltes gràcies a totes!

FInalment li he contestat la carta a mon pare dient-li que no era moment d'entrar en debats. Per mi entrem junts, i despres passo d'ell,crec que el fet de no entrar amb ell pot trastocar a molta gent, entre d'altres a tota la familia i sogres. A mes, com diu ma germana, potser estic tot el dia pendent de si farà algo o que.

Casi un minut d'entrar, i despres passar d'ell. Ja en parlaré més endavant.

Ja li val, tela marinera.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. abr. 02, 2008 4:45 pm

Glori tranquila, veras como saldra todo muy bien
BESITOS WAPA
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dc. abr. 02, 2008 5:54 pm

Ja està decidit Glori. Ara no hi pensis més i relativitza el tema, pensa en el bé que t'ho passaràs, en els crits que deu fer la Ceci quan es dutxa amb aigua freda, en els exàmens d'anglès, en l'atabalades que van altres, i així segur que riurem totes una mica. Vinga noies, una mica d'alegria! que ja som a dimecres!!!!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. abr. 02, 2008 6:00 pm

Ai nena... quanta raó!!!!! Pq estic rabiosa-... però mira me'n ric pq no em queda una altra.... el senyor lampista havia de venir avui a les 15h. Que ahir vaig haver de desquedar d'un dinar que tenia avui. I el paio, sr. lampista a les 16h encara no havia aparegut. El truco... i em diu que se li ha fet tard i que ve demà.... vale, pos bueno... aquesta nit hauré d'escalfar aigua i fer-ho a l'estil africà... però jolinessssss..... que al matí no m'he pogut dutxar i dic... bueno pues mira.. ja ho faras a la tarda...
però està vist que el meu destí no volia q avui jo em dutxés!!! Doncs pels meus nassos que aq tarda escalfo 3 olles a la vitro i dues ensaladeres al micro...

AIGUA CALENTA... SI US PLAU!!!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dc. abr. 02, 2008 6:03 pm

a veure... no estem en sequera? doncs res de dutxes! si home!!! a veure si haurem de trasvassar l'aigua del Segre per la ceci!!! és broma... és per donar alegries a algú... si et serveix de consol, el meu ordinador portàtil també va suïcidar-se l'altre dia: va caure, i pel que es veu... la pantalla ara està negra!!! Ja veus què xungo està el tema!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. abr. 02, 2008 6:10 pm

JUR JUR!!!!!!!! Transvassament d'aigua a la meva dutxaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)

Urgell, Però tens un PC???? Això dels ordinadors...noi es una pua...

S'accepten porres per endevinar quan i quin serà el proper elecrodomèstic de casa meu a petar. Us explico:

- al setembre-octubre inundació al pis. Es van xuscar les canonades o la clau de pas q dóna aigua a la rentadora i al rentavaixelles.

- març... l'ordinador.

- abril... escalfador de l'aigua.

La rentadora i el rentavaixelles són nous... espero que no petin, el micro... tan me fa pq en tinc un de recanvi. Però... la nevera ja té molts anys.... Bé, també pot petar la tv..

jajajajajjajajajaja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dc. abr. 02, 2008 6:16 pm

Jo crec que serà la televisió!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. abr. 02, 2008 7:53 pm

vale, m'agrada més la tv q la nevera.... q de teles en tinc 2!!!!! jajajajjajajajjaja

Quiero un :--=-)
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. abr. 02, 2008 7:56 pm

MIllor la tele que la nevera! :o-o: mira a una dolenta, si peta la tele, jo tinc una petita a casa de recanvi!!

Osti tu, quin panorama!

Glori, demà vens cap aquí ja no?? ara ja relaxat, està tot, tot decidit i tancat, el que vingui, serà, i segur, que tot i que aquets dies han sigut xungos, com diu l'Urgell, ara toca mirar les coses amb una altra visió, que el que importa és que d'aquí a tres dies et cases!! fort, no??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. abr. 02, 2008 10:23 pm

Hola!!!! Ara m'estic començant a posar nerviosa... Ha sigut sortir de la feina i començar a posar-me nerviosa. Demà cap a Lleida a començar la marató!

El tema de mon pare... que sigui lo que deu vulgui... M'ha tornat a escriure i li he dit que ho deixi estar. A veure quin paper farà dissabte... Tot serà que no es presenti. Pero bueno. Passo de donar mes tombs al tema (que no ho puc evitar....).

Ja us aniré contant les ultimes hores.... Demà cap a Lleida: fotos, flors, detalls,....
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 03, 2008 6:28 am

Glori dos dies, tic, tac, tic, tac,...

Suposo que ja deus estar apunt de trepitjar terres Lleidatanes i a encarar la recta final del casament. Tu relaxat i disfruta molt que aquest dia només es viu un cop a la vida (be en teoria). Nosaltres estarem pensant en tu concentrades enviant-te tota la nostra energia positiva :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dj. abr. 03, 2008 9:12 am

Ola Noiessss,Bueno akestes ke teniu algun problema amb Lampistes com la Cecilia,dir-te ke l meu home o es,ademes instalador de gas,Calderes,Aire acondicionat,lavadores,tema de aigua Sanitaria,en fi si alguna li fa falta alguna cosa dons ja sabeu,el preu tambe poc cambiar,
D´altra banda dir ke he rebut missatge de la Key per la trovada del dissabte,en principi si no surt cap tipus de problema i el meu nen no te Futbol de matí ja vindré a la cafeteria,fem un talladet perque estic a dieta
i depres cap a casa a fer feina.Un Petó per a totes.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 03, 2008 2:58 pm

Ola nenes, com va per aquí. Espero que això dels electrodomestics no s'empegui pq no esta el horno para bollos. Amb els gastos de la boda en tinc més que suficient :-( :-( :-( :-(

A mi el que em fa realment por es el cotxe que pobret està molt vellet i ja ne'm de comprar un de nou pel meu xicot nomes faltaria haver-ne de comprar un altre per mi :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. abr. 03, 2008 4:07 pm

Uooooo Raki.. o sabia que el teu home s'h dedicava!!!! Jolines... amb lu apurada que vaig anar!!!!!! uoooooo pr a la propera ja ho sé!!!!!!!

Bueno, ja m'han canviat l'escalfador dels nassos... però no he pogut provar si va bé pq fins al cap d'una hora no es podia fer... així que espero arribar a casa i no tenir cap inundació, ni res raro!!!!Glori...molts ànims... que eto tá aki!!!!!!

Nenes... que ja tin ganes que sigui dissabte!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeee
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. abr. 03, 2008 6:23 pm

Bones noies!

Primer de tot felicitar a la Glori que ja casi té a sobre el seu gran dia! M'ha sapigut greu llegir la teva inquietud, crec que el millor que pots fer és no angoixar-te a aquestes alçades i no preocupar-te més per ton pare, tot i que és molt facil de dir desde fora crec que no es mereix la teva angoixa portant-se així a aquestes alçades i menys a 4 dies de laboda. He alucinat llegint-ho perquè considero que no es pot permetre ficar a parir a la teva familia i menys en moments tan delicats. Crec que fas el millor entrant amb ell, restant-li importància a la seva actitud cobarda e hipocrita (perdo perquè no deixa de ser ton pare) i després fent la teva i disfrutant d'un dels dies més meravellosos de la teva vida que perdurarà per sempre. Estaràs tan feliç i tan ennuvolada que ni li prestaràs atenció, ja veuràs com tot surtirà sobre rodes i serà fantàstic! I el més important estaràs guapísima i rodejada de les persones que més t'estimes!

He rebut el sms de la quedada, jo també m'hi apunto! A les 10 seré allí, lúnic que hauré de marxar una mica més aviat que l'altre dia perquè he de fer un parell de recaditos! Però aprop del mum així que em va de conya el lloc!

Ah! Ja casi em sembla que per fi tindré sabates!!!!! Fins disabte wapis!

Toquem fusta xq no se'ns comencin a trencar coses xq a nosaltres ens ha vingut limpost de circulacio del cotxe i les basures i amb la tonteria 200 eurazos! I el horno no está para bollos i menos a estas alturas que no alcanzan los ahorros!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dj. abr. 03, 2008 7:30 pm

BOnes noies!!

Doncs ara jo anava a dutxarme i obro l'aigua i no hi havia!! correns a parar la rentadora que l'havia ficat en marxa :-( al menys ara ja ha tornat!.. jo pensava en la Ceci i la reclamació de dutxa!

Avui he anat a mirar joies, no he vist res que m'hagi matat sincerament.... he començat per unes col·leccions molt informals... he tirat cap a arrecades sencilles d'or blanc, m'ha tret perles i criolles.... nu se... nu se... realment després he vist el que portava ma mare per la seva boda, que era una rodoneta minuscula amb un brillant en mig i m'agradat més,,,, però resulta que va perdre una de les arracades,,, nu se que faré, pq la veritat és que les que m'ha tret més de "boda" surtien per un pico.... miraves unes i 100 i pico, miraves les del costat que semblaven "semblants" i 500 :o-o:

Elena, conta cnta lo de les sabates *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. abr. 03, 2008 8:29 pm

Son de la Christine sabates! No les he vist però tinc una companya de l'oficina que m'ha dit que son les sabates que estic buscant....Així que demà si puc m'escapo a veure-les! Són de punta de color marfil com el vestit, de pulsera i a la part de darrera que va desde el taló fins acabar a la pulsera una espècie de trena de brillantitos.... Crec que són perfectes i de taló no en porten gaire així que estupendo! El que no m'ha dit és el preu tot i que ja tremolo.....

Ens veiem disabte i fem esmorçaret i xerradeta! Jolines amb el calderes nenes, esperi que no sigui contagiós.... :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dj. abr. 03, 2008 9:03 pm

Ostras això de l'aigua si que es un mal rotllo A mi también m'ha passat alguna vegada que arribo a casa i em trobo que no hi ha aigua, Abans posava la rentadora i marxava pr ara ja no goso pq algun dia me la trobaré cremada :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Tema joies jo he decidit que em posaré un conjuntet d'arrecades i collar d'or blanc que em va regalar el meu xicot fa un parell d'anys. Avui ho he portat al joier per a que m'arregli la cadena que està una mica trencada i m'ho rodii tot
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 9 visitants