Autor: gonna » dj. abr. 03, 2008 2:44 pm
benvingudes xispeta i judy!!!!!!!!!!!!!!!!!
i despres a Sonia d'(esparraguera, crec)--ca n azlinera 2008--
i la novia del "scorbuto"---ca n alzinera 2009---
a veure si us registreu i ens dieu alguna cosa!!!!!!!!!!!!!
be, hola a totes,
primer de tot Labanda el vestit es maquissim i superoriginal, del marro al rosat o "labanda".... a mi m agrada molt els tons marrons pero potser per l estiu com diu l anerola millor el rosat?? no ho se, el que si es que el vestit es molt maco, i pensa tho be ja que t han dit que fins a finals d any el faran pero i si s els acaba la roba???? pq molta gent l ha demnat ??? que el facin fins a finals d any vol dir que tenen intencio pero la roba la compran en bobines una sola vegada i no compraran una altre bobina nome sper fer un vestit. Fes cas a la numa!!!!!!!!fa molt per a tu el vestit!
uau ruuuuu quina cua el vestit mes llarga!!! l any passat i aquest es porten amb força cua, no ?? o es que la majoria que veig porten cua.
mot jo cervol directe! es el que vas dir un dia tu d aquest menjar s en recordaran sempre. de primer ja a gust vostre. i l opcio de la numa de canviar els primers??? et faria baixar o pujar preus?? que e smes cara l amanida o el carpaciio ho saps??? pq si es mes barata llavors ja tindiras l entremig ni 105 ni 115 segurament seria 110 €.
al demanava la web de flor alba, no en tenen pero si voleu que els hi demani alguna cosa a mi no em costa gens venint d ecasa a la botig ai paso cada dia per el davant i el hi puc preguntar. Jo els bonssais no els vaig comprar alla. i no faig fer un regal per la mare i un per el pare simplament el bonssai era per els dos , anava per lo de la dedicatoria que ens havien cuidat molt be doncs que ara ho fessin igual amb el bonssai, clar aixo era per els 2.
per les que feu el lovestory, la numa ja em va explicar una mica lo que era pq jo n m havia enterat, una idea, al final del love story podeu afexir amb un fons de fotos vostres una frase de molt agraits o moltes gracies per compartir aquest dia amb noaltres i llavors les taules nº1 i a sota els noms de la gent de la taula nº1 i aixi anar fent, es una manera de donar-los hi les gracies i com que aixo del love story us queda per vosltres aixi un altre dia que ho mireu recordareu qui va venir. jo aixo ho vaig fer depres de repartir els nuvis i abans del ball, als cafes mes ben dit, i era amb la canço del final d etot de moulin rouge on surten els credits on hi posa director maquilladora... doncs jo vaig posar, nuvi... i el nom del meu xico, nuvia..., padri..., ajudanta tecnica d ela boda.. el nom d una amiga que em va ajudar molt i aixi anar fent i depsres ja taula nº1 i els noms taula nº2 i els noms... era una canço tranquila pero llarga que aixi et permet posar ho tot, jo ho volia fer amb el mateix fons que moulin rouge pq es veies igual que tots els altres videos que vaig passar de la peli pero vai ganar massa justa de temps aixo m ho feien el dimecres o dijous i jo em casava el divendres. clar necessiteu l ordre de les taules per fer aixo pero podeu tenir ho tot muntat i nomes col.locar els noms pero es que jo ne teni res de res fet i tot a ultima hora. be no se s hi m he explicat be i si no ja us ho ensenyare en un altre sopar.
ei per quan es el proxim sopar???????????
em despedeixo que us he fotut un rotllo...........
el planol de botigues outlet no patiu que quan el tingui el penjo o us el dono si ens veiem abans.