CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: MOT » dj. abr. 03, 2008 11:22 am

judith y raul ha escrit:os hare caso,he ido mirando vestidos y tampoco hay ninguno que me guste,me gustaron un par de la collecion de aire collection pero cuando me trajeron el catalogo y los vi mejor los vi muy sosos,me esperare haver que sale nuevo. :-/
Vosotras cuando los miraisteis que fuisteis directamente a las tie das de marcar como rosa clara por ejemplo o yo tengo entendido que hay tiendas que tienen de todas las marcas un poco y salen mejor de precio.Aconsejarme pporque cuando enpieze no se ni por donde empezar!!!!!

Judith, jo et recomanaria que miressis per internet les grans marques com:
- Pronovias
- San Patrick
- La Sposa
- Ruben Perlotti
- Raimon Bundó
- Josep Maria Peiró (whitecollection)
- Cymbelline
- Pepe Botella
- Rosa Clarà / Aire Collection
- ...

I un cop tinguis l'estil, mires on el pots trobar...
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ru » dj. abr. 03, 2008 11:25 am

Ei Mot!!1 Que era bromilia, eh??!!! :-)ok:

Judith, jo he anat a una botiga que tenen varies marques, però tema preus crec que és el mateix... :-/
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: MOT » dj. abr. 03, 2008 11:26 am

Xatones, l'Ariana ha tornat de les vacances i sembla que amb les pil.les carregades. He parlat amb ella i fa molt més bona veu. M'ha passat els pressuposotos dels dos menús que li vaig demanar:

Amanida tèbia amb ravioli de formatge de cabra cruixent
Medallons d’ibèric al romaní amb tatin de ceba i crema de tou de til•lers
Sorbet de llimona amb crema de llima i cruixent de plàtan
Coulant de xocolataamb gelat de vainilla
Vi blanc Laranda ( DO Penedès)
Vi negre Erumir (DO Penedès )
Cava Juve Camps Reserva de la família
TOTAL: 105,00 € / Persona --> 112,35€ amb IVA

Carpaccio de rap amb vinagreta catalana
Llom de cérvol a la llosa
Sorbet de llimona amb crema de llima i cruixent de plàtan
Coulant de xocolataamb gelat de vainilla
Vi blanc Laranda ( DO Penedès)
Vi negre Erumir (DO Penedès )
Cava Juve Camps Reserva de la família
TOTAL: 115,00 € / Persona –-> 123,05€ amb IVA

Tot és amb l'aperitiu 1. No sé què fer!!!! aaagggghhhh!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: JB » dj. abr. 03, 2008 11:40 am

MOT
no se que dirte. Pero mira per preu si els dos t'entren, donç miraria els menus el que mes us agrada i llestos.

El cervol a la llosa no l'he probat pero te bona pinta.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: NUMA » dj. abr. 03, 2008 11:43 am

MOT ha escrit:
judith y raul ha escrit:os hare caso,he ido mirando vestidos y tampoco hay ninguno que me guste,me gustaron un par de la collecion de aire collection pero cuando me trajeron el catalogo y los vi mejor los vi muy sosos,me esperare haver que sale nuevo. :-/
Vosotras cuando los miraisteis que fuisteis directamente a las tie das de marcar como rosa clara por ejemplo o yo tengo entendido que hay tiendas que tienen de todas las marcas un poco y salen mejor de precio.Aconsejarme pporque cuando enpieze no se ni por donde empezar!!!!!

Judith, jo et recomanaria que miressis per internet les grans marques com:
- Pronovias
- San Patrick
- La Sposa
- Ruben Perlotti
- Raimon Bundó
- Josep Maria Peiró (whitecollection)
- Cymbelline
- Pepe Botella
- Rosa Clarà / Aire Collection
- ...

I un cop tinguis l'estil, mires on el pots trobar...

yo mire todo por internet..... luego empezé a ir a las tiendas 1año y medio antes a mirar... empezando por lo que mas me gustaba a lo que menos...... :-))

miré mas de 40 tiendas..... y al final me quedé con la primera que fuí.....

:-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: ru » dj. abr. 03, 2008 11:43 am

Mira! el segon és igual que el meu (de preu!), nosaltres estavem entre el del filet a la llosa i l'altre que ens costava 95€, però el Manel això de la lloseta individual, la carn al gust... va poder amb ell, i vam fer aquest!
Si que és molt car, però és que arriba un moment que ja dius: no ve d'aquí!!!

A veure, que us tira més de cada menú???
Imatge
ru

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: NUMA » dj. abr. 03, 2008 11:48 am

JO FARÍA AMANIDA TEBIA I CERVOL EN PRIMER LLOC....

I SI ET PUJA MOLT....

CARPACCIO I CERVOL.....

JA T´HE CONTESTAT X PRIVI.....
Imatge
NUMA

EntradaAutor: MOT » dj. abr. 03, 2008 11:57 am

Merci guapes!!!

Jo crec que el Cérvol estarà boníssim, de fet, a mi m'agradava més l'ànec mut, però no pot ser, així que serà el Cérvol.

En Paco és qui més procura pel preu... però clar, és que el cérvol a la llosa feia tan bona pinta...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: NUMA » dj. abr. 03, 2008 11:59 am

para eso estamos :-)ok:
Imatge
NUMA

EntradaAutor: judith y raul » dj. abr. 03, 2008 12:17 pm

yo el dia que tenga que mirar el menu,yo me he puesto de tope 100€,mas no puedo.porque mas o menos la gente de aqui sabe precios y te da casi lo que te cuesta pero yo que me viene familia de murcia y a raul que tambien le baja familia de murcia,alli los platos el mas caro es de 50€ imaginaos.Si pongo uno muy caro me tengo que quedar yo luego a fregar platos jajajaja.
Imatge
judith y raul
:: núvia rookie

Entrades: 152
Membre des de: dc. març 19, 2008 3:13 am

EntradaAutor: LABANDA » dj. abr. 03, 2008 12:21 pm

a MI m'agrada més el segon menú! èl cèrvol, si no el menges en un casament, quan el menges?? pot ser tot un èxit! Però el primer menú em sembla molt correcte en tots els sentits, preu i possibilitat de que agradi a tothom... si també us agrada...

bé, sobre lo dels vestits judth... doncs això , a mirar per internet i trobaras els estils diferents, els que van més amb tu, després cal veure-ho en directe... però hi ha temps !!!!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dj. abr. 03, 2008 2:25 pm

Mot però al preu del menú li has posat la barra lliure? perque si es així està molt bé de preu. La veritat si la diferencia és només de 10€ crec que val la pena si us agrada més.
Judith como te han dicho 6 meses antes mirarte el vestido está la mar de bien. Yo fui a una tienda en Badalona que tenían también de varios diseñadores. También puedes mirar la web de Yolancris, son bastante modernos los diseños, bueno no sé que estilo buscas.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: gonna » dj. abr. 03, 2008 2:44 pm

benvingudes xispeta i judy!!!!!!!!!!!!!!!!!

i despres a Sonia d'(esparraguera, crec)--ca n azlinera 2008--
i la novia del "scorbuto"---ca n alzinera 2009---

a veure si us registreu i ens dieu alguna cosa!!!!!!!!!!!!!

be, hola a totes,

primer de tot Labanda el vestit es maquissim i superoriginal, del marro al rosat o "labanda".... a mi m agrada molt els tons marrons pero potser per l estiu com diu l anerola millor el rosat?? no ho se, el que si es que el vestit es molt maco, i pensa tho be ja que t han dit que fins a finals d any el faran pero i si s els acaba la roba???? pq molta gent l ha demnat ??? que el facin fins a finals d any vol dir que tenen intencio pero la roba la compran en bobines una sola vegada i no compraran una altre bobina nome sper fer un vestit. Fes cas a la numa!!!!!!!!fa molt per a tu el vestit!

uau ruuuuu quina cua el vestit mes llarga!!! l any passat i aquest es porten amb força cua, no ?? o es que la majoria que veig porten cua.

mot jo cervol directe! es el que vas dir un dia tu d aquest menjar s en recordaran sempre. de primer ja a gust vostre. i l opcio de la numa de canviar els primers??? et faria baixar o pujar preus?? que e smes cara l amanida o el carpaciio ho saps??? pq si es mes barata llavors ja tindiras l entremig ni 105 ni 115 segurament seria 110 €.

al demanava la web de flor alba, no en tenen pero si voleu que els hi demani alguna cosa a mi no em costa gens venint d ecasa a la botig ai paso cada dia per el davant i el hi puc preguntar. Jo els bonssais no els vaig comprar alla. i no faig fer un regal per la mare i un per el pare simplament el bonssai era per els dos , anava per lo de la dedicatoria que ens havien cuidat molt be doncs que ara ho fessin igual amb el bonssai, clar aixo era per els 2.

per les que feu el lovestory, la numa ja em va explicar una mica lo que era pq jo n m havia enterat, una idea, al final del love story podeu afexir amb un fons de fotos vostres una frase de molt agraits o moltes gracies per compartir aquest dia amb noaltres i llavors les taules nº1 i a sota els noms de la gent de la taula nº1 i aixi anar fent, es una manera de donar-los hi les gracies i com que aixo del love story us queda per vosltres aixi un altre dia que ho mireu recordareu qui va venir. jo aixo ho vaig fer depres de repartir els nuvis i abans del ball, als cafes mes ben dit, i era amb la canço del final d etot de moulin rouge on surten els credits on hi posa director maquilladora... doncs jo vaig posar, nuvi... i el nom del meu xico, nuvia..., padri..., ajudanta tecnica d ela boda.. el nom d una amiga que em va ajudar molt i aixi anar fent i depsres ja taula nº1 i els noms taula nº2 i els noms... era una canço tranquila pero llarga que aixi et permet posar ho tot, jo ho volia fer amb el mateix fons que moulin rouge pq es veies igual que tots els altres videos que vaig passar de la peli pero vai ganar massa justa de temps aixo m ho feien el dimecres o dijous i jo em casava el divendres. clar necessiteu l ordre de les taules per fer aixo pero podeu tenir ho tot muntat i nomes col.locar els noms pero es que jo ne teni res de res fet i tot a ultima hora. be no se s hi m he explicat be i si no ja us ho ensenyare en un altre sopar.

ei per quan es el proxim sopar???????????

em despedeixo que us he fotut un rotllo...........

el planol de botigues outlet no patiu que quan el tingui el penjo o us el dono si ens veiem abans.
gonna

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: Deshix » dj. abr. 03, 2008 2:54 pm

*.-o-o.* wolasssssssssssssss!!!!!!!!!nenetes meves!!!!!!!!, em fico un segondet que no tinc gaire temps per donar les gracies pel regalet que em vau fer que sou genials :-)ok: :-)ok: la setmana que ve em ficaré al dia i prometo penjar moltes fotos de tot el dia que a mes us dic que va sortir tot super rodó i va ser meravellós...... >.-<: >.-<:
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: JB » dj. abr. 03, 2008 3:12 pm

DESHIX!!!!!!!!

Guapa!!!!! que tal???? Imagino que super bien,,,
estabais geniales los tres un beso

eso eso COTI COTI
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: Capdemar » dj. abr. 03, 2008 5:10 pm

Bona tarda nenes!

Anem per parts:

-JUDITH i XIPIETA: benvingudes al post! Quant més serem, més riurem!!

-RU: que se sent quan et proves el TEU vestit? Nervis? Emoció? Il•lusió? Pensa que aquest serà el vestit que t’acompanyarà durant el dia més important de la teva vida…

-MOT:

oTema caricatura: m’agrada molt la primera. Miraré la web.
oTema menú: jo em decantaria pel cèrvol, per l’originalitat… Els vins són els del menú 1? Aquest Laranda és nou, no?

-LABANDA: jo em quedaria amb el marró. Realment és preciós i et quedava molt bé!

-Segon tast: finalment anirem el proper divendres 11 d’abril a fer el segon tast. També ens va trucar l’Ariana i com dius, MOT; es veia més relaxada. Volem provar els medallons d’ibèric, el tournedó de xai i ens aconsellat el pollastre a la catalana. Oi que tu ANEROLA, el vas tastar?
Capdemar

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: ANEROLA » dj. abr. 03, 2008 7:27 pm

Gonna això que dius del Love Story fa bona pinta...però quina currada noia!! Jo no crec que ho faci. Lo de flor d'alba ho demanava jo però era per xafardejar una mica més que res. Jo el ram i tot això ho compraré a Barna millor.
Deshix volem veure fotos del teu dia.
Capdemar nosaltres vam tastar el pollastre a la catalana, estava bo però l'acompanyament no era molt sofisticat. Pel mateix preu del pollastre ens hem quedat el confit d'anec que la veritat està boníssim i té més presentació.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Judy » dj. abr. 03, 2008 7:52 pm

Ostres! com xerreu!

Judith i Xipieta venvingudes al post, jo fa poc que hi sóc i la veritat es que m'hi trobo com a casa,jejejeje.

Ru he vist les teves fotos de la prova i estàs guapíssima, quina emoció!!!!

Labanda, realment el vestit es molt xulo, a mi potser també m'agrada més amb un altre color que no sigui el marro, però això va a gustos i es que et queda tan bé!!!i no es peloteo, jejeje :-///: :-///:

Mot, els dos menús fan molt bona pinta, però el més original sembla el del cérvol a la llosa pel meu gust. :-)ok:
Imatge
Judy

Entrades: 62
Membre des de: ds. set. 29, 2007 11:00 am

EntradaAutor: Judy » dj. abr. 03, 2008 7:55 pm

Capdemar ha escrit:Bona tarda nenes!

Anem per parts:

-JUDITH i XIPIETA: benvingudes al post! Quant més serem, més riurem!!

-RU: que se sent quan et proves el TEU vestit? Nervis? Emoció? Il•lusió? Pensa que aquest serà el vestit que t’acompanyarà durant el dia més important de la teva vida…

-MOT:

oTema caricatura: m’agrada molt la primera. Miraré la web.
oTema menú: jo em decantaria pel cèrvol, per l’originalitat… Els vins són els del menú 1? Aquest Laranda és nou, no?

-LABANDA: jo em quedaria amb el marró. Realment és preciós i et quedava molt bé!

-Segon tast: finalment anirem el proper divendres 11 d’abril a fer el segon tast. També ens va trucar l’Ariana i com dius, MOT; es veia més relaxada. Volem provar els medallons d’ibèric, el tournedó de xai i ens aconsellat el pollastre a la catalana. Oi que tu ANEROLA, el vas tastar?

Ei Capdemar,nosaltres vam provar el tournedó de xai, i la veritat, no ens va fer massa el pes. Vam trobar-lo massa sec i costava de baixar.No sé potser a vosaltres us agrada.
Imatge
Judy

Entrades: 62
Membre des de: ds. set. 29, 2007 11:00 am

EntradaAutor: Estherroger » dj. abr. 03, 2008 8:38 pm

Hola nenes com escribiu, no pareu!!!
Ah per cert el viatge COSTA RICA, precios ens ha encantat y nomes va ploure un parell de dies y un d'ells per la nit o sigui que guay, la part del carib no ens ha agradat molt.Es veu que en aquesta part del carib com està molt abaix nomes hi ha un parell o tres de mesos que l' aigua està com una balsa, nosaltres quan hem estat unes oles x fer surf que no vegis. Ens va agradar molt mes la part del pacific, Manuel Antonio molt maco, Monteverde precios un verd, verd x tot arreu y animals mil; Volcan Arenal preciós vam estar a peu del volcan quasi el veiem desde el llit de l'habitació, x la nit es una pasada si tens sort de que estigui despejat i nosaltres la vam tenir. La veritat ens ha encantat ens hagues agradat anar a la zona de guanacaste pero no vam poder, también vam creuar la frontera a Panama Bocas de toro preciós allà si que l'aigua y les platgetes eren una pasada, amb unes estrelles de mar enormes.

Buen Labanda, monissim el vestit.
Ru que ja et queda poquet eh, sobretot disfruta el dia que passa volant.
Q hem caso no m ho crec!
http://www.nuvis.org/rogeriesther2008
Imatge
Estherroger

Entrades: 89
Membre des de: dt. set. 18, 2007 7:46 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat