això, mima, recordeu-ho, perquè a nosaltres també ens van dir que ens entraven els caramelets i les ampolletes, també amb els preus de 2006....i després, res de res. Però bé, només ho vam trobar a faltar nosaltres perquè érem els únics que ho sabíem, i la gent va quedar meravellada igualment!!!
Que guai la Xenia amb una nena en camí! s'han afanyat, eh? bé, vosaltres també heu anat per feina Pilimii! tinc una amiga que també té ovaris poliquístics i van trigar 2 anys i un dia, fent un cafè, em deia: jo ja passo. Hem decidit prendre'ns un temps per oblidar-nos del tema. El que ella no sabia era que mentres m'ho estava dient ja estava embarassada!!!!!!!! i ara té una nena preciosa de 3 anyets!
Tothom et deu explicar les seves experiències, però ja veuràs com tot arriba! i mentrestant, a practicar! jajaja
Nosaltres encara no ens hi hem posat. Hi ha ganes, però no és el moment. Volem gaudir de la nova vida, que només portem 4 mesets casats i no hem parat a casa!!!!! A més, jo ara m'estic preparant oposicions, i no arribo a tot!!!! Suposem que d'aquí 1 o 2 anys ja ens entraran les ganes. Ja veurem!
A vegades xafardejo pel socpetit. Esteu registrades?
mima, què tal les alianceeeees???????