NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 01, 2008 10:03 am

siiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GLORI.... 4 DIES DE NO RES!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
MOLTS ÀNIMS... ESTAREM PENSANT EN TU!!!!!!!!! I BRINDAREM AMB EL CAFELILLO PER A TU I PQ FACI MOLT BON TEMPS... JA VEURÀS QUE TOT ANIRÀ BÉ!!!!!!!!

Key... jajajajja si l'altre vagada vam quedar super aviat... però és que jo, això d'aixecar-me ho porto fatal... de fet l'altre cop vaig haver de venir corrent a tota castanya,,... i això que estava al costat de casa!!! jajajjaja m'havia adormit!!!!

Però per mi, si quedem a les 10 no hi ha cap mena de problema per quedar a ricard vinyes, de veritat.... Allà hi ha bars molt xulos... el muun, i d'altres que no recordo el nom.. però estan molt molt bé.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. abr. 01, 2008 11:02 am

Al Muun no hi he estat mai, fa bona fila, i hi vaig pensar, però no vaig dir res perrquè no sabia si el coneixieu.....

Glori, dos dies i tornes a terres de ponent!! *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 01, 2008 5:08 pm

Hola noies que tal?

Jo llegint un llibre d'anglès que demà tinc l'examen i encara no l'havia començat :-( :-( :-( :-( :-(

M'ha trucat ma mare que diu si la puc acompanyar a mirar vestits per la boda. Alguna de les vostres mares hi ha anat ja? Sabeu on podem anar? I els preus que tal estan pq a ella li han dit de 800 a 1000€ :.0.-0.:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 01, 2008 7:13 pm

de 800 a 1000????? Això a quina botiga... per tatxar-la de la llista, vamos!!!!!!! Juer!!!!!!! Vale que a Lleida les coses són cares... però noi.... jo a pronovies en vaig veure a partir de 300-400... i essent pronovias!!!!!! que hi ha moltes botigues amb roba de vestir... i no crec q cobrin aq preus... (espero, vatja!!!).

Res, nenes... quin mal fario.... una altra despesa imprevista!!!!! Si al març em va petar l'ordinador i ja van ser 800 eurets!!!! A 1 d'abril... se'ns trenca el CALENTADOR DE L'AIGUA!!!!! I ara estic sense aigua calenta, clar!!!! Bé, me'l venen a canviar demà al migdia... no us imagineu... he remogut cel i terra per trobar un lampista disposat a currar!!!! que fort!!!! Van amb una calma... quan hi hagi la crisi... aleshores hauran de córrer ells a trobar feina... és que no us imagineu com m'he indignat.. només per dir-me preu tots em deien que em trucarien la setmana que ve!!!!! I jo: que estic sense aigua!!!1 Senyors... que m'he de dutxar!!!!!!

bufff.... m'he desfogat!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. abr. 01, 2008 7:29 pm

N'hi ha cada un suelto!!

Marjo.... mmmm... ma mare s'el va comprar a la lluna de drap, i no li va costar tan car. A més de les botigues de vestits de núvia, m'han dit que la novi, que està davant de l'ajuntament, tenen força cosa també. A la bordeta, que hi ha la casa de vestits de nuvia, tenen coses per convidats, madrines etc que n'hi ha de molt boniques, i l'any passat hem van arribar un díptic i els preus estaven a partir dels 300€... nu se... és que ma mare com que va ser passejant un dia, va entrar, el va veure i s'el va comprar....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 01, 2008 7:30 pm

Ostras Ceci aixo de no tenir aigua calenta si que es un mal rotllo :--( :--( :--( :--( :--( I es veritat que els costa un munt de venir els lampistes i als paletes i als electricistes...

Necessito que em digueu botigues de Lleida on anar a mirar el vestit per ma mare pq estic en plena crisis familiar. Com que tothom li ha dit que està boja de gastarse tants diners ara s'ha mosquejat i no es vol comprar res (ma mare es d'extrems) Total que la tinc emprenyada i ara amb l'ajut de ma germana hem d'apagar el foc
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. abr. 01, 2008 7:36 pm

Marjo, jo t'he dit algunes.... és que conec algunes petites que tenen algunes coses de festa, però ja no se ara com estan..... la gent és que els hi agrada parlar massa!! :-(

Pensa que carrer major, tens a la punta de carrer carme la lluna de drap i una altra, passat l'ajuntament, al cantó de la general optica; a pronovies hi ha coses, entre l'ajuntament i el pinkie hi ha una també que es diu monalisa, passat pronovias i la tous tirant cap a plaça sant joan, hi ha una que tenen a l'aparador sempre bastants xals, gairebé al cstat de fregola, per allí al cantó tens una que es diu inma o emma també...
A plaça Paeria està la novi, al dress bori a cavallers també hi ha coses....

A la bordeta hi ha la que et dic de Rami novell, i després hi ha una que es molt petita, a a bordeta també que m'han dit que hi ha força coses,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 01, 2008 7:51 pm

Merci Key per la informació. Em sembla que a algunes d'aquestes ja hi va anar pr es que ma mare sempre s'enamora del mes car i clar quan diu que es la mare de la nuvia, clatellazo que te pego
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. abr. 01, 2008 8:12 pm

Marjo... jo faria el que diu la key... a l'eix n'està ple... jo mai n'havia vist tantes de juntes en un sol carrer.. segur que trobeu alguna cosa... i feu-li costat.... que al cap i a la fi.. si els calers són seus i vol i pot gastar-se'ls... que faci el que li sembli... no??? pobra dona.... amb la il·lusió que tenia i mira ara... se li ha aixafat la gaita... l'heu d'animar, eh!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dt. abr. 01, 2008 8:42 pm

HOla noies, estic de molt mala llet i no son nervis ni res per l'estil.

Us poso en situació a veure que en penseu. El cas és mon pare, que és un cas, els meus pares estàn separats i digue'm que ell està com una cabra i és super egoista (per fer un resum).

Pues m'ha fet un regal de merda, no està mal direu algunes, pero jo se que no ha fet cap tipus d'esforç ni molt menys, i gent que ni conec ni ve al casament m'ha regalat el doble que ell.
Jo no esperava ni que es pagues el cobert, pero la setmana pasada em va vendre la moto del regal... I jo com una gili.... m'ho vaig creure.

Ara no se que fer. M'ha fet tanta rabia que m'estic plantejant el fet d'entrar amb ell a l'esglèsia, cosa que sempre he dubtat de fer. Per una banda tant me fot, i a mi me la pela, i vull que si ell passa jo mes. Pero per l'altra no tinc ganes de sentir-lo "plorar" i bronques a dos dies...

Que faig?????? O passo de tot i se surt amb la seva com sempre, es a dir, que no fa res per ningu pero te tots els merits, o l'engego a la me.

Us semblarà fort pero necessito explicar-.ho i a ma mare no puc. Mon germà diu que l'engegui i ma germana que faci el que cregui convenient.

Buf!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 01, 2008 8:53 pm

Ostras glori quin mal rotllo, pr tu no et desanimis que es el teu dia :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Jo també crec que la desició es teva i hauries de fer el que creguis més convenient pr jo en el teu lloc (be amb el caracter i la mala llet que gasto quan m'acaven la paciencia) l'engegaria a pastar fang. A sobre de passar de tot la gent l'ha de felicitar i tirar-li floretes com si fos el millor pare del mon, vamos hombre,... jo voldria que tothom s'enterés del pajaro que es. La millor alternativa es ta germa que es de la familia i segur que es 1000 vegades millor persona que ell
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 01, 2008 8:56 pm

Bueno, potser m'he passat una mica pr es que aquestes coses m'encenen la sang

TU DISFRUTA DEL TEU DIA QUE AL FINAL ELS QUE CONTEU SOU TU I EL TEU XICOT I HA DE SER EL DIA MES FELIÇ DE LA TEVA VIDA

NO DEIXIS QUE NINGÚ TE L'ESPATLLI QUE TU ET MEREIXES EL MILLOR :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dt. abr. 01, 2008 9:01 pm

Gràcies Marjo.

Aixo es el que penso jo ja et pots encendre. Ara m'acaba d'escriure algo mon pare pero no ho puc obrir perque està en format .docx. Quan pugui us dic quines pamplines me conta.
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dt. abr. 01, 2008 10:23 pm

Bueno ho tinc casi decidit... Crec que passaré de mon pare, m'ha escrit una carta, per un costat criticant a ma mare i els meus germans, o be culpant-los de les seves misèries... I per l'altra fent-se el bo. Que si no vull que vingui es el meu dia... bla bla bla....

Crec que li diré que vingui, però que entraré amb mon germà. I que no entro a jutjar el que pot o no pot fer, que cadascu se sap lo seu... Es una lluita perduda. Ma germana diu que potser em toca aguantar-li els morros tot el sopar, pero no crec que tingui nassos, i m'importa ben poc la cara que fotra, no la veure.

Perdoneu que em desfogui aqui.
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. abr. 01, 2008 10:40 pm

Glori, saps que pots desfogarte el que convingui... personalment, crec que prens la decisió correcta, perquè has de fer el que tu sentis i creguis, no per quedar bé, o per no sentirlo, perquè si cedeixes amb això, en pensaràs després pq no és el que volies i et sortirà amb una altra.

Ànims, i pels morros aquell dia, doncs per ell farà si ho fà aquell dia.

Petons reina, que et queda res! neukiss-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. abr. 02, 2008 7:49 am

Buenos dias a todas....
Glori, te tienes que plantear, que quieres hacer tu quedar bien con tu padre que encima te echa por el suelo a tu mami y a tus hermanos.... o entrar con tu hermano que por lo que dices es un encanto contigo.... cariño es tu día y nadie te lo tiene que estropear, tu piensa con quien te sentiras mas a gusto al entrar a la iglesia, para casarte con la persona que mas quieres en este mundo..... tu imaginate entrar en la iglesia, tiene que ser un momento muy emocionante y feliz.... asi que si tienes malos rollos con tu padre... yo optaria por entrar con mi hermano... y si despues hay morros el único que se sentira mal sera él porque es tu día y lo esta estropeando......
Una cosa, haz lo que te dicte el corazón.......
BESITOS WAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. abr. 02, 2008 8:35 am

Sigo con mis dudas... Mi hermano me dice que le den.. Mi hermana que por un minuto de entar con el a lo mejor me paso el dia agobiada por su reaccion... No se que hacer. Si mandarle a paseo y decirle que paso de el, si seguirle la corriente y despues ignorarle todo el dia, si decirle directamente en plan colega que le parece que entre con mi hermano....
gloripage

EntradaAutor: RAKI32 » dc. abr. 02, 2008 9:27 am

Bon dia noies,Mare meva a tres dies de la boda Glori vaja Marrón,mira fes el ke creguis convenient de fer,es el teu dia i as de sentir-te feliç,es bastant complicat jo personalment entraria amb el pare,no sigui ke si dius ke no entres amb ell,faci alguna tonteria i espatlli el dia,no se,es complicat.No et fikis nerviosa ni pensis ke surtin les coses com vinguin.
Et desitjo que siguis molt feliç i faci molt bon temps.Un Pétó guapa.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. abr. 02, 2008 9:52 am

Ostres Glori... quin greu. Jo de tu, sincerament, entraria amb mon germà. I la situació tampoc crec que sigui tan complicada... igual que ell et ven la moto... vent-li tu a ell. Jo el trucaria i li diria: "ai... és que al tete li fa tanta il·lu entrar amb mi... que em sembla que seria macu poder donar-li aquesta alegria... ".
D'aquesta manera igual entres a gust a l'església i et lliures de males cares durant la resta del dia.

Ja et dic jo giraria la paella, faria que ell se sentís còmplice... que encara que no es dugui massa bé amb ton germà igual se li entendreix una mica el cor....

Però bé, has de valorar la situació...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. abr. 02, 2008 11:03 am

Glori, ànims, jo actuaria segons el que et digui el cor, ja t'ho vaig comentar ahir... el que diu la Cecilia, és una bona opció, una manera de reconduir la situació cap on vols sense el perill que et surti amb una altra el teu pare....

Noies, ja tinc l'expedient matrimonial obert, ha costat, però ja està i m'han dit que potser a finals de maig ja ho tenen i tot....

El show ha sigut que no trobaven la partida de naixement... primer que al llibre no sortia el meu nom si no el de ma mare, i al damunt,,,,, m'he enterat que hem van registrar, 6 mesos més tard!! era per veure el panorama, la tia dientme que jo no constava enlloc, després dientme que si tenia una germana... mira mira.... m'he enrecordat de tu Nani!! al menys ho hem solucionat ràpid :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants