Estava guapíssima de veritat, se la veia molt i molt còmoda i el casament al jardí va ser xulíssim. Va fer un dia esplèndit, al sol inclús feia calor!
Raki ja et vaig veure a l'altre costat de carrer..., eh que estava mona? Bueno, espero que estiguis millor de lo teu i tranqui que no serà res, amb ajuda tot es supera!
Ostres, a veure si quedem la setmana que vé perquè es l'únic dia que puc! L'altra tinc una altra boda a les caves de Raimat! Així coneixo a les que em falta i us puc explicar detallets de la boda i sobretot a tú Marjo que lo der Resquitx ja ho tinc bastant controladet...
El que us abanço es que el menjar del Resquitx al meu gust i al del meu futur marit, casi podríem dir que un 10 (perquè de primer hi havía marisc que estava boníssim però no es el nostre fort, a la gent que li agrada va disfrutar moltíssim). L'aperitiu i la carn per nosaltres eren perfectes, a l'aperitiu hi havía tot de coses "rares" que ens encanten, tipo "Ferran Adrià"... deconstruccions, esferificacions,... quina gràcia! bé ja us ho explicaré!
Dissabte que vé jo també m'hi apunto!! A veure si en sortim!

A mi se'm va complicar el dia i ja no vaig poder entrar al foro fins aquest matí.

jejeje