RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » ds. març 29, 2008 10:04 am

Ohh... amb el permís de la Xenia porta una nena!! De la resta pràcticament no sé res!!! La Carol gairebé no sé tampoc!!
I sobre Can Ribas, nosaltres sí que teniem fuets, però ampolletes ara que dius no...... :-/ Aiiisss...... :--(
Nosaltres sí que busquem bebito, portem ja 7 mesos, i els que em queden, pq tinc ovaris poliquistics i ens està costant mooolt, pràcticament no em ve mai la regla si no es provocant-la amb medicació. Ara estic en tractament per induïr l'ovulació, a veure que passa..... però tot això és un pastón horrible :--( :--( I la resta que?? trigareu en buscar bebito??
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » ds. març 29, 2008 1:51 pm

Pilimili, la meva germana porta un any buscant bebito. I akesta setmana ja han anant al metge x veure q fan. El metge els hi ha dit q començaran a fer-li proves a ell. Aviam q pasa...
q GUAYYY, ja penseu amb nenssss!!! Kina iluuu!! Uf, jo ncara tinc el xip dl casament! Xo crec q em vindrà moooolt aviat la bena maternal... :-)

Noies, a nosaltres si q ens entra els caramels d llonganisa, i les begudes petites xls invitats també. No ens fan pagar res. El q pasa és q nosaltres ens ho mantenen tot dl 2006, q és quan vem reservar. Ai, xo ara espero q no ens facin una p***** i no ens ho posin he.... Ho haurem d recordar!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dg. març 30, 2008 10:41 am

això, mima, recordeu-ho, perquè a nosaltres també ens van dir que ens entraven els caramelets i les ampolletes, també amb els preus de 2006....i després, res de res. Però bé, només ho vam trobar a faltar nosaltres perquè érem els únics que ho sabíem, i la gent va quedar meravellada igualment!!!

Que guai la Xenia amb una nena en camí! s'han afanyat, eh? bé, vosaltres també heu anat per feina Pilimii! tinc una amiga que també té ovaris poliquístics i van trigar 2 anys i un dia, fent un cafè, em deia: jo ja passo. Hem decidit prendre'ns un temps per oblidar-nos del tema. El que ella no sabia era que mentres m'ho estava dient ja estava embarassada!!!!!!!! i ara té una nena preciosa de 3 anyets!
Tothom et deu explicar les seves experiències, però ja veuràs com tot arriba! i mentrestant, a practicar! jajaja :llit:: :llit:: :llit::

Nosaltres encara no ens hi hem posat. Hi ha ganes, però no és el moment. Volem gaudir de la nova vida, que només portem 4 mesets casats i no hem parat a casa!!!!! A més, jo ara m'estic preparant oposicions, i no arribo a tot!!!! Suposem que d'aquí 1 o 2 anys ja ens entraran les ganes. Ja veurem!

A vegades xafardejo pel socpetit. Esteu registrades?

mima, què tal les alianceeeees???????
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: rubgal » dl. març 31, 2008 9:57 am

Hola noies!!! k tal el cap de setmana?? el dissabte vam anar a can ribas a tancar el menu, al final hem escollit:
- 1er: llagostins del mediterrani
- 2on: chuleton de bou
- postres: sopa de pinya (per les dones)
mandarina amb cucurutxo de coco (pels homes)
- pastis: milfulles amb crema i gerds.

Farem l'aperitiu davant del salo (el de fusta).
A nosaltres no ens van explicar res dels caramels de fuet. Que més sabeu??
rubgal
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dl. març 31, 2008 12:40 pm

Hola noies!! Al final vem anar a dos llocs a mirar les aliances, i ns kdarem unes dl primer lloc on vem anar. Mes barates... Son les tipiques aliances d'or. Voliem lo mes senzill. Una cosa menys!

Rubgal a nosaltres, la primera vegada q vem anar a Can Ribas, ens van dir q els caramels d fuet els posariem allà a l'aperitiu i q la gent nomes entrar ja podia anar agafant. I q nomes entrar els convidats també els hi donarien una ampolleta petita d wisky o no se d q era... Xo q tot això ja entrava en el preu. Xo jo us estic parlant dl 2006. Ho vem reservar al 2006 i ns ho conserven.Com també el preu. Les coses han anat canviat...
Imatge
mima

EntradaAutor: Tinita » dl. març 31, 2008 2:56 pm

Hola guapis!!!

Em colo en aquest post!! Sóc de Sant Feliu de Codines i treballo a Bigues i encara que el meu xicot no s´acaba de decidir demanar-me per casar-em ( aquest home... ) estic enamorada de Can Ribes jajajaja no ho puc evitar i mira no l´he anat a veure cap dia perquè de bon segur que em moro de vergonya jajajaja

El que si que vaig fer és anar-hi a la feria Bodas & Bodas amb una amiga ( Madonna que es va casar l´any passat a la Cucanya ) i em vaig trobar l´stand de Can Ribes! Per supossat no m´hi vaig poder resistir i vaig anar a preguntar-ho tot, encara vaig quedar més meravellada jajaja

Aixó que dieu del fuet i l´ampolleta de martini també m´ho van dir, i em van dir que abans que la gent baixés del cotxe o del autocar, venia un tio amb un tricicle d´aquests antics i ho anava repartint, em va ensenyar fotos d´aixó i em vaig enamorar!!

Aixi que si us ho van dir en el seu moment, ho heu de dir que no s´en "oblidin" que encara que només ho sapiguem nosaltres es un detallàs que encara farà més inovidable el vostre casament!!!

Per cert quina es la primera Can Riberenca del 2008?? Us aniré seguint eh!! que us tinc molt a propet jejejeje

Petuuuunets!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: mima » dl. març 31, 2008 7:10 pm

Hola Tinita! Ets molt benvinguda aquí entre tantes canriberenques! :-)
Jo em caso el 10 de maig, i crec q soc la primera! Els nervis ja comencen a sortir...
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dt. abr. 01, 2008 7:05 am

Bon dia noies!! Ahir vem star fent les taules, i ja les tenim acabades. X fiii!! Kin maldcap! B, ns falta algu x confirmar lassistencia, xo stà controlat. Amb això dles taules et treus un gran pes d sobre...
Apa, q vagi molt be el dia!!! :-)ok:
Imatge
mima

EntradaAutor: Beverly » dt. abr. 01, 2008 8:43 am

Hola!!!
Que tal? fa temps que no entro, tinc força feina i només tinc temps de mirar el correu.

Ninou!!!! que ja no et queda res!!!!!!!!.

Doncs a mi em va passar el mateix amb els fuets i les ampolletes de martini, a la fira de Sabadell em van dir que ho donaven i després al restaurant no em deien res sobre això, llavors quan jo vaig preguntar em van dir que era 1€, jo els vaig explicar que a mi m'havien dit que això ho regalaven i que va ser una de les coses que ens va fer gràcia a l'hora de triar el restaurant, pq. era molt original, i llavors ens van dir que si ens havien dit que ens ho regalaven doncs que hauria de ser així, i ens ho van posar sense cap cost.
És que m'he donat compte que amb això del casament s'ha de negociar en tot, pq. es passen tant amb els preus.

Tinita!! a veure si el teu xicot es decideix ja d'una vegada, ara que ja teniu gairebé la casa. :-()) a veure si tens sort.

Pilar!! estàs buscant un bebe???
Imatge
Beverly
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

EntradaAutor: pilimili » dt. abr. 01, 2008 2:06 pm

Carol quant de temps!! com estas reina?!?!?!?!? *.-o-o.*
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Tinita » dt. abr. 01, 2008 3:46 pm

beverly nenaaaaaaaaaaaaaaaaaa per què em poses una panxaaaaa d´embarassada noooooooooooo!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

no estic gens preparada per aixó jajajajaja

de moment jo vaig fent el motllo jajajaja :llit:: :llit:: :llit:: :llit::

Ei Mima la primera can riberenca!! ja ho tens aqui eh!! aixó ja està i que bé que tinguis les taules fetes, deu ser la repera fer-ho només de pensar-ho m´agafen tots els mals jejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Beverly » dt. abr. 01, 2008 3:54 pm

Ja,ja,ja, doncs no se Tinita, jo volia posar-li la panxa a la Pilar, però no se que he fet :-/ :-/ :-/ , potser és una senyal :hmm::

Pilar, estic bé però molt enfeinada, tant a la feina com a casa, la vida aquesta de marujilla cansa molt .-*.:-).*.* c[]c .::s--:... ::ffff
i tú? com estàs?
Imatge
Beverly

EntradaAutor: carmends » dc. abr. 02, 2008 9:38 am

Hola noies!

Ara feis molts dies que no entrava...com teu?. Agrairia que em diguéssiu quina marca de vestit us heu comprat i quins fotògrafs heu triat!. No sé per on començar!!!!
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: pilimili » dc. abr. 02, 2008 10:00 am

Carmends a mi el meu vestit m'ho va fer una modista del barri i la carol ha vist fotos i la ninou i tampoc era tan lleig, no??
I de fotografs vam agafar Artboda :-)ok:
Carol tot bé, en busca i captura del bebe, però vamos anem fent...
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Beverly » dc. abr. 02, 2008 10:16 am

Carmend, el meu vestit és de Pronovias i el fotograf Alphelia.
El vestit de Pilar, molt maco :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Doncs a veure si teniu sort i el trobeu aviat.
Nosaltres encara acabant la casa, i jo de moment sense cap ganes de nen.
Imatge
Beverly

EntradaAutor: mima » dc. abr. 02, 2008 4:39 pm

Hola noies!
Carmends, el meu vestit és d Rosa Clarà, i no hem agafat cap fotograf dl llista d Can Ribas. Ja el teniem, i hem d pagar el cànon.

Noies, q avui he rebut una carta q m'han enviat les meves amigues, i és dla despedida. Em van dir q m'aniria trobant cosetes a la bustia i q stigues al cas. Doncs be, avui m'he trobat un sobre on hi havia 3 peces d'un puzle, q crec q és una foto on hi surto jo. Xq es veu un tros d cap, i és el meu. Q guayyy!!!! Nose q és!! Supsos q m'aniran enviant les altres peces fins arribar a montar el puzle i nose q em trobaré. Ja us aniré informant!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Beverly » dc. abr. 02, 2008 4:56 pm

Que guay mima, que divertit *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Beverly

EntradaAutor: mima » dc. abr. 02, 2008 7:37 pm

Siiiii, fa ilusió ja començar a tenir noticies d les loques dles amigues. Jo ja he preparat dues despedides, i la veritat és q to pases super be fent-ho. Sempre pensava en quan em tocaria a mi... I ja ha arribat! Es guay star ara a l'altre costat!
Imatge
mima

EntradaAutor: rubgal » dj. abr. 03, 2008 10:39 am

Hola noies!! com van els nervis Mima? que chulo lo de la despedida... Nosaltres también hem agafat un fotograf de fora de la llista i hem de pagar el canon.
Ahir vam anar a l'agencia de viatges per reconfirmar el viatge i ara ens han canviat la data de sortida. En principi sortiem el 30 de juny i ara la canvien pel 28 a les 10.15h del mati i ens casem el 27 per la tarda, així que no sabem que fer, si canviar de majorista o agafar aquest i ja dormirem a l'avio.
rubgal

EntradaAutor: rubgal » dj. abr. 03, 2008 10:39 am

Hola noies!! com van els nervis Mima? que chulo lo de la despedida... Nosaltres también hem agafat un fotograf de fora de la llista i hem de pagar el canon.
Ahir vam anar a l'agencia de viatges per reconfirmar el viatge i ara ens han canviat la data de sortida. En principi sortiem el 30 de juny i ara la canvien pel 28 a les 10.15h del mati i ens casem el 27 per la tarda, així que no sabem que fer, si canviar de majorista o agafar aquest i ja dormirem a l'avio.
rubgal

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants