NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dg. març 30, 2008 9:58 am

Bueno noies, ja està! La Taki ja s'ha casat...! *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* Estava guapíssima de veritat, se la veia molt i molt còmoda i el casament al jardí va ser xulíssim. Va fer un dia esplèndit, al sol inclús feia calor! :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Raki ja et vaig veure a l'altre costat de carrer..., eh que estava mona? Bueno, espero que estiguis millor de lo teu i tranqui que no serà res, amb ajuda tot es supera! :-()-)

Ostres, a veure si quedem la setmana que vé perquè es l'únic dia que puc! L'altra tinc una altra boda a les caves de Raimat! Així coneixo a les que em falta i us puc explicar detallets de la boda i sobretot a tú Marjo que lo der Resquitx ja ho tinc bastant controladet... :-)

El que us abanço es que el menjar del Resquitx al meu gust i al del meu futur marit, casi podríem dir que un 10 (perquè de primer hi havía marisc que estava boníssim però no es el nostre fort, a la gent que li agrada va disfrutar moltíssim). L'aperitiu i la carn per nosaltres eren perfectes, a l'aperitiu hi havía tot de coses "rares" que ens encanten, tipo "Ferran Adrià"... deconstruccions, esferificacions,... quina gràcia! bé ja us ho explicaré!

Dissabte que vé jo també m'hi apunto!! A veure si en sortim!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. març 30, 2008 10:50 am

Bueno, ahir per a mi va ser un desastre!!!! No us imagineu l'atac d'angoixa que em va agafar a la feina... a vegades val més fer les coses amb les dents que confiar en segons qui... bueno... però ja està superat.

Dissabte vinent jo també ho tinc bé pq no curro, l'alfon si i hauria estat a casa tot lo dia. Així que per mi perfecte!!!!!

ahir a la tarda hi havia una despedida de noies... jejejeje em fa tanta gràcia veure coses d'aquestes ara... jejeje. I sí que va fer bon dia....si!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dg. març 30, 2008 11:44 am

Si jo ahir tambe em vaig creuar amb dos despedides, una de noies i una de nois... Vaig pensar, a lo millor alguna d'aquestes es del foro. Igual que al probar-me el vestit, hi havia dos noies mes i pensava... potser son del foro! Lo meu ja és obsessió!

Avui tinc una migranya que te mors, ja estic a Madrid i ara a esperar a que passin els dies... Lo que mes em preocupa ara es que el meu nuvi no sap fins quin dia tindra que treballar, que al omillor el divendres te un viatge! Deu meu... Paciència.

A veure si em poso a fer la maleta, que se'm tirarà el tremps a sobre entre setmana.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dg. març 30, 2008 7:42 pm

Glori.. com que no sabeu si divendres haurà d'anar de viatge el teu xicot??

weno, tu tranquila, intenta relaxarte que ja està tot fet i ara ve la millor part! :-))

Ica m'alegro molt que hagi anat tant bé la boda de la Taki; jo he portat un dia avui de cul...però ara preguntaré a la germana de la Monht, a veure que tal va anar :-))

Ceci, vau celebra el cumple de l'Alfon ahir??

Noies, doncs si us va bé quedem el dissabte que ve! organitzem-ho ja així no estem a l'últim moment a correcuita....

De moment heu dit que us aniria bé:

L'Elena, Ica, Ceci... qui més?? :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. març 30, 2008 7:47 pm

Glori.. jo m'afegeixo a la pregunta de la Key.... un viatge divendres????? Nena... gaudeix d'aquests dies.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja estàs de vacances??

Key.. jo confirmo per dissabte vinent. No vam celebrar el cumple de l'alfon, ja que ho vam fer divendres en un dinar amb tots els amics... però una de les nostres amigues està malalta i celebravem que no la tenen a l'hospital, ja que s'hi passa setmana sí i setmana no. Així els dies que no està a l'hospi aprofitem per estar al màxim amb ella. I mira, es va presentar acasa... i l'alfon i ella van trucar als altres i quan arribo a casa (que estava feta un asco!!! sense netejar res en tota la setmana), em vaig trobar el pis envaït... ya ves!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. març 30, 2008 7:53 pm

Uooooo, i segur que el primer que vas pensar al entrar va ser... dioxxxx si no he netejat!! a nosaltres divendres ens va dir la Mariajo que els convidessim dissabte a sopar a casa a ella i a una amiga... clar, elles amb el que no van contar és que nosaltres aquest cap de setmana pintavem l'habitació i tenim el pis desmontat... :o-o: així que res... avui m'he enterat també que ahir ma mare al veure la llum encesa del pis, van estar a punt de presentarse sense avisar... són aquestes coses que passen... llei de phurphy,, jeje

Això, li vas comentar a l'Alfon que us volia contractar com a reporters?? quina cara va fer?? :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dg. març 30, 2008 9:02 pm

Uole noies!

Bueno pues per feina, a lo millor te que treballar fins divendres al migdia! Paciencia, la veritat es que ens hem casat en el millor moment, mai tindrem tantes ganes d'anar de viatge com ara, estem super estresats!

Jo no m'agafo vacances fins dijous, arribo al migdia a Lleida, no he volgut agafar abans, tant per feina, com per no posar-me mes nerviosa ja que a Lleida ho tinc tot fet.

Haurem de fer una quedada un dia que estigui a Lleida!
gloripage

EntradaAutor: marjo » dl. març 31, 2008 6:23 am

bon dia lleidatanes,
com ha anat el cap de setmana? Al final veig que no vau quedar :-( A mi se'm va complicar el dia i ja no vaig poder entrar al foro fins aquest matí.

A mi també em va be dissabte vinent.

Bueno vaig a treballar que tinc una feinada de por. Quan arribo a casa em torno a conectar i ja escriuré una miqueta més :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. març 31, 2008 7:33 am

Això fa olor de kedada!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i serà en honor a la Glori, que s'ens casa!!

ara que recordo, tinc visita a la dietista, però la tinc a les 09 del matí... així que sobre les 10 hauré acabat.... :o-o: tot i que si quedem per la zona d'universitat o de ricard vinyes m'aniria perfecte...

Tinc un mal d'esquena/braç avui que fa por.... :-( i això que hem vaig fotre el medicament!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. març 31, 2008 9:25 am

Key saps alguna cosa de l'Azi? Fa temps que no se res d'ella....
gloripage

EntradaAutor: Key » dl. març 31, 2008 10:56 am

No :-(

fa molts dies que penso en enviarli un correu, però encara no m'he assagut a escriure'l... soc un desastre!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dl. març 31, 2008 5:18 pm

Bones noies,que tal com va el dilluns?????
Ica.....Ja et vaig veure ja,peró anaveu tan guapos que no era el moment
per anar a saludar a ningú,estaves molt guapa,La taki al meu gust guapissima i molt fina,molt semblant al meu estic,crec ke estava tal cual es ella,ademes te una bona planta,la seva germna gran l´ana guapissima espectacular vaja tipassoooo.Jo estic molt millor,suposo ke va ser una mica de vajon,pero ara estic anima un altre cop,i ara ke ja començen les bodes sembla ke la cosa et motiva encara mes,ademes la dieta em te perduda,casi ke passo amb aigua i bledes pero bueno será temporal.ens veiem un petonet a totes
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dl. març 31, 2008 8:49 pm

Bon dilluns a totes! Només dir-vos que vaig una mica de cul i tinc la sensació que vaig tard a tot arreu. Avui he anat a buscar els detalls i ara només em queda decorar-los, quan ho tingui fet us penjo una foto. Sobre la resta del cap de setmana... no us puc explicar gaire perquè hem tingut uns amics (13 persones) allotjades a casa! així que de boda... res, només comunicar-ho!
Sobre la quedada... em sap greu però jo el dissabte també vaig a bodes, al REsquitx! Ànims Glori que això ja està aquí!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dl. març 31, 2008 9:05 pm

Hola noies com esteu? Jo acabo d'arribar a casa. He anat a veure una amiga a la feina a les 7 de la tarda i xerrant xerrant hem acabat a les 09:30, això que ella tanca la oficina a les 9 :-)) :-)) :-)) :-))

Be així quedem dissabte a Lleida oi? A quina hora quedem? Qui serem? :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

FAREM UNA GLORIQUEDADA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. març 31, 2008 9:39 pm

Jo de 9 a 10 estaré a la dietista, però quan acabi si voleu quedar abans, m'apropo... ara m'ha vingut al cap una pastisseria amb una cafeteria enorme que hi ha a la plaça sta teresina, que fa cantonada.... no se si us cau lluny de tot.... si no hi ha també a l'av catalunya el zacaris per exemple, al costat de Rosa Clarà, que allà aprop hi ha el parquing de l'arxiu (darrera de la biblioteca municipal) es de zona blava però hi ha molt lloc per aparcar... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. març 31, 2008 9:46 pm

A mi me's igual on kdem pq vinc de Molle o sigui que on millor us vagi a les de Lleida. Per cert si alguna de Molle vol venir amb mi no cal k agafem totes el cotxe :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 31, 2008 10:27 pm

per mi cap problema per quedar a ricard vinyes...

però key.... què pretens què quedem a les 8 del matí o k?????? jajajjajajajaja jo quedant a les 10 o 10,30 sóc més feliç!!!! i més les 10,30 que les 10... jajajajajajajajaj
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. març 31, 2008 10:45 pm

Ok ok, doncs llavors quedem on vulgueu!! es que l'altre vegada que vam quedar a les 10 o a les 9?? :hmm:: jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. març 31, 2008 11:07 pm

Noies!

QUATRE DIES!!!!!!

Bueno de moment els nervis, tranquila, ja vaig tenir prou crisis fa uns mesos....

He trucat al fotograf i efectivament s'ha de pagar el sopar... Total que passo. M'estalvio 300 euros...

La resta crec que està tot enllestit, ja sols em queda pagar aqui i alla i poc mes. Definir la ruta dels autocars i els horaris i ale! En capilla!

Decepcions... Ara comencen. La primera, mon pare, tela marinera. Però prefereixo no encendrem gaire pero es retrata ell sol.

I aquesta setmana a dieta no sigui que no em pugui pujar la cremallera.

Despres de la boda tenim que fer una altra quedada ok?

Ah! Sembla que farà bon temps el dissabte!

RECORDS A TOTES, ANIMS A LES QUE TENEN PROBLEMILLES I JA VEURE-HO QUE AIXO ARRIBA MES RAPID DEL QUE PENSEU!
gloripage

EntradaAutor: marjo » dt. abr. 01, 2008 6:18 am

GLORI QUE JA HO TENS AQUI!!!!!!!!!

Ostras, ostras, ostras, quins nervis :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Molts ànims i que vagi molt be el dissabte. El cor de totes les foreres estarà amb tu :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 9 visitants