Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dc. març 26, 2008 4:50 pm

una altra cosa a fer es anar a agafar idees i despres anar a una modista que te´l faci. Per exemple el lloc de la G14, quan vaig anar em van tractar molot bé i les teles eren estupendes... Quan vagi amb la meva mami ja us ho diré!!!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. març 26, 2008 5:04 pm

Ja ens explicaràs! Nosaltres a veure si la setmana q ve comencem a mirar cosetes d'aquestes. En prinicipi anirem a aquests 2 llocs, al tothom i a la Carmen Virginia.
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dc. març 26, 2008 6:05 pm

és una bona idea lo d'anar a mirar pq després us ho faci la modista... segur que us sortirà més econòmic!!!!!
fiancee són molt monos el vestits que li agraden a la teva mare... ves a veure a les altres 2 botigues a veure si troba alguna cosa que li agradi... és veritat que la teva germana ja el tenia... era super xulo!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 6:32 pm

Si jijiji a més em fa molta ilusió pq el día 14 de maig tenim la proba les dues no sé em fa ilu!!
Si si anirem a mirar més botigues... però he estat ara prenent un cafè amb la meva mare i no feia més que parlar-me del vestit de Tot-hom... i li dic, doncs la meva sogra es comprará un que amb la jaqueta i tot no li arriba als 1000€ a una botiga del carrer Provença amb Paseig de Gracia, i jo il.lusa de mi pensaba q em diria aps doncs on es que aniré jo a mirar... i lo primer que em diu es: ¡¡no li diguis al teu pare que llavors ja em puc oblidar del vestit de tot-hom!! jajjajaa
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 27, 2008 10:16 am

Bon dia guapes!! Com van els preparatius?? Alguna novetat?
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. març 27, 2008 10:22 am

Noies...

Avui m´arriba el sofa!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeueeeeeeeeeeeee!!!!

Aix... mica en mica va arribant tot... G14, el teu deu estar a punt també, no???

Tema preparatiu... paradets of course, paradets!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 27, 2008 10:26 am

Molt be Rachi!! Una cosa menys!!
Avui m'he d'anar a comprar roba urgent!! Dissabte tinc un casament i encara no se que posar-me!! Quin estres.... A mes, com em fa un pal tremendo, tampoc vull gastar-me un dineral... A veure si torbo un top una mica extremat i ho combino amb un traje negre...
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dj. març 27, 2008 10:45 am

buenuuuuuu of course... segur que algun top mono el trobes. A l´adolfo dominguez de pau casals tenen coses molt mones, i bé de preu...

Com portes tu la data i el lloc??? can bonastre heu anat??
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. març 27, 2008 10:46 am

bon dia guapes!!!!

rachi que bé que ja et porten el sofà!!!! ueueue una cosa menys... aixó va mb x animar-se!!!!
ofcourse a veure si trobes alguna cosa mona i que et solucioni el tma...
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 27, 2008 10:51 am

Rachi, no se a tu, pero a mi les dependentes de l'Adolfo Domínguez de Pau Casals em cauen fataaaal!!! Mira que ho tinc al costat de la feina, però sempre vaig a la botiga de Balmes - Diagonal, allà son bastant mes amables...

Tema boda, parat, parat.... De fet, aquesta setmana no he vist al nen cap dia, quan arriba de treballar jo ja fa hores que dormo, jejeje.. I aquest finde el tenim a tope, així que tampoc podrem mirar res.. aixss, un desastre!!
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dj. març 27, 2008 10:55 am

rachi ja et posa un 3 en el contador!!!! que fort!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 27, 2008 10:56 am

Bon dia noietes!!

Q guay lo del sofà, rachi! Ja ens l'ensenyaràs!

Bueno, bueno, ja tindreu temps de mirar llocs! A més, en un cap de setmana en podeu fer uns quants (sense passar-se, però si un parell o tres)

Jo els preparatius también paradets, ara tic a tope amb lo del pis. Demà he d'anar a portar la previsió de fons al banc... Tinc unes ganes de q em donin les claus!!!!!!!! :-///: I probablement dissabte o diumenge q ve anirem amb la dels mobles a prendre mides per ja fer l'encàrrec definitiu (hem de saber les mides exactes del sofà, del capçal del llit i cosetes d'aquestes)
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 27, 2008 11:00 am

Que be croketa!!! Aixó ja està fet, eh???
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 27, 2008 11:06 am

Siiiiiiiiiiiiiiiii!!! Jejeje... Buffffff, tinc unes ganes! Però d'altra banda em fa peneta pq el meu nen s'ho perdrà i ja no serà amb ell amb qui vegi per primera vegada el pis quan sigui nostre... Aixxx... Tic una miqueta toveta aquests dies
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. març 27, 2008 11:46 am

Bon díaaaaa!!!

Jo tambè vaig molt encarriladaaaaa ja he aprobat els presupostos tant del paleta com del pintor, el paleta comença avui m'ha de fer regates, baixar els sostres, posar foquitos, moure un radiador... bueno cosetes... i el pintor vindrà d'aqui un mes.
Ahir van vindre a prendre mides per fer l'armari de la nostra habitació que el fem de pared a pared a mida i lacat del mateix color que la pared pq quedi integrat... i tambè el despatx que tambè el fem a mida la llibreria i la taula.

Ja no em queda reeeeeees!!!
A per cert els taburets de la cuina i altres cosetes les compraré en aquesta botiga, mireu-la tenen coses molt xules!

http://www.superestudio.com/tienda/

Tenen Showroom a Aribau i a Maria Cubí(Outlet) ja em direu si us agrada!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dj. març 27, 2008 5:12 pm

com va la tarda??? molta feina??? jo una miketa xo necessitava un "kit-kat"!! jeje
fiancee com són els tamburets??? tenen coses xules a la web... jo ara estic esperant que em passin el pressupost de fer els armaris de la cuina nous...
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 27, 2008 5:16 pm

Doncs jo he estat liadeta, però ya pasó, jejeje... Crec q la web aquesta ja l'havia vist. Hi ha unes cadires q m'agraden molt per la cuina i que no estan malament de preu. A veure si em puc passar un dia a veure q tal són en vivo y en directo.
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. març 27, 2008 5:43 pm

Mary en principi son les que son transparents, pero hem d'anara a veure-les. Per cert dimarts començo els cursets prematrimonials jijiji!!! Ja us explicaré!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 27, 2008 6:05 pm

Bona tarda!! Fiancée, que xula la web..

Per cert?? Us vaig explicar el problema que vam tenir amb la taula del menjador?? Crec que no...
Resulta que vam veure una taula de vidre xulissima, i ens van dir posarien unes extensions.. (a la familia del meu nen, els dinars familiars com a mínim són de 15 persones, aixi que necessitem una taula gran). Doncs be, abans de setmana santa van trucar dient que al final no ho podien fer (van trucar al panfilet del meu noi, i no se quina excusa barata li van donar). Jo em vaig enfadar moltíssim (ho vaig trobar molt poc professional, inclús van ser una mica desagradables quan jo els vaig trucar) i he anul·lat la comanda de taula i cadires... Ara em tocarà tornar a buscar. L'únic bo és que ja se el que vull, només falta trobar un altre lloc on ho tinguin.
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dj. març 27, 2008 6:23 pm

Clar tens raó Ofcourse... jo ultimament estic fins els co..... de que la gent em prengui el pél...
En definitiva que es lo que vols?? Una taula de vidre extensible?? ja miraré si trobo alguna cosa interesant...
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants