Autor: annakaes » dc. març 26, 2008 10:09 am

Autor: JB » dc. març 26, 2008 10:22 am
Autor: annakaes » dc. març 26, 2008 10:27 am

Autor: ru » dc. març 26, 2008 10:30 am
( inspireted by Annakaes!!!
)

Autor: annakaes » dc. març 26, 2008 1:13 pm

Autor: MOT » dc. març 26, 2008 2:20 pm
ANEROLA ha escrit:LABANDA ha escrit:wenaaaaas!!!
ESTHER enhorabona!!! ja esteu casats!!!!!!
esperem que ens facis una crònica ben detallada i emocionant!!! i .... mooltes fotos... que comencem a tenir mono!!!
BUAAA, els comptadors d'algunes ja comencen a acollonir!!!!!! 2 mesos, 1 mes i 22 dies... esto está que quemaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
be wapins! una nit més sense ordinador-... ara marxo al gimnàs! OPERACION BIKINIIIIIIIIIIIIIII YAAA!!
Gracies Labanda em quedo més tranqui si el meu comptador encara no acolloneix. A més jo ho poso en setmanes que així sembla que quedi més...jajaja.
Per cert, tema vanos, m'ha dit el Julio que quan els tingui me'ls envia. Ja faré fotos. Mot lo que no sé és quan li he de pagar a aquest home. Suposo que quan agafi el paquet li pago tot al que m'ho porta no?? es nota molt que no he comprat mai per internet? sóc verge en això.
Autor: MOT » dc. març 26, 2008 2:25 pm
ru ha escrit:Buenoooo!!!
anem per passos... mare de déu, com us les gasteu escribint!!!
Primer de tot, mails i privis rebuts!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Segon: Deshiiiiiiiiiiiiiiixxxxx!!!! aiaiaiiiiiiiiiii!!! Kin estrés!!!! 4 dies de res!!!
El que em sap greu és que no podré venir..., tinc bateig del fill de la meva cosina, i ni hi havia pensat... kina kk
![]()
![]()
Ja podeu fer 50000 fotos i una precrònica d'aupa nenes!!! Que aquí la coticoti s'ha d'enterar de tottot i tot!!!!!
![]()
Annakaes, ja heu fet una bona seció de bici??? Bufa nena!!! jo amb lo manta que sóc i vosaltres ala, tot el dia amunt i avall amb la bici!!! joeeeeeeeeeeerrrrrrrr!!!!
Mot!!! on són aquestes fotos de la cuina??? jo les vull veure!!!!
Labanda: vestit
Anerola: pentinat
QUE NO TENIU VERGONYA O QUE???!!!!
Tema obrir comptes, nosaltres ja en vam obrir un fa temps per estalviar, i aquest mateix és el que hem donat amb les invis. És de la caixa, i ni por asomo ens han regalat res!!! Jo! jo no sé com s'ho fa la gent que li regalen moltes coses, maletes, boses de viatge, amb el vestit que si la lliga, que si coixins,... jopetaaaaaas!!!!![]()
Deshix! això que comentes de posar cartells per indicar pk la gent no es perdi, com ho feu? heu hagut de demanar permís? i quan ho posareu? i com??? coticoti!! És que justament ahir ho parlavem de fer-ho!!! Així que cuentamelo todoooooooooorrrrrrrrrrr!!!!![]()
Nenes!!! em queden 3 pàgines encara!!! jopetas que hi ha molta feina avui..., si és que la gent es desperta un cop passen vacances!!!
Vaig a fer el pitillet, i torno a seguir-vos llegint!!!!
Autor: Deshix » dc. març 26, 2008 2:36 pm
eoooooooooooo!!!!!!, si només 4 dies, despres tornaré a entrar es que tinc mlta feina.........
Autor: MOT » dc. març 26, 2008 2:45 pm
Autor: MOT » dc. març 26, 2008 2:46 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.* eoooooooooooo!!!!!!, si només 4 dies, despres tornaré a entrar es que tinc mlta feina.........![]()
Autor: MOT » dc. març 26, 2008 2:47 pm
Autor: ru » dc. març 26, 2008 2:59 pm

Autor: NUMA » dc. març 26, 2008 4:02 pm
Autor: Deshix » dc. març 26, 2008 4:14 pm
dons mot la impresió a 4 dies de la bodaa es molt estrés acabant d'enllasttir les 4 coses que s'han de deixar pel final i per l'altre banda unes pesigolles a l'estomag perque tens moltisssssssiiiiiiiiiimes ganes de que arrivi el dia, jijjijjjijjijijijij

Autor: ru » dc. març 26, 2008 4:21 pm

Autor: annakaes » dc. març 26, 2008 4:29 pm

Autor: ANEROLA » dc. març 26, 2008 4:57 pm

Autor: ANEROLA » dc. març 26, 2008 5:00 pm
NUMA ha escrit:EIIIIIIIII
NECESSITO LA VOSTRE AJUDA!!!!