Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dc. març 26, 2008 12:03 pm

bon dia guapes!!!!!

ens queda super poc.... i molta feina!!! jeje jo encara no sé quan és el casament pel civil... espero que no triguin massa en dir-m'ho!!! G14 et queda no res!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 12:07 pm

Hiha una pag. d'on trec moltes idees de pentinats i de decoració :
http://www.brides.com/
Mireu-la està molt bé!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dc. març 26, 2008 12:14 pm

fiancee realment ets un crack!!!! jeje ara em miraré la web...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 12:15 pm

jajjaja moltes hores perdudes al Google...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. març 26, 2008 12:16 pm

A veure si me la miro, q no m'anirà malament pel tema ram...

Doncs em surten en total cap a 240!!!!!!!!!!!!!!!!! Ens passem una mica del q havíem pensat... Però bueno, ve moltíssima gent jove, així q ja està bé. Els q no vindran seran alguns de l'empresa del meu pare i familia llunyana del meu nen a la q s'ha de convidar però als q fa molt de temps q no veuen. Jo crec q ens quedarem en 200 pel convit, pensava q seríem menys, però bueno, es lo q hay
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 12:18 pm

Jope CROKETA nosaltres som 170 i espero que hi hagi gent que no vingui... jijijiji a més a la capella hi caben 120 persones... la resta haurà d'estar d'en peus o al carrer!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 12:21 pm

Eiiiiii tinc una consulta a veure com ho veieu vosaltres.... La meva mare ha vist un vestit que li agrada i no esta mal de preu uns 2000€ es molt bonic en color ocre/daurat però la faldilla no es llarga del tot queda per sota dels genolls a mitja cama i es de tul plumeti... es a dir igual que la meva del meu vestit. Que dieu? Us agarda la idea de q el seu vestit s'asembli com a mare de la nuvia o no...

Dieu-meeeeeee a mi em feia gracia al principi pero ara no sé si la gent dirà mira la faldilla es molt semblant... a veure encara que es curat i no té tant volum clar....
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 12:42 pm

Bueno ja no cal que em dieu res... pq ara diu que no li agrada aquest que ella vol el de Tot-Hoooooom (aixì m'ho ha dit rotllo nena de 4 anys) de fet el que li ha agradat (poso la foto) son uns 3000€, que no es dels més cars pq l'altre que li agardava eren 5000 més la jaqueta... pobreta discutint amb el meu pare que li diu q son molts diners i ella i el porsche no son diners eh!!! Em sembla que pels seus collons s'el comprará... jo he intentat mediar dient-li d'anar a la vel però bueno.... la cosa està calentita!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. març 26, 2008 12:49 pm

Bufff... No ho sé... La meva sogra también em va dir q havia vist un vestit però q no sabia si agafar-lo o no pq era de color gris claret i deia q potser s'assemblava molt al color del meu. Jo ja li vaig dir q no patís, q no creia q s'hi assembés i a més, q el gris és gris i prou.

Lo de la roba tampoc crec q tingui massa importància pq no tindrà res a veure un vestit amb l'altre. El vestit q porto al casament de la meva cosina és de seda salvatge de color negre i plata i per exemple, el del meu casament también es de la mateixa roba! No sé q dir-te...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dc. març 26, 2008 12:51 pm

Bufff... El tema dels cotxes... A casa el meu nen és igual... Tot val molts diners excepte els cotxes! Anda q no, q se'l compri!!!!!!! Jejeje...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dc. març 26, 2008 1:11 pm

Fiancée la teva mare que és rosseta o morena???? perquè el ocre/daurat queda millor a les morenes!!!!!
Si, es que quan trobes un vestit que t´agrada és tan complicat trobar-ne un altre...........
Has penjat la foto??????

Nosaltres segurament serem 200 al final. Jo que esperava ser uns 160 però nooooooo si he convidat a 124 i el meu nen 90 el tema de 160 queda una mica lluny!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dc. març 26, 2008 1:26 pm

JEJEJEJE...

Es que els pares amb els cotxes... tela marinera... quin vestit es???? que no has penjat la foto!!!!

Aix... la meva mami anira la setmana que ve... a verue que diu, perque aquesta quan s´emociona no veas tuuuuuu...

Fiancée, penja foto!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. març 26, 2008 1:39 pm

Doncs ma mare ja no sap si hi vol anar o no, pq no vol gastar-se més diners q jo en el vestit!! I com q ja ho sap per la meva tieta, doncs ara té una mica de mandritis...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dc. març 26, 2008 1:52 pm

nenes m'acaba de trucar la meva mare tota emocionada que la meva germana ja té el vestit!!! jeje finacee és de la botiga La Vel!!!!! quina gràcia quan m'ho ha dit... es veu que és llarg fins els peus negre de tul amb unes pedretes... a veure si m'ensenyen foto i us ho puc explicar millor!!!

fiancee si a la teva mare li ha agradat el de tothom que se'l vagi a cmprar... si ells es compren cotxes nos roba!!! posa foto!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. març 26, 2008 2:00 pm

si posa fotillo!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dc. març 26, 2008 3:31 pm

Hola guapes!!!

Com va tot??? Aixss que poquet que us queda, eh????

Ahir vaig pensar en vosaltres, pq vaig veure una botiga al carrer Calvet de vestits de festa i a l'aparador n'hi havia un força maco (la resta no se com seràn, jejeje). Quan ho vaig veure vaig pensar en les vostres mames, jijiji...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 4:13 pm

ups!! se m'anat l'olla i no he posat la foto jijijiji ara us la poso...
El que li agrada a la meva mare es el primer, bueno li agrada més pq es més baratet jijiji pq el segon es que costa 5000€ més la jaqueta que es veu a l'altre model de 2000€...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 4:23 pm

CROKETA si no es vol gastar més de 3000€ que no hi vagi pq s'encapritxarà i serà pitxor...
Mary que guay!!! Jo us vaig dir que la meva germana ja el té no?? S'el va comprar el mateix dia q jo a RC
Jo intentaré anar amb la meva mare a La Vel i a l'altre q em vas dir a veure si li agrada cap...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. març 26, 2008 4:31 pm

No si això ja ho sap... Potser hi anem per agafar idees, però ella pensava cap als 2000, com a molt... A veure q decideix!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. març 26, 2008 4:41 pm

Clar nosaltres tambè pensavem entre 2000 i 3000 màxim... però no que el mínim fos 3000€...
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants